SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My niggaz from G-Block
1.20 Check um out Goonz
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 12-05-2012 00:08:51 ]
Hij is wel echt kankerlelijk gewoon, jeezquote:
Ja, maar dat is andere jeuk. Die ken ik ook wel inderdaad, dat het alleen maar erger wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:10 schreef Juminelle het volgende:
Dat vind ik kut juist. Dan krijg ik zieke jeuk die niet stopt en krijg ik ogen als Droopy Dog . Maar ik moet dan ook een bril
Prosecco?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
Vas, weet jij toevallig hoe die hele zoete witte wijn heet die bij de AH altijd in de bonus is met kerst?
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.
Nicequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
Mijn ouders zijn redelijk good life, die kennen een witte wijn die veel mensen lekker vinden maar wel goedkoop is, iets van crystal cove. ZAl jij ook wel lekker vinden denk ik, uit australië, ik zal morgen ff kijken
Nope, ook nietquote:
Is niet ergquote:
Ja. Topentertainment.quote:
Nee, veel smaller. Meer zoiets:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar brede fles? Zo'n fles als safari of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |