Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
Met iOS 5 zin er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
iOS 5.1.1 • Improves reliability of using HDR option for photos taken using the Lock Screen shortcut • Addresses bugs that could prevent the new iPad from switching between 2G and 3G networks • Fixes bugs that affected AirPlay video playback in some circumstances • Improved reliability for syncing Safari bookmarks and Reading List • Fixes an issue where ‘Unable to purchase’ alert could be displayed after successful
Waarom moet je altijd op jailbreak-dingen reageren als je het toch niets vind?
ik reageer omdat jullie dus al aantonen dat het bagger is ik verduidelijk de zaak alleen
iig weer een reden dat ik het niks vind. laat ze nou maar eerst is JB-en 1 dag na uitbrengen van een iOS update, dan vind ik het misschien aantrekkelijker dan hoe het nu is
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:40:00 ]