quote:“Guys, I have unbelievable news. The doc wouldn't clear me to fight,” Petruzelli wrote. “I have been feeling sick for the past week but haven't told anyone. When the doc checked me, he said he heard wheezing and fluid in my lungs. [I] got a second doc for another opinion, and he said same thing. I am so sorry. I feel like I'm in a nightmare.”
dat is het ook, respect eisen,maar niet geven, tuig is hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
lol Noguiera is niet echt goed met respect geven naar andere fighters volgens mij..wat hij over Mir en zijn groundgame zegt.. Ach zal nog wel veel zeer zitten als je 2 keer gefinished wordt door de zelfde man.
Die weet niet beter, praat gewoon zijn coach na, daar gaat hij niet tegen in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer om te zien dat Dos Santos, die normaal gesproken toch heel bescheiden is, zich hier ook in laat meeslepen.
Ja, begrijpelijk natuurlijk. Ik reken het hem ook niet te zwaar aan, maar vond gewoon jammer dat de UFC ervoor koos om het in de primetime te stoppen, aangezien dat totaal niet is hoe ze hem normaal gesproken weergeven.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die weet niet beter, praat gewoon zijn coach na, daar gaat hij niet tegen in.
Mir zit al 12 jaar in de UFC, die heeft al heel wat credits verdiend.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef McNulty het volgende:
Wat had jullie dan verwacht? Dat ze Mir zouden ophemelen. Vechters laten zich heus wel negatief uit over hun tegenstanders. Ze waren alleen dom om het voor de camera te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |