Het is meer voor mezelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef SicSicSics het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid. Van mij hoeft het (niet zo) maagdelijke offer niet dood! Het zijn de biergoden he? Die snappen dat wel!
Bon Joviquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
I'm going dooooooooooown, IN A BLAAAAAZE OF GLOOOOOOORY
's Avonds een grote vent,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:13 schreef WasMachinator het volgende:
gisteren de hele avond speciaal biertjes gedronken, helaas nu wel al de hele dag brak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
's Avonds een grote vent,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking about thinking of you. ♫
Nieuwe taak starten > explorer.exe > enterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik deed per ongeluk explorer.exe weg ipv iexplore, hoe krijg ik mijn taakbalk terug?
In taakbeheerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe start ik en nieuwe taak zonder start dan
ShiftoGoldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ontving onmiddelijk de juiste hulp! Dat was echt fantastisch!
Wanted Dead or Alive natuurlijk!quote:
Ok, cool!quote:
Lijkt mij dat jij het eerste mensenoffer wordtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wanted Dead or Alive natuurlijk!
I'm a cowboy, on a steeeeeel horse I riiiiide!
Kut!
Wijn drinken Bon Jovi liedjes kennen... Mijn image, wat doe ik?
Slippery when wet was de eerste cd die kleine Sics in zijn collectie had.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef MohMi het volgende:
Lijkt mij dat jij het eerste mensenoffer wordt
Mijn aller 1e single was het nummer van Men In Black 1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Slippery when wet was de eerste cd die kleine Sics in zijn collectie had.
Ok, ik vrijwillig... Doe mij maar inderdaad!
I'd die for you... Nog zo'n knijter!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:25 schreef SicSicSics het volgende:
Slippery when wet was de eerste cd die kleine Sics in zijn collectie had.
Ok, ik vrijwillig... Doe mij maar inderdaad!
Ik dacht dat je ouder was?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
Mijn aller 1e single was het nummer van Men In Black 1
Ik ben niet simpel, ik sloop niet graag toetsenborden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar jij bent een schone (doch simpele) jonkvrouw.
"slopen".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet simpel, ik sloop niet graag toetsenborden.
Ik hou van slopen. Ik sloop alles & iedereenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet simpel, ik sloop niet graag toetsenborden.
Shit man, 1 van de meest gebruikte knoppen op mijn toboquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zijn er mensen die de windows toets laten zitten?
Bende gek, nog jonger van binnen dan van buitenquote:
Ik kan nog steeds niet zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou van slopen. Ik sloop alles & iedereen
Sportze!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga sporten, voor ik mezelf nog verder de grond in trap!
Net op tijd gevluchtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga sporten, voor ik mezelf nog verder de grond in trap!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Shit man, 1 van de meest gebruikte knoppen op mijn tobohttp://support.microsoft.com/kb/126449
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |