De wat, wat voor een regel?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat die 80-20% regel (of wat minder rigide dan dat) vaak toch wel klopt..
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHij praat 20% van de tijd, zij 80% van de tijd... Lijkt me niks
Zo bedoel ik dat ook helemaal niet. Het is een uitdrukking, geen gegeven. Maar het is wel een gegeven dat als een man alleen maar praat en niet vraagt er van een gesprek niet echt sprake is.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?
Maar dat is toch andersom net zo? Als de vrouw alleen maar praat is het toch net zo goed een monoloog? Ik heb geen 80-20 regel nodig om dat te begrijpen...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Zo bedoel ik dat ook helemaal niet. Het is een uitdrukking, geen gegeven. Maar het is wel een gegeven dat als een man alleen maar praat en niet vraagt er van een gesprek niet echt sprake is.
Dan ben je maar een slimmerdquote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dat is toch andersom net zo? Als de vrouw alleen maar praat is het toch net zo goed een monoloog? Ik heb geen 80-20 regel nodig om dat te begrijpen...
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestquote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe gaat het met de paiq avonturen pien??
Voor mijn gevoel liggen de verhoudingen scheef als de één meer aan het woord is dan de ander, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan ben je maar een slimmerd![]()
Ik bedoelde dat dat me was opgevallen op Paiq bijvoorbeeld. Dat de gesprekken waarbij het scheef ligt qua verhouding echt niet lekker lopen.
Klopt hoor, maar je bent nooit precies in evenwicht, wat dat betreft. Hoeft ook niet. Ik vind het gewoon wel interessant. Los van wat voor effect het nou direct op mijn eigen dates heeft. Maar ik kijk dan ook graag van die foute dategoeroe filmpjes op Youtubequote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestNiet echt behoefte aan ook, denk ik
[..]
Voor mijn gevoel liggen de verhoudingen scheef als de éen meer aan het woord is dan de ander, maar dat kan aan mij liggen.
Mensen doen net of het hogere wiskunde betreft. Je gaat wat drinken ergens en je ouwehoert wat. That's it. Wat zijn dat voor filmpjes trouwens?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar je bent nooit precies in evenwicht, wat dat betreft. Hoeft ook niet. Ik vind het gewoon wel interessant. Los van wat voor effect het nou direct op mijn eigen dates heeft. Maar ik kijk dan ook graag van die foute dategoeroe filmpjes op Youtube
Je bent al iemand tegengekomen?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben serieus al een week niet meer op paiq geweestNiet echt behoefte aan ook, denk ik
Leuk meisje gesproken vrijdag helaas geen nummer durven vragen.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef eefje801 het volgende:
Dat was al een aantal topics terugIk dacht ik gooi er weer eens wat in. Nog mensen een leuke date gehad dit weekend?
Maar zie je d'r nog snel terug?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk meisje gesproken vrijdag helaas geen nummer durven vragen.
Ik ben met iemand aan het datenquote:
Ah, leuk. Op de old fashioned way of via een datingsite??quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben met iemand aan het datenHeb even niet zo'n behoefte aan daten met anderen, eerst maar eens kijken of het zo leuk blijft als het nu is enzo
Niet via een datingsitequote:Op zondag 13 mei 2012 19:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, leuk. Op de old fashioned way of via een datingsite??
Datingsites bevallen mij prima hoor. Maar soms kom je iemand tegen via een andere site dan een datingsite en die iemand blijkt erg leuk te zijn enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Datingsites zijn niet goed bevallen... laat me raden via fok.
Denk van nietquote:
Hmmm, heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 13 mei 2012 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Datingsites bevallen mij prima hoor. Maar soms kom je iemand tegen via een andere site dan een datingsite en die iemand blijkt erg leuk te zijn enzo
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaquote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mensen doen net of het hogere wiskunde betreft. Je gaat wat drinken ergens en je ouwehoert wat. That's it. Wat zijn dat voor filmpjes trouwens?
Maar... zit er niet gewoon iets sowieso niet goed op het moment dat je 'hulp' (regeltjes, filmpjes, noem maar op) nodig hebt om je gesprek op gang te houden?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaIk ben wel een makkelijke prater maar tref vaak de wat minder makkelijke praters of juist spraakwatervallen. Leerpunt voor mij om de gesprekken om te buigen. Filmpjes met wat je vooral níet teveel moet doen bij het daten en wat wel. Zitten best leuke bij, voor zowel vrouwen als mannen.
Maar ga je er dan juist niet veel te geforceerd in? Omdat je dan van alles in je achterhoofd hebt zitten bedoel ik dan. Lijkt me ten koste gaan van de spontaniteit juist.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, als het vanzelf gaat wel jaIk ben wel een makkelijke prater maar tref vaak de wat minder makkelijke praters of juist spraakwatervallen. Leerpunt voor mij om de gesprekken om te buigen. Filmpjes met wat je vooral níet teveel moet doen bij het daten en wat wel. Zitten best leuke bij, voor zowel vrouwen als mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |