Op de fietsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan kan ik ander werk gaan zoeken, geloof ik.
Daarom ga ik verhuizen!quote:
sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
Die PI deed ik niet. Doe ik nooit, ik weet niet wie dat was.
ik >1k van de nuonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:54 schreef L-E het volgende:
Ik krijg 33 euro terug van de belastingdienst.
Dat is fijn! Ik zet zulke dingen ook altijd hoog in, altijd beter dan later terug betalen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik >1k van de nuon![]()
Gevraagde voorschot was blijkbaar toch een beetje teveel en aangezien ik destijds ook geen idee had wat ik verstook, nooit bezwaar gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar de BD krijgt nog een bedrag van me dat bijna tien keer zo hoog is als het bedrag dat ik ontvang
ik kreeg nu 2/3e van het totaal betaalde bedrag terug, da's wel erg overdrevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik zet zulke dingen ook altijd hoog in, altijd beter dan later terug betalen.
Dan betaalde je wel erg veel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kreeg nu 2/3e van het totaal betaalde bedrag terug, da's wel erg overdreven
kan niet controleren wat we betaalden voor ons eigen huis, maar volgens mij was dat minder dan wat ik het afgelopen jaar betaalde. En nu zat verwarming er niet bij in.quote:
dat ontken ik niet.quote:
Het is een fijne plek om te wonen als je een kind hebt. Ik klaag niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ontken ik niet.![]()
Purmerend is ook kut natuurlijk
ik kom alleen in Edam daar in die hoek dus ik kan er niks over zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een fijne plek om te wonen als je een kind hebt. Ik klaag niet.
Wat doe jij in Edam?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom alleen in Edam daar in die hoek dus ik kan er niks over zeggen
Dat is kut! FOK je wel genoeg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Volgens mij heb ik insomnia of zo.
Te weinig de laatste tijd. Ben te veel aan het piekeren I guess...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is kut! FOK je wel genoeg?
Ook kut: volgende week wordt mijn ooglid van binnen leeg geschraapt vanwege de blijvende oogaids.
werkenquote:
Zie! Ik moet gewoon meer bier drinken 's avonds!quote:Andere remedies waarvan beweerd wordt dat ze werken, echter meestal zonder dat er wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is:
Een warm bad of douche nemen in de avond;
Een half uur energiek sporten in de middag (dit vermindert stress en zorgt voor een gezonde vermoeidheid). Een wandeling maken of tuinieren kan vaak al voldoende zijn;
Een saunabezoek of massage;
Gebruik van kruidensupplementen zoals valeriaan, kamille, lavendel, hop en Passiflora incarnata;
Aromatherapie: dit werkt rustgevend, vooral als er gebruik wordt gemaakt van lavendel en andere etherische oliën;
Een grote en uitgebreide lunch, met daaropvolgend een lichte avondmaaltijd (op zijn laatst 3 uur voor het slapengaan);
Het vermijden van stimulerende activiteiten als tv kijken en computeren in de avonduren;
Het afwisselend door elk neusgat ademen (afwisselend met de vingers dichtduwen) wanneer men al op bed ligt;
Een ritueel voor het slapen gaan, bijvoorbeeld steeds meer lampen uitschakelen naarmate het later wordt, alvast een pyjama of andere nachtkleding aantrekken, tanden poetsen, enz. Op die manier bereidt iemand zich langzaam voor op het slapen gaan en lichaam en geest wennen hieraan.
Een donkere, niet al te warme slaapkamer is ook erg belangrijk. Een nachtlampje of straatverlichting die de kamer binnendringt, kan de nachtrust verstoren. Bovendien trekt een nachtlampje, wanneer 's zomers het raam open staat, insecten aan;
De slaapkamer dient in principe slechts voor nachtrust. Daarom dienen andere activiteiten (wellicht met uitzondering van seks), ook overdag, elders plaats te vinden. Zo niet, dan kan de kamer aan deze activiteiten herinneren, waardoor men zich niet kan ontspannen.
Piekeren is stom, waarom doe je dat? Waarover?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te weinig de laatste tijd. Ben te veel aan het piekeren I guess...
Nog steeds oogaids?Wat gaan ze precies doen en waar? Bij mij is het gelukkig nagenoeg weg. Op naar de volgende keer!
Nog nooit geweest!quote:
Vroeg naar bed gaan is de bom.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lag gisteren om half 8 op bed. Een uurtje geslapen, werd wakker gebeld, uur liggen bellen en toen weer verder slapen tot half 6
Groene thee drinken!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Dingen die ik nog aan m'n huis wil doen. Heb veel te veel plannen en weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Piekeren is stom, waarom doe je dat? Waarover?
De oogaids is weg, als in: niets meer te zien, ik ben weer knap. Maar er zitten dingetjes op mijn hoornvlies steeds, en de oogarts denkt dat er viezigheid uit de binnenkant van mijn ooglid komt (door verstopte klieren? ofzo), dat gaan ze schoonmaken. Want mijn oogaids wordt telkens een hoornvliesontsteking en dat kan schade aan je oog veroorzaken.
Afgekookt water.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dingen die ik nog aan m'n huis wil doen. Heb veel te veel plannen en weet niet waar ik moet beginnen.
Hoornvliesontsteking klinkt heftig ja.Gaat bij mij niet zo ver (denk ik). Maar ik wil er sowieso een keer naar laten kijken door de huis/oogarts. Omdat ik het net als jij vaker heb (minimaal 1x per jaar of zo). Dagelijks de randen van de oogleden wassen (met water en babyshampoo) en masseren (zodat de troep vrijkomt) schijnt wel te helpen las ik ergens op da internetz.
Dat zou ik doen. Het is een kleine moeite en het helpt erg goed. Vooral met het losweken van aan elkaar geplakte oogledenquote:
Huuh, jij ook al?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
jolijt jolijtquote:
zuigen Tukker, zuigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
Borstvoeding helpt ook om ogen schoon te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |