Ben je eerstejaars? Ik dacht altijd dat je al bijna klaar was met een opleidingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Veilig. Ik moest er minimaal 30 halen.
Gezien de teksten die hij zo nu en dan publiceert had ik hetzelfde ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ben je eerstejaars? Ik dacht altijd dat je al bijna klaar was met een opleiding
Altijd haten op HBO-P route, terwijl die zelf nog in de eerste zitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:14 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Gezien de teksten die hij zo nu en dan publiceert had ik hetzelfde idee
Daar publiceerde hij al over toen hij nog op 't vwo zatquote:Op zondag 13 mei 2012 10:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Altijd haten op HBO-P route, terwijl die zelf nog in de eerste zit
En ik denk dat ie rond de 50 jaar is, zich nu laat omscholen omdat ie werkeloos dreigt te raken en daardoor zoveel tijd heeft om te Fokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ben je eerstejaars? Ik dacht altijd dat je al bijna klaar was met een opleiding
Lijkt mij eerder dat hij wel hart heeft voor de kwaliteit van ons onderwijssysteem. Ik zit op WO en ben niet meer 1e jaars, is mijn mening nu wel relevant?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:41 schreef ejfaar het volgende:
Het zit hem blijkbaar dwars als mensen even hoog, al dan niet hoger, opgeleid zijn dan hij.
Het ging mij erom dat hij oordeelt over zaken waar hij zelf niets van kan weten, behalve van horen zeggen. Op het vwo weet je namelijk niet hoe het WO werkt.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:02 schreef Fingon het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder dat hij wel hart heeft voor de kwaliteit van ons onderwijssysteem. Ik zit op WO en ben niet meer 1e jaars, is mijn mening nu wel relevant?
+ dit topic gaat over het BSA en of je al aan de eisen voldoet om een positieve binnen te harken.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Jij dacht ook dat ik 40+ was. Maar kommop, ontopic. Als je vragen voor TS hebt mag dat via pm/dm.
Had ik al gezegd dat ik mijn BSA heb?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat hij oordeelt over zaken waar hij zelf niets van kan weten, behalve van horen zeggen.
Gefeliquote:Op zondag 13 mei 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik mijn BSA heb?![]()
Op naar mijn P!!
Idd! Al vind ik de BSA van 40 punten eigenlijk veel te laag. Als je mensen echt wilt motiveren moet je dat gewoon veel hoger doen, bijv gewoon nominaal=normaal zoals ze dat in Rotterdam doenquote:Op zondag 13 mei 2012 14:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gefelibrent toch altijd een stukje rust he
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, zo'n grote onzin is dit.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat hij oordeelt over zaken waar hij zelf niets van kan weten, behalve van horen zeggen. Op het vwo weet je namelijk niet hoe het WO werkt.
haha inderdaad ik dacht dat ie aan het promoveren was oid... comments voortaan met korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:14 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Gezien de teksten die hij zo nu en dan publiceert had ik hetzelfde idee
Met deze opmerking demonstreer jij dat je slecht mijn reacties hebt gelezen. Prima hoor maar probeer dan geen mening te vormen.quote:Het zit hem blijkbaar dwars als mensen even hoog, al dan niet hoger, opgeleid zijn dan hij.
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:33 schreef Ezell het volgende:
Heb tot nu toe al mijn punten (45 van de 60) verzameld, wat goed is voor een positief BSA. Ik word daar eerlijk gezegd een beetje lui van. Maarre... op naar mijn P!
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en zullen we met deze leuke post verder gaan en de discussie over onderwijsniveaus, laagdrempeligheid en dergelijken ergens anders voeren? Commentaar op hoogtes en algemeen nut van BSA's zijn natuurlijk prima, maar andere discussies mogen elders!
Doen we!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Bij Engels in Nijmegen was het minimum geloof ik 40? Maar dat wilden/willen ze terecht omhoog schoppen. Ik ben zeer blij en tevreden met mijn opleiding over het algemeen, al zou er best wat meer voorlichting gegeven mogen worden over de mogelijkheden die men heeft om een opleiding die je vooral doet omdat je een passie voor literatuur of taalkunde hebt en niet zozeer vanwege de baanperspectieven van het curriculum van de bachelor; je kúnt meer dan alleen 'het onderwijs in', als je maar actief nadenkt over je minor- en vervolgkeuzes.
Het enige debiele vind ik dus het minimum van 40 punten. Véél te laag en dat mag best omhoog naar 50 of wellicht zelfs 55. Ik zie op mijn opleiding teveel mensen die er maar wat achteraan bungelen, die herkansing op herkansing moeten maken en als je ze vraagt 'wat voor master ze willen doen als ze klaar zijn' dan weten ze dat stuk voor stuk nog niet precies... Door de eisen zo laag te houden creëer je dit soort studenten. Die maar wat door kunnen kabbelen zonder zich druk te maken om de toekomst. Zonde. Die BSA's zijn prima, maar stel ze dan niet te laag in, zeker niet bij de alfa-opleidingen.
Overigens heb ik er gewoon braaf 60 gehaald in één keer, terwijl ik ook nog een bestuursjaar deed en 24 uur per week werkte, al moet ik zeggen dat ik wellicht door mijn leeftijd en niet meer zo uitgaan-gericht studeren wellicht wel een wat compatibeler leefpatroon had voor zo'n combinatieOok presteer ik studiegewijs beter onder druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |