Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-2-3-1, CDM, Excelsior, 10,5k, Joost fucking Broerse.
Lach maar, hoer. Jij vind de Vrij natuurlijk beter. Ik wil dat ook wel zeggen maar dat komt weer zo trololo over.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lach maar, hoer. Jij vindt de Vrij natuurlijk beter. Ik wil dat ook wel zeggen maar dat komt weer zo trololo over.
Ja ik zat in gedachten met vind jijquote:
ten eerste *jij vindtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lach maar, hoer. Jij vind de Vrij natuurlijk beter. Ik wil dat ook wel zeggen maar dat komt weer zo trololo over.
Ik haal IF Schenkie al. Lekker longshotten als een teef.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ten eerste *jij vindt
en ten tweede, nee gewoon nee. Ik heb wel met de Vrij gespeeld, was prima te doen.
Kan niet koppen, kan niet rennen, maar is wel mega sterk en heeft uber long shots, pingels en strength.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
Iemand de in-game stats van IF Schenkie?
Wat is zijn strength en sprintspeed en jumping?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet koppen, kan niet rennen, maar is wel mega sterk en heeft uber long shots, pingels en strength.
En hij kreeg zijn IF voor 2 kopballen
Geen ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is zijn strength en sprintspeed en jumping?
Heb je dan misschien dat topic op EA waar die stats staan? Ik kan dat nooit vindenquote:
Eerste hit op "IF Schenkeveld" ingamequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je dan misschien dat topic op EA waar die stats staan? Ik kan dat nooit vinden
9 hoor?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
Tyfus Futhead.![]()
http://www.futhead.com/12/squad/733633
Noboa krijgt maar 7.
Lol nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Klopt, logisch toch. 1 double link en maar 1 landlink
Futhead blijft raar met die chem soms
Sufkutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Godver. Hij is getransfereerd.Ik heb die van de verkeerde club.
![]()
![]()
Ik was te snel ja, net als jij met kopenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was te snel ja, net als jij met kopen
Mening. Je speelt tegen betere tegenstanders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eredivisie silvers
Silvers spelen zóveel fijner dan bronzes of golds
Ex-ajacied en ik heb ook met sigtorson en Anita gespeeld hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zwaanswijk, Heitinga is een Ajacied.![]()
![]()
BEL DE KRANT!!1!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ex-ajacied en ik heb ook met sigtorson en Anita gespeeld hoor
Done, en nu vraagt ze?quote:
Je kent Danny Dyer niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat praat die vent van dat 'Voetbal hooligans' debiel
Ga niet haten man, Danny Dyerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat praat die vent van dat 'Voetbal hooligans' debiel
Ik ging niet naar de 59e minuut tijdens happy hour maar ik heb weer een paar mooie bargains gevonden, zonet nog een Situ 4-1-2-1-2 voor 600quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
4,2k winst
Happy Hour bargains
3x kut, ik zou mijn coins weggeven maar helaas heb ik geen coins meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://futhead.com/12/squad/722955
Tips / Comments ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
3x kut, ik zou mijn coins weggeven maar helaas heb ik geen coins meer.
xoxoxo
Alle formaties met vier middenvelders volgens mij. 4-4-2, 3-4-2-1, 3-4-3, 4-1-2-1-2 etc.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke formaties geven een oranje vierkantje op CDM in 4231?
Geen. Ik heb zelfs nog nooit een oranje vierkant in FUT gezienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke formaties geven een oranje vierkantje op CDM in 4231?
Grootfaam en Janse! Alleen is Grootfaam nu ook nergens op xbox te vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er is geen enkele shiny silver NL RB
Dat zijn bronzesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grootfaam en Janse! Alleen is Grootfaam nu ook nergens op xbox te vinden
Dat zijn bronzes. Over 0 weight bronzes gesproken, ik pikte nog een Snijders op voor 600 coins, geen idee wat hij tegenwoordig waard is trouwens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Grootfaam en Janse! Alleen is Grootfaam nu ook nergens op xbox te vinden
Oh fuck, ik las zilver nietquote:
Ja die wil ik dus halen, heb alleen 400c nu ofzo, ik moet Fer ook nog halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh fuck, ik las zilver nietBoulah IF beest van een verdediger
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://futhead.com/12/squad/722955
Tips / Comments ?
Speelt heerlijk ruim, je kan alle kanten opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Achja ik heb 4-3-3 nog niet uitgeprobeerd, dus zie wel.
Wat?quote:
Mooi man. Ik heb nu 1 jaar recreatief gespeeld maar echt wat is dat pauper zeg. Nooit weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
ik ga hier helemaal dubbel haha,
We moesten bij mijn voetbalclub opgeven of je prestatief of recreatief wou gaan voetballen volgend seizoen. 9 van de 14 speleres uit mijn team wou hoger op en gaf Presatief op, ik niet en gaf reacreatief op.
Nu krijg ik als enige uit mijn team een uitnodiging om selectie te gaan doen die bestaat uit 17 spelers waarvan er 3 afvallen haha. Meteen mailtje terug gestuurd dat ik niet mee ga doen en lekker recreatief blijf voetballen.
Dit was mijn verhaal!
Nog wat gemist?
Ooh ik heb me afgemeld haha, geen zin om serieus te spelen en lekker de vedette uit hangen in een teampje lagerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi man. Ik heb nu 1 jaar recreatief gespeeld maar echt wat is dat pauper zeg. Nooit weer.
Hij is zo weinig waard tegenwoordigquote:
Lindgren misschienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die me 5k kan lenen? Kan ik m'n teampje afmaken
Let op: geld lenen kost geldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kloptquote:
Tippeligaen TOTY.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
welke TOTY komt volgende week? Bundesliga of Serie A? of is dit nog niet bekend?
Kut, ik had gehoopt op die van Zuid Afrikaquote:
Dat je dat nog durft te vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoezo?quote:
Waar zijn die 500c van Lindgren. dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat ik leen betaal ik terug hoor
Hoezo kom je niet uit? Das makkie met die 2quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een 'voor erbij team' met Wellington Silva en IF Vela... Maar ik kom er niet uit.
4321, silver/gold hybrid.
Op zijn accountquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op zijn account
Je probeert me op elk mogelijke wijze af te zeiken maar faalt er gewoon in
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder, ik zette er zelf ook een speler voor 10k op
Edit: Mag ik het nog 15 minuten vasthouden? Zit op een zieke deal nu
Het past gewoon nog niet goed in elkaar. Ik wil IF Bonucci en Chielinni het liefst centraal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo kom je niet uit? Das makkie met die 2
Helaas voor jou is het 10.5k geworden.quote:
Het maakt niet uit. je moet gewoon je eigen coins verdienen in plaats van te lenen. Pauperquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het 10.5k geworden.
Nu maar weer met je eigen zaken bemoeien hè
Vooral die CAM>CM is pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Irritant als je een ST CM wilt krijgen, dat je dan eerst een ST -> CF kaartje moet gebruiken, dan een CF -> CAM kaartje en dan een CAM -> CM kaartje
Prachtig man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. je moet gewoon je eigen coins verdienen in plaats van te lenen. Pauper
Het is ook irritant dat je Nigel de Jong wel een ST kan maken maar Kuyt niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Irritant als je een ST CM wilt krijgen, dat je dan eerst een ST -> CF kaartje moet gebruiken, dan een CF -> CAM kaartje en dan een CAM -> CM kaartje
Waarom zou je Kuyt in de spits willen hebben. Dan heb ik nog liever Nigel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is ook irritant dat je Nigel de Jong wel een ST kan maken maar Kuyt niet.
Dat wil ik liever ook niet, maar het is een soort van grap die iemand hier heeft bedacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou je Kuyt in de spits willen hebben. Dan heb ik nog liever Nigel.
Eigen geld verdienen doe ik toch?quote:
Mja 7 chem is geen ramp. Hij kan zowel linksback als in de spitsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wil ik liever ook niet, maar het is een soort van grap die iemand hier heeft bedacht.
Die twee had ik CAM gemaakt voor op de flanken in 4-2-3-1, want pace.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk vond ik een Quirino CAM 4-1-2-1-2 op de markt, toen dacht ik dat ik iedereen voor mijn Brazil bronze team in 4-1-2-1-2 had maar ik moest nog een Bruno Andrade. Dus ik zocht naar hem en ik vond 1 in 4-1-2-1-2 voor 300c BIN
Kan die RCB er wat van? 175cm..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo zag het er uit
http://www.futhead.com/12/squad/736248
Die linksback is traag, maar kan geweldig schieten en vrije trappen nemen + nodig voor link met die vandermarretje-verdediger
Ricky ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
UP VPersie, is beter dan die smurfen versie
Hoe speelt zijn smurfje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
UP VPersie, is beter dan die smurfen versie
Voor de verkoop jongequote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HA HA HA haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
O ik dacht al, 38 pacequote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor de verkoop jongeHeb ook al 40k verdiend aan Zoetjes
Elke wedstrijd een pace kaart en het gaat nog welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
En verkocht aan die meneer daar in het hoekje die geen idee heeft dat FUT om pace draait
+ 20 en een beetje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 03:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Elke wedstrijd een pace kaart en het gaat nog wel
jij met je 1,5miljoen trade winstquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:22 schreef Toefjes het volgende:
Eerste potjes FUT sinds tijden weer gespeeld. Met MLS brons perongeluk meegedaan aan de eerste ronde van de advanced cup, 5-1 gewonnen tegen een 100 chem budget gouden BPL team, 5x Kandji![]()
Zo maar even mn Nederlands elftal ombouwen naar een BPL team. IF Heitinga en UP RvP hou ik, als ik Robben verkoop ongeveer 1,2 miljoen over, lekker blauwe kaartjes scoren
nice, ook maar eens gaan doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]Heb er al wat van verkocht voor euro's
Geloel, want handicapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:49 schreef OmniRocket het volgende:
buh finale 6k verloren.. wel kansen gehad op winst, maar z'n team was net iets te goed vergeleken met mijn team
anders had ik vast meer kans gehad!
handicap is bedacht door mensen die denken dat je automatisch wint met een beter teamquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb je ook handicap als je met silvers tegen een bronze/gold mengsel gaat?
Is een discussie zonder eind. Net of je wel of niet in god gelooft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
handicap is bedacht door mensen die denken dat je automatisch wint met een beter team
Haha, nee, die is te duur, wil persé TOTY Hart proberen, IF Bale is de beste IF speler waar ik tot nu toe mee heb gespeeld, dus die mag ook mijn team versterken.. Ga eventjes wat puzzelenquote:
ben benieuwd hoe goed TOTY Hart is. Zijn NIF kennende zal ie wel ziek goed zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, die is te duur, wil persé TOTY Hart proberen, IF Bale is de beste IF speler waar ik tot nu toe mee heb gespeeld, dus die mag ook mijn team versterken.. Ga eventjes wat puzzelenWordt trouwens UP Aguero met UP van Persie in de spits
Daarom, dat moet gewoon met afstand de beste keeper van het spel zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe goed TOTY Hart is. Zijn NIF kennende zal ie wel ziek goed zijn
Als je de cam vaak als extra spits gebruikt zou ik voor Suarez gaan. Als je er vooral de spitsen mee in stelling brengt en van afstand knalt dan eerder Gerrard..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom, dat moet gewoon met afstand de beste keeper van het spel zijn.
Wie zou een goede CAM zijn achter UP RvP en UP Aguero? Ik twijfel tussen Up Suarez en Gerrard
gek idee misschien, maar wat dacht je van SIF Dempsey? Sterk, lang, 4* skill en een beest van een schot.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom, dat moet gewoon met afstand de beste keeper van het spel zijn.
Wie zou een goede CAM zijn achter UP RvP en UP Aguero? Ik twijfel tussen Up Suarez en Gerrard
Dan is Suarez beter denk ik, ben niet goed genoeg om van afstand te schieten, wordt altijd wel geblocked door een verdediger, of ik knal tegen mn eigen speler staan en word dan gelijk teruggefloten voor offsidequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de cam vaak als extra spits gebruikt zou ik voor Suarez gaan. Als je er vooral de spitsen mee in stelling brengt en van afstand knalt dan eerder Gerrard..
Als CAM bedoel je? Ga ik toch voor UP Suarez, heeft 90 shooting en ben geen skillerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gek idee misschien, maar wat dacht je van SIF Dempsey? Sterk, lang, 4* skill en een beest van een schot.
Dempsey heeft ook 90 shootingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is Suarez beter denk ik, ben niet goed genoeg om van afstand te schieten, wordt altijd wel geblocked door een verdediger, of ik knal tegen mn eigen speler staan en word dan gelijk teruggefloten voor offside
[..]
Als CAM bedoel je? Ga ik toch voor UP Suarez, heeft 90 shooting en ben geen skiller
Saven die goalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:22 schreef detennismaster het volgende:
Ik scoor net een afstandschot met Zusi van 40 meter!
Pizzahut park... iets voor Verhoeven?quote:
hahahaha niet zo'n gek ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Pizzahut park... iets voor Verhoeven?
Wel goed om de handicap te bestrijden. Bij Ajax zag je ook dat het beter ging toen er niet meer 3 golds op het middenveld stonden. Anita kon het dan toch mooi omlaag brengen en werd geboost als een motherfucker.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel goed om de handicap te bestrijden. Bij Ajax zag je ook dat het beter ging toen er niet meer 3 golds op het middenveld stonden. Anita kon het dan toch mooi omlaag brengen en werd geboost als een motherfucker.
Beetje een rare combinatie..vrees dat je die niet gaat vinden..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
ik zoek trouwens nog steeds een shirt met zwarte broekjes, blauwe sokken en gestreepte blauw-witte shirts (verticale strepen)
vorig jaar sheffield wednesday.. maar die broeken zijn nu blauwquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje een rare combinatie..vrees dat je die niet gaat vinden..
Lichtblauw, soort van Argentinië of?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:46 schreef OmniRocket het volgende:
ik zoek trouwens nog steeds een shirt met zwarte broekjes, blauwe sokken en gestreepte blauw-witte shirts (verticale strepen)
Bray Wanderers away misschien?quote:
Die wilde ik ook net zeggen jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bray Wanderers away misschien?
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het met broekjes + sokken zit en shirt is ook best lelijk, maar misschien is het wat?
net iets te donker, zal zo ook ff kijken op ultimatedbquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bray Wanderers away misschien?
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het met broekjes + sokken zit en shirt is ook best lelijk, maar misschien is het wat?
Waarom wil je per se die kleuren dan? Lokaal team ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
net iets te donker, zal zo ook ff kijken op ultimatedb, kut sheffield met nieuwe kleur broekjes
van mijn team ja , kijk foto hierbovenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wil je per se die kleuren dan? Lokaal team ofzo?
Hoe die jij dat wanneer je dezelfde speler in een andere team hebt? Ik wil Rmos RB maar ik heb zn IF al in een andere teamquote:
tradepile. Maar bij IF en NIF kan dat gewoon hoor. Ik heb ook 2 hazards in mijn club, IF en SIFquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe die jij dat wanneer je dezelfde speler in een andere team hebt? Ik wil Rmos RB maar ik heb zn IF al in een andere team
Bedankt nooit gewetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tradepile. Maar bij IF en NIF kan dat gewoon hoor. Ik heb ook 2 hazards in mijn club, IF en SIF
heldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:03 schreef Tim86 het volgende:
Hercules CF heeft het als het goed is omni
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%A9rcules_CF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Waarom is dat gericht aan GJE?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef OmniRocket het volgende:
Lieve GJE,
Ik win net finale met 3 kopgoals.. gast met vergelijkbaar/slechter team, uiteindelijk was het 3-1. Had hem net zo goed kunnen en misschien zelfs wel moeten verliezen.
Stuurt hij "nice pace abuse fag" . dus ik stuur terug "good player, sore loser" , stuurt hij dat er "3 kopgoals waren" stuur ik terug "ok".
En toen was ie helemaal boos
Neequote:
Ja man.quote:
Haha, als je je verveelt moet je eens naar de voedselbank gaan met een zak chips op de dag dat de voedselpakketten uitgereikt worden. En dan die mensen naar je kijken hoe jij je chips eet, en dan zeggen: kan je niet betalen he, pauperquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, als je je verveelt moet je eens naar de voedselbank gaan met een zak chips op de dag dat de voedselpakketten uitgereikt worden. En dan die mensen naar je kijken hoe jij je chips eet, en dan zeggen: kan je niet betalen he, pauper
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Vijf_voor het volgende:
ja, en dan er op gaan stampen. en dan zo van ik heb het toch gekocht
Nee,is een nog niet vervulde fantasiequote:
Hè verdomme, je hebt me doorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Je gebruikt steeds demaar eigenlijk probeer je te zeggen. Rijst
Die heb ik alquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien is dit wel wat voor je.
[ afbeelding ]
Alleen als ik stream. Heerlijk man joystickie erbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Rijst, jij gamed toch vanuit een rolstoel?
z'n spelers op het veld zijn ook net mankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Vijf_voor het volgende:
ik dacht alleen als je verliest. oh wacht...
Als je streamt, heb je dan geen last van lag?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen als ik stream. Heerlijk man joystickie erbij
[ afbeelding ]
Ga zelf maar eens voor de stream spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef Vijf_voor het volgende:
ik dacht alleen als je verliest. oh wacht...
Soortvan. Het spel lijkt zoveel trager waardoor ik steeds stroperige potjes speel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je streamt, heb je dan geen last van lag?
wat is je max upload?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Soortvan. Het spel lijkt zoveel trager waardoor ik steeds stroperige potjes speel.
5mbs. Ik maak mezelf iedere keer wijs dat het goed gaat maar tevergeefs ...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wat is je max upload?
en waarom stream je dan?
en dan telkens die ene wedstrijd laten zien waarin die won ;Pquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou het gewoon opnemen en dan doen alsof je aan het streamen bent
Krijg je 50 miljoen van de gemeente, en het maximaal haalbare is ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:54 schreef Coenehv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#LWHd3UGubdvYK
Voorspelbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijg je 50 miljoen van de gemeente, en het maximaal haalbare is dit
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijg je 50 miljoen van de gemeente, en het maximaal haalbare is dit
wat een rukteamquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:54 schreef Coenehv het volgende:
Mooie bank. Toivonen mid-mid?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:54 schreef Coenehv het volgende:
Klopt, 1x gespeld. Hij leafde na de 1e goal in de 12e minuutquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
Haha de voorste 3 hebben nog niet gescoord.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:02 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Klopt, 1x gespeld. Hij leavde na de 1e goal in de 12e minuut
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het past gewoon nog niet goed in elkaar. Ik wil IF Bonucci en Chielinni het liefst centraal.
hahaha die albumquote:
Wel vet maar ik wil het eigenlijk zo:quote:
als jij het weghaalt, haal ik het ook weg. Deal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:19 schreef Rijst het volgende:
godverdomme. Kutquote nu kan ik het niet weghalen.
Die album. En ik haal het niet wegquote:
Is niet meer nodigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als jij het weghaalt, haal ik het ook weg. Deal?
Kucka CM Coutinho CM Pisano en Jose Angel op de backs en Neto op goal ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel vet maar ik wil het eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Verdedigend wel en ook geen high attacking workrate dus dnek het wel. De normale Toure is al een gigantische tankquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Iemand trouwens ervaring met IF Touré? Lijkt me een goede voor de CDM positie, maaaaar... Is hij beter dan SIF Ramires?
wat dat betreft een stuk prettiger, want ga met IF Richards als CB spelen, heb ik straks een hele verdediging met high attacking workrates , gaat niet werken. tnx!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verdedigend wel en ook geen high attacking workrate dus dnek het wel. De normale Toure is al een gigantische tank
Wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel vet maar ik wil het eigenlijk zo:
[ afbeelding ]
Kuckaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kucka CM Coutinho CM Pisano en Jose Angel op de backs en Neto op goal ofzo.
IF Richards heeft med att WR. Wel geniaal ik heb hem ook centraal achterin en die mensen met Doumbia hebben veel minder plezier als ze hoge steekpasses doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wat dat betreft een stuk prettiger, want ga met IF Richards als CB spelen, heb ik straks een hele verdediging met high attacking workrates , gaat niet werken. tnx!
Joh, dacht altijd high, dat valt dan weer mee. Met die hoge pace, heading , strength heeft hij alle eigenschappen voor de ideale CB, heb m al vaker in die rol gebruiktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Richards heeft med att WR. Wel geniaal ik heb hem ook centraal achterin en die mensen met Doumbia hebben veel minder plezier als ze hoge steekpasses doen
Na de 4-0 ragequitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Rijst het volgende:
Ik moet nu tegen die braziliaanse silver lw met 5 sterren skills
Ik weet niet hoe ik het verder moet invullen!quote:
Speciaal doelpuntquote:
Ja met heel veel leechers gaat het heel snel xd xd xdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen hier waren gister aan het zeiken dat ik langzaam internet had. Maar nu een dag later is het wel snel!![]()
Gister was het 40 KB/sKomt dat dan door meerder Leechers?
Eerste aflevering was veel belovend!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
A squad of U.S. marshals team up with cons (former fugitives) to work together on tracking down prison escapees in exchange for getting time off their sentences.
Lijkt me wel vet eigenlijk
Nee. Kijk eerst band of brothers, dan game of thrones en dan the pacific en dan the wire.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
A squad of U.S. marshals team up with cons (former fugitives) to work together on tracking down prison escapees in exchange for getting time off their sentences.
Lijkt me wel vet eigenlijk
Eerst een tijdje meedraaien hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
mag ik in de OP?![]()
Mijn Xbox GT = Unique BrawlZ.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst een tijdje meedraaien hier
Dat is mogelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn favoriete serie is en blijft Prison Break!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee. Kijk eerst band of brothers, dan game of thrones en dan the pacific en dan the wire.
Dan mag je over goede series praten
Dit was de eerste keer al niet grappig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welkomquote:
Wel aardig. top 3 voor mij blijft wel the wire band of brothers en game of thronesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn favoriete serie is en blijft Prison Break!
Ik ben serieus. Was laatst ook een die in de OP wilde maar vervolgens nog nooit gepost heeftquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer al niet grappig.
Band of brothersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee. Kijk eerst band of brothers, dan game of thrones en dan the pacific en dan the wire.
Dan mag je over goede series praten
Bedanktquote:
Ja ikke.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een CF Tello, of een CAM Gobern ? Beiden Bronzes (Xbox)
doe mij maar Tello.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een CF Tello, of een CAM Gobern ? Beiden Bronzes (Xbox)
Band of brothersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Band of brothers![]()
Game of thrones lijkt me wel leuk ja
Pilot nu aan het downloaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Band of brothers
game of thrones raad ik zeker aan, epische serie. echt stipt op nummer 1.
Wat wil je ervoor betalen?quote:
quote:
ok.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij gaat het niet lang volhouden hier!
Ja, je denkt ik geef ze weg ofzoquote:
200cquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je denkt ik geef ze weg ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je denkt ik geef ze weg ofzo
Nee.quote:
Wees blij. Een nieuw pispaaltje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een verwelkoming van onze nieuwe gast
Ja echt, paupers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een verwelkoming van onze nieuwe gast
Het is wel sneu gesteld met jou hé.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef Rijst het volgende:
Oke 300 geluidssysteem. Ik kan ze voor je dupliceren.
Als iedereen gewoon normaal zou doen zou het al veel leuker zijn hier. Jullie zijn volwassen genoeg als ik jullie hoor over mijn kinderachtigheden, dus dan zal je vast geen pispaal nodig hebbenquote:
Ok, weet niet hoe gaat je in engels bent maar engelse subs erbij vind ik handig want soms volg ik het echt niet, en je moet ook elke zin goed verstaan anders snap je er geen fuck van, best ingewikkelde serie.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ok, weet niet hoe gaat je in engels bent maar engelse subs erbij vind ik handig want soms volg ik het echt niet, en je moet ook elke zin goed verstaan anders snap je er geen fuck van, best ingewikkelde serie.
Welke serie gaat het over?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ok, weet niet hoe gaat je in engels bent maar engelse subs erbij vind ik handig want soms volg ik het echt niet, en je moet ook elke zin goed verstaan anders snap je er geen fuck van, best ingewikkelde serie.
Het is dat je het over xbox hebt.. Anders had ik vermoed dat je latijn op school zou doen en je ouders in scheiding zouden liggen door jou.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is wel sneu gesteld met jou hé.
niet iedereen is zo slecht in engels als jij duucquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Spreek je over een paar dagen wel als je er geen fuck van begrijpt
Sta hoger dan jij nuub, en dan komt niet alleen door laatste toetsweekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen is zo slecht in engels als jij duuc
cijfers zijn representatief voor de werkelijke vaardigheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Sta hoger dan jij nuub, en dan komt niet alleen door laatste toetsweek
En het is echt heel ingewikkeld, alles wordt later weer gebruikt in de serie dus je mag niks missen, kijk maar in het got topic zelf iedereen gebruikt subs.
Duco is best wel goed in Engels hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen is zo slecht in engels als jij duuc
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Sta hoger dan jij nuub, en dan komt niet alleen door laatste toetsweek
En het is echt heel ingewikkeld, alles wordt later weer gebruikt in de serie dus je mag niks missen, kijk maar in het got topic zelf iedereen gebruikt subs.
En je weet best dat we beide goed engels kunnenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cijfers zijn representatief voor de werkelijke vaardigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |