en wat doe jij dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik had voor mijn opleiding 40-45 in gedachten.
In 8 jaar had je bijna dr. kunnen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef Don_Vanelli het volgende:
Godzijdank bestond bsa in mijn tijd nog niet :$.. had volgens mij 20 ECTS in mn eerste jaar en uiteindelijk gewoon lekker in 8 jaar naar het het einde gecruised.
Succes.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:57 schreef Blue12 het volgende:
Moet er 4 van de 5 halen dit semester...heb 42 ECTS nodig, heb er nu 18.
Worden er hopelijk 48
Boeiend, ik heb lang leve de lol gestudeerd, wel mn eigen geneugten betaald met bijbaantjes en nu heb ik een prima baan. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef thenxero het volgende:
[..]
In 8 jaar had je bijna dr. kunnen zijn
Prima. In wat voor sector werk je eigenlijk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb lang leve de lol gestudeerd, wel mn eigen geneugten betaald met bijbaantjes en nu heb ik een prima baan. Ik zie het probleem niet.
In de verzekeringssector.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:12 schreef thenxero het volgende:
[..]
Prima. In wat voor sector werk je eigenlijk?
Gefeliciteerd nog (n.a.v. je andere topic)quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
54,5/60 in mijn propedeusejaar
52 was vereist.
Hehe dankjequote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog (n.a.v. je andere topic)!
Zie nu bij veel studiegenoten ook posts over het wel/niet halen van het BSA. Toch een beter systeem dan het P-in-2 systeem wat we eerst hadden. Daar maakten genoeg mensen misbruik van. Jammer dat het nodig is.
Toppunt is nog wel iemand die nu het vierde jaar van zijn P in gaat. Hij had in de eerste twee jaar 30 ec gehaald, toen vervielen zijn vakken en is 'ie onder de nieuwe BSA regeling opnieuw begonnen. Nu haalt 'ie er waarschijnlijk net genoeg, en heeft 'ie besloten dat 'ie volgend jaar alleen maar het restant van zijn P-vakken gaat volgen
Is wel doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog (n.a.v. je andere topic)!
Zie nu bij veel studiegenoten ook posts over het wel/niet halen van het BSA. Toch een beter systeem dan het P-in-2 systeem wat we eerst hadden. Daar maakten genoeg mensen misbruik van. Jammer dat het nodig is.
Toppunt is nog wel iemand die nu het vierde jaar van zijn P in gaat. Hij had in de eerste twee jaar 30 ec gehaald, toen vervielen zijn vakken en is 'ie onder de nieuwe BSA regeling opnieuw begonnen. Nu haalt 'ie er waarschijnlijk net genoeg, en heeft 'ie besloten dat 'ie volgend jaar alleen maar het restant van zijn P-vakken gaat volgen
Herstel, net de antwoorden gekregen van het tentamen en ik heb een aantal vragen compleet verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
BSA is in the pocket, heb statistiek vandaag gemaakt en het ging goed, en dat was het enige vak wat nog vereist was.
In 1 jaar? Knap hoorquote:Op zondag 1 juli 2012 15:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zit nu op 135 punten, maar ik verwacht nog 4 uitslagen. Kan het nog 175 punten worden
Lag het aan jou of waren de vragen vaag / multi-interpretabel?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herstel, net de antwoorden gekregen van het tentamen en ik heb een aantal vragen compleet verkeerd begrepen.Afwachten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |