SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Levolution het volgende:
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol GHB erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Levolution het volgende:
Op zich geen slecht idee, die wheyshakes in de kroeg. Scheutje alcohol erdoorheen. Chicks diggen dat soort zoete alcoholische drankjes.naast dat je niet met je eigen drinken de kroeg in mag
![]()
![]()
GHB, alcohol, creatine.. what`s the differencequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]naast dat je niet met je eigen drinken de kroeg in mag
![]()
Gewoon voordat je naar de kroeg ga een uur lang curlen en opdrukken en je bent opgepompt als een gek, tanktopie aan, en die shake meenemen! niemand die je tegen durft te houden!!![]()
![]()
Vorig jaar kreeg ik van een bekende bier aangeboden tijdens een studentenfeest. Hij had me blijkbaar in de gym met een wheyshake aan de gang zien gaan na het trainen, want hij zei: 'Hier, heb je een bier! Of mag jij dat niet?'
Ik: 'hoezo niet? '
Hij: 'Je doet toch aan eiwitshakes enzo?'
![]()
Overigens drink ik gemiddeld 1x in de 2 weken een wijntje of biertje bij m'n eten. Alcohol is geen 'verplichting' voor een leuke avond voor mij.Confidence through competence![]()
Toevallig in m'n facebook feed vandaag:quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor mij wel. Ik vind het namelijk geen ruk aan om als enige nuchter te blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Vorig jaar kreeg ik van een bekende bier aangeboden tijdens een studentenfeest. Hij had me blijkbaar in de gym met een wheyshake aan de gang zien gaan na het trainen, want hij zei: 'Hier, heb je een bier! Of mag jij dat niet?'
Ik: 'hoezo niet? '
Hij: 'Je doet toch aan eiwitshakes enzo?'
![]()
Overigens drink ik gemiddeld 1x in de 2 weken een wijntje of biertje bij m'n eten. Alcohol is geen 'verplichting' voor een leuke avond voor mij.![]()
Dat vind ik wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik vind het namelijk geen ruk aan om als enige nuchter te blijven.
Confidence through competence![]()
Nuchter uitgaan is ook geen donder aan. Of je moet naar een tent gaan waar en leuke mensen zijn en leuke muziek. Gin & Tonic.![]()
![]()
Oeps was er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofdperongeluk 80 kg gesquat ipv 70 kg zoals ik dat had moeten doen volgens mijn SL schema. Naja maakt niet zoveel uit toch? Volgende keer gewoon verder gaan met waar ik was. Vond het al zoveel zwaarder dan mijn vorige training
![]()
![]()
gewoon volgende keer verder gaan met 80kg!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef Warsaw het volgende:
Oeps was er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofdperongeluk 80 kg gesquat ipv 70 kg zoals ik dat had moeten doen volgens mijn SL schema. Naja maakt niet zoveel uit toch? Volgende keer gewoon verder gaan met waar ik was. Vond het al zoveel zwaarder dan mijn vorige training
![]()
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
gewoon volgende keer verder gaan met 80kg!![]()
Probeer gewoon naar je lichaam te luisteren man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.![]()
ik heb geen ervaringen met SL of SS, ik gebruik een split, maar als ik toevallig 10kg meer squat dan ga ik hier zeker volgende keer mee door. Maar zoals eerder gezegd, ik heb geen ervaring met SS of SL, maar waarom zou je lager gaan als je nu al weet dat 80kg lukte?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Hmm nee het idee achter SL is per training 2.5 kg toevoegen. Heb het nu al zolang volgehouden dat ik dat ook doorzet, en als ik me er niet aan hou, loop ik straks eerder vast.![]()
Progressief laden, ook om toch nog meer de nadruk te leggen op de vorm. En omdat je elke training verhoogt komt het gewicht echt wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
ik heb geen ervaringen met SL of SS, ik gebruik een split, maar als ik toevallig 10kg meer squat dan ga ik hier zeker volgende keer mee door. Maar zoals eerder gezegd, ik heb geen ervaring met SS of SL, maar waarom zou je lager gaan als je nu al weet dat 80kg lukte?
BEASTMODE![]()
Gewoon doorgaan waar je gebleven was. Maakt niet uit dat je een keer wat zwaarder gepakt hebt. Je doet een programma wat is ontworpen om progressief te laden, daar moet je je dan gewoon aan houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef Warsaw het volgende:
![]()
Yes ga ik ook doen. Heb het vanaf de stang volgehouden door elke training 2.5 toe te voegen, zou zonde zijn als ik nu ineens een stap van 10 kg zou maken en eerder zou stallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan waar je gebleven was. Maakt niet uit dat je een keer wat zwaarder gepakt hebt. Je doet een programma wat is ontworpen om progressief te laden, daar moet je je dan gewoon aan houden.![]()
Precies, het is niet voor niks zo ontworpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Yes ga ik ook doen. Heb het vanaf de stang volgehouden door elke training 2.5 toe te voegen, zou zonde zijn als ik nu ineens een stap van 10 kg zou maken en eerder zou stallen.![]()
vandaag de leg press naar weer eens van stal gehaald. squat blijft laatste paar weken hangen rond de 110 kg. heb wel een keer 125 kg gehaald naar kom laatste paar trainingen niet verder.
heeft ook een beetje met durf te maken denk ik aangezien er geen fatsoenlijk rek is.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat het goed is voor je core om op zo`n bal te gaan zitten ipv je bureaustoel. Nu zie ik hier op me werk ook aardig wat mensen op zo`n bal zitten.
Waarom is het juist beter dan een bureaustoel, en gebruiken jullie zoiets?
Zo bal dus:
En nee, ik neem de bal niet mee naar het strand!![]()
Het is misschien beter voor je houding, maar het zorgt niet voor een sterkere core.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: