Je moeder, jij doet maar wat.quote:
Je bent een sgatje, NTB jeweezelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik had maar 1 key en die heeft Xblister al. Die andere had ik voor mijzelf dat zei ik al schatjes
Oh kuskusje! Had je je in moeten schrijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:10 schreef Quir het volgende:
Duizenden uren in CS, CZ en CSS opgebouwd maar krijg maar geen key.
Jaloers op een beta van een remake.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Zit het een beetje dwars lieve HSG'tje?
Oeeeh de jaloezie knalt er nu van af. Het is haast pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jaloers op een beta van een remake.![]()
![]()
!
Inderdaad, jij bent liever succesvol met counter strike; het boeit je niet dat je dik lelijk en maagd bent.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Een retard zoals DutchErrorist heeft die beta wel nodig om ooit enige kans te maken. Zelfde voor Xblister, echt slecht was jij in BF3 en BC2.
Ik ga CS niet eens spelen. En als je goed in een spel bent, moet je automatisch wel maagd zijn? Dom dom dom.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent liever succesvol met counter strike; het boeit je niet dat je dik lelijk en maagd bent.
Als ik het goed begrepen heb komt er binnen een week een open beta.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:07 schreef WebAddict het volgende:
Iemand die nog een gift heeft liggen? Of het spel beu is ikke graag uitprobere!
dit, heb zelf in diverse clans gespeeld op redelijk niveau, en wars waren mijn favoriete bezigheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:15 schreef wekky het volgende:
Speel al jaren niet meer, hoop gefuck altijd met die steam.... Pfffff! Na 1.6 gestopt.. Waren nog tijden in clans en wars te spelen!
Wat doe jij hier dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ga CS niet eens spelen. En als je goed in een spel bent, moet je automatisch wel maagd zijn? Dom dom dom.
Hoeveel mag het kosten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |