Als er geen 9GAG watermark onder staat, weet jij niet dat het van 9GAG komt en vind je het ineens wel leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Citeer jij eens een post waar ik zeg dat ik een 9gag-stripje zonder watermark leuk vind.
Dimensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er geen 9GAG watermark onder staat, weet jij niet dat het van 9GAG komt en vind je het ineens wel leuk.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er geen 9GAG watermark onder staat, weet jij niet dat het van 9GAG komt en vind je het ineens wel leuk.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Citeer jij eens een post waar ik zeg dat ik een 9gag-stripje zonder watermark leuk vind.
Dat heb je goed geraden, trouwens ik trek er ook maar weer eentje open.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:02 schreef Monopoly het volgende:
SV: Zaterdagavond, lekker aan het pils ?
wtfquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef Dimens het volgende:
SV kijk deze.
[ afbeelding ]
Weet je waar dit is?
okquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet als het van 9GAG vandaan komt. Dan is het sowieso met watermerk.
Heb je gezopen vieze joodquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een trieste flikker chat is dit eigenlijk ook
Goed dat je er ook bent. Nu zijn we compleet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een trieste flikker chat is dit eigenlijk ook
Hou jij je waffel eens 14jarige kut homootjequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij je waffel eens 14jarige kut homootje
Ik was er al de hele dag helaas, heel mijn dag weer verkankerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goed dat je er ook bent. Nu zijn we compleet.
Ze wilde gewoon je pik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er al de hele dag helaas, heel mijn dag weer verkankerd
Net belt mijn ex mij zomaar op en noemt mij smerige kankerflikker en ik mag sterven met die smerige kankerhoer van mij, terwijl zij het zelf uitgemaakt had met mij, ik vermoed wel dat ze dronken was overigens
Ik ben serieus gewoon nog steeds verbaasd van wat ze zeiquote:
Dat weet ik mij idd nog te herinneren, dat was op de meet bij die ene kroeg waar we toen zaten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:05 schreef Dimens het volgende:
SV kijk deze.
[ afbeelding ]
Weet je waar dit is?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus gewoon nog steeds verbaasd van wat ze zei
Die heeft in 5minuten tijd bellen meer emoties laten zien dan in de 1,5 jaar ervoor
Dat is het flesje bier wat je stiekem op het toilet hebt gedronken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat weet ik mij idd nog te herinneren, dat was op de meet bij die ene kroeg waar we toen zaten.
Dafuq?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben serieus gewoon nog steeds verbaasd van wat ze zei
Die heeft in 5minuten tijd bellen meer emoties laten zien dan in de 1,5 jaar ervoor
Ik heb niet gevraagd of ze wou bellen neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dafuq?![]()
en gewoon zomaar bellen zonder echt een rede?
Ehh ik ben al aan het daten hoor spuit 11, anders let je op ipv te rukkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef Trollscience het volgende:
sla haar gewoon op als kutwijf en ga verder met je leven
Klopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is het flesje bier wat je stiekem op het toilet hebt gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |