Ik weet niet of ik je die serie moet aanraden. Het eerste seizoen vond ik best aardig en interessant, maar nu in het tweede seizoen ben ik toch wel mijn interesse aan het verliezen. Wat mij betreft ronden ze het verhaal mooi af dit seizoen en stoppen ze daarna.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef Kenju het volgende:
Iemand die 'the Killing' kijkt en daar een oordeel over kan geven?
Jammer inderdaad, terwijl de serie zoveel potentie heeft. De pilot was echt geniaal! Dat niveau heeft Touch in het vervolg nooit meer kunnen evenaren helaas. Ik blijf het overigens nog wel volgen in de hoop dat ze die doorlopende verhaallijn meer uit gaan diepen. Dat biedt namelijk best potentie..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben maar met Touch gestopt. In het begin vond ik het nog allemaal leuk enzo maar ik verloor steeds meer mijn interesse in de serie.
Mijn vriend wilde het wel verder blijven kijken dus misschien dat ik af en toe nog eens een stukje mee kijk. De pilot was idd heel gaaf. 2de aflevering was ook nog goed maar daarna begon het een beetje slap te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, terwijl de serie zoveel potentie heeft. De pilot was echt geniaal! Dat niveau heeft Touch in het vervolg nooit meer kunnen evenaren helaas. Ik blijf het overigens nog wel volgen in de hoop dat ze die doorlopende verhaallijn meer uit gaan diepen. Dat biedt namelijk best potentie..
Dat zal ongetwijfeld voor een groot deel te maken hebben met de aanwezigheid van icoon Kiefer Sutherland.quote:
Meer met het falen van andere series dit seizoen. Touch was dan net wat goedkoper en zagen ze waarschijnlijk iets meer potentie in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld voor een groot deel te maken hebben met de aanwezigheid van icoon Kiefer Sutherland.
Ik ga het met hele lage verwachtingen bekijken denk ik zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Nickske1912 het volgende:
Morgen gaat overigens de comedy Men At Work in premiere.
Ik vond het grappig. Ga het denk ik wel volgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:40 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Ik ga het met hele lage verwachtingen bekijken denk ik zo.
Ik sluit me hierbij volledig aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je die serie moet aanraden. Het eerste seizoen vond ik best aardig en interessant, maar nu in het tweede seizoen ben ik toch wel mijn interesse aan het verliezen. Wat mij betreft ronden ze het verhaal mooi af dit seizoen en stoppen ze daarna.
Bijna al het andere is momenteel afgelopen, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond het grappig. Ga het denk ik wel volgen.
Nee idd. Het is mooi tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Bijna al het andere is momenteel afgelopen, dus waarom niet.
Het was niet heel briljant, maar ook zeker niet slecht.
Vrijwel alles is compleet cliché, maar toch heb ik me niet verveeld. Vreemd, maar wel een leuke verrassing.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
Net de pilot van Common Law gezien, hier en daar wat voorspelbaar maar de chemie tussen de partners is wel goed. Blijf het nog wel even kijken.
Je hebt gelijk.... godver...... heb ik daar voor niks naar zitten kijkenquote:
Zo jammer dat de CGI altijd zo slecht is bij dit soort series.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Van alle nieuwe pilots voor het seizoen 2012-2013 wordt Last Resort van Shawn Ryan door zo'n beetje alle critics als favoriet aangewezen. Ben zelf ook benieuwd, trailer is in ieder geval erg tof!
Tja, TV heeft nou eenmaal minder budget te besteden.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo jammer dat de CGI altijd zo slecht is bij dit soort series.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je die serie moet aanraden. Het eerste seizoen vond ik best aardig en interessant, maar nu in het tweede seizoen ben ik toch wel mijn interesse aan het verliezen. Wat mij betreft ronden ze het verhaal mooi af dit seizoen en stoppen ze daarna.
Ik zat ook deze sertie te overwegen. Denk dat ik er toch maar aan begin....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef JayHovah het volgende:
Over The Killing:
[..]
Ik sluit me hierbij volledig aan.
Season 1 met veel plezier gekeken, spanning bleef er goed in en elke aflevering was boeiend. Op een of andere manier hing er een duistere sfeer tijdens elke aflevering (zal ook wel komen omdat het in Seattle afspeelt).
Season 2 is eigenlijk wel een tegenvaller, maar toch kan ik de verleiding niet weerstaan om het te blijven volgen. Op een of andere manier ben ik toch wel een beetje benieuwd hoe het verder gaat (ondanks dat ik vindt dat ze teveel voortborduren op dezelfde verhaallijn...)
quote:CPS Protector Kiera Cameron (Rachel Nichols) is transported from the year 2077 to 2012 when a group of terrorists from her time escapes execution by fleeing to present day. In order to track them down and stop them from endangering the past, Kiera joins the local police force and uses the skills of a young tech genius (Erik Knudsen).
Lucky for Kiera, through the use of her CMR (cellular memory recall), a futuristic liquid chip technology implanted in her brain, she connects with Alec Sadler, a seventeen-year-old tech genius. When Kiera calls and Alec answers, a very unique partnership begins.
Kiera's first desire is to get "home." But until she figures out a way to do that, she must survive in our time period and use all the resources available to her to track and capture the terrorists before they alter history enough to change the course of the future. After all, what's the point of going back if the future isn't the one you left?
Additonal Information:
http://www.tvrage.com/shows/id-30789
http://en.wikipedia.org/wiki/Continuum_(TV_series)
http://continuumtheseries.com
Ja. Net. Ik vond hem best okquote:
Hier dezelfde mening, eindelijk weer is een redelijk tot goede sci-fi serie, is al weer even geleden (stargate atlantis, maar viel in het tweede seizoen ook tegen)quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Net. Ik vond hem best okMaar meestal betekent dat dat-ie na 1 seizoen gecancelled wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |