quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Dat gerecht met drijvende schimmelaardappels
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Dat gerecht met drijvende schimmelaardappels erin, dat maken in een badkuip, kopje onder. Resultaat, een gruwelijke dood.
ik hoef het niet te zien, geloof je zo ook wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De pic was een beetje om te kotsen hoor.
Bijkomend voordeel is dat als je het lijk er een weekje in laat liggen, je niet moeilijk hoeft te doen met begraven/verbranden/dumpen. En ik vermoed dat het er niet eens zoveel slechter van zal gaan smaken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Dat gerecht met drijvende schimmelaardappels erin, dat maken in een badkuip, kopje onder. Resultaat, een gruwelijke dood.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk eigenlijk, leven doe je vanzelf, zelfs als je niets doet.
Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
en, ben je vanmorgen naar de bank geweest?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
je moet wel eten en drinken etcquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zal mij aan m'n reet roesten wat je doet, kree.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:32 schreef kree het volgende:
Ok nou deze laffe aap heeft toch weer een lief smsje terug gestuurd.
Haha /care wat jullie ervan vinden.
Maar straw wat voor plannen heb je allemaal gekeken naar je topic??? Dat is toch ook een soort van online dating dacht dat je daar faliekant tegen was.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
je moet wel eten en drinken etc
ken je de piramide van maslow
het gaat niet om ons maar om jou,snap dat nouquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:32 schreef kree het volgende:
Ok nou deze laffe aap heeft toch weer een lief smsje terug gestuurd.
Haha /care wat jullie ervan vinden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
murdera, we kunnen geld verdienen zie je dat?
we kunnen van deze mietjes echte mannen maken. a ¤150 per uur natuurlijk.
Jij hebt nog steeds een 3,95 p/week contract bij mij jongeman.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]En met het geld dat het zou kosten om Kree te helpen kunnen we rentenieren.
niet als ik ze gelijk in RL ontmoet en het masslaer is,minder druk dan een echte datequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar straw wat voor plannen heb je allemaal gekeken naar je topic??? Dat is toch ook een soort van online dating dacht dat je daar faliekant tegen was.
Tjah, zie het verschil niet... des te massaler des te minder het resultaat zal opleveren. Daten betreft immers twee mensen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:35 schreef system_overload het volgende:
[..]
niet als ik ze gelijk in RL ontmoet en het masslaer is,minder druk dan een echte date
ik zei dat ik het zou opgeven maar ja
jawel snap het wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:33 schreef system_overload het volgende:
[..]
het gaat niet om ons maar om jou,snap dat nou
ik zie het meer als een grote datingpool waar vanzelf word geselecteerd speeddating maar dan beterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, zie het verschil niet... des te massaler des te minder het resultaat zal opleveren. Daten betreft immers twee mensen...
Tuurlijk ken ik die, maar in mijn ervaring is eten en drinken niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
je moet wel eten en drinken etc
ken je de piramide van maslow
Je moet gewoon relativerend kijken naar hoe ze jou als stront heeft behandeld. Ik ben er ook verschrikkelijk slecht in hoor, maar op een gegeven moment trek je wel een streep en dan kunnen ze hun aandacht maar ergens anders gaan zoeken. Ook dan heb ik nog zwakke momenten, maar een beetje realisme en zelfrespect mag nog wel, hoe diep je ook door het stof bent gegaan in 't verleden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
jawel snap het wel.
Weet ook wel dat ik het zelf doe, maar ze is gewoon heel aardig nu.
Kan haar niet zo een bericht sturen van donder op ofzo.
geef het nummer maar, regel ik wel even voor je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
jawel snap het wel.
Weet ook wel dat ik het zelf doe, maar ze is gewoon heel aardig nu.
Kan haar niet zo een bericht sturen van donder op ofzo.
Jij vroeg gisteren toch of ik dat was op de foto?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
geef het nummer maar, regel ik wel even voor je.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vroeg gisteren toch of ik dat was op de foto?
Yesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vroeg gisteren toch of ik dat was op de foto?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]Is tekenen nou enkel je hobby, of ben je er professioneel mee bezig?
heb je kree's maaltijden ooit gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die, maar in mijn ervaring is eten en drinken niet zo heel moeilijk
Ja ik snap het twi,maar reken haar gedrag maar toe aan dingen waar ze mee zat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet gewoon relativerend kijken naar hoe ze jou als stront heeft behandeld. Ik ben er ook verschrikkelijk slecht in hoor, maar op een gegeven moment trek je wel een streep en dan kunnen ze hun aandacht maar ergens anders gaan zoeken. Ook dan heb ik nog zwakke momenten, maar een beetje realisme en zelfrespect mag nog wel, hoe diep je ook door het stof bent gegaan in 't verleden.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik snap het twi,maar reken haar gedrag maar toe aan dingen waar ze mee zat.
Daarom kan ik nu niet hard en lelijk tegen haar gaan doen.
En ik lees het tussen de regels door van haar, dat ze het zelf nog niet weet ook.
Ik ga haar niet kwetsen.
Hoop op een relatie vragen jullie je af.
Hmm ik denk dat er toch nog wel een kansje inzit en ik zou het graag willen.
Maar weet dat ik er niet op kan rekenen dus hou dit maar in gedachten en onderhand kijk ik verder.
Musical meid enzo nouja weet ik het ook.
Ging het maar simpel...
dan nog. groei ballen en zeg dat dan tegen haar. dat je haar eigenlijk toch wilt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
En ik lees het tussen de regels door van haar, dat ze het zelf nog niet weet ook.
Ik ga haar niet kwetsen.
Maar weet dat ik er niet op kan rekenen dus hou dit maar in gedachten en onderhand kijk ik verder.
Ging het maar simpel...
Ik vond die foto van zijn macaroni er niet slecht uit zien eigenlijk. Ik ben blij dat mijn ouders meestal koken; ik maak grotere misbakselsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef system_overload het volgende:
[..]
heb je kree's maaltijden ooit gezien
Heb ik al gedaan maar ze ontwijkt die vraag.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dan nog. groei ballen en zeg dat dan tegen haar. dat je haar eigenlijk toch wilt.
nu gebruikt ze je alleen maar. ben eerlijk en dat houdt op. either way.
Ga in DG mode.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar ze ontwijkt die vraag.
duidelijk toch? ze speelt met je gevoelens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar ze ontwijkt die vraag.
Ga vast oefenen, Benzin!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vond die foto van zijn macaroni er niet slecht uit zien eigenlijk. Ik ben blij dat mijn ouders meestal koken; ik maak grotere misbaksels
hmm ze is wel lief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga in DG mode.
Bij elk nieuwe bericht: ik stelde je een vraag he.
Je hebt de vraag nog niet beantwoord.
Ja dat is makkelijk te zeggen he.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze is wel lief.
Vroeg of ik mocht logeren als ik dit huisje kwijt raakt (door geen contract of werk)
Mocht en mee eten ook
laat haar los staks word musicalmeisje constant vergeleken met haar en moet zij de puinzooi gaan opruimenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga haar niet kwetsen.
Ging het maar simpel...
Het klinkt allemaal heel erg bekend kree. En ik heb echt tot voor kort ongeveer zo gedacht, heb me tijden als een laffe geduldige sukkel gedragen. Maar ik ben er klaar mee, ik heb er geen energie meer voor over. Het moet ook maar eens van een ander af komen. En zo niet, nou dan niet. Dan stop ik die energie wel in dingen waar ik zelf van geniet.quote:
ik heb ook hetzelfde maar dan met mannenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal heel erg bekend kree. En ik heb echt tot voor kort ongeveer zo gedacht, heb me tijden als een laffe geduldige sukkel gedragen. Maar ik ben er klaar mee, ik heb er geen energie meer voor over. Het moet ook maar eens van een ander af komen. En zo niet, nou dan niet. Dan stop ik die energie wel in dingen waar ik zelf van geniet.
Komt me bekend voor, deze woorden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal heel erg bekend kree. En ik heb echt tot voor kort ongeveer zo gedacht, heb me tijden als een laffe geduldige sukkel gedragen. Maar ik ben er klaar mee, ik heb er geen energie meer voor over. Het moet ook maar eens van een ander af komen. En zo niet, nou dan niet. Dan stop ik die energie wel in dingen waar ik zelf van geniet.
Het is graag, of niet.
Ik zie een matchquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb ook hetzelfde maar dan met mannen
dat zegt ze alleen maar om jou te paaienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ze is wel lief.
Vroeg of ik mocht logeren als ik dit huisje kwijt raakt (door geen contract of werk)
Mocht en mee eten ook
don't even go there..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |