Yea maar ik gebruik alleen m'n Amerikaanse deosticks, dus nu doet m'n huid FUUUUquote:
Werkzequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
Zo, douchen, aankleden, friet bakken. Jottem
Tot vannacht ofzo![]()
En dan nog drie van de enge beveiligers erbijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef megamandy het volgende:
Wat wel jammer is met die duurdere merken is dat gesloten karakter. Dan hebben ze een shop-in-shop in de Bijenkorf en dan maken ze alsnog een aparte deur die dicht is waar je doorheen moet om bij de producten te komen.
Dan durf ik al niet meer ookal zou ik er best voor sparen
Ja, bij de Hermes winkel in Maastricht staat ook altijd iemand bij de deur je aan te starenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En dan nog drie van de enge beveiligers erbij
Ik voel me altijd al zo out of place in dat soort zaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, bij de Hermes winkel in Maastricht staat ook altijd iemand bij de deur je aan te staren
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik voel me altijd al zo out of place in dat soort zaken.
Dit kun je toch niet betalen, gna gna!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook. En dan kijken ze je ook zo aan van 'wat moet jij hier'
.
Ik heb een bueno gegetenquote:
quote:Vraag:
Waarom mogen we zelf niet een trouwbelofte maken in plaats van wat de pastoor ons voorleest?
Antwoord:
Wat is er zo moeilijk aan: “ik aanvaard je als mijn man/vrouw, en ik beloof je trouw te blijven in goede en kwade dagen, in armoede en rijkdom, in ziekte en gezondheid. Ik wil je liefhebben en waarderen al de dagen van ons leven.” Is dat niet precies wat je wilt zeggen dan? Trouwbeloftes als: “lieve … ik wil met jou proberen als een metgezel door het leven te gaan, etc…” zijn geen trouwbeloftes, maar intentieverklaringen. En dat is niet waar het om gaat als je voor de Kerk wilt trouwen.
Bovendien, al is het huwelijk iets van jullie samen, het is ook iets van de Kerk. Het wordt je gegeven, zoals je ook het leven niet altijd kunt uitkiezen. God heeft jullie uitgekozen, toen je nog niet kiezen voor God. Probeer daarom de trouwbelofte te beschouwen als iets van God, wat je ontvangt en juist niet zelf maakt. Er is genoeg om zelf te kiezen in de kerkelijke viering.
idd, god heeft het zo gewild, now shut up and be pretty.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]ja je mag vooral niet zelf nadenken. Doe het maar lekker zo
Ja jonge!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef Dwyn het volgende:
Vraag:
Waarom mogen we zelf niet een trouwbelofte maken in plaats van wat de pastoor ons voorleest?
Antwoord:
Wat is er zo moeilijk aan: “ik aanvaard je als mijn man/vrouw, en ik beloof je trouw te blijven in goede en kwade dagen, in armoede en rijkdom, in ziekte en gezondheid. Ik wil je liefhebben en waarderen al de dagen van ons leven.” Is dat niet precies wat je wilt zeggen dan? Trouwbeloftes als: “lieve … ik wil met jou proberen als een metgezel door het leven te gaan, etc…” zijn geen trouwbeloftes, maar intentieverklaringen. En dat is niet waar het om gaat als je voor de Kerk wilt trouwen.
Bovendien, al is het huwelijk iets van jullie samen, het is ook iets van de Kerk. Het wordt je gegeven, zoals je ook het leven niet altijd kunt uitkiezen. God heeft jullie uitgekozen, toen je nog niet kiezen voor God. Probeer daarom de trouwbelofte te beschouwen als iets van God, wat je ontvangt en juist niet zelf maakt. Er is genoeg om zelf te kiezen in de kerkelijke viering.
Say whut?
Maar als ik niet voor de kerk wil trouwen, betekend dat dan eigenlijk dat god mijn relatie metquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, god heeft het zo gewild, now shut up and be pretty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |