quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Jij opent hem niet binnen 2 minuten. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:15 schreef system_overload het volgende:
de 2e x dat mijn lapo werd verneuqt,bedankt heloef
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:18 schreef Hanako het volgende:
Bitches... respect is ver te vinden in deze topic.
En hoezo is het respect hier ver te zoeken? Wat toont aan dat wij geen respect hebben voor elkaar? Noem eens een voorbeeldquote:
Je voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:18 schreef Hanako het volgende:
Bitches... respect is ver te vinden in deze topic.
Je vriendin der strap-on weer om heeft, ik snap het al.quote:
Vriendin? Wie ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vriendin der strap-on weer om heeft, ik snap het al.
Ik weet niet wie je bent namelijk, ik heb een vermoeden ik gok maar wat.quote:
Niet te positief doen he met Je vriendinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vriendin der strap-on weer om heeft, ik snap het al.
Slaap lekkerquote:
Bijna heb ik een vriendin bijnaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent namelijk, ik heb een vermoeden ik gok maar wat.
Okee. Dan ben je dus niet wie ik dacht dat je was.quote:
sneezeechuquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee. Dan ben je dus niet wie ik dacht dat je was.
Ben alleen nog maar wakker omdat ik dus even een nieuwe auto aan het uitzoeken benquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee. Dan ben je dus niet wie ik dacht dat je was.
5.0quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:28 schreef heloef het volgende:
Oh jij bent ook al een kloon, ik vind dit lichtelijk verwarrend worden.
MAAR JE BENT TOCH GEEN HOMO, MIJN HOOFD DRAAITquote:
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:30 schreef heloef het volgende:
[..]
MAAR JE BENT TOCH GEEN HOMO, MIJN HOOFD DRAAIT
Sommige mannen zijn echtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:00 schreef system_overload het volgende:
gisteren vroeg iemand of ik lesbisch ben en noemde me vervolgens one of the guys een uur later zei hij:zei je nou dat je me leuk vond met een grijns
ik:ik heb de woorden jou en leuk nooit in mijn mond genomen
hij keek geschrokken/verbaasd
eerst in de grond trappen en dan dit versierderig
pff mannen..
Dat geld net zo goed voor vrouwen. Vrouwen die constant spelletjes spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 07:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn echt_! in het kwadraat.
Echter gaat het niet om een loser vrouw in de post hierboven, maar om een loser man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 07:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat geld net zo goed voor vrouwen. Vrouwen die constant spelletjes spelen
had nog wat irritaties van gisteravondquote:Op zaterdag 12 mei 2012 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter gaat het niet om een loser vrouw in de post hierboven, maar om een loser man.
Mag, hoor. Ook vrouwen zijn kutquote:Op zaterdag 12 mei 2012 07:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
had nog wat irritaties van gisteravond
Dat kun je gewoon stopzetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.
Misschien moet je daar dan eens mee beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder daar een groot probleem van maakt.
Maar sowieso kom ik niet graag tegen ze op en praat ik niet graag met ze. Ik probeer dingen meestal achter hun rug om te regelen, maar veel dingen zijn lastig op die manier te regelen.
Makkelijke conclusie aan de hand van een eenzijdig verhaal. Ik ben ook wel eens geplaagd met de vraag of ik homo wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter gaat het niet om een loser vrouw in de post hierboven, maar om een loser man.
Weet ik. Maar dat gaat mis als ze erachter komen. En op dit moment komen de rekeningen van de zorgverzekering bij mijn ouders terecht en betaal ik dat terug.quote:
Dat vond ik nog niet eens het ergste hoor. Ik vind het vervelend om belachelijk te worden gemaakt, ik doe mijn best om een goed mens te zijn en dat valt niet mee.quote:PS:
Ik was gister nogal melig geworden met mijn Benzin Approval Index enzo. Het liep uit de hand. Mijn excuses daarvoor.
Maar euhm..Is dat niet zo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Makkelijke conclusie aan de hand van een eenzijdig verhaal. Ik ben ook wel eens geplaagd met de vraag of ik homo was
Ontken het nou maar niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef twi het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk ben ik ook weer niet, meisje
dquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontken het nou maar niet.Ik heb jou zo gehosselt.
Ik laat me hosselenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:54 schreef Mickeys het volgende:
twi aan het hosselen? Succes!
Wel leuk initiatief overigens. (dit topic bedoel ik)
genoeg hier zag ik al... (niet door mij iig, daar ken ik twi al wat langer voor, maar verder is hij wel lief hoor)quote:
Zet je me nu in de friendzone, Mickeys? Wat een burn, zegquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
genoeg hier zag ik al... (niet door mij iig, daar ken ik twi al wat langer voor, maar verder is hij wel lief hoor)
hahaha, dat zei ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zet je me nu in de friendzone, Mickeys? Wat een burn, zeg
Je was zo aan het giechelen de hele tijd. Rode wangetjes. Neuken op een WC. Tsja, dan krijg je dat idee een beetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
Maar twi vond dat ik aangeschoten deed, pff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |