abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 11 mei 2012 @ 18:49:30 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111430315
Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl

Hoe open ik een V&A topic?
• Verzin een duidelijke topictitel zodat men in één oogopslag kan zien waar het om gaat.
• Kies een subforum (Vraag of Aanbod) en maak gebruik van tags [TK/TR/GEZ/GRATIS].
• Maak een duidelijke openingspost voor je topic; wat heb je te koop, wat zoek je en in welke staat is het.
• V&A is geen veilingsite, dus geef altijd een richtprijs. Echter, het staat mensen vrij om te bieden. Dit kan onder je vraagprijs, maar ook over de vraagprijs zijn.Het bieden van de vraagprijs verplicht de verkoper niet tot verkoop als er overboden wordt. Het is dan aan de verkoper om te beslissen waarmee hij akkoord gaat. Is er echter al een deal gesloten, dan is het niet netjes deze deal af te breken.
• Geef aan waar het evt. op te halen is of dat je het verstuurt, in of excl verzendkosten.
• Handel de deals af in je topic en niet (alleen) via mail of pm.
• Heb je meerdere items van één type (bijv. spellen/dvd's), maak hier dan één topic voor aan.
• Wil je gebruik maken afbeeldingen, zorg dan dat deze een maximale breedte hebben van 610 pixels. Heb je hier geen software voor dan kan je de afbeelding verkleinen op bijvoorbeeld http://www.shrinkpictures.com/.

Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
• Handel vanuit iBood en andere websites zijn vanaf heden ook niet toegestaan. De zogenaamde 'iBood boxes' accepteren wij dan ook niet.

Aanvullende tips en regels mbt het posten in V&A
• Je topic kun je 1 keer per dag kicken (je OP telt mee als kick).
• Vind je het te duur? Post dan niet of doe een tegenbod.
• Is de deal rond? Aanpassing nodig van de openingspost? Plaats een Topic Report (mod.gif)
• Mis je een richtprijs/tag/subforum of iets anders? Ga niet het topic vervuilen, en plaats een Topic Report.
• Heb je een goede/slechte ervaring met een user, dan kan je dit melden in ons ervaringentopic bovenaan de index.
• Ga niet slowchatten/babbelen in de topics zelf, doe dit in het V&A SC-topic, deze kun je vinden bij de centrale topics onderin.
• Voor de rest gelden natuurlijk de algemene FOK! voorwaarden.

Twijfel je of je product toegestaan is vraag het dan eerst even aan de mods voor je een topic opent.

Ik krijg mijn geld/product niet! Help!
Het kopen of verkopen van goederen in V&A is volledig op eigen risico, FOK! is geenszins aansprakelijk voor het verloop van een transactie. Kom je je verplichtingen niet na, dan zal FOK! overgaan tot het bannen van je account. Helaas verloopt niet iedere deal even vlekkeloos, probeer er samen uit te komen alvorens je juridische stappen onderneemt. Uiteraard kun je te allen tijde een moderator aanspreken om als tussenpersoon te fungeren.

Contactgegevens:
Vragen, opmerkingen en suggesties kun je hier kwijt.
PM-en kan ook!
Je kan alle moderators ook in één keer PM-en:
PM de V&A-modjes.

Disclaimer:
Deze policy kan zonder voorafgaande berichtgeving aangepast worden. FOK! biedt slechts een plek om gebruikte waar te koop aan te bieden. FOK! is in geen geval aansprakelijk voor enige vorm van schade tengevolge van de inhoud van dit forum. Alle afspraken, betalingen, leveringen etc. zijn volledig voor je eigen verantwoordelijkheid.


Vorige topic: [V&A Feedback & Policy]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_111533257
[tk] AH Mini's nog gesloten in verpakking 75 stuks nieuw!
mag dicht is verkocht
dank u voor de goede moderatie zorgen
  Moderator maandag 14 mei 2012 @ 17:44:39 #3
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111540423
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef xdc het volgende:
[tk] AH Mini's nog gesloten in verpakking 75 stuks nieuw!
mag dicht is verkocht
dank u voor de goede moderatie zorgen
:D done
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator dinsdag 15 mei 2012 @ 21:54:23 #5
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111600973
quote:
gebeurd
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:54:55 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_111627909
[TK] Laptopje

pimmetje2010 houdt er een beetje aparte handelswijze op na.

Ik mag de laptop komen halen voor ¤ 275,- , maar alleen voor 18:00 vanavond. Dit aanbod geldt niet voor andere mensen. Ik ben niet in de gelegenheid hem te halen. Daarna moet ik opeens ¤ 450,- gaan betalen, terwijl dat ook de vraagprijs was voordat er een defect aan de laptop optrad :{

Rare handelswijze en ook niet bepaald eerlijk krijg ik het idee...
pi_111628150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[TK] Laptopje

pimmetje2010 houdt er een beetje aparte handelswijze op na.

Ik mag de laptop komen halen voor ¤ 275,- , maar alleen voor 18:00 vanavond. Dit aanbod geldt niet voor andere mensen. Ik ben niet in de gelegenheid hem te halen. Daarna moet ik opeens ¤ 450,- gaan betalen, terwijl dat ook de vraagprijs was voordat er een defect aan de laptop optrad :{

Rare handelswijze en ook niet bepaald eerlijk krijg ik het idee...
1. Ik vraag voor de laptop zoveel ik wil.
2. Ik heb jouw aanvankelijke bod geweigerd, dit is mijn goed recht al heb ik het idee dat je daar anders over denkt.
3. Speciaal voor jouw heb ik je de gelegenheid geven de laptop alsnog op te komen halen voor dit belachelijke bedrag.
4. Je hoeft het niet te betalen, als je de laptop overneemt dan moet je dat betalen.
5. Niks oneerlijks aan :)

Kan nu mijn topic opgeschoond worden en Leo verboden worden nog in mijn topic te posten? }:|
  Boks-Chick woensdag 16 mei 2012 @ 16:23:18 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111628951
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:01 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

1. Ik vraag voor de laptop zoveel ik wil.
2. Ik heb jouw aanvankelijke bod geweigerd, dit is mijn goed recht al heb ik het idee dat je daar anders over denkt.
3. Speciaal voor jouw heb ik je de gelegenheid geven de laptop alsnog op te komen halen voor dit belachelijke bedrag.
4. Je hoeft het niet te betalen, als je de laptop overneemt dan moet je dat betalen.
5. Niks oneerlijks aan :)

Kan nu mijn topic opgeschoond worden en Leo verboden worden nog in mijn topic te posten? }:|
Het is echter geen nette manier van handelen die we liever niet zien in V&A. Zeg dan gewoon dat je hem niet weg doet voor die prijs en daarmee klaar. Nu schep je een hoop verwarring, onrust en ontevredenheid. Vergeet niet dat iedereen meeleest en dus iedereen dit ziet als: die pimmetje, nah laat maar, niet te vertrouwen.

Dus wees gewoon open en eerlijk en zeg gewoon wat je wel en niet wil. Ga niet lopen jojo-en op deze manier, dat werkt averechts :).
lolwut
pi_111629272
quote:
19s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef BrandX het volgende:

[..]

Het is echter geen nette manier van handelen die we liever niet zien in V&A. Zeg dan gewoon dat je hem niet weg doet voor die prijs en daarmee klaar. Nu schep je een hoop verwarring, onrust en ontevredenheid. Vergeet niet dat iedereen meeleest en dus iedereen dit ziet als: die pimmetje, nah laat maar, niet te vertrouwen.

Dus wees gewoon open en eerlijk en zeg gewoon wat je wel en niet wil. Ga niet lopen jojo-en op deze manier, dat werkt averechts :).
Ja je hebt gelijk, ik raakte alleen een beetje geirriteerd doordat Leo mijn topic ging verzieken omdat hij de laptop perse voor 275 euro wilde hebben. Verder ook een hoop kinderachtige DM's dus ik was wel een beetje klaar met hem.
Zou je die laatste posts van mij die betrekking hebben op Leo en alle posts van Leo zelf kunnen verwijderen? Bvd :)
  Boks-Chick woensdag 16 mei 2012 @ 16:31:20 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111629343
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk, ik raakte alleen een beetje geirriteerd doordat Leo mijn topic ging verzieken omdat hij de laptop perse voor 275 euro wilde hebben. Verder ook een hoop kinderachtige DM's dus ik was wel een beetje klaar met hem.
Zou je die laatste posts van mij die betrekking hebben op Leo en alle posts van Leo zelf kunnen verwijderen? Bvd :)
kan ik me op zich nog wel voorstellen maar 'dan plaats je toch gewoon een TR en ga je verder niet op hem in nadat je hebt gezegd: nee dit is mijn vraagprijs, wil je het niet daarvoor dan houdt het op'?
Dan kijken wij er naar en kan het zomaar zijn dat de bal bij Leo komt te liggen ipv van bij jou zoals nu :P
lolwut
pi_111629530
quote:
19s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef BrandX het volgende:

[..]

kan ik me op zich nog wel voorstellen maar 'dan plaats je toch gewoon een TR en ga je verder niet op hem in nadat je hebt gezegd: nee dit is mijn vraagprijs, wil je het niet daarvoor dan houdt het op'?
Dan kijken wij er naar en kan het zomaar zijn dat de bal bij Leo komt te liggen ipv van bij jou zoals nu :P
Jup je hebt gelijk.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:37:16 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_111629600
edit.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:39:54 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_111629706
-discussie was al over :* -

[ Bericht 87% gewijzigd door BrandX op 16-05-2012 16:40:24 ]
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:16:45 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_111681334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zelfgemaakte (kunst)werken zijn niet in V&A toegestaan dus gaat hier een slotje op
Hij is alleen niet zelfgemaakt :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_111681369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij is alleen niet zelfgemaakt :P
:o vertel? :9
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:21:23 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_111681555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:o vertel? :9
Ik heb hem ooit via via bemachtigd. Geen idee wie hem gemaakt heeft, weet alleen dat het handgemaakt is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 17 mei 2012 @ 21:49:57 #17
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_111682964
Volgens mij ben ik nu op 5 topics uitgekomen :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 22:10:22 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111683946
Uhoooh.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:12:10 #19
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_111762105
Heb een hoop verkocht en wat nieuwe dingen toegevoegd. Zou u zo vriendelijk willen zijn in [TK] Grote opruiming van games (en een paar DVD's)
mijn OP te vervangen door de laatste post?
[TK] Grote opruiming van games (en een paar DVD's)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:37:15 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_111763967
[GEZ] Bagageaanhangertje mag wel dicht. Ben in principe voorzien (ijs en weder dienende :D )
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator zondag 20 mei 2012 @ 00:29:36 #21
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111766826
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[GEZ] Bagageaanhangertje mag wel dicht. Ben in principe voorzien (ijs en weder dienende :D )
done ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zondag 20 mei 2012 @ 01:49:45 #22
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_111769649
Ik heb Admiraal Anaal al een paar dagen terug een DM gestuurd maar nooit antwoord gehad. Waarom mag dit niet [TK] 44x Makro Shirtsz (bierkoelhoudertjes) voor het EK en dit wel [tk] AH Mini's nog gesloten in verpakking 75 stuks nieuw!.

Je krijgt ze beiden gratis bij een bepaald bedrag aan boodschappen, en ik zie het verschil echt niet. Verder hoef ik er echt niet veel voor. Alleen om te vermijden dat ik 44 enveloppen moet versturen, heb ik liever dat ze allemaal in een keer verkocht worden voor 15 euro of wat dan ook.

Toelichting?
  zondag 20 mei 2012 @ 11:39:25 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_111775340
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

done ;)
Mag ie weer open? MP-verkoper komt afspraak niet na :(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator zondag 20 mei 2012 @ 11:43:56 #24
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111775447
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mag ie weer open? MP-verkoper komt afspraak niet na :(
en weer open :Y
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_111776180
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb Admiraal Anaal al een paar dagen terug een DM gestuurd maar nooit antwoord gehad. Waarom mag dit niet [TK] 44x Makro Shirtsz (bierkoelhoudertjes) voor het EK en dit wel [tk] AH Mini's nog gesloten in verpakking 75 stuks nieuw!.

Je krijgt ze beiden gratis bij een bepaald bedrag aan boodschappen, en ik zie het verschil echt niet. Verder hoef ik er echt niet veel voor. Alleen om te vermijden dat ik 44 enveloppen moet versturen, heb ik liever dat ze allemaal in een keer verkocht worden voor 15 euro of wat dan ook.

Toelichting?
Kzie net pas je DM, komen soms niet door op mijn telefoon waarvan ik even tijdelijk afhankelijk ben maar je hebt gelijk idd :Y en heb hem weer open gezet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')