Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hij is echt geniaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:18 schreef pascal08 het volgende:
Die KSI laat wel goed zien hoe EA iedereen naait.
Niet te geloven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik een heup-blessure heb, valt dat toch onder die upper-body healing kaartjes?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon een inspiratiebron voor velen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon een inspiratiebron voor velen dom
quote:
quote:
thx. op sport1 hopelijk?quote:
Leuk man. Iemand anders zijn grap stelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wed dat KSI hem eruit haalt.
Mooie edit welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wed dat KSI hem eruit haalt.
Que? Dat is mijn plaatje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuk man. Iemand anders zijn grap stelen.
yeahhhh buddyquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leuk man, iemand anders zijn plaatjes stelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
eerst werkte het wel gewoon goed, rare bug nu ineens ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:26 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/721276
Hier ook 7 chem voor Pjanic, er zit gewoon een fout in de chem berekening van de CAM in 3-5-2, kan niet anders.
k thx.quote:
Oke oke. Sorry sorry sorry egt sorry. We staan quitte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk man, iemand anders zijn plaatjes stelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke oke. Sorry sorry sorry egt sorry. We staan quitte.
Lul nietquote:
twitter:sky90830 twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 09:38:54Herro I wuv fwifa 12 fwut! Gwot my own IF prayel ! http://i.imgur.com/J0K6R.png reageer retweet
godverquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul niettwitter:sky90830 twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 09:38:54Herro I wuv fwifa 12 fwut! Gwot my own IF prayel ! http://i.imgur.com/J0K6R.png reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul niettwitter:sky90830 twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 09:38:54Herro I wuv fwifa 12 fwut! Gwot my own IF prayel ! http://i.imgur.com/J0K6R.png reageer retweet
tradepilen die bitches, ik heb er ook standaard 4 spelers staanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Het is echt kut dat je spelers niet in meerdere formaties kunt gebruiken, anders had ik wel iets met Perea-Zapata-Olave als verdediging gedaan voor SIF Lopez. Maar Perea en Olave heb ik nu al in een 4-1-2-1-2.
hee Rijstquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
OHHH SHIT SWAGGG SWAGG SWAGGG
[ afbeelding ]
Dat is precies die gast van The Walking Dead zo #noracistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
OHHH SHIT SWAGGG SWAGG SWAGGG
[ afbeelding ]
Alleen Suk is 3 koppen groterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is precies die gast van The Walking Dead zo #noracist
[ afbeelding ]
ey Rijst kende je dfd trouwens al voordat ie bekend werd? Leuke battlerapper was het toenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Krijgt ie eindelijk een TOTY is ie maar 70k waard
Er zijn tegenwoordig nog maar weinig spelers 70k waardquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Krijgt ie eindelijk een TOTY is ie maar 70k waard
Juist daar ken ik hem vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ey Rijst kende je dfd trouwens al voordat ie bekend werd? Leuke battlerapper was het toen
Hij heeft 100 packs geopend.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig nog maar weinig spelers 70k waardToch niet slecht.
ter waarde van 100 euroquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou en, je weet toch dat je er verlies op maakt?
haha aight, die ook nice jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juist daar ken ik hem vanHij kan nog steeds goed freestylen. Zoek eens op Dumbfoundeas vs Tantrum.
En goede pakjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef pascal08 het volgende:
Niet slecht voor 3 maandjes traden
[ afbeelding ]
Qua uurloon wel denk ik zoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef pascal08 het volgende:
Niet slecht voor 3 maandjes traden
[ afbeelding ]
Ja, als ik had gaan werken had ik misschien het 25-voudige verdiend, maar dan had ik niet met een chippie en een colaatje in m'n grote stoel gezeten.quote:
18 spelers uit BPL, allemaal van verschillende teams. Duur weet ik niet maar zal wel een week zijn ofzo.;quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan nu niet bij mijn PS3. Wat zijn de precieze voorwaarden voor dat BPL toernooi en voor hoeveel dagen actief?
dan zullen een paar spelers wel duurder worden..zoals Sessegnon en Taiwo/Taarabtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
18 spelers uit BPL, allemaal van verschillende teams. Duur weet ik niet maar zal wel een week zijn ofzo.;
Zo worden ze geborenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Gozer staat 4-1 voor, ik kom terug tot 4-2, gaat hij achterin rondtikken
Waarom zijn sommige mensen zo ontzettend gay
Hulk is het wel waard, al is zijn NIF ook al fantastisch. Ik zou Ramires en Lucas omdraaien. Bij mij scoort die linker CM echt veel meer altijd..die RCM loopt vooral gaten dicht. Maar dat kan ook aan mijn spel liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:18 schreef KC.PSV het volgende:
Vanmiddag een nieuw team gemaakt en gelijk tournooi gewonnen.
http://futhead.com/12/squad/742658
Ben alleen niet zo tevreden over Lucas Moura.. Weet iemand anders nog een goede Braziliaanse CM?
Ik zit ook nog te twijfelen over IF Hulk heeft iemand daar ervaring mee is hij de coins waard?
Genoeg interessante spelers bij beide teams, maar Kagawa is het meest logisch jaquote:
Ok thanks voor het advies. Ramires komt bij inderdaad veel meer mee naar voren dus als Lucas daar staat zal hij beter tot zijn recht komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hulk is het wel waard, al is zijn NIF ook al fantastisch. Ik zou Ramires en Lucas omdraaien. Bij mij scoort die linker CM echt veel meer altijd..die RCM loopt vooral gaten dicht. Maar dat kan ook aan mijn spel liggen.
Bij mij zit hij al een tijdje...trage stream?quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij zit hij al een tijdje...trage stream?
Koop een PS3, dan kan ik easy geld makenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Confetti het volgende:
Iemand potje op de Xbox tegen mij?
Ik ben zo ongelooflijk goed dat ik de winnaar 20 duizend coins beloof.
IKKKEquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef Confetti het volgende:
Iemand potje op de Xbox tegen mij?
Ik ben zo ongelooflijk goed dat ik de winnaar 20 duizend coins beloof.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cOej2puYbdwaZquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor team heb je atm Confetti? Ben niet thuis dit weekend, anders had ik het weleens willen proberen
Same here. Heb ook nog wat geld paraat om 1 laatste team te maken en nog wat te verbeteren aan de restquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cOej2puYbdwaZ
Heb nog 1,7 miljoen over voor TOTY aankopen maar ik wacht nog even met Aguero, Kompany en RVP
GING PERONGELUKquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Invite me maar. Ik snap niets van dat party dus das niets voor mij
Leuke bankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cOej2puYbdwaZ
Heb nog 1,7 miljoen over voor TOTY aankopen maar ik wacht nog even met Aguero, Kompany en RVP
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef Tim86 het volgende:
OMG je hebt gewoon een kleine 16K betaald voor dat groepje pauperbronzes!!
Ben benieuwt welke MOTM hieruit komtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund 2-1 uit een pingel. Die overtreding van Boateng
Snel, edit je post voordat Lindgren het zietquote:
?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snel, edit je post voordat Lindgren het ziet
benieuwt, benieuwd.quote:
Jij krijgt een stickerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
benieuwt, benieuwd.
Doen ze hier nogal moeilijk over
Heb ik nietquote:
Schijnt dat je zulke dingen ook op internet kan vinden.quote:
Vooruit, 20:55 een documentaire over Nederwiet op NED 3quote:
ik vroeg iets leuks hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vooruit, 20:55 een documentaire over Nederwiet op NED 3
2e helft Borussia Dortmunt - Bayern op een van de duitse zendersquote:
nee nu kijk ik nog Chantal janzen, maar om 22:00 nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
2e helft Borussia Dortmunt - Bayern op een van de duitse zenders
http://www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee nu kijk ik nog Chantal janzen, maar om 22:00 niet
En 20 k rijker ?quote:
Had hij Clayton in laten vallen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel![]()
3-3 en in de extra tijd 3-5 geworden.
Hij speelt zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver Kandji reageert wel op Gerben en Toefjes maar niet op mij
Beats by Dr. Dre tochquote:
Kom tegen mij ik zit ook op de xbox, van mij win je sws nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef Confetti het volgende:
Geen idee wie Crook is maar hij is de volgende uitdager
Ahquote:
Zwaar overpriced ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah
Lijken me echt klote zitten die dingen
Jaquote:
Dat dacht ik gisteren ook al. Overtoompie rende als Walcott met een +15 Pace kaart.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:12 schreef Confetti het volgende:
Ligt het aan mij of gaat dat Play a Friend echt 10x sneller dan als je gewoon een toernooi speelt?
Invite me maar. GT is Flatiso.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kom tegen mij ik zit ook op de xbox, van mij win je sws nietDadelijk ben je 20 k armer
Dat ben ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef Confetti het volgende:
Geen idee wie Crook is maar hij is de volgende uitdager
433 of 4321 met DROGBAAAAquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef Walxie het volgende:
Wie heeft er nog een leuk team voor dat BPL toernooi met het liefst 4atb?
Enige waarmee je veel goals tegen kan krijgen zijn corners of voorzetten door kopballen en soms klutsballen, zelf een aanval opstellen kan hij niet.quote:
Het gaat mij veel te snel..bij toernooien ligt de snelheid echt 2x lager en kan je een beetje voetballen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige waarmee je veel goals tegen kan krijgen zijn corners of voorzetten door kopballen en soms klutsballen, zelf een aanval opstellen kan hij niet.
Kom tegen mij dannnnnnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het gaat mij veel te snel..bij toernooien ligt de snelheid echt 2x lager en kan je een beetje voetballen.
Ouiquote:
Alsof hij populair is..bij EA zaten ze te bidden voor Gomez of iemand van Robberyquote:
paceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Zijn SIF had wel goede stats dus MOTM kan wel de beste spits in Bundesliga wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof hij populair is..bij EA zaten ze te bidden voor Gomez of iemand van Robbery
Best wel sick eigenlijk hoe zo'n matig uitgewerkt concept toch zoveel geld kan opleveren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
paceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
valt mee...
Dan maar zo snel mogelijk weer een TOTY releasen.
http://fifasoccerblog.com(...)nets-ea-108-million/
haha zeker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best wel sick eigenlijk hoe zo'n matig uitgewerkt concept toch zoveel geld kan opleveren.
eeeehhhhh. Kijk nog eens naar die zin!quote:
Komt hij bijna anderhalf uur later meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
eeeehhhhh. Kijk nog is naar die zin!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
IF Maicon in een pack, die wilde ik net kopen
doe jij dat ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
eeeehhhhh. Kijk nog is naar die zin!
Ja bizar. Hele jaar alleen maar kut en nu in 2 weken tijd voor 250K aan IF's ineensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]Eikel, jij hebt ook wel redelijk geluk de laatste tijd!
En dan moet je ook nog een gedichtje + ontbijt op bed voor je moeder regelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef Pobberd het volgende:
Lief dagboek,
morgen moet ik naar mijn oma vanwege moederdag. Ik vind dit een beetje raar, want het is tenslotte niet mijn moeder, maar die van mijn moeder. Hier wordt ik ook een beetje schijtziek van, omdat mijn zondag weer helemaal naar de kut is.
Kusjes x
Ik moest vandaagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef Pobberd het volgende:
Lief dagboek,
morgen moet ik naar mijn oma vanwege moederdag. Ik vind dit een beetje raar, want het is tenslotte niet mijn moeder, maar die van mijn moeder. Hier wordt ik ook een beetje schijtziek van, omdat mijn zondag weer helemaal naar de kut is.
Kusjes x
Waarom doe je mij dit aan? Normaal maak ik deze fouten nooit. Ben ik de baas van de klas in werkwoordspellingquote:
Ze kan een knuffel krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog een gedichtje + ontbijt op bed voor je moeder regelen
Ikzelf heb een bos bloemen, andere opvoeding waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
Ik twijfel tussen ff een bos bloemen halen morgen of niks doen. Ik neig naar het 2e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Was hij IRL maar zo snel als in FIFAquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ikzelf heb een bos bloemen, andere opvoeding waarschijnlijk.Je hebt anders ook een plasmascherm en je hele huis aan haar te danken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Lol precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef Pobberd het volgende:
Lief dagboek,
morgen moet ik naar mijn oma vanwege moederdag. Ik vind dit een beetje raar, want het is tenslotte niet mijn moeder, maar die van mijn moeder. Hier word ik ook een beetje schijtziek van, omdat mijn zondag weer helemaal naar de kut is.
Kusjes x
Klopt, maar je snapt de achterliggende gedachte niet denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt anders ook een plasmascherm en je hele huis aan haar te danken.
Als hij met de bal loopt, is hij best snel hoor. Kan goed dribbelen op snelheidquote:
Ik heb geen oma's meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef GuRBuH het volgende:
Lief dagboek, mijn ouders zijn vanavond naar mn ene oma en morgen naar de andere en dus heb ik het rijk alleen
Jaloers. Ik moet altijd meedoen aan die sociale verplichtingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef GuRBuH het volgende:
Lief dagboek, mijn ouders zijn vanavond naar mn ene oma en morgen naar de andere en dus heb ik het rijk alleen
Wees blij dat je nog naar je oma kanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Jaloers. Ik moet altijd meedoen aan die sociale verplichtingen
Ik ga naar mijn oma wanneer ik dat wil, niet vanwege moederdagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog naar je oma kan
Ik heb nog 1 opa. Die is nu 89.quote:
dat is zijn broertjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren even aan het inmaken, 4-0 inmiddels
Ja inderdaad, ik had duidelijk de overmachtquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik had duidelijk de overmacht
Het is wel duidelijk wie er beter is, ga jij maar even je sweatyness eraf douchenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Durf je nog een potje? Anders ga ik douchen.
Poesje. Keihard afgestraft ben je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie er beter is, ga jij maar even je sweatyness eraf douchen
Moet ik je weer afmaken?quote:
Zijn IF is ook al een beest hoor. Die is nu een stuk goedkoper geworden!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef Nickskuh het volgende:
Jammer dat toty touré zo duur is, wat een beest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:09 schreef detennismaster het volgende:
Wat zijn jullie favoriete teams eigenlijk?
Voetbal:
Barcelona
Arsenal
PSV
West Ham United
Everton
Atletico Madrid
Tennis:
Roger Federer
John Isner
Tomas Berdych
Juan Martin Del Potro
Filip Krajinovic
Marat Safin![]()
Fernando Gonzalez![]()
Leyton Hewitt
AJAXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Suk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Nog veelste duur voor mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zijn IF is ook al een beest hoor. Die is nu een stuk goedkoper geworden!
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
Echt fucking autisten op dit spel. Bied ik 1.6k op een silver squad fitness (te lui om een potje met m´n andere team te doen), koopt er ook echt iemand hem voor 1.8k BIN terwijl er tien anderen staan voor 1.6k en 1.8k BIN waar niet op geboden is.
Voetbal:
Barcelona
Arsenal
PSV
West Ham United
Everton
Atletico Madrid
Tennis:
Roger Federer
John Isner
Tomas Berdych
Juan Martin Del Potro
Filip Krajinovic
Marat Safin![]()
Fernando Gonzalez![]()
Leyton Hewitt
AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arsenal/Bayern/Barca heb ik wel sympathie voor. En Spurs want Van der Vaart![]()
![]()
![]()
Waarom silver squadfitnissen halen, als gouden squadfitnissen max 1300coins kosten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:13 schreef wieisboos het volgende:
Echt fucking autisten op dit spel. Bied ik 1.6k op een silver squad fitness (te lui om een potje met m´n andere team te doen), koopt er ook echt iemand hem voor 1.8k BIN terwijl er tien anderen staan voor 1.6k en 1.8k BIN waar niet op geboden is.
Echtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom silver squadfitnissen halen, als gouden squadfitnissen max 1300coins kosten?
Voetbal:
Barcelona
Arsenal
PSV
West Ham United
Everton
Atletico Madrid
Tennis:
Roger Federer
John Isner
Tomas Berdych
Juan Martin Del Potro
Filip Krajinovic
Marat Safin![]()
Fernando Gonzalez![]()
Leyton Hewitt
HeerenveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
West Ham![]()
Voetbal:
Barcelona
Arsenal
PSV
West Ham United
Everton
Atletico Madrid
Tennis:
Roger Federer
John Isner
Tomas Berdych
Juan Martin Del Potro
Filip Krajinovic
Marat Safin![]()
Fernando Gonzalez![]()
Leyton Hewitt
AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newcastle United
Dortmund
BarcelonaOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
TOTY dus meer gouden pakjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
EchtHad toch maar een silver nodig want de fitness lag rond de 80-85, leek me wel logisch dat silver goedkoper zou zijn...
Waarom dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:21 schreef Tim86 het volgende:
+ een domme community die niet logisch nadenkt
Silver healing cards zijn ook vaak duurder dan goud :')
Ik heb 2 jaar geleden twee weken op de academie van Nick Bollettieri in Florida getraind. Daar trainde Krajinovic op dat moment toen ook. Toen heb ik een paar keer met hem geslagen. En in die weken een paar keer met hem gepraat. Was echt vet! Vanaf die tijd volg ik hem een beetje. Zo ben ik vorig jaar naar de Siemens Open geweest in Den Haag waar hij toen ook speelde!quote:
Omdat de community achterlijk is. Er worden meer gold packs verkocht dan silver packs en dus zijn er meer gold healing cards op de markt. Mensen kijken niet langer dan hun neus lang is en dan krijg je dit..quote:
Oh oke dat is wel leuk dan. Tof dat je daar hebt getraindquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden twee weken op de academie van Nick Bollettieri in Florida getraind. Daar trainde Krajinovic op dat moment toen ook. Toen heb ik een paar keer met hem geslagen. En in die weken een paar keer met hem gepraat. Was echt vet! Vanaf die tijd volg ik hem een beetje. Zo ben ik vorig jaar naar de Siemens Open geweest in Den Haag waar hij toen ook speelde!
Hij heeft heel erg veel blessures al gehad. Steeds ging het weer mis. Daardoor nog steeds heel erg weinig wedstrijden gespeeld. Wel jammer want die jongen heeft echt wel talent!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh oke dat is wel leuk dan. Tof dat je daar hebt getraind
Verder wel een matige speler hoor die man, ook al is hij nog jong. Denk dat die overwinning op Djoko dankzij opgave zijn hoogtepunt zal blijven. Werd vorige week nog gebageld door Huta faalung
Que?quote:
Speelt Afellay een beetje goed?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:36 schreef detennismaster het volgende:
Barca binnen 3 minuten van 1-0 voor naar 2-1 achter.
Onopvallend en na een uurtje gewisseld.quote:
quote:
Waar sloeg het uiteindelijk op?quote:
Ja, echte Bavariaquote:
Bavaria 0,0 toch, helemaal wasted op die 6packquote:
Dat jij nog adem durft te halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0 toch, helemaal wasted op die 6pack
quote:
Voetbal:
Barcelona
Arsenal
PSV
West Ham United
Everton
Atletico Madrid
Tennis:
Roger Federer
John Isner
Tomas Berdych
Juan Martin Del Potro
Filip Krajinovic
Marat Safin![]()
Fernando Gonzalez![]()
Leyton Hewitt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., Hewitt, geweldige gast.
Bij mij verder nog:
Voetbal:
Ajax, Milan, Bayern
Tennis:
Nadal, Lopez, Agassi, Haase natuurlijk, Roddick.
Agassi was ook een baas!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:21 schreef diedjuh het volgende:
[..], Hewitt, geweldige gast.
Bij mij verder nog:
Voetbal:
Ajax, Milan, Bayern
Tennis:
Nadal, Lopez, Agassi, Haase natuurlijk, Roddick.
Douplepain just camequote:
Ja, schokkend verhaal wel!quote:
Ja, zeker mooi boek, misschien wel een van de mooiste boeken over sporters die ooit gemaakt is.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doup
[..]
Ja, schokkend verhaal wel!
Ga wegquote:Op zondag 13 mei 2012 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bavaria 0,0 toch, helemaal wasted op die 6pack
quote:
Wat ik nou niet snap he. Die koningin wordt geneukt door die broer van die liliputter. maar die liliputter is toch het broertje van de koningin?quote:
Ja echt een kut kindquote:Op zondag 13 mei 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
WTF die prins van game of Thrones is echt een gayboy ofniet
Ja, het is ook incest :pquote:Op zondag 13 mei 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap he. Die koningin wordt geneukt door die broer van die liliputter. maar die liliputter is toch het broertje van de koningin?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat ik nou niet snap he. Die koningin wordt geneukt door die broer van die liliputter. maar die liliputter is toch het broertje van de koningin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het verhaal gaat dus dat die kleine homo met dat blonde haar het kind van hun isquote:
Totaal niet mijn type serie. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van dat soort middeleeuwse games of films. Zo iets als Assassins Creed.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:32 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja echt een kut kindbij singeer sessies bij het nieuwe seizoen bijvoorbeeld slaat iedereen hem altijd over
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type serie. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van dat soort middeleeuwse games of films. Zo iets als Assassins Creed.
Te ingewikkeld voor je kentjequote:Op zondag 13 mei 2012 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type serie. Ik hou bijvoorbeeld ook niet van dat soort middeleeuwse games of films. Zo iets als Assassins Creed.
Ik heb er 61 als het goed isquote:Op zondag 13 mei 2012 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
GJE.11,6k posts.
Ik heb er zelf veel, maar geen 60 per dag.
Ik wist dat je dat ging doen.quote:
Ik heb er 37, over een langere periode. Maar dat komt door de Nachtbagger. Dan had je soms weleens 500 posts in nachtje.quote:
Een van de beste serie's ooit gemaakt en kent vindt het weer niks. Waarom niet? Heb je überhaupt stukken gekeken?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging doen.En nee het is niet te ingewikkeld.
500quote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er 37, over een langere periode. Maar dat komt door de Nachtbagger. Dan had je soms weleens 500 posts in nachtje.
Ik hou gewoon niet van die middeleeuwse setting. Daarnaast: Monsters uit vrouwen enzo!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Een van de beste serie's ooit gemaakt en kent vindt het weer niks. Waarom niet? Heb je überhaupt stukken gekeken?
Je hebt nu toch niks te doen, ga er even voor zitten en kijk 2, 3 afleveringen en dan praten we verderquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van die middeleeuwse setting. Daarnaast: Monsters uit vrouwen enzo!
Ik kreeg godverdomme "Superhero Movie" want dat leek ze net wat voor mij. Heb me nog nooit zo beledigd gevoeldquote:Op zondag 13 mei 2012 00:48 schreef wieisboos het volgende:
Assassin's CreedHad 'm gekregen voor m'n verjaardag en het leek me geen geweldig spel in het begin, maar toen ik eenmaal begonnen was moest ik 'm uitspelen ook.
dit.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef Tim86 het volgende:
veel vrienden van mij houden ook helemaal niet van fantasy en middeleeuwse dingen..ikzelf ben er ook geen fan van. En toch is iedereen Game of Thrones fan..
Kijk vroeger alleen films want series vond ik te lang duren, maar heb nu alle Awesome series ontdektquote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef GuRBuH het volgende:
Vet veel series die me eerst kut leken vind ik nu tofOp een gegeven moment ben ik mezelf gaan verplichten om tenminste de pilot te kijken.
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef GuRBuH het volgende:
Vet veel series die me eerst kut leken vind ik nu tofOp een gegeven moment ben ik mezelf gaan verplichten om tenminste de pilot te kijken.
Helemaal niks.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef Reemi het volgende:
Ik ben weer thuis.Nog wat gemist? [ afbeelding ]
Lost, hoor ik ook vaak goede verhalen over! Is kijken waar dat over gaat. Iemand die dat allemaal gekeken heeft?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kijk vroeger alleen films want series vond ik te lang duren, maar heb nu alle Awesome series ontdektweet alleen nog niet of ik aan lost ga beginnen. Zo veel afleveringen..
Met mijn post bedoelde ik dus dat ook de mensen die niet van die setting houden deze serie geniaal vindenquote:
Ja, is tof, vooral de eerste seizoenenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lost, hoor ik ook vaak goede verhalen over! Is kijken waar dat over gaat. Iemand die dat allemaal gekeken heeft?
True, maar je bent echt weken kwijt metquote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lost, hoor ik ook vaak goede verhalen over! Is kijken waar dat over gaat. Iemand die dat allemaal gekeken heeft?
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:51 schreef Reemi het volgende:
Ik ben weer thuis.Nog wat gemist? [ afbeelding ]
Ik bedoelde meer dat ik dus niet van die setting hou. Niet dat vrienden er ook niet van houden!quote:Op zondag 13 mei 2012 00:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als je vrienden in een sloot springen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |