Ik hoop dat ik als PC'er ook zo'n aanbod krijg om als hiker een auto weg te brengen naar Zuid-Frankrijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was met 1 iemand anders, maar ik zou echt niet weten wat er allemaal verteld is hoorIk ben trouwens 2 keer in het buitenland geweest, Köln en Antwerpen. Ik heb wel eens hikers gesproken die in Spanje/Italië/Zuid-Frankrijk enzo zijn geweest.
Donderdag is er trouwens zeker geen werk?
Boeieh, had het gewoon gedaan. Ben ook wel eens met verlopen ID naar Duitsland gegaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een wissel naar Bremen moeten laten schieten omdat ik toen mijn ID kwijt was
Ja maar ik mocht niet meer omdat ik met mijn domme bakkes zei mijn ID kwijt te zijnquote:Op maandag 14 mei 2012 04:23 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Boeieh, had het gewoon gedaan. Ben ook wel eens met verlopen ID naar Duitsland gegaan.
Lekker ritje hoor. Zelf nog nooit zoveel kilometers in 1 keer gereden.quote:Op maandag 14 mei 2012 06:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht niet meer omdat ik met mijn domme bakkes zei mijn ID kwijt te zijn
Afijn, ik ga zo de deur uit. Mooi ritje vandaag:
http://g.co/maps/xz3n2
Ik ben 1 keer uit bed gebeld voor een bandenwissel 2 dagen later, maar dat was wel echt een uitzondering geloof ik...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:01 schreef joppie_saus het volgende:
Er waren periodes dat ik dagen achter elkaar werd wakker gebeld met ritten voor de dag er op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |