Het is een serie van hbo, stiekem best leuk door de rauwheidquote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
heb ik gezocht op binsearch, maar kreeg wat rare resultaten
snap ik, en ik wil hem testen, maar dan moet ik m eerst ff vinden...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:16 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Het is een serie van hbo, stiekem best leuk door de rauwheid
Idd vooral met dat maagdje en die breakup sex 2 weken geleden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef fwokker het volgende:
Girls is best goed, voelt een beetje als Louie. Ik vind de seksscenes erg grappig
Dexter en 24 natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
ik kom nog ff ouwenelen.
Gezien :
The wire
The shield
Beide :
Heb nog :
Southland
The westwing
Nog meer aanraders?
Beide al gezien/mee bezig. De huidig lopende series kijk ik over het algemeen al.quote:
Dit zijn de vier series die samen met The Sopranos zo'n beetje bovenaan mijn lijst staan om nog te kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
ik kom nog ff ouwenelen.
Gezien :
The wire
The shield
Beide :
Heb nog :
Southland
The westwing
Nog meer aanraders?
SATC was zeer vermakelijk, maar Girls vind ik echt niks aan helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:42 schreef Seam het volgende:
Wat is Girls afschuwelijk zeg. Een soort van realistische Sex and the City, walgelijk.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, en voor liefhebbers van The Wire is The Corner een geniale miniserie
Gisteren gezien, goede pilot idd ondanks dat het concept verre van origineel is. Het zou erg mooi zijn wanneer deze show een leuk niveau blijft behouden en er eindelijk weer eens een redelijk goede SF serie is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef poker4lifee het volgende:
ContinuumVette pilot. MEer mensen het gezien?
edit; ah zie al wat meningen op de vorige pagina.
nein.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Qwea, heb je Oz en Sons of Anarchy al geprobeerd?
*ook opzoektquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, en voor liefhebbers van The Wire is The Corner een geniale miniserie
Yep die! Is echt heel goed, staat heel hoog in mijn favorieten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ook opzoekt
edit :
http://www.bierdopje.com/shows/the-corner die?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef yavanna het volgende:
[..]
Gisteren gezien, goede pilot idd ondanks dat het concept verre van origineel is. Het zou erg mooi zijn wanneer deze show een leuk niveau blijft behouden en er eindelijk weer eens een redelijk goede SF serie is.![]()
Die outfit van Keira is sowieso erg tof ( bedacht ).
En Men At Work. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef JDx het volgende:
Keek net of er nog nieuwe series uit waren, zag ik dat Workaholics is begonnen met een seizoen 3, whaha WTF geniaal!
Tot nu toe alleen nog continuum uitgekomen?
Dan haak ik al afquote:
HIMYM de eerste paar seizoenen. Big Bang Theory eerste twee seizoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan haak ik al af![]()
Is er één leuke serie met een lachband?
Oh ja, leuk is subjectiefquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Seam het volgende:
HIMYM de eerste paar seizoenen. Big Bang Theory eerste twee seizoenen.
Klinkt als Eastbound and Downquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Seam het volgende:
Iemand al bekend met de Britse serie Inside Men? Schijnt een goede miniserie te zijn (van de BBC).
Zojuist ook de pilot van Bunheads gekeken. Lijkt me een interessante serie om te volgen.
Het heeft qua sfeer en humor veel weg van Gilmore Girls. Het gaat over een danseres die niet tevreden is met haar leven en samen met haar aanbidder naar zijn dorpje afreist om een nieuw leven te beginnen.
Is die pilot al uit? Ik wou die wel gaan volgen. Heeft inderdaad wat weg van Gilmore Girls. Ook veel oud cast-members van GG die verschijnen in die serie ( Kelly Bishop als belangrijkste ; ze speelde Rory's oma in GG ).quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Seam het volgende:
Iemand al bekend met de Britse serie Inside Men? Schijnt een goede miniserie te zijn (van de BBC).
Zojuist ook de pilot van Bunheads gekeken. Lijkt me een interessante serie om te volgen.
Het heeft qua sfeer en humor veel weg van Gilmore Girls. Het gaat over een danseres die niet tevreden is met haar leven en samen met haar aanbidder naar zijn dorpje afreist om een nieuw leven te beginnen.
Men At Work gaat op zich wel ja. Bij vlagen zitten er leuke grappen in, al haalt het karakter van Danny Masterson het qua grappen bij lange na niet met zijn rol in That '70s Show.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Men At Work was nog best grappig inderdaad! Wel een hele irritante, veel te aanwezige lachband...
Elementary komt echt overal goed naar voren, je zou nog bijna gaan geloven dat Lucy Liu als Watson gaat werken...
28 juni Anger Management (met Charlie Sheen!quote:"Baby Daddy" is a multi-camera comedy about twentysomething Ben who becomes a surprise dad to a baby girl when she's left on his doorstep by an ex-girlfriend. Ben decides to raise the baby with the help of his mother Bonnie, his brother Danny, his best buddy Tucker and his close female friend, Riley, who is harboring a secret crush on him.
En verder niets boeiends.quote:The series follows Charlie (Charlie Sheen), a former minor-league baseball player who has overcome his past anger issues to become a "non-traditional" therapist. However, his life is continuously complicated by his family and friends.
'Bovenstaand genre' is redelijk breed. Kortom, gewoon naar goede series kijken. Al valt het me op dat er geen actie tussen zit. Je zou wat oudere series kunnen proberen zoals The Sopranos, The Wire, The Shield, Lost, Prison Break, Heroes en 24. Ik denk dat je Luther ook wel kan waarderen hoewel dat minder big budget en minder Hollywood is. Spartacus is ook wel aardig mits je van bruut geweld houdt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:31 schreef justmattie het volgende:
Ik volg een aantal series:
Game of Thrones
The Borgias
The Office
Awake (helaas gecanceled en afgelopen)
Breaking Bad
Dexter
Boardwalk Empire
Maar ik zoek een nieuwe. Gezien de meeste net zijn afgelopen/aflopen en de rest nog een maand of langer op zich laat wachten.
Iemand tips? Liefst wat series die op bovenstaand genre lijken en echt goed zijn
Inderdaad, dat zal ie ook wel kunnen waarderen. Rome is gewoon in HD beschikbaar en de productie was dermate dat die serie ook wel goed oud kan worden. Ik denk dus dat die nog niet gedateerd aan zal doen. 24 Is bijv. wel snel oudgeworden, althans de eerste seizoenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |