Ik ook, maar 't is een beetje ver weg voor mij.quote:
Met OV tot Venlo is voor mij minstens 2:16 uur (net even gekeken op 9292.nlquote:
Waar moet je vandaan komen? Volgens mij is het uit Dordt ook 2 uur.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Met OV tot Venlo is voor mij minstens 2:16 uur (net even gekeken op 9292.nl)
Maar ik ga 't wel aan een collega van mij vragen die ook in WO2 geïnteresseerd is of ik mee kan rijden.
Reisjes als in bv een bezoek aan Pond Farm en de omgeving?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
Even iets anders, ik doe weleens wat met WO 1 reisjes, is daar animo voor hier?
Jup, ik regel daar de reisjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef Nibb-it het volgende:
Hangt er vanaf waar en wanneer, deed je dat niet ook vanuit FEW of ben ik in de war met een ander forum?
Den Haagquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen? Volgens mij is het uit Dordt ook 2 uur.
Wat mij betreft wel, maar zoals Cobra4 al minofmeer aangeeft, waar moeten we dan aan denken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
Kan, rondje Westhoek ( Ieper, Zonnebeke, Passendale, etc) de kust, bunkers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reisjes als in bv een bezoek aan Pond Farm en de omgeving?
http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewforum.php?f=82 kijk hier maar eens tussen, van alles kanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar zoals Cobra4 al minofmeer aangeeft, waar moeten we dan aan denken?
Dat lijkt me best interessant. Ik merk dat mijn interese elk jaar groter word.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
Ik ben daar ook wel vaak, misschien kunnen we samen reizen.quote:
Ja, alleen kan ik dan bijna nooit omdat het vaak op zaterdag is. Ik wil nog steeds een keer mee!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |