Heb beide games in 2 uur gekeken, af en toe minuutje vooruit skippen, ik moet nog aan school werken namelijk

Man Boston was heerlijk tegen het einde van de westrijd, Rondo was overal, en ook KG net als game 7. Pierce z'n knie is erg slecht volgens mij, het is beter denk ik om één game uit te zitten en dan 4 dagen rust te pakken... Want op deze manier helpt hij Boston toch niet echt. Philly zag er goed uit, maar hun offense was gewoon te slecht op het eind, dat is eigenlijk het hele seizoen al. En Rondo met weer een triple-double, z'n schot is deze PO's erg constant trouwens.
Lakers; jammer voor Denver. Zo'n heerlijk team. Lawson was briljant in het 3e kwart. Als deze game 10 x gespeeld wordt denk ik niet dat Blake 10 x al z'n schotjes raak schiet, hij was toch wel de x-factor in het begin van de game, daarna de rebounding van Gasol en Bynum.
Biggest moment was een Artest 3'tje met nog 10:30 te gaan. Denver stond 1 punt achter, Al BUCKETS met een lay-up en een 3'tje, het wordt 4 punten. Als Artest die bal mist kan Denver op 6 of 7 punten komen, nu was het publiek gelijk weer in de wedstrijd met dat 3'tje. Daarna de rebounding van de Lakers die ze de wedstrijd wonnen. 2 heerlijke games gezien

Jammer voor Denver, maar ik verwacht dat OKC LA opeet, al denk ik aan de andere kant ook wel dat LA een kans maakt

Ik zeg OKC in 5 of in 7 hahaha