Ja, heb het gelezen en daar komt het wel op neer. Ach, niet te druk om maken. Kan gebeuren en volgende keer beter klikken hahaquote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Iets met speeddate, leuke dame, graag willen doorchatten, maar onbenullig op de "nee" knop drukken, toch :-)?
Ik geloof niet dat Fresh bij de pakken neer is gaan zitten :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 22:27 schreef Saint_and_Sinner het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen en daar komt het wel op neer. Ach, niet te druk om maken. Kan gebeuren en volgende keer beter klikken haha
Wel godverdomme!quote:
Dat je daar uberhaupt nog contact mee wil verbaast mequote:Op maandag 14 mei 2012 23:33 schreef eefje801 het volgende:
Net weer eens met Radioman gesproken, op Paiq. Hij begon opeens van alles te vertellen. Beetje apart. Nou ja, was op zich wel gezellig om hem weer eens te spreken over koetjes en kalfjes (letterlijk, want hij woont op een boerderij, blijkt)
Misschien kun je daar beter de DM voor gebruiken "if you catch my drift"quote:Op maandag 14 mei 2012 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt nog contact mee wil verbaasd me
Had gekund. Ik vond dat dit wel kon zo.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien kun je daar beter de DM voor gebruiken "if you catch my drift"
Eh, nu worden we juist nieuwsgierig natuurlijk...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien kun je daar beter de DM voor gebruiken "if you catch my drift"
Dat was niet handig nee, om een dergelijk onschuldig bericht zo aan te stippen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nu worden we juist nieuwsgierig natuurlijk...
En nu heb ik het gevoel dat ik iets gemist hebquote:Op maandag 14 mei 2012 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nu worden we juist nieuwsgierig natuurlijk...
Boeiend, gewoon lekker laten zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:50 schreef AlmightyArjen het volgende:
En nu heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb
Jazekersquote:
Nee, tuurlijk niet. Spill the beans!quote:
Nu word ík nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef minnemin het volgende:
wilde wat vragen over radioman maar ik blijk hem toch niet te kennen
Nee, dat mag hij niet he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, spill jij anders even wat beansHeb je al een date?
Ben nu toch wel even nieuwsgierig wat er is. Je was eerst helemaal hoteldebotel en nu twijfel je enorm... Ben je niet gewoon bang voor waar dit heen gaat?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.
Vind ik wel verbazend soms, dat mensen uit twijfel niet gaan. Dan wil je dus eigenlijk helemaal niet, toch? Het komt maar zelden voor dat je gelijk weet wat je wil met iemand.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
En als je twijfelt moet je toch juist gaan om te kijken wat je nu precies wil?
Dat lijkt me dan ook. Dan kijk je er blijkbaar meer tegenop dan dat je zin hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef eefje801 het volgende:
Vind ik wel verbazend soms, dat mensen uit twijfel niet gaan. Dan wil je dus eigenlijk helemaal niet, toch? Het komt maar zelden voor dat je gelijk weet wat je wil met iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |