abonnement Unibet Coolblue
pi_111459591
Bent u ook een leunstoelfilosoof? Hoed u dan voor de groenten van HAK. Want wie zweeft tussen Plato en FOK!, maakt het zich liever gemakkelijk in de duistere diepte van zijn of haar kelder. Vergeet het laatste, want vrouwen leven niet in een kelder, toch?

Hoe dan ook, u begrijpt de verleiding van een maaltijd in 10 minuten. Wat pasta en groenten op het vuur, even wachten, en u heeft wat in handen dat in het licht van uw monitor door zou kunnen gaan voor een volledige maaltijd. Immers, een doos AH Zilvervliesrijst met HAK Bonenschotel is al eeuwen een eerwaardige formule, nietwaar?

Helaas laat dat zich niet gelden voor HAK PastaGroeten: in pittige italiaanse tomatensaus met AH biologische volkoren penne rigate. Het product laat zich, tot groot verdriet van uw recensent oh trouwe lezer, op een wel heus onsmakelijke manier omschrijven als zijnde ''braaksel''.

Vergeef mijn gebrek aan nuance, maar ik zie het als mijn taak, hoe vreselijk deze ook moge zijn en hoe onwillig ik mij ook verhoud tegen dergelijke compromisloos gedrag, u te informeren middels een beeld dat u het afschuwelijke leed wat u kunt ondervinden van de HAK PastaGroeten als waarschuwing signaleert.



Het alternatief dat ik u voorheb laat zich omschrijven als ''de vrouw''. In het kader van het informatietijdperk anno mei 2012 biedt deze quantumcomputer u de mogelijkheid om de sleur van de persoonlijke verzorging te automatiseren voor dezelfde schamele 2 euro die u anders besteedt aan de eenmalige bevrediging van uw eetlust. Kies voor een scheermes, badproduct of dildo om een fraai exemplaar van ''de vrouw'' in huis te halen. Een wijzere investering voor de leunstoelfilosoof.

Met vriendelijke PastaGroet,

LavenderTown
Haunting FOK!
pi_111459615
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Boks-Chick zaterdag 12 mei 2012 @ 15:06:46 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111459841
:D
lolwut
pi_111459857
ik heb nog wel een vraag.
waar koop ik zoeen quantumcomputer genaamd 'vrouw'?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111460191
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:07 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog wel een vraag.
waar koop ik zoeen quantumcomputer genaamd 'vrouw'?
Beste lezer,

Helaas is een dergelijke wonderbaarlijke machine niet op voorraad. Een bescheiden kapitaalinjectie in de scheermes, het badproduct of de dildo strekt daarom tot aanbeveling, daar dergelijke middelen magnetiserende krachten uitoefenen. Zo hoeft u het comfort van uw zitvlakondersteuning niet te verlaten voor een naar bloemen ruikend gestalte zich aandient.

Spreekt u dan de woorden: ''smeer een boterham vrouw'' en verbaas u over het voedsel dat zich aandient.

Vriendelijk PastaGroet,

Uw recensent
pi_111461536
Ik zag de potten vandaag (30 minuten terug eigenlijk) staan en heb besloten om ze niet te kopen,
een juiste beslissing als ik op deze review mag afgaan.
pi_111473474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:59 schreef LavenderTown het volgende:
Bent u ook een leunstoelfilosoof? Hoed u dan voor de groenten van HAK. Want wie zweeft tussen Plato en FOK!, maakt het zich liever gemakkelijk in de duistere diepte van zijn of haar kelder. Vergeet het laatste, want vrouwen leven niet in een kelder, toch?

Hoe dan ook, u begrijpt de verleiding van een maaltijd in 10 minuten. Wat pasta en groenten op het vuur, even wachten, en u heeft wat in handen dat in het licht van uw monitor door zou kunnen gaan voor een volledige maaltijd. Immers, een doos AH Zilvervliesrijst met HAK Bonenschotel is al eeuwen een eerwaardige formule, nietwaar?

Helaas laat dat zich niet gelden voor HAK PastaGroeten: in pittige italiaanse tomatensaus met AH biologische volkoren penne rigate. Het product laat zich, tot groot verdriet van uw recensent oh trouwe lezer, op een wel heus onsmakelijke manier omschrijven als zijnde ''braaksel''.

Vergeef mijn gebrek aan nuance, maar ik zie het als mijn taak, hoe vreselijk deze ook moge zijn en hoe onwillig ik mij ook verhoud tegen dergelijke compromisloos gedrag, u te informeren middels een beeld dat u het afschuwelijke leed wat u kunt ondervinden van de HAK PastaGroeten als waarschuwing signaleert.

[ afbeelding ]

Het alternatief dat ik u voorheb laat zich omschrijven als ''de vrouw''. In het kader van het informatietijdperk anno mei 2012 biedt deze quantumcomputer u de mogelijkheid om de sleur van de persoonlijke verzorging te automatiseren voor dezelfde schamele 2 euro die u anders besteedt aan de eenmalige bevrediging van uw eetlust. Kies voor een scheermes, badproduct of dildo om een fraai exemplaar van ''de vrouw'' in huis te halen. Een wijzere investering voor de leunstoelfilosoof.

Met vriendelijke PastaGroet,

LavenderTown
Haunting FOK!
Ik zeg kopen! Als ik een beetje maagzuur opkots en weder doorslik ben ik ook immer tevree.
pi_111474968
Het ziet er dan ook erg onsmakelijk uit.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:09:52 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111555646
Het ziet er ook als kots uit.

Gewoon gesneden roerbakgroenten uit het koelvak pakken, wat ham-/spekblokjes erbij en een zakje poeder voor de saus.
Smaakt goed genoeg en het is zo klaar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_111567662
Nou, het is eigenlijk best lekker, vinden wij dan.
Onlangs in de lasagne gebruikt (de pittige variant, want de andere variaten hebben niet veel smaak) en ook als pastasaus vind ik het prima te doen. Albeit een beetje veel voor twee personen.

Nog meer mensen die het geprobeerd hebben, of gaan we allemaal uit van de OP van de reviewer? :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_111568205
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:03 schreef Natalie het volgende:
Nou, het is eigenlijk best lekker, vinden wij dan.
Onlangs in de lasagne gebruikt (de pittige variant, want de andere variaten hebben niet veel smaak) en ook als pastasaus vind ik het prima te doen. Albeit een beetje veel voor twee personen.

Nog meer mensen die het geprobeerd hebben, of gaan we allemaal uit van de OP van de reviewer? :)
Wat vind je lekker? Ik proef alleen peper.
pi_111568307
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 08:46 schreef LavenderTown het volgende:

[..]

Wat vind je lekker? Ik proef alleen peper.
Vind het geen uitgesproken pepersmaak hebben :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:47:31 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111571126
Wat een mooie review.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:38:18 #14
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111632241
Nog nooit op :N Lust alles wel :')
pi_112029910
Meneer de Haan!!! kennen jullie em nog? :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:04:09 #16
348688 BRANDGEL
Voor de échte gelbranders.
pi_112458408
HAK :')
Negervis BV
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:05:47 #17
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_112458492
Ik heb dit afgelopen zaterdag mogen eten.

Ik heb ervan genoten want het was best lekker, dus ik zie het probleem niet.

Het is gewoon (goed) eetbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')