Jullie ervaringen?
quote:Ja, maar bij het lopen naar de douche loopt er toch genoeg langs haar benen uit???
Op woensdag 31 juli 2002 15:08 schreef deGVR het volgende:
Wij douchen meestal even samen...
quote:Ook lekker, maar ben je niet helemaal op na de sex? Het liefst blijf ik gewoon lekker liggen.. Okay, s'ochtends en s'middags wil ik ook wel ff lekker douchen, maar s'avonds laat na de sex... Vaak ben ik dan gebroken.
kip
Ok... als ik in haar vagina ben klaargekomen dan is t vanzelfsprekend dat je ff een doekje orwhatever dr langs haalt. Maaruh... tis gewoon een portie eiwitten en proteine!
Gewoon doen alsof t yoghurt/vla whatever is!
quote:Ze gaat altijd voor het douchen eerst nog even naar de wc... in een sprintje
Op woensdag 31 juli 2002 15:09 schreef rufus het volgende:[..]
Ja, maar bij het lopen naar de douche loopt er toch genoeg langs haar benen uit???
Volgens de beschrijving:
Kruidvat intiem doekjes zijn zacht en vochtig. Kruidvat intiem doekjes geven u een prettig en fris gevoel.
Tja je krijgt er wel een fris gevoel van, maar je kan beter eerst een handoek gebruiken en daarna de intiemdoekjes. Hoef je als je moe bent enzo niet meer te douchen.
quote:Een watteh?
Op woensdag 31 juli 2002 15:38 schreef snowwhite het volgende:
Een condoom gebruiken wil ook wel helpen tegen het lekken
quote:Joh.... dat moet je die handdoek weer gaan wassen... gewoon laten slikken!!
Op woensdag 31 juli 2002 15:38 schreef daNpy het volgende:
Ik kom nooit in mijn vriendin's vagina klaar
Gewoon in d'r bekkie, adn spuugt ze het in een handoek en hup weg met de rotzooi.
quote:'s Moeder wast die handdoek wel
Op woensdag 31 juli 2002 15:46 schreef RoTju het volgende:[..]
Joh.... dat moet je die handdoek weer gaan wassen... gewoon laten slikken!!
quote:Gelijk heb je!
Op woensdag 31 juli 2002 15:49 schreef daNpy het volgende:[..]
's Moeder wast die handdoek wel
Slikken wil ze niet, dat vind ze vies.
En als ze dat niet wil, dan niet. Nog maar eens proberen als ze aangeschoten is
Maar ik ga niets forceren iig.
Wel vervelend wanneer je niks bij de hand hebt (ook geen kleding of iets dergelijks), ik zit namelijk op zolder en wanneer ik dan 'gespannen' naar beneden richting de wc moet lopen wil het weleens een bende worden...
serieus: gewoon tissues of WC papier bij de hand houden.. of naar de WC sprinten
quote:Mischien komt hij nooit klaar
Ja, maar bij het lopen naar de douche loopt er toch genoeg langs haar benen uit???
Greetz
FranZanoVa
En als ze thuis is gaat ze eerst douchen.
Kost mij tenminste niet te veel moeite.
Alleen vuile was
en nee ik hoef niet zelf te wassen.
en ja dat doet m'n moeder!
voor er van die opmerkingen komen
quote:ik kan het prima ophouden
quote:Same here !
Op woensdag 31 juli 2002 18:45 schreef youriw het volgende:
handdoekje, tshirt, onderbroek ... wat er maar in de buurt is
quote:Lekker thuis wonen kost me nix en ik kan ook doen op m'n kamer wat ik wil, maar moet t zelf wel schoon houden.
Op donderdag 01 augustus 2002 11:29 schreef ThaPim het volgende:
Zo te lezen woont bijna iedereen nog bij de ouders of doet in iedergeval "ma" de was? Gewoon lekker op je eigen wonen joh! Kun je lekker alles onderspuiten als je wiltMaar als je geen rotzooi wilt, zijn die vieze kledingstukken ook niet zo'n probleem als je zelf wast. Ik moet altijd wel lachen als ik een paar dagen later ga wassen. Leuke herrinneringen tijdens het wassen
Maar ik denk wel dat op jezelf wonen een stuk fijner is maarja, ben ik mischien nog jaartje te jong voor, en m'n vriendin is t ook nog niet van plan.
Greetz
FranZanoVa
en daarna naar de wc..douchen doen we s ochtends want anders gaan ouders zeuren dat we herrie maken:)
quote:Handdoek klaar leggen onder haar knotje, tegen de spetters
Op donderdag 01 augustus 2002 14:26 schreef moondragon het volgende:
ook handdoek...alleen kunnen we em soms niet vinden als we em nodig hebben....dan zit t bed er al onder en dan vindt je em...:?en daarna naar de wc..douchen doen we s ochtends want anders gaan ouders zeuren dat we herrie maken:)
quote:Is dat heel gek als ik dat niet geloof?
Op donderdag 01 augustus 2002 15:12 schreef ivetje het volgende:
Mijn vriend slurpt het altijd uit mijn poesje na de sex
quote:Ja, dat is heel gek...
Op donderdag 01 augustus 2002 15:13 schreef daNpy het volgende:[..]
Is dat heel gek als ik dat niet geloof?
quote:dát is nou knorrig.
Op donderdag 01 augustus 2002 12:58 schreef FranZanoVa het volgende:[..]
Lekker thuis wonen kost me nix
(..)
quote:er heeft nog niemand 'bah????? en
Op woensdag 31 juli 2002 15:15 schreef RoTju het volgende:
Waarom nou weer bah????? en
Is nix mis mee tog???
quote:met een rietje?
Op donderdag 01 augustus 2002 15:12 schreef ivetje het volgende:
quote:nee hoor, gewoon mond erop en zuigen maar
Op donderdag 01 augustus 2002 15:18 schreef Juggernaut het volgende:[..]
met een rietje?
Wij hebben er hier thuis gewoon stapel oude handdoeken voor, die pak je indien nodig en met het verzoek of je ze in de was wel pletteren achteraf
Kheb wellus meegemaakt met ex, hadden we gewone handdoek gepakt, in de wasmand gegooid dacht d'r ma handig te zijn en minder was door gebruikte handdoek te pak.. Rest mag je raden
quote:Yep,kun je op je gemak eens alle willekeurige plekjes samen met je vriendin uitgebreid witten
Op donderdag 01 augustus 2002 12:58 schreef FranZanoVa het volgende:
Maar ik denk wel dat op jezelf wonen een stuk fijner is...
Dan heb je geen handdoekjes meer nodig ook
Maar idd een willekeurig kledingstuk of slikken is het handigst.
quote:wij zijn een keer gelijk na het gaan slapen. Zij was te meo om nog naar de wc te strompelen..
Op woensdag 31 juli 2002 15:24 schreef Mongooltje het volgende:
Eerst een handdoekje of t-shirt.
Maar daarna moet ze altijd meteen naar de wc.
Ff uitlekken en ook meteen plassen. Zag laatst op Discovery dat dat wel kan kloppen (dat plassen). Maar goed, daar ga ik maar niet verder op in
3 dagen later... blaasontsteking !
btw ik grabbel ook altijd een handoekkie mee voor de tijd (wel de oudste die ik zie..)
quote:Daar heeft mijn vriendin ook las van gehad idd.
Op donderdag 01 augustus 2002 22:34 schreef ditiseenalias het volgende:[..]
wij zijn een keer gelijk na het gaan slapen. Zij was te meo om nog naar de wc te strompelen..
3 dagen later... blaasontsteking !
btw ik grabbel ook altijd een handoekkie mee voor de tijd (wel de oudste die ik zie..)
quote:ja blijf lekker liggen.....is ook wel zo fris
Op woensdag 31 juli 2002 15:10 schreef Buzzzz het volgende:[..]
Ook lekker, maar ben je niet helemaal op na de sex? Het liefst blijf ik gewoon lekker liggen.. Okay, s'ochtends en s'middags wil ik ook wel ff lekker douchen, maar s'avonds laat na de sex... Vaak ben ik dan gebroken.
quote:Nee, dat is menselijk.
Op donderdag 01 augustus 2002 15:14 schreef MOONboy het volgende:[..]
dát is nou knorrig.
mischien eerder dan Knorrig
quote:En hoe dacht jij dan ooit kindertjes te gaan maken?
Gewoon in d'r bekkie, adn spuugt ze het in een handoek en hup weg met de rotzooi.
quote:Mwah, 19 jaar, nog 3 jaar HBO te gaan...
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:37 schreef MissDjaX het volgende:[..]
En hoe dacht jij dan ooit kindertjes te gaan maken?
sllrrrrp
quote:Same here
Op dinsdag 18 maart 2003 00:05 schreef Rivoche het volgende:
alles wat je snel kan pakken, kledingstukken en dergelijke...
[ranzig] Dat shirt heb ik toen in mijn tas gestopt, om het daarna bij hem in de was te gooien, maar dat ben ik vergeten. Kwam de volgende dag thuis, en vond dus dat oudbakken shirt in mn tas [/ranzig]
quote:Watteh... mm had ik nog niet aan gedacht. Maar dan heb je er wel meer dan 1 nodig hoor
Op woensdag 31 juli 2002 15:41 schreef daNpy het volgende:[..]
Een watteh?
![]()
quote:Kouwe rillingen krijg ik er van. Brrr...
Op donderdag 1 augustus 2002 15:12 schreef ivetje het volgende:
quote:Geinige woordkeuze
Op donderdag 1 augustus 2002 01:19 schreef FranZanoVa het volgende:
mijn vriendin doet meestal een oude strainingsbroek van me aan om daarin uit te lekken.
quote:Haha! Gross...
Op woensdag 19 maart 2003 00:36 schreef Scandalous het volgende:
Kwam de volgende dag thuis, en vond dus dat oudbakken shirt in mn tas[/ranzig]
Tsja.. kzou toch zeggen.. De vrouw in kwestie moet toch naar de wc om te plassen, anders kun je idd blaasontstekingen krijgen. Dus dan kun je het net zo goed gelijk doen. En snel natuurlijk.. anders glibber je er later weer overheen als het uitgesmeerd over de slaapkamervloer (or wherever) ligt. Maar handdoeken zijn ook vaak heel handig om daar eerst 't meeste mee weg te halen.
Verder? Dan zorg ik ervoor dat me vriend niet in me komt, dan maak ik het verder af met mijn mond en dan slik ik het gewoon door.. scheelt veel moeite en geklieder
quote:That's the spirit!
Op woensdag 19 maart 2003 01:32 schreef shavirah het volgende:
dan maak ik het verder af met mijn mond en dan slik ik het gewoon door.. scheelt veel moeite en geklieder
quote:Laat de kerstman 't maar niet horen
Op woensdag 19 maart 2003 01:32 schreef shavirah het volgende:
[...]...in een sok...
[...]
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:36 schreef Bombie het volgende:[..]
Laat de kerstman 't maar niet horen
quote:Liever in een sok van de kerstman als op je lievelings t-shirt.
Op woensdag 19 maart 2003 01:36 schreef Bombie het volgende:[..]
Laat de kerstman 't maar niet horen
quote:Jip same here
Op woensdag 31 juli 2002 15:14 schreef Kip het volgende:
wcrol in kamer altijd handig. ook is er wel is een speciale sex-handoek aanwezig, beetje vaag. maar die wordt dus alleen gebruikt voor dat.kip
Ik... wij eigenlijk.. doen er niet zo moeilijk of geforceerd over..
het is ook nooit een issue geweest..
Als het niet net voor het slapen gaan gebeurd dan naderhand naar de wc en bijvoorbeeld gelijk douchen...
Als het voor het slapen gaan gebeurd.. soms naar de wc... en soms alleen ffe tshirt oid... heerlijk tegen elkaar in slaap vallen.. en dan s ochtends pas douchen...
niets vies aan... het is toch je eigen verse vocht ?
Het stukje over het plassen in samenhang met voorkomen van blaasontsteking is ook juist.
ALhoewel je zowieso blaasontsteking kan krijgen van seks.. of je nu plast of niet naderhand... van ruwe seks kan je blaasonsteking krijgen.
Have fun allemaal
( ik heb het wel iig ! )
Heb veel leukere dingen om aan te denken na de sex, naspel enzo .
quote:Knuffelen en kletsen of heerlijk genieten... soms een beetje plagen of giechelen...
Op woensdag 19 maart 2003 07:26 schreef Pushit het volgende:
Beetje water en wat eiwitten, lekker boeiend.
Heb veel leukere dingen om aan te denken na de sex, naspel enzo
.
quote:GMTA
Op woensdag 19 maart 2003 07:31 schreef Mirage het volgende:[..]
Knuffelen en kletsen of heerlijk genieten... soms een beetje plagen of giechelen...
![]()
Jammer dat je al bezet bent
.
quote:"I hope you chooke.. " ( in my sperm ? )
Op woensdag 19 maart 2003 07:33 schreef Pushit het volgende:[..]
GMTA
Jammer dat je al bezet bent
![]()
.
nèh, ik geloof dat het veiliger is níet je vriendin te zijn...
quote:slikt ze niet ??? jammer voor je knul
EN als het savonds laat is en we erg moe zijn, dan maar lekker zo in slaap vallen.....
Trouwens wel fijn hiero...hoef helemaal niet aan voorbehoudsmiddelen te denken...geen pil, geen condoom.....helemaal niks
quote:Ja maar wat nou als je een weekje weg bent? Om nou elke dag je bed te gaan verschonen is voor mij geen optie! Heb wel wat beters te doen (Als je begrijpt wat ik bedoel
Op woensdag 19 maart 2003 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, gewoon neuken, en dan lekker laten zittenBoeien dat het overal komt. De volgende dag ff douchen en bed verschonen!
quote:Daarom laat ik het altijd zitten en ga de volgende dag douchen en duikl 's avonds het bed weer in... De schoonmaaksters doen het werk wel als je toch een weekje weg bent....
Op woensdag 19 maart 2003 12:55 schreef Zenuka het volgende:[..]
Ja maar wat nou als je een weekje weg bent? Om nou elke dag je bed te gaan verschonen is voor mij geen optie! Heb wel wat beters te doen (Als je begrijpt wat ik bedoel
)
Thuis laat ik het er ook gewoon inliggen hoor. Zo goor wordt het nou ook weer niet.
quote:Totdat de schoonmakers het merken en hun eigen kwakkie er even bij doen
Op woensdag 19 maart 2003 13:13 schreef yodax het volgende:[..]
Daarom laat ik het altijd zitten en ga de volgende dag douchen en duikl 's avonds het bed weer in... De schoonmaaksters doen het werk wel als je toch een weekje weg bent....
Thuis laat ik het er ook gewoon inliggen hoor. Zo goor wordt het nou ook weer niet.
Oke dus als ik ooit een keer bij jou thuis kom gebruik ik je bed niet als stoel! Straks blijf ik nog plakken aan je lakens
quote:Wat ga je dan wel als stoel gebruiken bij mij? Mijn bed wordt tenminste nog wel eens verschoont, maar mijn stoel niet!
Op woensdag 19 maart 2003 13:20 schreef Zenuka het volgende:[..]
Totdat de schoonmakers het merken en hun eigen kwakkie er even bij doen
Oke dus als ik ooit een keer bij jou thuis kom gebruik ik je bed niet als stoel!
Straks blijf ik nog plakken aan je lakens
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:24 schreef yodax het volgende:[..]
Wat ga je dan wel als stoel gebruiken bij mij? Mijn bed wordt tenminste nog wel eens verschoont, maar mijn stoel niet!
quote:Haha... lol... Volgens mij word het pas een kwestie van stikken als er staat: "we hope that you choke".
Op woensdag 19 maart 2003 07:38 schreef Mirage het volgende:[..]
"I hope you chooke.. " ( in my sperm ? )
Wat zijn die gasten van Radiohead eigenlijk een viezerikken hé, met die orgies van ze...
quote:Daily... facials?
Op woensdag 19 maart 2003 13:47 schreef sniker het volgende:
ik heb een rol pleepapier staan op t schap naast me bed dat is altijd nuttig voor meerdere doeleinden.
facials bv
Courtesy of Oil of Olaz...
Ik ken iemand die dat altijd deed. Na een zomer flink tekeer te zijn gegaan werd het herfst en moesten ze de boom in de tuin opeens heel snel leeghalen!!
quote:Uitplassen is belangrijk, anders kan je een blaasontsteking oplopen...
Op woensdag 31 juli 2002 15:24 schreef Mongooltje het volgende:Ff uitlekken en ook meteen plassen. Zag laatst op Discovery dat dat wel kan kloppen (dat plassen).
Grtx
quote:Stukje tekst van een liedje niks mis mee toch
Op woensdag 19 maart 2003 07:38 schreef Mirage het volgende:[..]
"I hope you chooke.. " ( in my sperm ? )
als het ware een seks-doek!
zo hou je het gescheiden van de badkamerhanddoeken
das het juiste woord
Wel ook hier heb ik een paar zeer goede tips die ik onder andere heb geleerd van een van mijn bedpartners... een mime-speelsters uit het cirque du soleil.
- Een spelvariant is om je vriendin het even lekker op te laten slorpen. Daarna kan ze leuk liedjes of muziekjes (van bijvoorbeeld reclames) gorgelen en dan jij proberen te raden welk liedje het is. Slikt ze het per ongeluk door gewoon even aanvullen. Kun je even niet aanvullen dan volstaat urine bijvoorbeeld ook prima.
- Een actieve variant is om in de huiskamer een lange baan van vuilniszakken te maken. Smeer hier het glibberige goedje lekker over uit. Neem een aanloop van circa twee meter en laat je op je buik met een rotvaart over de zakken glijden. Het beste effect wordt bereikt door op de blote buik te glijden. Je kunt in de kamer een scorebord bijhouden van langst afgelegde afstanden. Ook leuk om met de hele familie te spelen trouwens.
Geweldig!!
quote:Dit ga ik ooit aan m'n toekomstige schoonouders voorstellen...
Op donderdag 20 maart 2003 16:25 schreef ThieZz het volgende:
- Een actieve variant is om in de huiskamer een lange baan van vuilniszakken te maken. Smeer hier het glibberige goedje lekker over uit. Neem een aanloop van circa twee meter en laat je op je buik met een rotvaart over de zakken glijden. Het beste effect wordt bereikt door op de blote buik te glijden. Je kunt in de kamer een scorebord bijhouden van langst afgelegde afstanden. Ook leuk om met de hele familie te spelen trouwens.
quote:Juist precies zo! en die handdoek is er altijd op het goede moment! hoe komt ie daar toch elke keer weer terug naast het bed! En plassen, tja, dat moet ik meestal ook even na de sex, en tis dan gelijk ook een goed 'uitlekpunt'.
Op woensdag 31 juli 2002 15:24 schreef Mongooltje het volgende:
Eerst een handdoekje of t-shirt.
Maar daarna moet ze altijd meteen naar de wc.
Ff uitlekken en ook meteen plassen. Zag laatst op Discovery dat dat wel kan kloppen (dat plassen). Maar goed, daar ga ik maar niet verder op in
quote:Als je je nog nauwelijks bewust bent van alles om je heen is juist het moment om in aanwezigheid te zijn van je toekomstige schoonouders. Anders zou je misschien nog een goeie indruk maken ook...
Op donderdag 20 maart 2003 16:47 schreef ThieZz het volgende:
....en.... gegarandeerd succes kan ik je verzekeren. Weet niet hoe lang je woonkamer is, maar adviseer bij voorbaat valhelmpjes.
Toch lullig alsdit spel je twee maal een enkele reis hersenschuding bij je schoonouders oplevert.................hoewel.............
quote:wat is daar vreemd aan dan ?
Op donderdag 1 augustus 2002 15:13 schreef daNpy het volgende:[..]
Is dat heel gek als ik dat niet geloof?
quote:*rolt van stoel*
Op donderdag 20 maart 2003 16:25 schreef ThieZz het volgende:
Tja........ wat te doen met die stroom aan lauw-warme pap die je via die rottige verroeste pijp uitgehoest hebt....Wel ook hier heb ik een paar zeer goede tips die ik onder andere heb geleerd van een van mijn bedpartners... een mime-speelsters uit het cirque du soleil.
- Een spelvariant is om je vriendin het even lekker op te laten slorpen. Daarna kan ze leuk liedjes of muziekjes (van bijvoorbeeld reclames) gorgelen en dan jij proberen te raden welk liedje het is. Slikt ze het per ongeluk door gewoon even aanvullen. Kun je even niet aanvullen dan volstaat urine bijvoorbeeld ook prima.
LOL !!!!!!
quote:Zo is dat mops
Op donderdag 20 maart 2003 22:23 schreef carina86 het volgende:
gwoon een wcrol bij de hand houden naast je bedje
dan komt dat vast wel goed
quote:een beflapje?.
Op donderdag 20 maart 2003 19:06 schreef ranne het volgende:
Heb gewoon een groot rubber bedzeil in bed liggen, morgens doekje erover en weer schoon
quote:-zucht- als dat toch eens waar zou zijn. Moet hier eerlijk bekennen dat het juist het gebrek is dat mijn geest af doet dwalen naar de diepste, maar wel fleurige uithoeken in mijn levendige fantasie. Oh wee degene die de fout maakt en ervoor kiest mijn minnares te worden... hahahaha
Op vrijdag 21 maart 2003 10:04 schreef suxjahh het volgende:
Als ik al die reacties van ThieZz lees in topics heeft ie een uitermate origineel en goed sexleven
quote:Dat is de makkelijkste manier inderdaad
Op vrijdag 21 maart 2003 09:58 schreef FREAKY_ME het volgende:
mooi opvangen in comdoom, condoom in prullenbak. klaar![]()
![]()
dus in potjes stoppen en dan verkopen als alternatief geneesmiddel...
quote:Bah wat saai, na 1 keer neuken meteen douche....Als het nou 5 of 6 keer neueken was en dan douche, alle begrip...
quote:Held!!!
Op maandag 24 maart 2003 09:31 schreef DemonRage het volgende:
een joint van draaien
quote:Kijk zo hoort het zei me ex ook altijd scheeld opruimen,
Op maandag 24 maart 2003 09:42 schreef drea het volgende:
doorslikken???
opgeruimd staat netjes!!
quote:Your freeking kiddin us.
Op woensdag 26 maart 2003 20:27 schreef smollie het volgende:
sperma uit dr vagina likke![]()
tis toch van mijn eigen dus niet vies
trouwens wat doen jullie met het vocht dat uit je vriendin stroomt?
quote:Ik weet niet hoe het met jullie persoonlijke hygiëne gesteld is maar, als het achter jullie voorhuid dagelijks goed wordt gereinigd dan is er geen vuiltje aan de lucht (..of in de blaas
Op vrijdag 2 augustus 2002 02:06 schreef daNpy het volgende:[..]
Daar heeft mijn vriendin ook las van gehad idd.
Vandaar dat ik niet meer in haar vagina klaar kom.
ff back ontopic;
Eigenlijk verlies ik niet direct na de sex de ontvangen sperma daar gaat meestal wel een aantal uren overheen. Vaak kan ik het zelf op de plee er uit duwen, goede bekkenbodem-spieren denk ik. Vaker dat we wel nog een keer sex hebben en als ik dan bovenop hem ga zitten tsja dan loopt t soms wel wat eerder weg. Nou met een intiem doekje alles opboenen of papieren zakdoekjes gebruiken en dan is t weer redelijk fris.
Het is bij de weg niet aan te raden om direct te pijpen na gebruik van een intiem doekje op de eikel, geloof me ik heb voor de gein aan t doekje gelikt...dan proef ik nog net zo lief ff mezelf.
Hiep hiep hoera leve de Lactacyd intiem doekjes, zowel voor de man als voor de vrouw
Slikken? No problemo, goed ontbijtje veel eiwitten en proteïnen, no fat!!
quote:om blaasontsteking te voorkomen moet ze gewoon even gaan plassen na de daad... urinebuis schoon.. klaar!
Op vrijdag 2 augustus 2002 02:06 schreef daNpy het volgende:[..]
Daar heeft mijn vriendin ook las van gehad idd.
Vandaar dat ik niet meer in haar vagina klaar kom.
quote:Die staat zeker naast je bed.........??
Op woensdag 31 juli 2002 15:14 schreef Kip het volgende:
wcrol in kamer altijd handig. ook is er wel is een speciale sex-handoek aanwezig, beetje vaag. maar die wordt dus alleen gebruikt voor dat.kip
M'n vriendin heeft ook weleens ooit een sprintje willen trekken naar de toilet.....
Ging ze halverwege richting de toilet op dr bek......
Het leek net een naaktslak hoe ze daar snel omhoog/verder probeerde te kruipen....
Een spoor wat ze achterliet
Na deze ondervinding voldoet een t-shirt ook wel....
Kan ze daarna lekker op dr gemak naar de plee lopen zonder de naaktslak uit te gaan hangen.....
Hup rubbertje om. Neuken. Rubber af, wegdonderen en klaar.
Niks geen gezeik met op je bek gaan etc.
En wel zo veilig natuurlijk, pil en rubber.
Of ben ik nu zo voor het rubber omdat mijn vorige vriendinnen niet zonder wouden?
quote:Dat lijkt me wel ja; condoom sux; je voelt geen zak en je vriendin ook in aanraking laten komen met je eigen vocht is wel zo intiem!
Op maandag 1 september 2003 17:16 schreef DrukVout het volgende:
Of ben ik nu zo voor het rubber omdat mijn vorige vriendinnen niet zonder wouden?
quote:
Op maandag 1 september 2003 17:16 schreef DrukVout het volgende:
Wat een gekloot allemaal met doekies etc.Hup rubbertje om. Neuken. Rubber af, wegdonderen en klaar.
Niks geen gezeik met op je bek gaan etc.En wel zo veilig natuurlijk, pil en rubber.
Of ben ik nu zo'n lul met een rubber omdat mijn vorige vriendinnen niet zonder wouden?
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:25 schreef Bikkelmannetje het volgende:[..]
Dat lijkt me wel ja; condoom sux; je voelt geen zak en je vriendin ook in aanraking laten komen met je eigen vocht is wel zo intiem!
quote:Tissues en wc-papier blijft dan meestal aan je kut plakken...
Op woensdag 31 juli 2002 15:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Grote doos tissues naast mn bed
Handdoek is beter (wel gelijk onderin de wasmand verstoppen als je vriend/vriendin langs is gewees)
quote:Seks is lekker, ook (juist?!) als het vies is...
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:03 schreef Copycat het volgende:
Vind het persoonlijk een non probleem dit...
Bij seks worden nu eenmaal lichaamssappen uitgewisseld, snap niet zo goed wat daar vies aan is?Druppel je wat na op je dekbed of laken... wasje draaien en klaar ben je. Bij mij loopt het er in ieder geval niet direct na de daad allemaal uit. Als ik later naar het toilet ga, komt het sperma gezellig in de pot.
(En soms heeft het ook wel iets als je op een onbedacht moment opeens zijn sperma uit je voelt lopen...)
quote:quote van de dag
Op dinsdag 2 september 2003 11:51 schreef Copycat het volgende:
Seks is lekker, ook (juist?!) als het vies is...
quote:
Op zondag 23 maart 2003 02:41 schreef Emilio1245 het volgende:
In haar klaarkomen? Ik vind het altijd leuk om haar on de yoghurt te spuiten. Tussen haar tieten of op haar kont. In haar gezicht vindt ze niet leuk (kan ik wel inkomen) daarna ff afvegen en daarna lekker samen pitten.
quote:je hebt een opblaaspop?
Op donderdag 4 september 2003 13:08 schreef hallodagg het volgende:
over tieten spraaien, optillen en de douche in
on-topic:
Ik doe het in een potje met potgrond, kijken of er kinder-boompjes uit komen...
aanrader voor vluggertjes op vreemde plaatsen .. tampon voor haar meenemen voorkomt vreemde plekken
quote:31 juli 2002
Op dinsdag 2 september 2003 11:37 schreef bmwendy het volgende:[..]
Tissues en wc-papier blijft dan meestal aan je kut plakken...
niet echt fijn dus.. ken je dat er weer daarna af gaan pulkenHanddoek is beter
(wel gelijk onderin de wasmand verstoppen als je vriend/vriendin langs is gewees)
quote:Inderdaad
Op zaterdag 8 november 2003 14:13 schreef Ifyafeelme het volgende:
een wc rol (lotus) will do the job.
quote:het probleem bij wc-papier en zakdoekjes is dat ze meteen de boel absorberen waardoor het een kleffe, uiteenvallende drap wordt.
Op zaterdag 8 november 2003 14:13 schreef Ifyafeelme het volgende:
een wc rol (lotus) will do the job.
ik ga voor absorberende dingen zoals handdoeken en evt keukenrollen .
ti": veel boxers en shirts helpen niet, omdat ze simpelweg niet absorberen, waardoor meestal de sperma er op blijft liggen in het begin waardoor het alsnog een zootje kan worden .
quote:en bij niet orale seks?
Op zaterdag 8 november 2003 15:01 schreef DarkWhiteStar het volgende:
ik slik het meestal gewoon door
quote:Je kunt het beste een wc-rol in combinatie met een stukje papier gebruiken, je stopt dan het wc papiertje in het papiertje en maakt
Op zaterdag 8 november 2003 14:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
het probleem bij wc-papier en zakdoekjes is dat ze meteen de boel absorberen waardoor het een kleffe, uiteenvallende drap wordt.
ik ga voor absorberende dingen zoals handdoeken en evt keukenrollen
.
ti": veel boxers en shirts helpen niet, omdat ze simpelweg niet absorberen, waardoor meestal de sperma er op blijft liggen in het begin waardoor het alsnog een zootje kan worden
.
Maar shirt, handdoek, het is maar net wat in de omgeving te vinden is. Meestal gewoon het laken. Immers wassen wij het bed vaker dan anderen.
Zien morgen wel verder:)
Broodzak vol hoesten en je hebt gelijkeen leuke ballon voor je kleine broertje / zusje ...
Afijn .. ben ook van de handoekjes en tja al 6 jaar vergeten we steeds het handdoekje binnen bereik te leggen en dan moet je soms rare capriolen uithalen om het doekje te pakken terwijl je er nog lekker inzit (druipt er anders uit he ..)
quote:Grijns..........
Op dinsdag 11 november 2003 12:35 schreef Poirt het volgende:
Waar is het good old Femidoompje ?Broodzak vol hoesten en je hebt gelijkeen leuke ballon voor je kleine broertje / zusje ...
Afijn .. ben ook van de handoekjes en tja al 6 jaar vergeten we steeds het handdoekje binnen bereik te leggen en dan moet je soms rare capriolen uithalen om het doekje te pakken terwijl je er nog lekker inzit (druipt er anders uit he ..)
Is idd lastig, ligt dat doekje buiten bereik moet je daar zien te komen zonder dat hij eruit gaat.
Ben soms best blij dat ik aardig lenig ben....
Maar over het algemeen lukt het best aardig om de handdoekjes binnen handbereik te houden
quote:zo smeerde mijn vriendin het laatst aan mijn armani pak nadat we een avondje uit eten waren geweest en ze daarbij me wou bedanken
- op een willekeurige andere plek: wat dan ook voorhanden is
[Dit bericht is gewijzigd door -Hutje- op 19-01-2004 15:18]
quote:Ik begrijp dat meerdere mannen blijkbaar het weer oplikken.
Op maandag 19 januari 2004 18:49 schreef Kamphuys het volgende:
Down the hatch. Ideaal, vrouwtje vindt het lekker en ze hoeft het bed niet uit (of ik).
Ik heb dat idee ook wel eens gehad, maar iedere keer als ik klaar gekomen ben heb ik daar nou niet bepaald zin in. Ik ben dan gewoon zeg maar de-geil, hoe komen jullie van dat gevoel af?
quote:Druk op je blaas? Dan doe je denk ik iets fout..
Op woensdag 28 januari 2004 14:09 schreef GM het volgende:
Handdoek en daarna naar de wc, het is voor vrouwen namelijk noodzakelijk om na sex te plassen, dat voorkomt een hoop blaasontsteking, bovendien heb je een tijdje druk op je blaas gehad...
Hebbie weleens gehad dat je je klodder kwijt ben?
(mits je niet in haar komt dan he)
Heb 1 keer in dr haar gespoten,en dat vonden we pas na 35 minuten hahaha.
Die zooi was helemaal opgedroogd enzo,en haarlak was echt niet meer nodig hoor.
Maar normaal gesproken gaat het wel bij haar naar binnen,en de rest vegen we gewoon af met wat we kunnen vinden.
Sokken enzo
quote:stroomt het er terug uit als ze gewoon blijft liggen??:?
Op woensdag 28 januari 2004 15:24 schreef kennydies het volgende:
Gewoon ff je vriendin aan dr voeten ondersteboven houden, dat het allemaal een beetje verder naar beneden doorloopt en daarna gewoon slapen
Sorry heb nog geen ervaring maar ben wel nieuwschierig...:)
quote:Ik heb het een keer gehad dat ze mij aftrok en we waren het TOTAAL kwijt. De volgende dag vond ik drie gele strepen op de hagelwitte muur, oops
Op woensdag 28 januari 2004 15:00 schreef Vaag22 het volgende:
Tja ik spuit echt de meest bizarre kanten op eigenlijk.Hebbie weleens gehad dat je je klodder kwijt ben?
(mits je niet in haar komt dan he)Heb 1 keer in dr haar gespoten,en dat vonden we pas na 35 minuten hahaha.
Die zooi was helemaal opgedroogd enzo,en haarlak was echt niet meer nodig hoor.
Maar normaal gesproken gaat het wel bij haar naar binnen,en de rest vegen we gewoon af met wat we kunnen vinden.
Sokken enzo
quote:Nee, tenzij je een kleine plasser hebt en niet zover bij haar naar binnen kunt.. hehe.
Op woensdag 28 januari 2004 15:27 schreef Dead_nacho het volgende:[..]
stroomt het er terug uit als ze gewoon blijft liggen??:?
Sorry heb nog geen ervaring maar ben wel nieuwschierig...:)
en dan lig je in je eigen kwakkie te roeren. tja je moe er maar van houden
quote:handdoek?
Op woensdag 31 juli 2002 15:06 schreef rufus het volgende:
Het meisje waar ik voor het eerst seks zonder condoom mee gehad heb, daar heb ik ook gelijk een relatie van 4.5 jaar mee gehad. Na de seks was het voor ons normaal om een handdoek of t-shirt te pakken en daarna de penis uit de vagina te halen en met de handdoek of t-shirt het sperma op te vangen. Sperma is volledig in water oplosbaar dus je wast het er net zo makkelijk weer uit.
Mijn volgende vriendin vond het vreemd om dat te doen en liep dan zonder eerst 'af te vegen' naar de WC om uit te lekken. Soms bleef ze zelfs gewoon liggen.
Mijn laatste vriendin die wilde het alleen opvangen met wc-papier of tisues. Ze vond het vies om daar een handdoek of ander kledingstuk voor te gebruiken.Jullie ervaringen?
quote:Mijn vriendin gaat dus ook naar de wc om "uit te lekken"..
Op woensdag 31 juli 2002 15:06 schreef rufus het volgende:
Het meisje waar ik voor het eerst seks zonder condoom mee gehad heb, daar heb ik ook gelijk een relatie van 4.5 jaar mee gehad. Na de seks was het voor ons normaal om een handdoek of t-shirt te pakken en daarna de penis uit de vagina te halen en met de handdoek of t-shirt het sperma op te vangen. Sperma is volledig in water oplosbaar dus je wast het er net zo makkelijk weer uit.
Mijn volgende vriendin vond het vreemd om dat te doen en liep dan zonder eerst 'af te vegen' naar de WC om uit te lekken. Soms bleef ze zelfs gewoon liggen.
Mijn laatste vriendin die wilde het alleen opvangen met wc-papier of tisues. Ze vond het vies om daar een handdoek of ander kledingstuk voor te gebruiken.Jullie ervaringen?
quote:Hmmm, okay dankje:P
Op donderdag 29 januari 2004 10:05 schreef kennydies het volgende:[..]
Nee, tenzij je een kleine plasser hebt en niet zover bij haar naar binnen kunt.. hehe.
Er komt altijd een beetje kwakkie naar buiten bij een meisje, mijne moet na de sex altijd plassen
quote:Da's ook een optie...
Op zaterdag 14 februari 2004 12:50 schreef kriele het volgende:
Over haar heen spuiten en doekie erbij en klaar is kees!
Lang leve de handdoek Meestal blijf ik eerst nog even liggen omdat we allebei te lui zijn iets te pakken maar na een minuutje nahijgen grist een van ons een handdoek die geheel toevallig in zijn nachtkastje ligt....
quote:dat plakt zo...
Op zondag 15 februari 2004 12:06 schreef MaTBo het volgende:
gewoon zorgen dat je wat papieren zakdoekjes bij de hand hebt
quote:moet je die 'snuit-vaste' pakken
Op zondag 15 februari 2004 12:24 schreef r0sine het volgende:[..]
dat plakt zo...
quote:*grin* handdoek is toch handiger
Op maandag 16 februari 2004 17:20 schreef MaTBo het volgende:[..]
moet je die 'snuit-vaste' pakken
|
Forum Opties | |
---|---|