Dank je voor de verklaring, ik was al bang dat iedereen geloofde dat ik zijn broer was...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb Hungry_Joe ontmoet 2 weken terug in een meeting en hij lult hier uit zijn nekLolbroek. Kan je niet slapen ofzo?
Dat topic is anders dan dit topicquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb Hungry_Joe ontmoet 2 weken terug in een meeting en hij lult hier uit zijn nekLolbroek. Kan je niet slapen ofzo?
Btw, ik verwijs iedereen naar:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8
hoi Roald ,kan je wat over jezelf vertellen?quote:
Hallo, woon in Almere. Doe de opleiding dierverzorging.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:41 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoi Roald ,kan je wat over jezelf vertellen?
fijn dat je gereageerd hebt Roald, heb je de poll al ingevuld?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hallo, woon in Almere. Doe de opleiding dierverzorging.
Ben opzoek naar een eigen woning.
Hobby's heb ik niet echt.
Ja poll heb ik al ingevuld:)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
fijn dat je gereageerd hebt Roald, heb je de poll al ingevuld?
ik wacht nog meer reacties af
maar blijf vooral posten!
in de poll staat noord brabant daar kan je het ook invullenquote:
Poll: uit welke provincie kom je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
in de poll staat noord brabant daar kan je het ook invullen
aha ok ok ik fix het wel evenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Poll: uit welke provincie kom je?
• Zuid Holland
• Noord Holland
• Friesland
• Zeeland
• Utrecht
• Gelderland
• Limburg
• Drenthe
• Overijssel
• Groningen