quote:Op zondag 13 mei 2012 15:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Is toch lelijk?? Voor iets wat je zelden gebruikt
En dat maakt je een triest persoon. Dat je je druk maakt om wat iemand anders met zijn eigen toestel doet. Het is een feit dat zware applicaties beter draaien wanneer het geheugen leeg is. En zolang Apple zelf geen optie biedt om alles in een keer af te sluiten, doe ik dat wel via de jailbreak die ik er toch al op heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee dat is niet erg
Maar dat je een JB doet zodat je notifications vol staat met troep, om apps gelijk af te kunnen sluiten zodat je een spel beter/langer kan spelen
Dar noem ik erg
Ik ben niet degene die zo loopt te zeiken over wat een ander met zijn toestel doet, hoorquote:En ik dring niks op, ik meld mijn mening, respecteer die maar
Leg is uit waarom?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het elke dag meerdere malen.
Airplane mode voor het slapen gaan, brightness naar beneden, respringen, zaklamp
-Ik wil niet wakkergebeld worden 's nachtsquote:
Apple heeft die functie niet, omdat het niet zo is dat apps makkelijker draaien als je alles afsluitquote:Op zondag 13 mei 2012 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En dat maakt je een triest persoon. Dat je je druk maakt om wat iemand anders met zijn eigen toestel doet. Het is een feit dat zware applicaties beter draaien wanneer het geheugen leeg is. En zolang Apple zelf geen optie biedt om alles in een keer af te sluiten, doe ik dat wel via de jailbreak die ik er toch al op heb.
[..]
Ik ben niet degene die zo loopt te zeiken over wat een ander met zijn toestel doet, hoorMisschien moet je je eigen woorden eens naleven..
A. Tel staat op stil, en who the hell moet je in de nacht bellen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
-Ik wil niet wakkergebeld worden 's nachts
-'S avonds is volle brightness kut
-Als je 's nachts wat zoekt doe je je zaklampje aan
Maar ik mag het toch wel handig vinden en gebruiken?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef Estolan het volgende:
[..]
A. Tel staat op stil, en who the hell moet je in de nacht bellen?
B. gaat automatisch
C. Daar heb ik een normale lamp voor, telefoon ligt op de gang
Tuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ik mag het toch wel handig vinden en gebruiken?
Ik vind het een goeie reden.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik vind het nogal een rare reden om alleen daarvoor te JB-en, zijn niet dingen die niet "anders" kunnen dan het origineel
Dat is inderdaad een hardnekkig fabeltje wat al vaak met technische onderbouwing is weerlegd. Blijkt maar weer hoe groot de kracht van suggestie is...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Apple heeft die functie niet, omdat het niet zo is dat apps makkelijker draaien als je alles afsluit
Dat is echt een onzin verhaal
Dat is geen onzin. Maar met jou valt niet te praten.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Apple heeft die functie niet, omdat het niet zo is dat apps makkelijker draaien als je alles afsluit
Dat is echt een onzin verhaal
Je mag best een mening hebben. Je mag die mening zelfs uiten. Maar als je je mening gaat opdringen en gaat doen alsof iedereen met een andere mening een debiel is, ben je gewoon strontvervelend en kun je je beter gewoon stil houden.quote:En mag ik mijn menung niet geven dan?
Voel je niet aangevallen hoor
Apple daar juist weer 1 van de enige die Apps op de achtergrond kunnen laten draaien, zonder dat de accu sneller leeg gaat of het toestel slomer wordtquote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hardnekkig fabeltje wat al vaak met technische onderbouwing is weerlegd. Blijkt maar weer hoe groot de kracht van suggestie is...
Vreemd.. Tijdens het spelen van NOVA 3 had ik, toen applicaties open stonden, meerdere keren last van slowdowns en liep het spel soms zelfs af en toe vast om enkele seconden te laden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hardnekkig fabeltje wat al vaak met technische onderbouwing is weerlegd. Blijkt maar weer hoe groot de kracht van suggestie is...
Met of zonder JBquote:Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vreemd.. Tijdens het spelen van NOVA 3 had ik, toen applicaties open stonden, meerdere keren last van slowdowns en liep het spel soms zelfs af en toe vast om enkele seconden te laden.
Toen ik alle applicaties had afgesloten en hetzelfde level speelde, liep het allemaal bijzonder soepel.
Kracht van suggestie zeker?
Want stel je voor dat Apple ook maar iets doet dat minder dan perfect is, he?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Das dan alsnog vaag en dan zal het wel ergens anders aan gelegen hebben
Top! Ik ben er ook zeer tevreden over.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:11 schreef wolfrolf het volgende:
TomTom is echt chill to the max!! HD Traffic werkt ook puik.
Blij met mijn aankoop!
Special thanks to Albert Heijn die mij 15% korting heeft gegund!
????quote:Op zondag 13 mei 2012 16:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want stel je voor dat Apple ook maar iets doet dat minder dan perfect is, he?
En het feit dat het bij ELKE zware applicatie zo is, is natuurlijk gewoon puur toeval.
Altijd een sterk argumentquote:
Harharquote:Op zondag 13 mei 2012 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Altijd een sterk argumentHet trollkwartiertje is weer voorbij. Ga je het morgen weer proberen?
Das mooi. HD traffic is handig man. En het gebruikt helemaal niet zoveel data. Heb het 1 maand op proef genomen voor ¤5,-quote:Op zondag 13 mei 2012 16:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Top! Ik ben er ook zeer tevreden over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |