Zij heeft met die jongen, wij hebben een seksuele relatie gebaseerd op dirty talk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Als jullie graag bij elkaar willen zijn dan is dat hartstikke leuk toch? Volgens mij kan je dan net zoveel zeggen als je zelf wilt.
(Of ben jij niet die kerel?)
Ik zou graag nog even wat dieper in de materie verder willen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef Daniel1976 het volgende:
Neuh dat is niet zo vreemd.
Nu slotje?!
Goed woordgrapje. 14.gifquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik zou graag nog even wat dieper in de materie verder willen gaan.
Sorry, maar dat noem ik geen seksuele relatiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij heeft met die jongen, wij hebben een seksuele relatie gebaseerd op dirty talk.
Ik wil graag verder in onze relatie maar vind het moeilijk de stap te zetten
Bosje bloemen werkt vaak goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Maar iemand die mij wat tips kan geven om deze seksuele relatie om te zetten in een volwaardige relatie ?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij heeft met die jongen, wij hebben een seksuele relatie gebaseerd op dirty talk.
Ik wil graag verder in onze relatie maar vind het moeilijk de stap te zetten
je hebt geen seksuele relatie loser.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Maar iemand die mij wat tips kan geven om deze seksuele relatie om te zetten in een volwaardige relatie ?
Mods kunnen het wel zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bullshit verhaal.
Er is geen edit geweest om een foto weg te halen.
(dat kunnen we zien namelijk)
Wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bullshit verhaal.
Niet als ie het binnen een paar minuten doet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Bullshit verhaal.
Dat valt inderdaad goed te zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Niet als ie het binnen een paar minuten doet.
Edit: kijk maar, deze zin heb ik naderhand toegevoegd.
Niet iedereen kent je moeder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Had nou niemand door wie er op die foto stond?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef smegmanus het volgende:
Liefde is toch wel de core business van een succesvolle relatie zegmaar.
Dat is volgens mij niet *een* idee, maar *het* ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef hlmllp het volgende:
Misschien is een (reallife) date een idee, wie weet is dat wel de meest logische volgende stap
maar pin me er niet op neer
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vindt Heloef daar nou van dat je dat doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |