Ja gewoon iets waardoor hij eruit vloog. Een net niet ronde...niet steady genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.. was volgens mij niet echt een super grove fout..
Probeer dat filmpje weer te zoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Behalve dat Roos nog een briljant makelaars filmpje van Rico had opgedoken, lullen we beide uit ons nek met betrekking tot het helpen van Juul/Kraan met het verkopen van een huisMeer niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Probeer dat filmpje weer te zoekenhelp je mee?
Ik ookquote:
Je wilt dus tegen iemand zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe veel moeite voor teksten onder de foto.... maar het is alleen gebitch over iets dat iedereen al weet
Nou nee.. Ik ken niemand hier waarvan iedereen weet dat hij een goed gevulde broek heeft... en ik ook nog leuk vind...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je wilt dus tegen iemand zeggen:
Zooo, jij hebt een goed gevulde broek...
Zo wordt jij geen topchef!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het is een oud linkje die ik even pak.. Te lui om een tinypic te pakken
Elke keer weerquote:
Ik sliep daardoor 15 minuten later uitstekendquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jullie hadden allemaal niets beter te doen op de zaterdagavond?
[..]
Elke keer weer
En ik was het nietquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jullie hadden allemaal niets beter te doen op de zaterdagavond?
[..]
Elke keer weer
Yvon Jaspersquote:
Gewoon op mute drukken danquote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Yvon Jaspers![]()
Als ik die stem van haar hoor krijg ik al spontaan uitslag. Wat een domme k*t is dat.
Mag jij dat wel Roos?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon op mute drukken dan![]()
Hopen dat er een kei lekker ding meedoet
Het is toch weekend?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt op werkdagen er toch altijd 1tje op de bank zitten savonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |