SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Wel 150 topics!
quote:
quote:
Jou heb ik een tijd niet gezienquote:
Of je viel niet op
Ben druk voornamelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jou heb ik een tijd niet gezien
Of je viel niet op![]()
![]()
![]()
Ja maar zó word jij geen Topchef!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Eén grote grafbende!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Flikker op met je bon!
Afgezien van dat hij irritant is met dat bon-gedoe, kan hij wel goed kokenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop echt zo dat die dwaas eruit vliegt heOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
het is niet leuk om naar te luisteren. je zit je gwn kapot te ergeren aan dat joch ondanks dat ie goed kan kokenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Afgezien van dat hij irritant is met dat bon-gedoe, kan hij wel goed koken![]()
Oei, geen saus
Ze gaf een knipoog naar Juul
Tamara is een bekende van Juul, dus die zal wel doorgaan..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef vincerusso het volgende:
hopelijk hebben die andere 2 het wel ok gedaan![]()
Wat is die Tamara toch een excuus poot. Bij iedere opdracht dat gelul erger ik me groen en geel aan.![]()
Fixedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is die Tamara toch een excuus poot. Bij iedere opdracht dat gelul erger ik me groen en geel aan.
Schande!quote:
Niet gezien?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Stephan door
Tamara door, wat een verrassing
Te erg dit, hoe dik dit er bovenop ligt
Ga je gangquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef zoem het volgende:
Kan iemand Juul/Vossius niet tweeten? Schande![]()
![]()
Ze reageren sowieso niet op mijn tweets, ze negeren me denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef zoem het volgende:
Kan iemand Juul/Vossius niet tweeten? Schande
Gaat nogal.. stomme trut gaat mss nog winnen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Te erg dit, hoe dik dit er bovenop ligt![]()
![]()
Fijn weekend, tot volgende week
Wisseling van de wachtquote:
Jij pakt nr. 200 welquote:
Duurt alleen wel even
Haha, denk het ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij pakt nr. 200 wel
Duurt alleen wel even![]()
![]()
Als die er komt, want ze zaten nu al krap met kandidaten (Tamara is daar toch wel het bewijs vanquote:)
Dan gaan ze misschien weer naar de young professionals, of met oud deelnemers..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als die er komt, want ze zaten nu al krap met kandidaten (Tamara is daar toch het bewijs van)
![]()
De topics gaan trouwens wel langzamer dan vorig seizoen
Dat idee heb ik ook, maar we missen dit seizoen Djokquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De topics gaan trouwens wel langzamer dan vorig seizoen![]()
![]()
Vorig seizoen 59 topics in totaal, we zitten nu op 34...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar we missen dit seizoen DjokOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vorig seizoen 59 topics in totaal, we zitten nu op 34...schiet lekker op
Zijn toch minder spraakmakende kandidaten zit seizoen he.![]()
Het eerste seizoen zal nooit meer worden overtroffenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
[..]schiet lekker op
Zijn toch minder spraakmakende kandidaten zit seizoen he.
Nieuw toetsenbord nodig ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godvertomme Paul mijn koffie hahahahah.![]()
![]()
Ik zat er al op te wachten.quote:![]()
Verder voorspelbaar dat Stephan en Tamara doorgingen.
Paar leuke uitspraken. Van Loo: "Wij creatieve mensen zoals een musici....."
Stephan: "Die chefs hebben beter ontwikkelde smaakpupillen"
Verder blijft Van Loo natuurlijk een Limburgse boer, daar in Rotterdam, maar koken kan ie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Volgende week Overijssel. De Librije of het Zusje van?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Zusje zijn ze al geweest, dus ik denk de Librije. Alhoewel ze die ook kunnen bewaren tot de (halve) finaleweekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
Volgende week Overijssel. De Librije of het Zusje van?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
De Librije bewaren ze volgens mij tot de finale..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
Volgende week Overijssel. De Librije of het Zusje van?
Het zusje was toch bij een andere provincie geweest? met zo'n vage chef was dat.![]()
Zoiets als deze memequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet hier een mooie tekst bij?
Zo, dat is een mooie schotel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet hier een mooie tekst bij?![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Heb het gemist gister, maar het ging er toch om dat iets zuur was?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Iets met saus ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen saus?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet hier een mooie tekst bij?
Kraan zei nog: NIET opeten Juul!
Alles mislukt?
[ Bericht 1% gewijzigd door Burner82 op 12-05-2012 20:33:33 ]Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Zo, heb jij een ster?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:17 schreef Cateye2011 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor zover ik het begrepen heb:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Taurus het volgende:
Ik heb teruggelezen maar ik lees alleen geklaag en geen uitleg.Waarom doorgestoken kaart?
[1] Er kwam halverwege het seizoen een oproep voor de provincie Utrecht; te weinig kandidaten?
[2] Tamara werkt al ruim 2 jaar als chef-kok bij restaurant Het Bosch, welke toevallig goed bevriend is met o.a. Julius
[3] Tamara wordt goed beoordeeld ondanks een slecht gerecht
[4] Ze geeft twee dikke knipogen naar Juul, Kraan en Erik van Loo
Dus ja, als je alles bij elkaar optelt dan is het behoorlijk toevallig allemaal![]()
![]()
Er bestaat een heel sterk vermoeden dat Tamara alleen meedeed omdat ze een halve finaleplaats zou krijgen. Er werd onder andere een gerecht helemaal afgekraakt, maar toch kreeg ze een 7.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:28 schreef Taurus het volgende:
Ik heb teruggelezen maar ik lees alleen geklaag en geen uitleg.Waarom doorgestoken kaart?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Don't fuck with FOK!kersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb:
[1] Er kwam halverwege het seizoen een oproep voor de provincie Utrecht; te weinig kandidaten?
[2] Tamara werkt al ruim 2 jaar als chef-kok bij restaurant Het Bosch, welke toevallig goed bevriend is met o.a. Julius
Dus ja, als je alles bij elkaar optelt dan is het behoorlijk toevallig allemaal
dat dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb:
Dus ja, als je alles bij elkaar optelt dan is het behoorlijk toevallig allemaal![]()
![]()
Maar dat valt toch veel te veel op?quote:Het is geen live-uitzending, waarom knippen ze die knipoog er niet gewoon uit dan?
![]()
Tja.. de mier op de citroen hebben ze er ook niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat valt toch veel te veel op?Het is geen live-uitzending, waarom knippen ze die knipoog er niet gewoon uit dan?
Ik weet het niet.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Tja, blijkbaar denken ze dat de kijkers niet verder kijken dan hun neus lang is? Er worden genoeg programma's gemanipuleerd, meestal weet je het niet eens. Topchef zal ook niet 100% zuiver zijn. Ik ben benieuwd hoe ver ze Tamara laten komen. In de halve finale ga ik er weer extra op letten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar dat valt toch veel te veel op?Het is geen live-uitzending, waarom knippen ze die knipoog er niet gewoon uit dan?
Het geeft ons iig weer iets om over te speculeren![]()
![]()
Dat topchef niet 100% zuiver is, weten we toch eigenlijk al vanaf seizoen 1?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar denken ze dat de kijkers niet verder kijken dan hun neus lang is? Er worden genoeg programma's gemanipuleerd, meestal weet je het niet eens. Topchef zal ook niet 100% zuiver zijn. Ik ben benieuwd hoe ver ze Tamara laten komen. In de halve finale ga ik er weer extra op letten.
Het geeft ons iig weer iets om over te speculeren
Als je kijkt met welke grove fouten Rico zich toch tot de finale heeft weten te koken, terwijl kandidaten die het beter deden, en bijvoorbeeld 1 fout maakten (kijk naar Ibi) werden gelijk uit de wedstrijd gezet.![]()
Dat topchef soms sensatie boven kwaliteit verkiest is al sinds seizoen 1 bekend ja![]()
Tamara heeft verder weinig sensatiewaarde. Rico had verder geen relatie (no pun) met juul/kraan toch?
![]()
Uit betrouwbare bron heeft Rico geholpen bij het verkopen van Juul zijn huis.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef zoem het volgende:
Dat topchef soms sensatie boven kwaliteit verkiest is al sinds seizoen 1 bekend ja![]()
Tamara heeft verder weinig sensatiewaarde. Rico had verder geen relatie (no pun) met juul/kraan toch?
![]()
Wie weet wat Rico als male whore makelaar nog voor hen betekent heeft..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef zoem het volgende:
![]()
True en Tim mag daar ook wel bij vind ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ibi en Noury (die heeft helemaal geen gif) waren de ekte bazen
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet wat Rico als male whore makelaar nog voor hen betekent heeft..Wij denken precies hetzelfde Roos.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heeft Rico geholpen bij het verkopen van Juul zijn huis.Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet wat Rico als male whore makelaar nog voor hen betekent heeft..![]()
Myth confirmed![]()
![]()
En Kay, met dat petjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
True en Tim mag daar ook wel bij vind ik., die werd toen nog wonderkind genoemd, einde van de aflevering lag hij eruit
![]()
![]()
Ja, die vernaaide opeens in de finale een ronde toch? :squote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Kay, met dat petje, die werd toen nog wonderkind genoemd, einde van de aflevering lag hij eruit
![]()
Wait, whut? Ik ben in de war nuquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Enige probleem is, dat ik afschuwelijk uit men nek lul![]()
![]()
Dat weet ik niet meer precies.. was volgens mij niet echt een super grove fout..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, die vernaaide opeens in de finale een ronde toch? :s![]()
Behalve dat Roos nog een briljant makelaars filmpje van Rico had opgedoken, lullen we beide uit ons nek met betrekking tot het helpen van Juul/Kraan met het verkopen van een huisquote:Meer niet.
![]()
Ja gewoon iets waardoor hij eruit vloog. Een net niet ronde...niet steady genoeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.. was volgens mij niet echt een super grove fout..![]()
Probeer dat filmpje weer te zoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Behalve dat Roos nog een briljant makelaars filmpje van Rico had opgedoken, lullen we beide uit ons nek met betrekking tot het helpen van Juul/Kraan met het verkopen van een huisMeer niet.
help je mee?
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Probeer dat filmpje weer te zoekenhelp je mee?
, ga het even proberen.
![]()
Ik doe veel moeite voor teksten onder de foto.... maar het is alleen gebitch over iets dat iedereen al weet
Dare to unleash my rage..
Ik ookquote:Ik rij niet als ik moet drinken en andersom... Maar gisteravond kon ik lopen
Is het terugkijkwaardig?
Je wilt dus tegen iemand zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef Burner82 het volgende:
Ik doe veel moeite voor teksten onder de foto.... maar het is alleen gebitch over iets dat iedereen al weet
Zooo, jij hebt een goed gevulde broek...![]()
Nou nee.. Ik ken niemand hier waarvan iedereen weet dat hij een goed gevulde broek heeft... en ik ook nog leuk vind...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je wilt dus tegen iemand zeggen:
Zooo, jij hebt een goed gevulde broek...
Zo wordt jij geen topchef!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het is een oud linkje die ik even pak.. Te lui om een tinypic te pakken![]()
Jullie hadden allemaal niets beter te doen op de zaterdagavond?Elke keer weerquote:
Ik sliep daardoor 15 minuten later uitstekendquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jullie hadden allemaal niets beter te doen op de zaterdagavond?
[..]
Elke keer weer![]()
![]()
![]()
En ik was het nietquote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jullie hadden allemaal niets beter te doen op de zaterdagavond?
[..]
Elke keer weer
Yvon Jaspersquote:![]()
Als ik die stem van haar hoor krijg ik al spontaan uitslag. Wat een domme k*t is dat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Gewoon op mute drukken danquote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Yvon Jaspers![]()
Als ik die stem van haar hoor krijg ik al spontaan uitslag. Wat een domme k*t is dat.![]()
Hopen dat er een kei lekker ding meedoet![]()
![]()
Mag jij dat wel Roos?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon op mute drukken dan![]()
Hopen dat er een kei lekker ding meedoet![]()
Het is toch weekend?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt op werkdagen er toch altijd 1tje op de bank zitten savonds?
![]()
Wat niet weet, wat niet deert![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is toch weekend?![]()
Wat niet weet, wat niet deert![]()
![]()
Welke provincie komt deze week?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
wie? Wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:
Het was die Henk zeker?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik hoor mijn naam hier? En dat op zondag!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Haaaai!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
Dat je BzV kijkt shockeerde me wel eigenlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Sorry schatmaar de rest was werkelijk om te huilen..
Wel een hele lieve homo boerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat je BzV kijkt shockeerde me wel eigenlijk
Maar we gaan nog wel trouwen he?![]()
Dit topic
dat laat ik nog even in het midden!quote:
maar goed ontopic! Volgende week welke provincie?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Over boeren gesproken!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja, zoiets zal het wel zijn.. en dan EK tijdquote:Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef zoem het volgende:
Nog maar 2 provincies voordat we de halve finale ingaan. Dus nog 5 weken topchef gok ik?![]()
Kan mijn EK UI eindelijk uit de kast![]()
![]()
Ja vind ik ook.. ben benieuwd of ze de sterrenchefs nog als sous gaan inzettenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Drassss het volgende:
Toch jammer dat ze straks alles snel afhandelen met de halve finales/finales..![]()
![]()
Dat was inderdaad een mooie uitzendingquote:Op zondag 13 mei 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. ben benieuwd of ze de sterrenchefs nog als sous gaan inzetten![]()
![]()
Gelukkig ben ik gaan mod hier. Er zijn mods die een hekel hebben aan slowchat.
Als slowchat hier niet was toegestaan, dan zaten we nu pas in topic #20 of zoietsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef Ole het volgende:
Gelukkig ben ik gaan mod hier. Er zijn mods die een hekel hebben aan slowchat.
Bon Chef! Sorry Olequote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef Ole het volgende:
Gelukkig ben ik gaan mod hier. Er zijn mods die een hekel hebben aan slowchat.![]()
![]()
Ik kan jullie ook geen dag alleen laten hequote:
Ben er rond 19:15 denkquote:Op maandag 14 mei 2012 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooi op tijd dus?![]()
Ik heb er weer zin in!![]()
![]()
twitter:Smartcook twitterde op maandag 14-05-2012 om 18:06:01deze week Overijssel in de keuken, een gastronomische provincie met maar liefst 11 Michelinsterren èn een plek in de SP top 50 @RTLTopchef reageer retweet
Alleen Jonnie heeft er al 5 met z'n 2 tenten.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Duo opdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IndividueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen![]()
het rechterrijtje staat als de Daltons, precies op lengteCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ik word helemaal hyperdepieper van Arlette...
lijkt wel zon hoedeplank beestje met die schuddende kop van drNiemand houdt mij tegen![]()
Juist. Zal wel een entertainer-trekje zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Albertoooo het volgende:
ik word helemaal hyperdepieper van Arlette...
lijkt wel zon hoedeplank beestje met die schuddende kop van dr![]()
Ja maar Britt en Imker.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Drassss het volgende:
Duurt die reclame weer verrekte lang zeg..![]()
botoxje?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:30 schreef Cateye2011 het volgende:
wat heeft paskal met zijn lippen gedaan?![]()
Zoef de varkenshaas?quote:Op maandag 14 mei 2012 19:35 schreef roos85 het volgende:
Of iets met Zoef de haas vanwege dat ADHD vrouwmens![]()
Die Arlette krijg ik een beetje de schijt van. Wat een vervelend mens, vraag me af wat voor entertainer zij is.![]()
idd...quote:Op maandag 14 mei 2012 19:38 schreef tweesterrentent het volgende:
Die Arlette krijg ik een beetje de schijt van. Wat een vervelend mens, vraag me af wat voor entertainer zij is.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:39 schreef roos85 het volgende:
TT: die paling en ik zijn nog geen vrienden
![]()
![]()
die heb ik al!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
ik spuugde mn drinken eruitquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: