Ga JIJ nu tegen MIJ zeggen dat ik iets niet snap? Het moet niet veel gekker wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarom niet?
omdat Apple daar een reden voor heeft
die snap jij alleen niet
Duss..quote:Voordat je reageert
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4 met iOS 5.0.1 erop. M'n batterij gaat opzich wel redelijk mee, maar gaat ook wel snel leeg, en ik heb ook vaak last van vastlopers.. Maakt 5.1(1) het verschil volgens jullie? Jailbreak boeit me niet zo erg meer eerlijk gezegd.
Nee..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4 met iOS 5.0.1 erop. M'n batterij gaat opzich wel redelijk mee, maar gaat ook wel snel leeg, en ik heb ook vaak last van vastlopers.. Maakt 5.1(1) het verschil volgens jullie? Jailbreak boeit me niet zo erg meer eerlijk gezegd.
Ik merk weinig tot geen verschilquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef SteelDogg het volgende:
????quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iets met jailbreak.
Maar dit wilde je vast horen
JB mag hier worden besproken en is gewoon op zijn plaats. Lees voor de grap ook even de topicpointer. Verder mag het allemaal wel wat minder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef Estolan het volgende:
+ is dit een Apple Iphone topic, dus gaat het om handigheidjes van een Iphone
Dus het gaat niet over JB, tweaks & shit, dat heeft niks met een Iphone te maken, en is opzich een los item, dus ook een los topic waard.
We hebben immers ook een algemeen Apple topic, een Ipad topic, zelfs volgens mij een App topic, dus waarom geen JB topic. Om over alle hacks enz te praten van diverse toetselen en hackers
Widgetsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd wat iOS 6 ons gaat brengen. Voorheen waren er altijd wel grote wensen (iOS 2 bracht apps, iOS 3 bracht copy & paste, iOS 4 multitasking & folders, iOS 5 notifications), maar nu kan ik niet zoveel bedenken.
Waarschijnlijk had je Winterboard, tweaks etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:08 schreef Rainesz het volgende:
Merken jullie geen ontiegelijke achteruitgang met een JB (in batterijduur)?
Heb het een poosje op mijn 4s gehad. Maar vanaf het moment dat ik de JB had toegepast ging me batterij op een volledige lading nog maar net 9uur mee. Dus een werkdag was moeilijk doorkomen.
Als daarbij nog veel zat te whatsappen of wat dan ook haalde ik de 9uur nog niet eens.
Toen weer terug naar iOS en momenteel zit ik met "normaal" gebruik weer op 1,5dag/2 dagen.
Wat nu eigenlijk de vraag is, kwam het doordat de JB misschien niet goed geïnstalleerd was, of is het iets waar je mee moet leren leven?
Winterboard inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je Winterboard, tweaks etc.
Dat kan je batterij slecht beïnvloeden als je thema's heb lopenquote:
Ik wel, bijv..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:05 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd wat iOS 6 ons gaat brengen. Voorheen waren er altijd wel grote wensen (iOS 2 bracht apps, iOS 3 bracht copy & paste, iOS 4 multitasking & folders, iOS 5 notifications), maar nu kan ik niet zoveel bedenken.
Dacht dat Apple niet echt iets had met Facebookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik wel, bijv..
Verbeterde Maps (met 3D)
Meer sharing/integratie tussen apps
Safari downloads
Safari tabs sync via iCloud
Spotlight voor 3rd party apps
Facebook integratie
Meer multitasking mogelijkheden
FaceTime over 4G
Widgets in Notification Center
| Forum Opties | |