Ik denk dat mensen zich meer ergeren aan het overhypen van een middelmatige actrice, zoals trouwens 20-30 jaar geleden ook al gebeurde met Monique v/d Ven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
Typisch Nederlands, mensen met succes afkraken.
Ik vind haar succes leuk voor haar maar ze hadden gewoon alleen Ieren en Britten moeten gebruiken voor die films.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef DeRakker. het volgende:
Typisch Nederlands, mensen met succes afkraken.
Bij intruders zingt ze hiep hiep hoera bij verjaardag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef LookAtMe het volgende:
Nu kijk ik Intruders, deze keer speelt het zich weer af in de UK, dit keer in het britse gedeelte. Weer heeft ze een belangrijke rol. Maar door dat accent lijkt het zo nep.
Ze laten in beide films ook niet merken dat ze misschien een buitenlander speelt.
Precies. Thekla Reuten is een echte actrice met internationaal succes en daar hoor je vrij weinig mensen over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat mensen zich meer ergeren aan het overhypen van een middelmatige actrice, zoals trouwens 20-30 jaar geleden ook al gebeurde met Monique v/d Ven.
ok niks aan te doen...opzich ook wel realistisch... er zijn wel vaker buitenlanders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:49 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik vind haar succes leuk voor haar maar ze hadden gewoon alleen Ieren en Britten moeten gebruiken voor die films.
Dat viel mij ook al op. Even terug gegaan om het nog een keer te horen ik dacht dat ik het me in beelde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:50 schreef ddx het volgende:
[..]
Bij intruders zingt ze hiep hiep hoera bij verjaardag.
Bewust of per ongeluk ?
Houston we've got a jealous girl, we've got a problem!quote:
James Bond: Golden Eye.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:47 schreef Weka het volgende:
Terechte klacht. Tenenkrommend om Nederlandse acteurs en actrices in Engelstalige films te zien.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houston we've got a jealous girl, we've got a problem!
Famke Janssen is dan ook gewoon een goede actrice!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
James Bond: Golden Eye.
die Russische Xena wordt gespeeld door een Nederlandse.
doet het behoorlijk goed.
Pics ter vergelijking!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Niks mis met mijn tieten. Maar die van haar zijn gewoon zo.. saai.
Ja die!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Famke Janssen is dan ook gewoon een goede actrice!
quote:
saai?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Niks mis met mijn tieten. Maar die van haar zijn gewoon zo.. saai.
Klopt, ik gooi 'm er altijd gelijk tussen, puur op het gevoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
En jij hebt waarschijnlijk nog nooit tieten gezien
Je weet niet dat het piemeltje in het kontgat moet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Weka het volgende:
[..]
Klopt, ik gooi 'm er altijd gelijk tussen, puur op het gevoel.
Kijk eens om je heen . Haar tieten stellen echt niets voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Houston we've got a jealous girl, we've got a problem!
Ik vind ze anders wel liefquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen . Haar tieten stellen echt niets voor.
Nee, dat stuk rosbief vind ik altijd wat romantischer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je weet niet dat het piemeltje in het kontgat moet?
Wat schattigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:59 schreef Weka het volgende:
[..]
Nee, dat stuk rosbief vind ik altijd wat romantischer.
ik 11quote:
jij geilt op oude kereltjes van 53 jaar?quote:
Waar zou ik de indruk moeten hebben gewekt dat ik geil op 53 jaar oude kereltjes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij geilt op oude kereltjes van 53 jaar?
hierom...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik schat jou op 53 jaar >>>><<<<
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]Maar hoe oud ben je echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom moeite doen voor een leuke reactie als de vraag al nergens op slaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Weka het volgende:
[..]
Trieste reactie, kom dan in ieder geval met iets leuks als je de vraag wilt ontwijken.
Schattig ben je wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom moeite doen voor een leuke reactie als de vraag al nergens op slaat?
Omdat steen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waarom moeite doen voor een leuke reactie als de vraag al nergens op slaat?
Dat is dan ook het enige.quote:
Ik speel niet in engelse films alsof ik een engels persoon ben, of wel!?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mensen die denken dat ze zelf geen Nederlands accent hebben met hun havo Engels
goed antwoordquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel niet in engelse films alsof ik een engels persoon ben, of wel!?
Slecht antwoord.quote:
omdat ik die van jou al doequote:
Homofoobje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat ik die van jou al doe
hommootje...
maakt me geen zak uit dat iemand homo is..quote:
Het komt wel eens voor, in Minoes heb ik bijvoorbeeld geen poes gezien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:18 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Houdt ze ooit haar kleren aangehouden tijdens een film? Het lijkt alsof ze alleen in een film meespeelt op voorwaarde dat ze uit de kleren mag.
In die nieuwe film houdt ze haar kleren aan. En in Alles is liefde ook volgens mijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:18 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Houdt ze ooit haar kleren aangehouden tijdens een film? Het lijkt alsof ze alleen in een film meespeelt op voorwaarde dat ze uit de kleren mag.
Leuk als een gnoom met een ijsco-karretje, voor 10 seconden ja.quote:
Weet ik veel. Waar moet ik jou van kennen dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel niet in engelse films alsof ik een engels persoon ben, of wel!?
Goede zaak, zou Chantal Janzen ook bij elk programma moeten doen. Even haar borspartij laten zien en dan gewoon weer verder. Zou niet verkeerd zijn!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:18 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |