exuse you?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je klinkt als een lelijk gefrustreerd grietje dat zich door een stel straatschoffies heeft laten gebruiken en daar pas achter kwam toen de vierde aan de beurt was
Is het ook, als ik het niet gehad had, dan was ik nu depriquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik krijg niet alles mee. Maar klinkt als een leuke hobby.
GIMP is echt een kutprogramma om mee om te gaan. Alleen als je iets wilt opslaan is het fijn omdat je veel keuze krijgt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is niet duur hoor. Heb pas geleden GIMP geinstalleerd omdat ik een aantal textures van een aantal DDS bestanden wou editen. Lastig programma, maar na een paar dagen frutsen toch de resultaten gekregen die ik wou
Kut, had ik zelf ook wel kunnen bedenken.quote:
Een hosselhandleiding, een beetje de casanova's die de kneusjes zeggen hoe het moet.quote:
De single-windows-modus in 2.8 al geprobeerd? Die meerdere vensters vinden veel mensen niets.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GIMP is echt een kutprogramma om mee om te gaan. Alleen als je iets wilt opslaan is het fijn omdat je veel keuze krijgt.
Herkenbaar; je moet iets hebben waar je je op kunt storten, anders is het leven maar leeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook, als ik het niet gehad had, dan was ik nu depri
En nu weet ik het zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
exuse you?
ik hoor deze shit aan ik doe er zelf niet aan
jullie klinken als gefrusteerde rukkers die PUA nodig hebben om te scoren en het lukt toch niet dan maar vrouwen afzeiken en j fleshlight bepotelen
en hoe werkt het dan wel volgens jou jij puitsige rukker?
Klopt wel, heb ik vaker gehoord. Maar het ding deed wat ik wilde en dat was in layers werken. Uiteindelijk deed de DDS plugin niet wat ik wou, maar daar heb ik een ander tooltje voor gevonden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GIMP is echt een kutprogramma om mee om te gaan. Alleen als je iets wilt opslaan is het fijn omdat je veel keuze krijgt.
Heloef, baas.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een hosselhandleiding, een beetje de casanova's die de kneusjes zeggen hoe het moet.
Ben net thuis, krijg om 7u bezoek (heb de biertjes al koud gezetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, had ik zelf ook wel kunnen bedenken.
Maar koffie. Hoe is het met jou verder?
cq ik ben de buitenstaander scoor jij maar eerst voordat je anderen online naar beneden haalt zonder reden dan ben je pas stoerquote:
Je gaat weer LANnen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben net thuis, krijg om 7u bezoek (heb de biertjes al koud gezet) en morgen naar een kleine tentoonstelling (als het droog is).
Inderdaad. Ik ben blij dat ik nu werk en school heb anders was ik enorm depri.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar; je moet iets hebben waar je je op kunt storten, anders is het leven maar leeg.
Begint pas om 8 uur.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, baas.
Moet je niet naar Giel toe?
Gefeliciteerd kerel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef screwloose het volgende:
Hallo skatjes! Screw heeft zojuist de papieren van zijn pre-employment screening binnen! Alles officieel nu!![]()
Me so happy!!!
Nee, ben er nog niet uit hoe ik die single window modus kan activeren. Gebruik nu die met 3 vensters, vind 't wel best zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
De single-windows-modus in 2.8 al geprobeerd? Die meerdere vensters vinden veel mensen niets.
Ik gebruik The GIMP op systemen waar illegale software installeren echt niet kan en ik vind het prima werken, hoewel sommige dingen wat knullig voelen of zijn als je Photoshop gewend bent.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef screwloose het volgende:
Hallo skatjes! Screw heeft zojuist de papieren van zijn pre-employment screening binnen! Alles officieel nu!![]()
Me so happy!!!
Zoals het er naar uit ziet ga ik volgende week weer lannen, als 1 van mijn vrienden tenminste vrij kan krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat weer LANnen?
Wat voor tentoonstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |