quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vind is dat ik in het begin geen rekening hield met accenten. Dan klonk iemand ineens zo anders dan ik mij voorstelde...soms een enorme afknapper en soms juist ook heel charmant. Tegenwoordig vraag ik er toch vaak naar...
Helemaal waar, is ook een kwestie van wennenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]Had ik het toevallig vorige week nog met iemand over ja
Overigens kan dat ook wel verschuiven hoor, dat ik in het begin dat accent eigenlijk maar raar vind maar na verloop van tijd het juist wel erg charmant vind
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo heb ik ooit weleens een date gehad met iemand met wie ik ENORM veel chatte, leuke gesprekken had, en bij de ontmoeting zelf een verwijderd strottehoofd en een keelmicrofoon bleek te hebben.
Dat is dan toch een beetje een domper.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo heb ik ooit weleens een date gehad met iemand met wie ik ENORM veel chatte, leuke gesprekken had, en bij de ontmoeting zelf een verwijderd strottehoofd en een keelmicrofoon bleek te hebben.
Dat is dan toch een beetje een domper.
lol, dan liet die wel een groot deel weg iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]Dat zijn dingen die je toch even meldt voor je gaat daten?
![]()
Ik had ooit een date met een man met 1 armVond ik geen probleem, maar stelde het wel op prijs dat ie dat even meldde voor we elkaar gingen zien.
Dat is inderdaad een afknapper. We gaan niet daten terwijl je nog een partner hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:21 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb een keer een bijna een date gehad met iemand waar ik nog net op tijd achter kwam (tijdens de chat waarin we afspraken waar en hoe laat) dat hij nog een vriendin had. Hij versprak zich. Probeerde zich eruit te lullen door te zeggen dat zijn relatie niet goed liep en hij opzoek was naar een nieuwe vriendin. Einde verhaal voor mij
Primaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Dennisweb het volgende:
Wat mij opvalt: Pientje mag graag zeuren over de dates van een ander. Hoe gaat het met jouw date, Pien? :- ))
Lijkt mij ook...schijnbaar denkt niet iedereen er zo over. En dan dus wel een heel serieus profiel op een datingsite hebben staan...al een tijd lang. Beëindig dan eerst je relatie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een afknapper. We gaan niet daten terwijl je nog een partner hebt.
Hij meldde het wel even vooraf hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef marcokloon het volgende:
[..]
lol, dan liet die wel een groot deel weg idd
Nou, inderdaad. Meestal als ik ontdek dat ze al een relatie hebben, ben ik ook met de Noorderzon weg. In dat soort mensen ga je gewoon geen moeite steken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijkt mij ook...schijnbaar denkt niet iedereen er zo over. En dan dus wel een heel serieus profiel op een datingsite hebben staan...al een tijd lang. Beëindig dan eerst je relatie zou ik zeggen
Wel goed denk ik. Vrijdag enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:19 schreef Dennisweb het volgende:
Wat mij opvalt: Pientje mag graag zeuren over de dates van een ander. Hoe gaat het met jouw date, Pien? :- ))
Wil je donderdag met mij daten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Vrijdag enzo.
*zet 't bier alvast koud*
Hiep hoi.
Vrijdag? Okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Vrijdag enzo.
*zet 't bier alvast koud*
Hiep hoi.
Alleen als je Persephone meeneemt.quote:
Gaan we veeleisend spelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alleen als je Perszephone meeneemt.
Gezellig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |