quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
picsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weeg 61/62 kg bij 1.58ma ben wel curvy dus
Aardbei gok ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef twi het volgende:
Oh, het is een zij. Of hebben we een Jofunukloon gevonden?
Dat lijkt me wel aanpoten ja, nooit echt gedaan verder.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga denk ik bij een roeivereniging in het nieuwe studiejaar.
Mag ik nu niet meer naar de meet komen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel lief zijn en het niet spoileren. Gemenerik.
Same, veel relaxter om gewoon een paar keer in de week je eigen ding te doen in de sportschool.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aanpoten ja, nooit echt gedaan verder.
Ik hou niet zo van verplichtingen die bij veel (team)sporten komen kijken. Altijd maar dat trainen en eventueel wedstrijden spelen is niets voor mij.
how can you tell?quote:
ben je gestopt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Mweeehhh ik moet ook weer gaan sporten
Maat 38/40 en ben 1.73.
Dat dacht je, je zoekt nu gewoon een excuus om niet te hoeven komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
Mag ik nu niet meer naar de meet komen?
Ik heb verplichting nodig om iets ook echt te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aanpoten ja, nooit echt gedaan verder.
Ik hou niet zo van verplichtingen die bij veel (team)sporten komen kijken. Altijd maar dat trainen en eventueel wedstrijden spelen is niets voor mij.
mmh sure..quote:
Haha nee hoor, lijkt me wel leuk om erheen te gaan. Maar ik zeg alleen nog niets toe just in case.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht je, je zoekt nu gewoon een excuus om niet te hoeven komen.
Ja werd ziek en raakte geblesseerdquote:
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb verplichting nodig om iets ook echt te doen
En stoppen met alcohol, hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja werd ziek en raakte geblesseerd
Ik voetbal weer en ik ga maandag weer hardlopen en voorlopig 2 keer sportschool in de week.
En dan weer opbouwen. Maar eerst conditie
Lengte, gewicht en curvy-heid was ik alleen niet van op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je username, lengte, gewicht en het statement dat je curvy bent gaven je weg.
pffff da's toch genoeg sport zou je zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voetbal weer en ik ga maandag weer hardlopen en voorlopig 2 keer sportschool in de week.
mijn username? hmmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef twi het volgende:
[..]
Je username, lengte, gewicht en het statement dat je curvy bent gaven je weg.
Ik wil ook conditie, hoe doe jij dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond je niet curvy, maar toen ik zei dat je slank was corrigeerde je me zelf dat je curvy was toen je nog onder s_h postte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn username? hmm
hoe weet jij nou of ik curvy ben?
Maar sporten is gewoon niet echt mijn ding, als ik mag kiezen wat ik tof vind ga ik weer eenzaam achter mijn naaimachine zitten ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Bij mij helpt het om iets te doen wat ik tof vind.
Cardioquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil ook conditie, hoe doe jij dat?
ja over morgen.... moeten nog ff planning bedenken, we contacten nog wel ff denk ik...?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja behalve morgen
En dan pas 25-5 weer
wat is er 25/5quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja behalve morgen
En dan pas 25-5 weer
Haha, ja ik heb wel wat sporten die ik tof vind dus dat scheelt. Kosten alleen wel altijd geld, maarja het moet maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar sporten is gewoon niet echt mijn ding, als ik mag kiezen wat ik tof vind ga ik weer eenzaam achter mijn naaimachine zitten ofzo
Ja duh, maar in welke vorm.quote:
Ja maar heb dus 4/5 weken niet gesport omdat ik ziek werd. Daarna geblesseerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pffff da's toch genoeg sport zou je zeggen
zwemmen...?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja duh, maar in welke vorm.
Rennen vind ik geen donder aan namelijk.
hihi lolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond je niet curvy, maar toen ik zei dat je slank was corrigeerde je me zelf dat je curvy was toen je nog onder s_h postte.
en mmshow met skiht werkt niet op glaasjes waterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar heb dus 4/5 weken niet gesport omdat ik ziek werd. Daarna geblesseerd.
En dat merk ik gelijk bij mij zelf. Zit 4 kilo aan en dat is niet de bedoeling
Dus vanaf zondag weer streng. Morgenavond niet want dan M&M Show en skihut
een datumquote:
Ik ga hardlopen en intervaltraining doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil ook conditie, hoe doe jij dat?
hoevaak sport je per week?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar heb dus 4/5 weken niet gesport omdat ik ziek werd. Daarna geblesseerd.
En dat merk ik gelijk bij mij zelf. Zit 4 kilo aan en dat is niet de bedoeling
Dus vanaf zondag weer streng. Morgenavond niet want dan M&M Show en skihut
Ja in ieder geval samen etenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja over morgen.... moeten nog ff planning bedenken, we contacten nog wel ff denk ik...?
ben van 2 tot half 6 trainen!
Ah okay, dat vind ik nogal saai juist.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hardlopen en intervaltraining doen
Gewoon start to run. En intervaltrainingen moet ik nog effe zoeken
Dan ga ik met een ander vriendinnetje winkelen, eten en stappen in Amsterdamquote:
vertel! what happened?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef kipknots het volgende:
Ik kan wel eens een fatsoenlijke wingman gebruiken geloof ik
samen eten... EN radio EN stappenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja in ieder geval samen eten
We contacten morgen effe
Nee want dan is het een echte M&M showquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en mmshow met skiht werkt niet op glaasjes water
goede reden voor alcoholquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga ik met een ander vriendinnetje winkelen, eten en stappen in Amsterdam
Ow en slapen in een hostel
Veel, alleen de laatste 5 weken helemaal nietquote:
Ik vind hardlopen heerlijk, muziekje en dan gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah okay, dat vind ik nogal saai juist.
Hou het wel bij fietsen en maybe soms zwemmen dan.
bro code of wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef kipknots het volgende:
[..]
Een die niet achter de meiden aan gaat waar ik ook mee sta te flirten.
ohja... combat... heb viavia dat clonecd goed werkt...?!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel, alleen de laatste 5 weken helemaal niet
Maar om de dag hardlopen, 3 keer in de week thuis bodycombat en ik ging 3-4 keer in de week fitnessen, maar dat gaat 2 keer worden voorlopig
Als het nieuwe seizoen begint dan heb ik 1 keer in de week voetbaltraining en 1 wedstrijd
Ja gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
samen eten... EN radio EN stappen![]()
Maar eh... wordt dan wel wat later t eten, moet nog wel ff douchen enzo
wow je hebt vast een fantastisch lichaamquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Veel, alleen de laatste 5 weken helemaal niet
Maar om de dag hardlopen, 3 keer in de week thuis bodycombat en ik ging 3-4 keer in de week fitnessen, maar dat gaat 2 keer worden voorlopig
Als het nieuwe seizoen begint dan heb ik 1 keer in de week voetbaltraining en 1 wedstrijd
is rob er ook...? Anders probeer ik wel te haasten als ij optijd wil eten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gezelligheid.
Maar wat later is prima, wil ook gedoucht aan de M&M show beginnen
Echt? Ga ik morgen gelijk even uitproberenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... combat... heb viavia dat clonecd goed werkt...?!
oh gaaf, tnx!!moet daar zooooo om lachen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Ga ik morgen gelijk even uitproberen
Ow en ik heb THE Inbetweeners voor je gebrand
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow je hebt vast een fantastisch lichaam
Ga mountainbiken werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn benen mogen echt veeeeeel slanker.
Rob gaat met Daniel etenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is rob er ook...? Anders probeer ik wel te haasten als ij optijd wil eten?
ik heb t allang opgegeven, ik ga nooit slanke benen krijgen... wil alleen strakke kont en buik...(en dat zijn saaie oefeningenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn benen mogen echt veeeeeel slanker.
na zoveel sport ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik ben er nog niet.... Mijn benen mogen wat slanker/strakker en me buikje mag weg
Strak dan moet je cardio combineren met spieroefeningen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t allang opgegeven, ik ga nooit slanke benen krijgen... wil alleen strakke kont en buik...(en dat zijn saaie oefeningen)
Eerst oogcontact, daarna dansen en (proberen te) praten. Lijkt prima te gaan ,maar na een paar minuten begint ze weer met een ander te dansen. Geen idee of het een spelletje was of dat ik had afgedaan (geen flauw idee waarom) maar als een vriend daarna erachteraan gaat voelt het zo lulligquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
bro code of wat?
hoe flirt jij dan?
ja als t internet werkt op jouw laptop...? (vorige keer werkte t niet)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob gaat met Daniel eten
Zat t denken om bij jou te doen? Ivm je hondjes? Zit obi ook niet zolang alleen. Neem ik me harde schijf mee naar jou
Als je dat goed vind hoor?
welke maat heb je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t allang opgegeven, ik ga nooit slanke benen krijgen... wil alleen strakke kont en buik...(en dat zijn saaie oefeningen)
En doet het meeste pijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
De buik is echt een hel
Echt het moeilijkste om kwijt te raken vind in
Vorige keer hebben we op jouw laptop gedraaidquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja als t internet werkt op jouw laptop...? (vorige keer werkte t niet)
omdat het ook lullig is ! is dat niet typisch mannelijk elkaar overtroeven(voor kutjes)quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Eerst oogcontact, daarna dansen en (proberen te) praten. Lijkt prima te gaan ,maar na een paar minuten begint ze weer met een ander te dansen. Geen idee of het een spelletje was of dat ik had afgedaan (geen flauw idee waarom) maar als een vriend daarna erachteraan gaat voelt het zo lullig
hoop wel dak morgen blijer ben dan nu trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja als t internet werkt op jouw laptop...? (vorige keer werkte t niet)
ja maar die is inmiddels nog gaarderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we op jouw laptop gedraaid
Programma staat op mij harde schijf, dus die kunnen we gewoon inpluggen
Waarom pijn? De buik is gewoon het laatste vet wat je lichaam kwijt wil, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.quote:
Tja... Ik hield er altijd flink spierpijn an over als ik buikspier oefeningen deed op trainingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom pijn? De buik is gewoon het laatste vet wat je lichaam kwijt wil, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
ik heb er al teveel vet zo lang ik me kan heugenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom pijn? De buik is gewoon het laatste vet wat je lichaam kwijt wil, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er al teveel vet zo lang ik me kan heugen
en ik kan sporten wat ik wil het gaat niet weg
Nee door het voetbal vroeger (hoog niveau, veel trainingen) zijn mijn bovenbenen en kuiten geëxplodeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef system_overload het volgende:
[..]
na zoveel sport ?
dam wat moet ik dan zeggen over mi als jij al zo denkt
wil je luciferstokjes ? volle dijen zijn toh mooi niet te vol ofc
Dan moet je niet gaan hardlopen hoor. Dan moet je niks gaan doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee door het voetbal vroeger (hoog niveau, veel trainingen) zijn mijn bovenbenen en kuiten geëxplodeerd
Ze zijn gelukkig nu wel wat slanker en kan weer laarzen aan. Maar wt een hel ook
Ik heb beneden ook een grotere maan nodig als boven. Boven pas ik M/38 maar broeken heb ik echt maat 40 nodig
Ik wil ze gewoon wat strakker, vandaar hardlopen. En ga misschien wel weer baantjes zwemmen
ik pas niet eens meer laarzen, kuiten zijn echt veel te breed...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:40 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan hardlopen hoor. Dan moet je niks gaan doen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar die is inmiddels nog gaarder(tja kut exen en boos worden op je toetsenbord zeg maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |