wie is hier nou de Romein?quote:
Voor 7.30 uur wakker?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb echt een heeel onregelmatig slaapritme... Morgen bijvoorbeeld om 7:30 de deur uit, dus daarvoor al wakker
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het verandert hier echt steeds meer in OUD v2.0![]()
[OUD SC] Hamsteren!
ja ik ben meer van het laat opblijven dan het vroeg opstaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor 7.30 uur wakker?!![]()
Wel heel tof van jullie trouwens!
Ik ook heel erg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik ben meer van het laat opblijven dan het vroeg opstaan
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een stapeltje kaarten gekocht om te kunnen versturen. Vond de eerste twee leuk en verder niet gekeken. Kom ik nu deze tegen in de stapel:
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken naar wie te sturen.
Ik heb nog ergens een schoenendoos met freecards staan. Die heb ik eens een tijd verzameld tijdens m'n studiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
Het zou prima te doen zijn als ik 8 uur kan slapen, want de stage op zich is niet erg vermoeiend. Maar momenteel betekent dat dat ik om half tien in dromenland moet zijn. En vandaag was ik pas om 8 uur thuis.![]()
Eigen schuld, want ik had ook eerder naar huis gekund, maar er waren nog interessante patiënten.
[..]![]()
Gisteren was ik ook een kaart aan het zoeken in mijn stapel. Ik kan bijna een kaartenwinkel beginnen (Postcrossing). Er zaten ook vage dingen tussen die ik nu echt zo suf en truttig vind.
Hier ook.quote:
Mijn smsje nog gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |