Dat lijkt me ook totaal niet grappig.quote:Op maandag 14 mei 2012 07:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat Guys with Kids ziet er ook verschrikkelijk uit. Zelfs geen glimlachje bij het zien van de trailer, wel een irritante lachband.
net als Matt LeBlanc in Episodes, maar daar speelt ie zichzelfquote:Op maandag 14 mei 2012 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Revolution ziet er wel heel tof uit...
Het is erg lullig voor Matthew Perry, maar bij het zien van die beelden denk ik: 'He, Chandler Bing heeft een nieuwe serie!'![]()
*in lijstje gooit!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
En deze serie ga ik ook proberenBegint 7 juni.
Saving Hope
[..]
Het is sowieso met Elijah van VD en omdat het niet zeker is dat hij terugkomt in S4 kijk ik hier wel naar
Gustavo!quote:Op zondag 13 mei 2012 23:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
De trailers & sneak peaks van NBC
Revolution
QFT. Het lijkt een combinatie van Falling Skies, Terra Nova en The Hunger Games.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Revolution is volgens mij Falling Skies² Waarschijnlijk beter plot en acteerwerk maar zie alweer teveel cliché casting. Ga m wel proberen.
Dat dusquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
QFT. Het lijkt een combinatie van Falling Skies, Terra Nova en The Hunger Games.
De trailer is trouwens behoorlijk tegenstrijdig, in de CGI shots ziet de wereld er inderdaad post-apocalyptisch, overgroeid en vernietigd uit.
Maar in de daarop volgende scènes zie ik Gossip Girl waardig perfecte meiden die eruit zien alsof ze net lekker uitgeslapen hebben, tijd hebben gehad om zichzelf eens goed te verzorgen en ohja... nu uitgerust rondlopen in deze post apocalyptische wereld.
Heisenberg heeft ook stroom nodig om te 'koken' helaas....quote:
Was toch al bekend dat dat het komende seizoen van BB het laatste zou zijn? En Guz is daar al dood, dus die zou je sowieso niet meer terugzien. Kwa flashbacks is er ook niets dat echt interessant is om no tonen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Heisenberg heeft ook stroom nodig om te 'koken' helaas....
Optreden van Guz impliceert dat Breaking Bad klaar is na SE5?
Dat is dus ook 15 jaar laterquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
QFT. Het lijkt een combinatie van Falling Skies, Terra Nova en The Hunger Games.
De trailer is trouwens behoorlijk tegenstrijdig, in de CGI shots ziet de wereld er inderdaad post-apocalyptisch, overgroeid en vernietigd uit.
Maar in de daarop volgende scènes zie ik Gossip Girl waardig perfecte meiden die eruit zien alsof ze net lekker uitgeslapen hebben, tijd hebben gehad om zichzelf eens goed te verzorgen en ohja... nu uitgerust rondlopen in deze post apocalyptische wereld.
SPOILERS???quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat dat het komende seizoen van BB het laatste zou zijn? .....
....
.....
Ik mis je punt?quote:
In die 15 jaar kunnen ze helemaal aangepast zijn aan de omgeving etc. Dan bijv 2/3 jaar na zo'n uitvalquote:Op maandag 14 mei 2012 11:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik mis je punt?
Ik zeg in m'n post juist dat je aan de mensen niks ziet van het feit dat het zich 15 jaar later in een post-apocalyptische wereld afspeelt.
Die meiden komen rechtstreeks uit een willekeurige Abercrombie & Fitch reclame gelopen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Was toch al bekend dat dat het komende seizoen van BB het laatste zou zijn? NIET ZEGGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |