abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111414293

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.

~19.00 t/m laat

Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:13:41 #2
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414311
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Jij bent dan ook preuts.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:14:23 #3
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_111414331
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik had er tot mijn 24e ook maar 2 gehad
Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10 :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_111414333
zeg! geef me ff 2 seconden om te openen :')
lame
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111414337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan zij het dus geen gemiddelde personen waar ik wel op doelde.
Mensen die niet of nooit geneukt zijn en al halverwege de 20 zijn vind lijkt me niet het gemiddelde tenminste.
Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddelde :).
pi_111414339
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nu is zij terug bij haar vorige ex; en ik ga gewoon vriendschappelijk met haar om.
ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen worden :P )
aan het daten, of juist toch niet omdat er niet echt wat veranderd is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:15:04 #7
141104 Patje1987
pi_111414354
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jij bent dan ook preuts.
Jawel hè :P
pi_111414367
wacht ik zal eens tellen
ik ben 26 en vind mezelf niet echt een uitzondering (en heb meerdere lange relaties gehad en soms kortere maar was mijn intentie echt niet om er na een maand mee klaar te zijn of zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:15:53 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414374
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10 :P
Ik ben pas na mijn eerste vaste relatie meer gaan rondneuken.
pi_111414389
gaat het alleen om neuken of ook om de rest trouwens?
en moet je vrouwen ook tellen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen worden :P )
aan het daten, of juist toch niet omdat er niet echt wat veranderd is
nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.
pi_111414396
1 per jaar is echt niet veel. :')
pi_111414399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat heeft alles met gevoelens te maken, maar weinig met ervaring.
Nja, ik wil gewoon niet haar duizendste zijn :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:16:47 #14
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
gaat het alleen om neuken of ook om de rest trouwens?
en moet je vrouwen ook tellen?
Geef al je statistieken maar.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_111414408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is altijd een kip en ei verhaal. Als ik op mijn 16de ontmaagd was, had ik dan ook een gebrek aan zelf acceptatie gehad? Ik zie het eerder als een gevolg dan een oorzaak; gezien het gebrek aan seks juist heeft geleid tot onzekerheid.
Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.

Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
pi_111414416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.
klinkt goed hoor!
hopelijk geeft de ervaring je wel rust en vertrouwen zeg maar
en succes bij de psych
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:17:20 #17
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414420
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
1 per jaar is echt niet veel. :')
Wij doen het niet eens 1 keer per jaar met elkaar :{
pi_111414436
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef SiIk het volgende:

[..]

Geef al je statistieken maar.
whahaha ik zit precies op 10!!!
awesome
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414437
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaan :D En dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
pi_111414439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddelde :).
Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.
pi_111414452
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whahaha ik zit precies op 10!!!
awesome
Sletje.
pi_111414457
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaan :D En dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
Klopt wel ja.
pi_111414479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt wel ja.
En dat vrouwen het moeilijker vinden om een tijd alleen te zijn.
pi_111414481
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.

Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:19:27 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414484
quote:
Dat idee heb ik inderdaad ook wel ja.
In ieder geval meer dan mannen.
pi_111414487
Gaan we stats neergooien?
Drom wint toch. :7 _O_
pi_111414504
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Belangrijk verschil ja.

Het wordt pas naar als je er wel veel meer had gewild, maar niet kon krijgen. Nu is het geen probleem natuurlijk en ik denk ook niet dat jij 1+ per jaar schokken vind bij anderen, of wel?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:19:58 #28
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414511
quote:
Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:20 #29
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414520
Mijn 20ste bedpartner wordt Kaneel.
pi_111414523
Bombshell....Ik kom ook niet boven de 10.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:39 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414527
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef SiIk het volgende:

[..]

Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.
Heb het idee dat veel mannen het wel weer ff lekker vinden om vrijgezel te zijn.
Kunnen we weer even wat meer de beest uithangen enzo.
pi_111414536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.
Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.
pi_111414538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Gaan we stats neergooien?
Drom wint toch. :7 _O_
oh ik deed het niet om iets te winnen of zo
maar omdat ik denk ik wel een redelijke afspiegeling ben

het liefst sex in een relatie maar toen ik 'jong' was ook wel eens een uitstapje gemaakt daar buiten
dat lijkt me de insteek van de meeste vrouwen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414539
Ik kom niet boven de 20 :P Valt mee dus :D
pi_111414540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

En waarom is 1 per jaar al erg veel? Kan best je idee zijn, maar als tig mensen die wél ervaring hebben je al anders verteld hebben zou het niet gek zijn dat je eens wat aanneemt van die mensen in plaats van star vast te blijven houden aan je zelf verzonnen beeld.

Dat klopt gewoon niet, want je ziet bijna niets omdat je niet veel onder de mensen komt. Dat heb je zelf al vaak aangegeven dus je kan je niet goed baseren op wat jij dan ziet. Daarnaast zei je zelf al teveel na te denken, dus ja ik denk wel dat je dat beeld zelf gecreëerd hebt want het sluit dus niet niet aan bij wat doorgaans normaal is.
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.

Ik vind mijn beeld van de wereld mooier dan de wereld.
pi_111414560
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik kom niet boven de 30 :P Valt mee dus :D
:P
pi_111414563
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
Bombshell....Ik kom ook niet boven de 10.
Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.

Of wel?
pi_111414567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel voor veel mensen geldt. In ieder geval klinkt het erg logisch.
pi_111414570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.
Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.
pi_111414574
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ik deed het niet om iets te winnen of zo
maar omdat ik denk ik wel een redelijke afspiegeling ben

het liefst sex in een relatie maar toen ik 'jong' was ook wel eens een uitstapje gemaakt daar buiten
dat lijkt me de insteek van de meeste vrouwen?
Mijne wel ja, alleen ben ik wat jonger nog.
pi_111414580
Wat bedoelen jullie met 1 per jaar? Per levensjaar of vanaf de ontmaagding?
pi_111414587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.

waarom?

denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit
en ik vind mezelf ook niet echt een sloerie of zo

waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?

Als bijv murdera houdt van gangbangs (dat tikt aan hoor) moet ie dat zelf weten
als iedereen waar ie het mee doet het er mee eens is dan is dat toch prima?
gezellig alleen maar voor hem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:22:59 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414595
quote:

[..]

Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.
Seks is lekker en leuk, en dat hoeft niet alleen maar met de ware te gebeuren of in een relatie.
Als ik vrijgezel ben en het klikt met een vrouw, en we hebben er allebei zin in, waarom niet?
En dan hoeft een relatie er echt niet in te zitten.
pi_111414606
quote:

[..]

Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor.
:'(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:23:31 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?

denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit

waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?

Murdera vind alles lekker
pi_111414618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
Wat bedoelen jullie met 1 per jaar? Per levensjaar of vanaf de ontmaagding?
vanaf de ontmaagding
gemiddeld genomen dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414624
quote:

[..]

_O-
pi_111414634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.

Of wel?
Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)

Sterker nog, tot mijn 25e heb ik altijd op 2 gezeten. Daarna ging het wel snel :') Ben nu 26.

Ik snap niet dat mensen van aantallen zo'n punt maken. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met meer dan regelmatig seks en waarin ik alles, maar dan ook alles heb geprobeerd. Mijn aantal bedpartners mag dan wel 'laag' zijn, ik beschouw mezelf als vele malen meer ervaren dan anderen.
pi_111414650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Tangledup het volgende:

[..]

:'(
Welkom in het echte leven en zo.
pi_111414653
quote:

[..]

waarom?

Waarom mij als voorbeeld. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Murdera vind alles lekker
Ahh, daarom. :P
Nouja, gangbang lijkt me dan weer niets. :')
pi_111414654
quote:

[..]

Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.

Dat is onzin en hierdoor ga je niets bereiken, open je ogen eens en leer leven. Want zelfs als dacht jij dat de wereld een mooiere plek was, je maakte er toch geen gebruik van dus wat boeit het eigenlijk. Er verandert toch niets totdat je eens naar buiten gaat en gaat leven. Of het nou in een mooie droomwereld of realistische wereld is.
pi_111414656
sorry murdera :P ik dacht ik kies iemand die het wel kan hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.
Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.
pi_111414659
Die aantallen maken toch helemaal niets uit. :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:24:56 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom mij als voorbeeld. :P

[..]

Ahh, daarom. :P
Nouja, gangbang lijkt me dan weer niets. :')
Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?
pi_111414677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.
Seks is lekker en leuk, en dat hoeft niet alleen maar met de ware te gebeuren of in een relatie.
Als ik vrijgezel ben en het klikt met een vrouw, en we hebben er allebei zin in, waarom niet?
En dan hoeft een relatie er echt niet in te zitten.
Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.

Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
pi_111414684
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Die aantallen maken toch helemaal niets uit. :')
Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam. :')
pi_111414693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?
Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang. :{w
pi_111414702
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Welkom in het echte leven en zo.
[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:11 #60
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414708
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.

Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
Het maakt het in jouw beleving minder bijzonder.
Voor mij is de seks met mijn partner bijzonderder dan met een scharrel.
Omdat er dan gevoel bij zit
pi_111414712
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.
Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?
pi_111414720
quote:

[..]

dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?

sex kan speciaal zijn (als het is met iemand waar je van houdt bijvoorbeeld en je neemt de tijd) en soms kan het banaal zijn (als je gewoon zin hebt, of je hebt beide geen tijd en gaat voor een vluggertje tegen de koelkast)
het is maar net wat je er van maakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:35 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang. :{w
Oh maar dat vind je wel lekker dan?
pi_111414752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.

Dat is onzin en hierdoor ga je niets bereiken, open je ogen eens en leer leven. Want zelfs als dacht jij dat de wereld een mooiere plek was, je maakte er toch geen gebruik van dus wat boeit het eigenlijk. Er verandert toch niets totdat je eens naar buiten gaat en gaat leven. Of het nou in een mooie droomwereld of realistische wereld is.
Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.

Ik word ook altijd een beetje triest als ik bijvoorbeeld al die mensen om 4 uur 's ochtends met hun dronken harses zie lopen en toch is dat de norm...
pi_111414754
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh maar dat vind je wel lekker dan?
Nee. :')
Exit only brah.
pi_111414755
quote:

[..]

Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.

Ik vind het eerder raar als een meisje een jaar lang geen seks heeft gehad, dan wanneer ze 2 maand terug het nog met iemand anders heeft gedaan. Seks hoort bij het leven en het is heel normaal dat mensen het doen.
pi_111414766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?
Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
pi_111414782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
Sommige mensen moeten zich wat minder druk maken om hoe anderen leven ;)
pi_111414804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.
pi_111414806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
sorry murdera :P ik dacht ik kies iemand die het wel kan hebben
Haha. :D
Maar die Jailtrain van Royco kan ik niet hebben hoor. :@
pi_111414808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)

Sterker nog, tot mijn 25e heb ik altijd op 2 gezeten. Daarna ging het wel snel :') Ben nu 26.

Ik snap niet dat mensen van aantallen zo'n punt maken. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met meer dan regelmatig seks en waarin ik alles, maar dan ook alles heb geprobeerd. Mijn aantal bedpartners mag dan wel 'laag' zijn, ik beschouw mezelf als vele malen meer ervaren dan anderen.
Mooi, dat is juist het punt.

Al die frusties hier die een drama maken om aantallen, daar zit het probleem. Niet bij mensen die gewoon lol maken en leven en dan wel of niet 'veel' seks hebben gehad. Ik vind het ook juist lame dat ze iemand die met 10 mensen seks hebben gehad een stempel opdrukken, terwijl inderdaad iemand in een vaste relatie met 1 iemand wel veel meer seks kan hebben gehad, en daarin ook veel meer geëxperimenteerd heeft.

Mee eens dus verder. :P
pi_111414822
Hell, mijn vriendin had heel wat meer ervaring dan ik toen ik haar leerde kennen.

Ik dacht alleen maar : 8-)
pi_111414835
Ik heb wel een keer een tijdje met een chick gedate die over de 50 ging. Dat was niet zo cool. :')
pi_111414838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.
Ik ken er genoeg; het is puur in wat voor omgeving je zit.
pi_111414839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.

Ik vind het eerder raar als een meisje een jaar lang geen seks heeft gehad, dan wanneer ze 2 maand terug het nog met iemand anders heeft gedaan. Seks hoort bij het leven en het is heel normaal dat mensen het doen.
Het gaat toch helemaal niet over eens of oneens. Hij beschrijft gewoon hoe hij het ervaart ;)
pi_111414841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam. :')
Ik kom niet over de 60. ;(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:29:42 #77
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414848
Zouden er mensen zijn die bijhouden hoevaak ze seks hebben gehad? :D
pi_111414870
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel een keer een tijdje met een chick gedate die over de 50 ging. Dat was niet zo cool. :')
Oude fiets dit dat :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:30:28 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414874
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef SiIk het volgende:
Ik hou alles bij in mijn dagboek
pi_111414883
quote:
Ik turf het op mijn muur ;)
pi_111414887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mooi, dat is juist het punt.

Al die frusties hier die een drama maken om aantallen, daar zit het probleem. Niet bij mensen die gewoon lol maken en leven en dan wel of niet 'veel' seks hebben gehad. Ik vind het ook juist lame dat ze iemand die met 10 mensen seks hebben gehad een stempel opdrukken, terwijl inderdaad iemand in een vaste relatie met 1 iemand wel veel meer seks kan hebben gehad, en daarin ook veel meer geëxperimenteerd heeft.

Mee eens dus verder. :P
Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
pi_111414908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[benzmode]
[/benzmode]
Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?
Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.
pi_111414909
quote:
Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepen :')
pi_111414919
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.
Nee jij begrijpt het niet, jij leek alles af te schuiven op het niet hebben van seks. Dat je überhaupt een probleem maakte van het niet hebben van seks ligt aan jou als persoon, niet aan het niet hebben van seks. Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.
Dus ja, dat jij dan wel in de knoop raakte met jezelf en de frustraties erover zich opstapelden ligt gewoon aan jou. Ik zeg niet dat dit erg is en ik veroordeel je er niet om, maar ik vind het erg makkelijk gezegd dat je het afschuift op het gebrek aan succes. De manier hoe jij ermee om ging is het probleem, niet wanneer je ontmaagd werd.

Die onzekerheid liet je zelf komen, jouw persoonlijkheid zorgde ervoor dat je het niet kon handelen. Het gebrek aan direct succes is niet alles te wijten, dat was mijn punt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:31:51 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepen :')
jij slet
pi_111414949
ik denk dat als je niet accepteert dat sex gewoon een normaal onderdeel is van het menselijke bestaan je een gefrustreerde houding ten opzichte van sex krijgt

net als met naaktheid
mensen doen zo ingewikkeld over naaktheid en zo terwijl we allemaal naakt zijn soms

anders krijg je zo'n amerikaanse samenleving waar in op alles een taboe ligt en mensen dus niet op een 'gezonde' manier hun eigen seksualiteit leren ontdekken

en is vaak een direct verband tussen de manier waarop je tegen sex aan kijkt en bijvoorbeeld erectie problemen of iets dergelijks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414979
Het gaat nog steeds hierover? :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111414996
quote:

[..]

1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
pi_111414998
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
pi_111415002
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat nog steeds hierover? :D
Mooi toch. Eens een keer inhoud :D
pi_111415014
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat als je niet accepteert dat sex gewoon een normaal onderdeel is van het menselijke bestaan je een gefrustreerde houding ten opzichte van sex krijgt
Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

quote:
net als met naaktheid
mensen doen zo ingewikkeld over naaktheid en zo terwijl we allemaal naakt zijn soms
Dat is ook ingewikkeld.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:35:29 #92
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111415044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
Hihi, jij hebt een piemel :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111415046
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.

Ik word ook altijd een beetje triest als ik bijvoorbeeld al die mensen om 4 uur 's ochtends met hun dronken harses zie lopen en toch is dat de norm...
Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.
pi_111415068
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:

1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
Ben het niet eens met punt 1, 2, 3 en 5.
pi_111415071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
Dat is niet onrechtvaardig. Waarom zou dat niet eerlijk zijn? Jij hebt er net zoveel recht op als ieder ander, alleen niet iedereen heeft altijd veel seks. Je kan dat onrechtvaardig vinden, maar ik zie het als een fact of life.
pi_111415077
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mooi toch. Eens een keer inhoud :D
Inhoud? :') You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111415091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Onderbouw het dan eens?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:37:04 #98
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111415109
quote:

[..]

Waarom niet met 5? Dat iemand met 10 man seks heeft gehad, betekend nog niet dat diegene er niet al minstens 50 heeft afgewezen.
pi_111415111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.
En daarmee veroordeel je me dus wel.
pi_111415124
Benzin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken :'(

:')
pi_111415145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is het punt ook niet, ik onderbouwde het net juist dat iemand die sinds zijn/haar 16e seks heeft na 10 jaar prima 10 partners kan hebben gehad. Dat mensen 10 partners veel vinden op hun 26e zijn toch vaak de mensen die zelf laat/weinig seks hebben gehad. Prima, meningen mogen verschillen. Alleen kunnen zij vaak niet met iets anders als onderbouwing komen met dat het zo voelt, en ik en meerderen hier met mij gaven juist wel een aantal redenen aan waarom het echt niet veel hoeft te zijn.

Oh en noem het alsjeblieft niet puur mijn perspectief, ik sta hier echt niet alleen in. :')
pi_111415150
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Inhoud? :') You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
Moet je nagaan waar het normaal over gaat ;(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:38:26 #103
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415157
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Bezin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken :'(

Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige slet
pi_111415183
quote:

[..]

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
hoe is 10 in 10 jaar erg vaak?

stel je gaat in een relatie altijd pas na 5 maanden met iemand naar bed. Best braaf heb je dan gewacht en kun je wel zeggen dat je die ander echt ziet zitten

maar je word altijd toch binnen het jaar gedumpt? ben je dan meteen een sloerie?

en hoe is naaktheid ingewikkeld :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige slet
Jij bent gewoon jaloers. :{w :')
pi_111415210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jup helemaal mee eens.
Typisch ook dat het vaak de meest onervaren mensen zijn die het hardst een oordeel hebben over mensen die wel wat dingen uitgespookt hebben. En dan is vooral het aantal verschillende mensen het grootste drama natuurlijk.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:39:56 #107
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415217
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers. :{w :')
Ja eigenlijk wel
pi_111415237
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.
Ik ben het met je eens dat hij niet zo verbaast hoeft te zijn dat er veel mensen seks hebben, maar dan nog mag hij zelf bepalen wat zijn normen en waarden zijn :P Ook al vind jij die raar.
pi_111415242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Die onzekerheid liet je zelf komen, jouw persoonlijkheid zorgde ervoor dat je het niet kon handelen. Het gebrek aan direct succes is niet alles te wijten, dat was mijn punt.
Nou goed dan
pi_111415253
Mensen zijn gewoon dieren.

En dieren hebben seks zodra de mogelijkheid er is.

Zo ingewikkeld is het niet :D
pi_111415256
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel
Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populair :P
pi_111415262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.

[..]

Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.
Dan heb je het verkeerde idee en overdrijf je weer eens zodat je lekker kan blijven zwelgen, want er zijn maar weinig mensen die het zomaar met iedereen doen hoor. Mensen hebben ook gewoon standaarden verder.

Dat iedereen het ontelbaar vaak heeft gedaan is weer zo'n uitvlucht en overdrijving, relativeer anders eens en lees eens wat men écht zegt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:41:42 #113
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415288
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populair :P
Vind mijn vriendin vast minder.
Die gunt mij gewoon niks ;(
pi_111415303
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

nou ik vind het wel storend hoor dat mensen die gewoon leuk sex hebben op een manier die zij zelf prettig vinden door de samenleving al snel een stempel krijgen 'slet'
dan krijg je een verstoorde manier om sex te benaderen

het is niet voor niets dat juist priesters statistisch gezien relatief vaak zich aan kleine kinderen vergrijpen
als je sex gaat 'demoniseren' (wist even geen ander woord) dan vind ik dat heel ongezond en kan dat tot allerlei problemen leiden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.
pi_111415313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, vervelend is dat.
pi_111415329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn? :(
pi_111415341
quote:

[..]

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.
pi_111415342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Onderbouw het dan eens?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:

1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.
2 Het heeft vanuit mij gezien minder nut
3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
5 Dat doet het wel, anders was het minder geweest :)
pi_111415347
Mensen die geen slet zijn. :')
pi_111415353
quote:

[..]

En waarom niet?
pi_111415373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.
Huh? volgens mij zijn het alleen Benzin en ik die in deze discussie tegenover jullie staan; hoezo mag ik me dan niet aangesproken voelen?
pi_111415383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:

Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.
Ik vind dat het niet zo moet zijn.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:44:12 #124
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_111415385
Dat is wel wat erg generaliserend mfn.
Ik ben zo onervaren als de pest, maar het zal me echt een rotzorg zijn wat een ander doet.
Ik ben gewoon extreem kritisch en zelf niet de knapste/leukste jongen die op deze aardkloot rondloopt.
Maar ik heb me er bij neergelegd en zie wel of er een keer iemand is die wel bij me past.
Maar als anderen niet zo kritisch zijn vind ik dat alleen maar fijn voor ze. Relaties zijn wel donders "gezellig" op de momenten dat je ze hebt enzo :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:44:16 #125
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415386
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn? :(
Het klinkt wel aanlokkelijk.
Zon, zee, strand
pi_111415392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En daarmee veroordeel je me dus wel.
Doe ik ook, dus?
Ik veroordeel dat jij alles lijkt af te schuiven op het gebrek aan seks, dat vind ik makkelijk praten. Ontkende ik dit ergens?
pi_111415398
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik vind het wel storend hoor dat mensen die gewoon leuk sex hebben op een manier die zij zelf prettig vinden door de samenleving al snel een stempel krijgen 'slet'
dan krijg je een verstoorde manier om sex te benaderen

het is niet voor niets dat juist priesters statistisch gezien relatief vaak zich aan kleine kinderen vergrijpen
als je sex gaat 'demoniseren' (wist even geen ander woord) dan vind ik dat heel ongezond en kan dat tot allerlei problemen leiden
Klopt. Het is een soort van frustratie die je een ongezonde kijk op andere mensen geeft. Maar daar heb je alleen jezelf mee.
pi_111415403
Seks is niet iets dat je geeft, seks is iets dat je deelt. Daardoor word het niet minder waard, de waarde word bepaald door de 2 mensen die het delen en kan dus altijd verschillend zijn.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:45:14 #129
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415436
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Seks is niet iets dat je geeft, seks is iets dat je deelt. Daardoor word het niet minder waard, de waarde word bepaald door de 2 mensen die het delen en kan dus altijd verschillend zijn.
En wanneer kom jij mij taxeren?
pi_111415466
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat hij niet zo verbaast hoeft te zijn dat er veel mensen seks hebben, maar dan nog mag hij zelf bepalen wat zijn normen en waarden zijn :P Ook al vind jij die raar.
Ik zeg ook niet dat mensen het niet veel mogen vinden, maar ze moeten gewoon niet stellen dat het veel is. Dat is het verschil hè.
Want dat laatste kunnen ze niet eens onderbouwen met iets anders dan een onderbuikgevoel, dus eigenlijk vinden ze in het laatste geval ook alleen maar wat maar doen ze net alsof het een feit is. En dat vind ik nonsens.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:46:15 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111415469
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Benzin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken :'(

Jij lekkere slettebak :9~!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_111415489
quote:
Benzin ziet seks als een aan inflatie onderhevige valuta geloof ik.
pi_111415496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.
3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
1. Jij bent zeker nooit geleerd te delen met anderen? Geen broers en zussen?
3. De wereld doet helemaal niks. We zijn gewoon beesten met een hierarchie. Macht van de sterkste en je moet gewoon een beetje voor je eigen plekje knokken.
pi_111415508
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij lekkere slettebak :9~!
You know you want it! :9
pi_111415561
quote:

Seks is een manier om affectie te tonen, maar ook liefde. Zo werkt het gewoon voor bijna iedereen. Stel dat je van iemand houdt maar zij dumpt je en je komt een nieuw persoon tegen van wie je houdt. Dan heb je daar toch seks mee? Jij kan er toch niks aan doen dat je gedumpt bent?

quote:
Beetje een dooddoener dit, en geen onderbouwing

quote:
Dus ik ben geen goed mens? MFN is geen goed mens? Jij bent het enige goede mens hier?

quote:
Drogredenering. Het is zo omdat het zo is? Aantallen zeggen niks. Jij vindt het veel omdat je de deur niet uitkomt. Jij vindt mensen makkelijk omdat je zelf geen fuck onderneemt om wel aan je trekken te komen. Je staat wel bijna helemaal alleen in deze visie, en ik ben er van overtuigd dat deze visie wordt ingegeven door afgunst.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:48:35 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111415562
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

You know you want it! :9
Ja ;(. Ik ga je die foto's eens sturen :P.
pi_111415585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Doe ik ook, dus?
Ik veroordeel dat jij alles lijkt af te schuiven op het gebrek aan seks, dat vind ik makkelijk praten. Ontkende ik dit ergens?
Je zegt in dezelfde post dat je me niet veroordeelt.

Ik schuif idd veel af op het niet hebben van liefde (met seks als onderdeel). En dat ga ik nu aanpakken ja, want ik merk dat ik nog altijd gigantisch uit het veld geslagen raak na gedumpt te worden. Maargoed, ik zie nu ook dat ik er toendertijd veel te lang in ben blijven hangen, maar ik ga mezelf dat niet verwijten. Dat deed ik zo, met de inzichten die ik toen had... en dat was hoe het toen was. Dat heeft me gemaakt tot hoe ik nu ben, en nu zie ik dat ik de komende jaren iets anders wil dan de afgelopen jaren. En dat is het, niet meer en niet minder.
pi_111415591
quote:

[..]

[..]

Hoe kan jij dat van 1 weten als je het niet zelf ervaren hebt? Het is jouw idee ervan nu, maar je weet er eigenlijk niet eens wat van dus daarom vind ik dat niet kloppend.
Ja 2 is vanuit jouw gezien inderdaad, ik stelde daarom dan ook dat jij ernaast zit en eens wat vrolijker moet leren kijken naar dingen. Want je perceptie is niet realistisch.
3 is gewoon gezeur wat mij betreft, wederom niet realistisch en slachtoffergedrag.
Voor jou is 5 het geval, maar dan nog is het gewoon niet realistisch.
Ik haalde die dingen aan om jou eens een andere visie te laten zien, maar je sluit je weer lekker af om verder te gaan zitten mokken. Om een futiliteit.
pi_111415651
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja ;(. Ik ga je die foto's eens sturen :P.
:* Make my day, baby *O*
pi_111415657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Huh? volgens mij zijn het alleen Benzin en ik die in deze discussie tegenover jullie staan; hoezo mag ik me dan niet aangesproken voelen?
Omdat hij het niet over jou persoonlijk had, maar over mensen die die mening hebben in het algemeen. Niet perse in deze discussie.
Dus daarom hoef jij je niet aangesproken te voelen, vooral niet omdat je het niet over sletten had. Lijkt me nog een puntje waardoor het duidelijk is dat hij een algemene opmerking maakte die niet letterlijk op jou sloeg. Dat jij de mening deelt maakt dan niet uit, het sloeg niet letterlijk op alleen jou.
pi_111415678
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind dat het niet zo moet zijn.
Dat is dan dikke vette pech voor jou.
pi_111415686
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Seks is een manier om affectie te tonen, maar ook liefde. Zo werkt het gewoon voor bijna iedereen. Stel dat je van iemand houdt maar zij dumpt je en je komt een nieuw persoon tegen van wie je houdt. Dan heb je daar toch seks mee? Jij kan er toch niks aan doen dat je gedumpt bent?

[..]

Beetje een dooddoener dit, en geen onderbouwing

[..]

Dus ik ben geen goed mens? MFN is geen goed mens? Jij bent het enige goede mens hier?

[..]

Drogredenering. Het is zo omdat het zo is? Aantallen zeggen niks. Jij vindt het veel omdat je de deur niet uitkomt. Jij vindt mensen makkelijk omdat je zelf geen fuck onderneemt om wel aan je trekken te komen. Je staat wel bijna helemaal alleen in deze visie, en ik ben er van overtuigd dat deze visie wordt ingegeven door afgunst.
Wij zullen allen branden in Benzins hel vrees ik -O-
pi_111415691
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klopt. Het is een soort van frustratie die je een ongezonde kijk op andere mensen geeft. Maar daar heb je alleen jezelf mee.
dat is waar
maar ik vind het wel de trend in de samenleving (en kijk maar naar engeland en amerika bijvoorbeeld, en vaak gaan we daar toch achter aan en ik heb het gevoel dat dat al een beetje gebeurt)
en ik vind dat dan wel een beetje zorgelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415749
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Benzin ziet seks als een aan inflatie onderhevige valuta geloof ik.
Benzin ziet ueberhaupt geen seks. Dat is het hele probleem.
pi_111415751
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:

[..]

1. Jij bent zeker nooit geleerd te delen met anderen? Geen broers en zussen?
3. De wereld doet helemaal niks. We zijn gewoon beesten met een hierarchie. Macht van de sterkste en je moet gewoon een beetje voor je eigen plekje knokken.
Delen met anderen is iets heel anders, dat is wel goed.
pi_111415755
quote:
mooi gezegd!!

Benzin, veel mensen hebben nu al vaak gezegd dat sex niet belangrijk is door de hoeveelheid maar door de beleving die je er zelf aan geeft. Waarom reageer je daar niet op?

en dit is allemaal gezegd door mensen die het kunnen weten omdat ze beide kanten van het spectrum hebben onderzocht (de casual sex variant en de lieflijke houden van variant)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415759
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou ja, als alle 'sletten' daar heen gaan valt er in elk geval genoeg te neuken :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:53:12 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415761
quote:

[..]

Is wel gezellig met zijn allen bij elkaar.
Kunnen we daar gewoon verder gaan
pi_111415766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is waar
maar ik vind het wel de trend in de samenleving (en kijk maar naar engeland en amerika bijvoorbeeld, en vaak gaan we daar toch achter aan en ik heb het gevoel dat dat al een beetje gebeurt)
en ik vind dat dan wel een beetje zorgelijk
Ik weiger er aan mee te doen, die nieuwe preutsheid. :)
pi_111415775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Delen met anderen is iets heel anders, dat is wel goed.
Ga toch SP stemmen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_111415784
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is wel wat erg generaliserend mfn.
Ik ben zo onervaren als de pest, maar het zal me echt een rotzorg zijn wat een ander doet.
Ik ben gewoon extreem kritisch en zelf niet de knapste/leukste jongen die op deze aardkloot rondloopt.
Maar ik heb me er bij neergelegd en zie wel of er een keer iemand is die wel bij me past.
Maar als anderen niet zo kritisch zijn vind ik dat alleen maar fijn voor ze. Relaties zijn wel donders "gezellig" op de momenten dat je ze hebt enzo :P
Waarom spreek je mij hierop aan? Ik vind ook er niets mis mee als mensen weinig mensen geneukt hebben, als ze dat zelf ook maar prima vinden (of het ze een rotzorg is zoals in jouw geval). Als ze er wel problemen mee hebben dat ze weinig neuken moeten ze er wat aan doen, niet enkel zitten sippen.
Dus wat wil je eigenlijk zeggen dat zo anders is als wat ik zei?
Ik zeg nergens dat mensen kritischer of minder kritisch moeten zijn qua partner, enkel dat ze niet zo raar moeten doen over anderen die wel meer seks hebben gehad. Want dat is gewoon normaal.
pi_111415802
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, als alle 'sletten' daar heen gaan valt er in elk geval genoeg te neuken :')
Eeuwigdurende orgie :9~
pi_111415844
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom vind iedereen het nodig om woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt?
pi_111415850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik weiger er aan mee te doen, die nieuwe preutsheid. :)
ik ook :P
maar als ik open zou zijn over mijn seksuele beleving etc dan word ik hier waarschijnlijk wel als een soort whore of babylon gezien :P

ik denkt dat je toch de uitzondering bent, en daarmee kun je een kwalijke draaiing in de samenleving niet tegen houden
(in mijn ogen kwalijke dan he)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111415857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Omdat hij het niet over jou persoonlijk had, maar over mensen die die mening hebben in het algemeen. Niet perse in deze discussie.
Dus daarom hoef jij je niet aangesproken te voelen, vooral niet omdat je het niet over sletten had. Lijkt me nog een puntje waardoor het duidelijk is dat hij een algemene opmerking maakte die niet letterlijk op jou sloeg. Dat jij de mening deelt maakt dan niet uit, het sloeg niet letterlijk op alleen jou.
Nee dan is het goed. Ik deel die mening namelijk niet.
pi_111415859
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je zegt in dezelfde post dat je me niet veroordeelt.

Ik schuif idd veel af op het niet hebben van liefde (met seks als onderdeel). En dat ga ik nu aanpakken ja, want ik merk dat ik nog altijd gigantisch uit het veld geslagen raak na gedumpt te worden. Maargoed, ik zie nu ook dat ik er toendertijd veel te lang in ben blijven hangen, maar ik ga mezelf dat niet verwijten. Dat deed ik zo, met de inzichten die ik toen had... en dat was hoe het toen was. Dat heeft me gemaakt tot hoe ik nu ben, en nu zie ik dat ik de komende jaren iets anders wil dan de afgelopen jaren. En dat is het, niet meer en niet minder.
Ik veroordeelde je niet op andere punten, lees maar. Ik vond je niet een minder persoon omdat je persoonlijkheid 'anders' is waardoor je minder seks hebt gehad, ik veroordeelde je juist op het afschuiven.

Dat probeerde ik je al duidelijk te maken net ja. :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:56:03 #157
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111415875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar als ik open zou zijn over mijn seksuele beleving etc dan word ik hier waarschijnlijk wel als een soort whore of babylon gezien :P

ik denkt dat je toch de uitzondering bent, en daarmee kun je een kwalijke draaiing in de samenleving niet tegen houden
Zo erg zal het vast niet zijn hoor
pi_111415879
Ik vind Benzin wel de ideale zelfmoordterrorist.

Bekeer je tot de islam, blaas jezelf op en je belandt zowaar in een hemel met allemaal maagden :)

Iedereen happy.
pi_111415888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee dan is het goed. Ik deel die mening namelijk niet.
Zie je wel, vat het niet meteen zo zwaar op.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2012 12:56:47 ]
pi_111415924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef rhubarbje het volgende:

Benzin, veel mensen hebben nu al vaak gezegd dat sex niet belangrijk is door de hoeveelheid maar door de beleving die je er zelf aan geeft. Waarom reageer je daar niet op?
Ik heb daar gisteravond en vanochtend al meerdere keren over gezegd dat het niet speciaal/geloofwaardig meer is.

Gisteravond gaf ik het voorbeeld dat de Centrale banken geld gaan bijdrukken, dat maakt het geld waardeloos. En dat is ook iets waar we waarde aan geven.
pi_111415939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom vind iedereen het nodig om woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt?
Omdat men die woorden tussen de regels in leest van je uitspraken.
Die hele toon die je aanslaat straalt dat gewoon uit, dus daar moet je het probleem zoeken.
pi_111415943
Sommige vrouwen zijn zo dom :')
pi_111415961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef Tangledup het volgende:

Bekeer je tot de islam, blaas jezelf op en je belandt zowaar in een hemel met allemaal maagden :)

Iedereen happy.
Ik ben en blijf atheïst.

Daarnaast, wat zou ik moeten met 70 maagden? Één leuk meisje (die geen maagd hoeft te zijn) die mij leuk vindt is alles wat ik wil.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:58:29 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111415964
quote:

[..]

We zijn iig in goed gezelschap. Neuken?
pi_111415983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je weet dat ze in Babylon religieus georienteerde prostitutie hadden? De vrouwen moesten, als ze aan de man wilden, zichzelf voor 1 maal verkopen in een bepaalde vruchtbaarheidstempel. Zonder die ene keer was het officieel niet toegestaan voor een man om haar ten huwelijk te vragen.

Dus eigenlijk dien je de maatschappij als je de hoer van Babylon bent. Dankzij jou is het huwelijk en gezinsleven mogelijk. :P
pi_111416002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat betreft die 'goede mensen' is dit wel wat je impliceert. Ik weet dat je dat niet zo bedoelt want je hebt niks tegen mij (mag ik hopen) en dus hoop ik dat je inziet dat dit puur je eigen frustratie is waardoor je dit zegt. Je voelt je onmachtig terwijl je alles zelf in de hand hebt.

Je onderneemt ook niks. Dat geef je ook toe. Je hoeft alleen maar het verband te leren zien tussen het niks ondernemen en het beeld dat mensen die wel iets ondernemen 'makkelijk' zijn. Je verbergt je achter je eigen maagdelijkheid alsof het een goed ding is terwijl het alleen maar een excuus is geworden om niks te hoeven ondernemen. Als de rest er volop op rondneukt dan is er vast wel iemand die kiest voor de maagdelijke, lieve, brave jongen om samen mee weg te lopen in de zonsondergang. Blijf er vooral zo over denken, ik kan je vertellen dat het niet zo werkt. Maar ja, ik heb zo het idee dat jij me niet wilt geloven.
pi_111416020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo erg zal het vast niet zijn hoor
ik vind van wel

ik vind dat we als maatschappij een rare kijk op seksualiteit hebben
en op naaktheid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:00:09 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416039
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind van wel

en op naaktheid
Het is al wel stukken beter dan het eerst was :).
pi_111416040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

We zijn iig in goed gezelschap. Neuken?
Met jou? Graag :9~ O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:00:20 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416049
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met jou? Graag :9~ O+
Jaaa, ik was gisteren al een slet :P.
pi_111416076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik veroordeelde je niet op andere punten, lees maar. Ik vond je niet een minder persoon omdat je persoonlijkheid 'anders' is waardoor je minder seks hebt gehad, ik veroordeelde je juist op het afschuiven.

Dat probeerde ik je al duidelijk te maken net ja. :P
Het deels afschuiven is in mijn ogen nog altijd terrecht. Het komt in het leven soms ook simpelweg aan op het hebben van geluk of niet. Mijn inzicht is nu echter alleen zo dat je er geen hol mee opschiet om het af te schuiven op pech, en er daardoor zo lang in te blijven hangen. Maar het is gewoon moeilijk om dat te accepteren, ik ben echt niet de enige die dat probleem heeft.
pi_111416078
quote:

[..]

ik vind van wel

en op naaktheid
Vertel me alles :@
pi_111416095
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind iemand niet zo snel een slet hoor ;)
pi_111416099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb daar gisteravond en vanochtend al meerdere keren over gezegd dat het niet speciaal/geloofwaardig meer is.

Gisteravond gaf ik het voorbeeld dat de Centrale banken geld gaan bijdrukken, dat maakt het geld waardeloos. En dat is ook iets waar we waarde aan geven.
Nee, jij vindt het minder speciaal. Maar tevens heb jij geen idee waar je over praat omdat je het nog niet hebt mogen ervaren. Mede daardoor hechten wij niet zoveel waarde aan jouw visie erop en proberen we je duidelijk te maken dat je verkeerd zit.

Het domme is ook nog dat je met dat beeld alleen jezelf hebt, maar alsnog wil je er niets aan veranderen en klamp je je steeds vast.

Die vergelijking klopt niet, het is meer zoals Myr zegt. Je deelt samen iets, je geeft niet iets weg. Seks vergelijken met geld getuigt enkel van jouw onervarenheid, want het werkt gewoon niet vergelijkbaar.
Eigenlijk is het pas meer zoiets als mensen seks weggeven in ruil voor geld/spullen, dan 'geven' ze pas seks weg en anders niet.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:01:27 #175
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416102
quote:

[..]

ik vind van wel

en op naaktheid
Dat ben ik met je eens
pi_111416111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef benzin het volgende:

[..]

sex is geen geld

maar lieve benzin, hoe kun jij nou weten of de 11e keer nog speciaal kan zijn? je zit zelf nu op 1?
en als alle mensen hier die al toe zijn aan die 11e keer oprecht verklaren dat het nog wel kan, waarom wil je dat dan niet aan nemen?

mijn vriend was dus (kom ik net achter :P ) nr 10
en het was met hem echt specialer dan met respectievelijk nummer 4, 5 en 7 en 8
omdat ik van hem hou en niet van nummer 4, 5, 7 en 8
en omdat mijn intenties met hem anders waren dan met 4, 5, 7 en 8
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:01:53 #177
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416121
quote:

[..]

Ik noem het liever een vrije geest
pi_111416124
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Sommige vrouwen zijn zo dom :')
que?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het deels afschuiven is in mijn ogen nog altijd terrecht. Het komt in het leven soms ook simpelweg aan op het hebben van geluk of niet. Mijn inzicht is nu echter alleen zo dat je er geen hol mee opschiet om het af te schuiven op pech, en er daardoor zo lang in te blijven hangen. Maar het is gewoon moeilijk om dat te accepteren, ik ben echt niet de enige die dat probleem heeft.
Dooddoener misschien, maar geluk dwing je wel af. Iemand die meerdere relaties heeft gehad heeft niet meer geluk dan jij, die heeft gewoon kansen gegrepen waar jij ze nog laat liggen. De voorwaarden voor geluk schep je toch echt zelf.
pi_111416149
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je weet dat ze in Babylon religieus georienteerde prostitutie hadden? De vrouwen moesten, als ze aan de man wilden, zichzelf voor 1 maal verkopen in een bepaalde vruchtbaarheidstempel. Zonder die ene keer was het officieel niet toegestaan voor een man om haar ten huwelijk te vragen.

Dus eigenlijk dien je de maatschappij als je de hoer van Babylon bent. Dankzij jou is het huwelijk en gezinsleven mogelijk. :P
O+
nu doe ik het met liefde :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416155
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sex is geen geld

maar lieve benzin, hoe kun jij nou weten of de 11e keer nog speciaal kan zijn? je zit zelf nu op 1?
en als alle mensen hier die al toe zijn aan die 11e keer oprecht verklaren dat het nog wel kan, waarom wil je dat dan niet aan nemen?

mijn vriend was dus (kom ik net achter :P ) nr 10
en het was met hem echt specialer dan met respectievelijk nummer 4, 5 en 7 en 8
omdat ik van hem hou en niet van nummer 4, 5, 7 en 8
en omdat mijn intenties met hem anders waren dan met 4, 5, 7 en 8
En 1,2,3,6 en 9 dan? :P
pi_111416177
quote:

[..]

Het is al wel stukken beter dan het eerst was :).
hmm ja deels
maar ik vind het feit dat nog steeds veel jongeren geen fatsoenlijke seksuele voorlichting krijgen bijvoorbeeld wel een zorgelijk iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef Tangledup het volgende:

Iedereen happy.
Niet zo'n toffe opmerking dit.
pi_111416199
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

O+
nu doe ik het met liefde :P
Met mij en Samzz, nomm nomm nomm :9
pi_111416217
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vloog wel een beetje uit de bocht :@

De hele tijd inhouden is ook zo moeilijk :N
pi_111416220
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goede post wel met de signature :) van Benzin Myr
pi_111416233
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

En 1,2,3,6 en 9 dan? :P
die waren best oke O+

van nummer 2, 3 6 en 9 dacht ik echt dat het de liefdes van mijn leven waren en dat we voor altijd samen zouden blijven etc
en de seks was dus heel speciaal
jammer genoeg zat ik er dus al 4 keer naast :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416238
Doodsverwensing, TR gemacht!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:04:52 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmm ja deels
maar ik vind het feit dat nog steeds veel jongeren geen fatsoenlijke seksuele voorlichting krijgen bijvoorbeeld wel een zorgelijk iets
Dat vind ik ook :). Maar het is wel meer geaccepteerd dat ook vrouwen genieten van seks :).
pi_111416274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind het erg makkelijk gezegd in dat specifieke geval. Deels afschuiven is ook hoe je het nu stelt, net leek je het nog bijna compleet af te schuiven. Vandaar dat ik er op in ging.
En juist omdat ook jij inziet dat het je er niets meer aan kan veranderen snap ik niet dat je het blijft afschuiven, daar heb je eerder al niets mee gewonnen dus waarom zou je het blijven doen? Accepteer dat ook jij 'schuld' hebt eraan en leer ervan. Doe het de volgende keer anders een neem een afwijzing ofzo als een man en ga het niet weer afschuiven.

Tuurlijk speelt geluk en pech een beetje mee, maar dat speelt voor iedereen dan mee dus dat mag je wegstrepen. Daar heb je geen invloed op dus dat doet er niet toe. Op een heel groot deel kun je wel invloed uitoefenen hierin, beter richt je je daar op en laat je eventuele pech voor wat het is en maak je er iets beters van.

Ik zeg niet dat je de enige bent met dat probleem, ik vind alleen dat je het teveel afschuift en dat dit er makkelijk is. Beter doe je er wat aan, en nee dat gaat niet altijd even simpel en snel. Maar het is beter dan de schuld ergens anders blijven leggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2012 13:06:51 ]
pi_111416286
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vind ik ook :). Maar het is wel meer geaccepteerd dat ook vrouwen genieten van seks :).
Als een vrouw niet geniet van seks is het geen goede seks. -O-
pi_111416292
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

die waren best oke O+

van nummer 2, 3 6 en 9 dacht ik echt dat het de liefdes van mijn leven waren en dat we voor altijd samen zouden blijven etc
en de seks was dus heel speciaal
jammer genoeg zat ik er dus al 4 keer naast :P
Ik heb nog nooit gedacht dat iemand de liefde van mijn leven was :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111416295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:

Wat betreft die 'goede mensen' is dit wel wat je impliceert.
Ik impliceer dat niet. Ik zou er een probleem mee hebben bij een potentieel vriendinnetje en ik vind het verwerpelijk. Maar mensen moeten vooral doen wat ze willen doen, ik vind niet dat ik ze mag veroordelen.

quote:
Je voelt je onmachtig terwijl je niets zelf in de hand hebt.
Fixed.

quote:
Je onderneemt ook niks. Dat geef je ook toe. Je hoeft alleen maar het verband te leren zien tussen het niks ondernemen en het beeld dat mensen die wel iets ondernemen 'makkelijk' zijn. Je verbergt je achter je eigen maagdelijkheid alsof het een goed ding is terwijl het alleen maar een excuus is geworden om niks te hoeven ondernemen. Als de rest er volop op rondneukt dan is er vast wel iemand die kiest voor de maagdelijke, lieve, brave jongen om samen mee weg te lopen in de zonsondergang. Blijf er vooral zo over denken, ik kan je vertellen dat het niet zo werkt. Maar ja, ik heb zo het idee dat jij me niet wilt geloven.
Ben het niet met je eens.
pi_111416298
quote:

[..]

ja maar experimentele periodes met mensen van het zelfde geslacht (vooral voor mannen) of bijvoorbeeld een andere seksuele beleving hebben dan 'normaal' (sm of zo of gangbangs of weet ik veel) worden nog wel kei hard veroordeeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:06:32 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik noem het liever een vrije geest
Ik weet ook niet wat er mis mee is. Maar goed, dat moet je aan Flaxie vragen, die noemde mij een slet toen ik zei dat ik met ongeveer 50 mannen heb gezoend :+. In 9 jaar _O-.
pi_111416323
quote:

[..]

Nee hoor, ik sla ze altijd knockout zodra ze beginnen te schreeuwen
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:07:03 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416330
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies, ik vind het genot van de vrouw vaak nog belangrijker als dat van mezelf
pi_111416332
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gedacht dat iemand de liefde van mijn leven was :')

SPOILER
ik wel, maar ik ben natuurlijk diep van binnen gewoon een romantisch vrouwmensch O+

(gisteren nog trouwjurken zitten bekijken :@ ja ik ben ook teleurgesteld in mezelf :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:07:16 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416339
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar experimentele periodes met mensen van het zelfde geslacht (vooral voor mannen) of bijvoorbeeld een andere seksuele beleving hebben dan 'normaal' (sm of zo of gangbangs of weet ik veel) worden nog wel kei hard veroordeeld
Klopt. En dat vind ik heel erg jammer. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik een trio ging hebben. En dan is dat nog niet eens buitensporig.
pi_111416350
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dooddoener misschien, maar geluk dwing je wel af. Iemand die meerdere relaties heeft gehad heeft niet meer geluk dan jij, die heeft gewoon kansen gegrepen waar jij ze nog laat liggen. De voorwaarden voor geluk schep je toch echt zelf.
Niet helemaal mee eens. Je begint pas een relatie met iemand waarmee je een goede klik hebt en wanneer er sprake is van wederzijdse gevoelens. Je opmerking klinkt alsof je dat zelf in de hand hebt, maar ik denk dat niet iedereen evenvaak een klik heeft met andere mensen. Sommige mensen hebben een klik met heel veel mensen, en sommige mensen hebben een klik met veel minder mensen.. die moeten gewoon wat langer zoeken en wat meer moeite doen.

Wat wel klopt, is dat je altijd je kansen aanzienlijk vergroot wanneer je gewoon positief bent, jezelf bent, open staat om nieuwe mensen te leren kennen en daar ook de situaties voor creëerd. Dit heb ik zelf ook ervaren. Maar dan nog blijft het voor de een lastiger dan voor de ander; de een heeft meer/vaker geluk dan de ander.
pi_111416351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik wel, maar ik ben natuurlijk diep van binnen gewoon een romantisch vrouwmensch O+

(gisteren nog trouwjurken zitten bekijken :@ ja ik ben ook teleurgesteld in mezelf :P )
Hoe oud ben je :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:07:48 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111416360
quote:

[..]

Ik vind het zeer belangrijk dat de vrouw ook geniet. Sex is iets intiems en moet je gezamelijk even veel van genieten naar mijn mening.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:07:59 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416370
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik geniet er vaak intens van :9. Ik heb ook wel eens slechte seks gehad, hij had de tijd van z'n leven en ik lag daar maar :'). Dat was dan ook een keer en nooit weer _O-.
pi_111416387
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik impliceer dat niet. Ik zou er een probleem mee hebben bij een potentieel vriendinnetje en ik vind het verwerpelijk. Maar mensen moeten vooral doen wat ze willen doen, ik vind niet dat ik ze mag veroordelen.

[..]

Fixed.

[..]

Ben het niet met je eens.
Je impliceert het misschien niet bewust, maar het komt wel zo over. Meerdere mensen lezen het er zelfs in, dus ik denk dat het dan meer aan jouw manier van communiceren ligt dan aan hoe anderen mensen het lezen.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:08:50 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat is helaas jammer.
Zolang iedereen het uit vrije wil doet moet iedereen gewoon lekker zelf weten wat ze doen.
Als jij het lekker vind om je elk weekend door 10 mannen onder te laten spuiten dan moet jij dat weten.
Je doet er niemand kwaad mee.
pi_111416407
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
Als jij het lekker vind om je elk weekend door 10 mannen onder te laten spuiten dan moet jij dat weten.
Bovendien levert het vaak leuke filmpjes op internet op.
pi_111416412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik geniet er vaak intens van :9. Ik heb ook wel eens slechte seks gehad, hij had de tijd van z'n leven en ik lag daar maar :'). Dat was dan ook een keer en nooit weer _O-.
Ik heb een keer zo'n meisje gehad, lag daar maar als een plank. Was ook geen succes :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:09:45 #208
141104 Patje1987
pi_111416418
quote:

[..]

vrijdag 11 mei 2012 @ 13:09:57 #209
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111416425
Benzin, kijk je wel eens naar porno?
pi_111416444
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hoe oud ben je :')
26
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:10:34 #211
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416448
quote:

[..]

Klopt. En dat vind ik heel erg jammer. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik een trio ging hebben. En dan is dat nog niet eens buitensporig.
Dat is wel de reden dat ik dat soort dingen niet tegen iedereen vertel
pi_111416476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef moneyfornothing het volgende:

Nee, jij vindt het minder speciaal. Maar tevens heb jij geen idee waar je over praat omdat je het nog niet hebt mogen ervaren. Mede daardoor hechten wij niet zoveel waarde aan jouw visie erop en proberen we je duidelijk te maken dat je verkeerd zit.

Het domme is ook nog dat je met dat beeld alleen jezelf hebt, maar alsnog wil je er niets aan veranderen en klamp je je steeds vast.

Die vergelijking klopt niet, het is meer zoals Myr zegt. Je deelt samen iets, je geeft niet iets weg. Seks vergelijken met geld getuigt enkel van jouw onervarenheid, want het werkt gewoon niet vergelijkbaar.
Eigenlijk is het pas meer zoiets als mensen seks weggeven in ruil voor geld/spullen, dan 'geven' ze pas seks weg en anders niet.
Waarom snappen jullie het niet?

Mijn vergelijking gaat niet over geld weggeven, maar over geld bijdrukken. Als de centrale bank geld bijdrukt verliest het geld waarde.
pi_111416480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef moneyfornothing het volgende:
En juist omdat ook jij inziet dat het je er niets meer aan kan veranderen snap ik niet dat je het blijft afschuiven, daar heb je eerder al niets mee gewonnen dus waarom zou je het blijven doen? Accepteer dat ook jij 'schuld' hebt eraan en leer ervan. Doe het de volgende keer anders een neem een afwijzing ofzo als een man en ga het niet weer afschuiven.
Dat is zelf acceptatie voor mij. Accepteren dat ik deze keuzes toendertijd gemaakt heb en dat ik ermee kan leven dat ik ze toen zo heb gemaakt. Dit is gewoon nodig, juist om niet in het verleden te blijven hangen. Ik ga mezelf daar niet voor veroordelen; ik maak net als iedereen beslissingen die niet zo handig zijn voor mezelf. Maar dat is altijd achteraf gezien. Waar het om gaat is om dat mee te nemen naar het heden en te kijken hoe ik dat nu anders aan kan pakken.
pi_111416484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat is helaas jammer.
Zolang iedereen het uit vrije wil doet moet iedereen gewoon lekker zelf weten wat ze doen.
precies!!!!

en ik vind dat je met een bekrompen houding juist wel kwaad (kunt) doen
omdat je een 'ongezonde houding' uitdraagt en misschien verspreid

klinkt een beetje hard en zwart wit, maar jullie snappen me wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416486
quote:

[..]

Hmm hmm :9
pi_111416507
quote:

[..]

Ik snap niet hoe je zo'n misplaatste kijk op de wereld kan hebben :') Je bent toch gewoon naar school geweest met mensen van jouw leeftijd? (oja ICT :') )
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:12:26 #217
141104 Patje1987
pi_111416510
Money for nothing, chicks for free.
pi_111416520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn vergelijking gaat niet over geld weggeven, maar over geld bijdrukken. Als de centrale bank geld bijdrukt verliest het geld waarde.
Dus jij ziet seks als een ruilmiddel?
pi_111416536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

dat, en het feit dat het tussen mij en mijn lief is en dus juist speciaal is tussen ons

over seksuele escapades toen ik nog jonger was vind ik het helemaal niet erg om open te zijn
maar wat mijn lief en ik doen als de lampen uit gaan (of aan, dare devils dat we zijn!) is van ons, en heel intiem en speciaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:13:12 #220
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416543
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je zo'n misplaatste kijk op de wereld kan hebben :') Je bent toch gewoon naar school geweest met mensen van jouw leeftijd? (oja ICT :') )
Niet haten op ICT jonguh, daar ben ik ook van afgetrapt
pi_111416549
quote:

[..]

Waarom wil jij niet inzien dat die vergelijking nergens op slaat? Het gaat niet over de waarde van een persoon, of de waarde van seks. Het gaat over de waarde die jij eraan geeft. En die is buitensporig hoog.
pi_111416556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Juist, zij geven mij hun kontje ik geef hun mijn kwakje
pi_111416558
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:09 schreef SiIk het volgende:
Benzin, kijk je wel eens naar porno?
Tuurlijk, maar ik heb ook nooit gezegd dat je daardoor minder waard werd?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:13:51 #224
141104 Patje1987
pi_111416571
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef benzin het volgende:

[..]

En wat kijk je dan? Asian anal midget porn?
pi_111416577
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet haten op ICT jonguh, daar ben ik ook van afgetrapt
ICT lijkt me nou niet de beste opleiding om te kijken hoe de gemiddelde mens in het leven staat
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:14:10 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat, en het feit dat het tussen mij en mijn lief is en dus juist speciaal is tussen ons

over seksuele escapades toen ik nog jonger was vind ik het helemaal niet erg om open te zijn
maar wat mijn lief en ik doen als de lampen uit gaan (of aan, dare devils dat we zijn!) is van ons, en heel intiem en speciaal
Ik heb 1 vriendin met wie ik dat soort dingen wel kan bespreken.
Die is overal open in. Zij verteld ook heel veel dingen tegen mij.
pi_111416586
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Oioioioi :') _O-
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:14:47 #228
141104 Patje1987
pi_111416605
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oioioioi :') _O-
Gewoon uit interesse. Ik ben zelf nog op zoek naar zoiets.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:15:04 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416613
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar vriendinnen? Dat moet toch kunnen.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:15:34 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416628
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

ICT lijkt me nou niet de beste opleiding om te kijken hoe de gemiddelde mens in het leven staat
Nee dat ben ik wel met je eens.
Zaten maar een paar redelijk "normale" mensen in de klas.
De andere waren ook tof hoor, maar wel wat meer het prototype nerd zeg maar.
pi_111416629
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

ICT ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?
pi_111416631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom wil jij niet inzien dat die vergelijking nergens op slaat? Het gaat niet over de waarde van een persoon, of de waarde van seks. Het gaat over de waarde die jij eraan geeft. En die is buitensporig hoog.
De hele discussie gaat niet om het al dan niet erkennen dat iemand er teveel waarde aan hecht; het gaat erom hoe je dit verandert... hoe verander je hoeveel waarde je aan iets hecht. Dat is nogal een fundamenteel iets, ofwel... dat kan gigantisch veel tijd en moeite kosten.
pi_111416641
quote:

[..]

Midget Anal - Large Porn Tube

Large Porn Tube is a free porn tube site featuring a lot of Midget Anal porn ... Sexy Asian chick eats a midgets cock and stuffs a dildo in his ass by the pool ...

Teen Midget porn sex pictures

Choose Movies Category, HOME PAGE, 3D Porn, Amateur, Anal sex, Asian, Ass ... Dude Fucks Massive Fatty And Tiny Midget Lady Mistress Dude Fucks ...

Midget Asian Anal - Little nymph hammered by huge white cock ...

5 Nov 2010 – The New Site: Midget Sex ZoneENTER TO MIDGET SEX ZONE Small but sensual and talented in bed little nymph Bridget Powerz likes it ...

_O-
pi_111416643
quote:

[..]

omdat het bij sex zo is dat het waarde krijgt door de waarde die je er aan geeft

als de centrale bank geld bij drukt en er bij zegt jongens alles waar 10 op staat is nu 100 waard is het toch ook meer waard?
zo werkt het met sex ook
als je zelf bepaald dit is 'veel waard' want ik hou van deze persoon etc dan is het ook veel waard

met mijn lief (waar ik van hou O+ ) is het soms veel waard en soms is het ook gewoon een banale boel die je er in 10 minuten door heen jaagt
soms wil je variant 1 en soms heb je elkaar al lang niet gezien en weinig tijd en ga je voor nummer 2
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:16:32 #235
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111416660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar vriendinnen? Dat moet toch kunnen.
Ja ligt aan de vriendinnen he.
Met mijn beste vriendin kan ik dat soort dingen bespreken, die zit zelf in het swingerswereldje.
Maar met de rest van mijn vrienden zou ik het er niet over hebben.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:16:51 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:

[..]

ICT ja.

[..]

Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?
Omdat je mensen niet in geld uit kunt drukken. Het slaat gewoon nergens op.

Ik vind het bijvoorbeeld heel waardevol dat ik met een man met (veel) ervaring in bed lig, terwijl jij het erg vindt om met een vrouw in bed te liggen die veel ervaring heeft.
pi_111416682
quote:

[..]

ICT ja.

[..]

Volgens die vergelijking is er dus blijkbaar veel vraag naar iemand als deze veel seks heeft. Marktmechanismes zorgen dan voor een prijsstijging die die inflatie ruimschoots overstijgen zal.
pi_111416689
quote:

[..]

Waarom snap jij het niet? :')

Je vergelijking ging ook over weggeven, immers kan je blijven bijdrukken maar als je het vervolgens voor jezelf houdt en niet weggeeft maakt het niet lang niet zoveel uit voor de waarde die het heeft dan als je het wel weggeeft.

Maar okay, ik speel het mee.
Geld bijdrukken vergelijken met seks hebben is gewoon een verkeerde vergelijking, voor de rest van het verhaal kun je alsnog mijn uitleg van net gebruiken. Bij de ECB heeft het sowieso het effect dat het minder waard wordt. Seks is ten eerste iets wat je niet bij hoeft te maken, want je zorgt er samen voor. Ten tweede geef je het vervolgens niet weg maar je deelt het samen, als je seks hebt met een anders is het dus eigenlijk weer iets anders. Want het is met iemand anders.
Geld is niet zo, dat is altijd hetzelfde soort briefje en wie het ook krijgt maakt geen verschil voor wat voor soort geld het is. Seks kan heel anders zijn met een ander persoon.
Een geldbriefje heeft een vooraf bepaalde vaste waarde, als er heel veel van zijn kan het inderdaad minder waard worden. Maar seks komt in vele vormen en de ervaring bepaald de waarde van de seks, achteraf. Vooraf weet je er nog niets van. Met geld kan je vooraf prima zeggen wat je gaat krijgen.

Etc. etc.
pi_111416692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:

als de centrale bank geld bij drukt en er bij zegt jongens alles waar 10 op staat is nu 100 waard is het toch ook meer waard?
Nee. Het probleem van mijn vergelijking is dat schijnbaar niemand snapt hoe een economie werkt en eigenlijk is dat heel ernstig.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:17:34 #240
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111416699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, daar ging ik ook helemaal niet naartoe.
Mijn punt is meer dat die vrouwen sletten zijn. Behalve dat ze tig mannen neuken, zetten ze het nog op internet ook. En jij kijkt daarnaar, en ik ga er vanuit dat je daarvan geniet.
Dus je bent blij dat die vrouwen er zijn.
Sommige vrouwen zijn zo, andere niet. Verschil moet er zijn zeg maar. Maar dat is wel goed.
pi_111416716
quote:
Daarnet was het nog de waarde van seks, nu is het zelfs de waarde van een persoon.
pi_111416729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is zelf acceptatie voor mij. Accepteren dat ik deze keuzes toendertijd gemaakt heb en dat ik ermee kan leven dat ik ze toen zo heb gemaakt. Dit is gewoon nodig, juist om niet in het verleden te blijven hangen. Ik ga mezelf daar niet voor veroordelen; ik maak net als iedereen beslissingen die niet zo handig zijn voor mezelf. Maar dat is altijd achteraf gezien. Waar het om gaat is om dat mee te nemen naar het heden en te kijken hoe ik dat nu anders aan kan pakken.
Dat is dus juist wat ik probeerde duidelijk te maken. Plus dat afschuiven niet helpt en je eerder tegen houdt bij verder groeien.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:18:31 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416738
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ligt aan de vriendinnen he.
Met mijn beste vriendin kan ik dat soort dingen bespreken, die zit zelf in het swingerswereldje.
Maar met de rest van mijn vrienden zou ik het er niet over hebben.
Ja, ik had juist gedacht dat zij daar wel open voor zouden staan, juist omdat ze zelf ook open over seks praten. Misvatting, helaas.
pi_111416752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat je mensen niet in geld uit kunt drukken. Het slaat gewoon nergens op.

Ik vind het bijvoorbeeld heel waardevol dat ik met een man met (veel) ervaring in bed lig, terwijl jij het erg vindt om met een vrouw in bed te liggen die veel ervaring heeft.
Heb je dan ook echt problemen met een man met weinig ervaring?
pi_111416753
quote:

[..]

_O-
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:19:16 #246
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111416767
Waar is Mur? En wie waren hier nou nog meer die sensatiezoekers? :P
http://www.at5.nl/live
pi_111416774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee. Het probleem van mijn vergelijking is dat schijnbaar niemand snapt hoe een economie werkt en eigenlijk is dat heel ernstig.
:') ik weet zeker dat ik beter snap hoe het werkt dan jij

en al helemaal het sex verhaal
doe eens niet zo oordelend benzin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111416792
quote:

[..]

ICT ja.

[..]

Pardon, waarom denk jij niet na? Kijk eens rond, het is tig tegen jou wat dit betreft. Zoek het anders eens bij jezelf in plaats van naar ons te wijzen. :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:20:23 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416818
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Heb je dan ook echt problemen met een man met weinig ervaring?
Nee :).
pi_111416836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, jij snapt niet hoe relaties werken. Daarom kan je die vergelijking niet trekken. :') :') :') :')
Dat is hetgeen wat heel ernstig is.
pi_111416844
Niemand hier snapt ook maar iets van de vergelijking omdat ze het gewoon niet snappen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef moneyfornothing het volgende:

Geld bijdrukken vergelijken met seks hebben is gewoon een verkeerde vergelijking, voor de rest van het verhaal kun je alsnog mijn uitleg van net gebruiken. Bij de ECB heeft het sowieso het effect dat het minder waard wordt. Seks is ten eerste iets wat je niet bij hoeft te maken, want je zorgt er samen voor. Ten tweede geef je het vervolgens niet weg maar je deelt het samen, als je seks hebt met een anders is het dus eigenlijk weer iets anders. Want het is met iemand anders.
Geld is niet zo, dat is altijd hetzelfde soort briefje en wie het ook krijgt maakt geen verschil voor wat voor soort geld het is. Seks kan heel anders zijn met een ander persoon.
Een geldbriefje heeft een vooraf bepaalde vaste waarde, als er heel veel van zijn kan het inderdaad minder waard worden. Maar seks komt in vele vormen en de ervaring bepaald de waarde van de seks, achteraf. Vooraf weet je er nog niets van. Met geld kan je vooraf prima zeggen wat je gaat krijgen.
Geld bijdrukken en seks hebben is relatief eenvoudig.goedkoop. Een biljet kost misschien een paar cent. De hele economie draait om de waarde die we aan die biljetten geven.

Biljetten kan je net zo makkelijk bijmaken.
pi_111416860
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee :).
Ok :). Zou het een beetje hypocriet vinden als mensen zeggen dat het heden geld, maar dan problemen gaan maken van mensen die in het verleden de fout hebben gemaakt om niets aan hun sociale leven te doen.
pi_111416881
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Pardon, waarom denk jij niet na? Kijk eens rond, het is tig tegen jou wat dit betreft. Zoek het anders eens bij jezelf in plaats van naar ons te wijzen. :')
Ik heb het al een tijd geleden opgegeven. Ik ga douchen, en de slet uithangen op mijn werk. Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is. :')
pi_111416890
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:

:') ik weet zeker dat ik beter snap hoe het werkt dan jij

en al helemaal het sex verhaal
doe eens niet zo oordelend benzin
Van seks heb je waarschijnlijk ruimschoots meer verstand van dan ik, maar bij economie heb je niet opgelet.
pi_111416897
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef benzin het volgende:
Niemand hier snapt ook maar iets van de vergelijking omdat ze het gewoon niet snappen :')

[..]

Geld bijdrukken en seks hebben is relatief eenvoudig.goedkoop. Een biljet kost misschien een paar cent. De hele economie draait om de waarde die we aan die biljetten geven.

Het is gewoon een slechte vergelijking. Sex kan je niet vergelijken met een economie. Zelfs ik begrijp dat nog.
pi_111416899
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is dus juist wat ik probeerde duidelijk te maken. Plus dat afschuiven niet helpt en je eerder tegen houdt bij verder groeien.
Nee het ging over het kip en ei verhaal: wat was er eerst: onzekerheid of GEEN succes. En ik denk dat de onzekerheid bij mij kwam door het gebrek aan succes. Maar dit is voor mijn verdere ontwikkeling irrelevant. Wil ik weer succes gaan boeken, dan kan ik deze spiraal enkel doorbreken door meer zelfverzekerd te worden / mezelf meer te accepteren.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:22:57 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ok :). Zou het een beetje hypocriet vinden als mensen zeggen dat het heden geld, maar dan problemen gaan maken van mensen die in het verleden de fout hebben gemaakt om niets aan hun sociale leven te doen.
Ik zal echt de laatste zijn die oordeelt over het verleden van iemand :). Ik heb niks tegen maagden en dat zal je mij ook nooit horen zeggen.

Weinig ervaring betekent niet meteen dat je slecht bent in bed (en veel ervaring meteen dat je goed bent), daarin drukte ik mij misschien niet helemaal goed uit.
pi_111416928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:

Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is. :')
Ik denk het niet, ik begin moe te worden van mezelf steeds herhalen omdat niemand het snapt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:23:16 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb het al een tijd geleden opgegeven. Ik ga douchen, en de slet uithangen op mijn werk. Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is. :')
Niet fappen he :@.
pi_111416938
quote:

[..]

Hou je mond eens dicht onwetende met je ge- :')

Je snapt er zelf echt geen ene kont van hoe relaties en seks werken, dat blijkt keer op keer. Dus hoe haal je het in je hoofd ons dan dom te noemen, kijk eens naar jezelf zeg.

Dat is gewoon fout, seks is iets totaal anders dan geld. Het enige vergelijkbare hier is hoogstens hoe 'makkelijk' je iets kan 'maken'. Alle conclusies over seks die je aan de hand van je geld vergelijking trekt raken kant nog wal, die vergelijking van jou houdt gewoon op bij hoe makkelijk het te maken/doen is. Daarna zijn het twee totaal verschillende dingen. Klaar.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:23:56 #261
141104 Patje1987
pi_111416953
Ik snap het niet omdat ik het niet snap.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:24:08 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111416959
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk het niet, ik begin moe te worden van mezelf steeds herhalen omdat niemand het snapt.
Maar denk je niet dat, omdat iedereen hier er hetzelfde over denkt, JIJ het mis hebt voor wat betreft je vergelijking? Dat het aan JOUW manier van uitleggen ligt?
pi_111416966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Van seks heb je waarschijnlijk ruimschoots meer verstand van dan ik, maar bij economie heb je niet opgelet.
Die vergelijking slaat gewoon nergens op. Je kunt hem nog zo vaak herhalen als je wilt, maar dat maakt het geen waarheid. :')
pi_111417002
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet fappen he :@.
Dat gaat moeilijk worden met die foto's die ik heb :'(
pi_111417013
quote:
Dat komt omdat je het heel abstract bekijkt. Ik begrijp jouw redenatie echt wel, maar hij slaat kant noch wal gezien vanuit een gezond menselijk perspectief waarbij seks niet als een afzonderlijke entiteit wordt gezien maar als natuurlijk gedrag.

Je kont afvegen wordt ook niet elke keer minder waard.
pi_111417018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef benzin het volgende:

[..]

behalve dan dat mijn studie (een master) voor een groot deel uit (sociale) economie bestaat
maar jij weet het allemaal beter bezin

maar goed, ik weet het op seks gebied dus beter
waarom luister je dan niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111417038
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee het ging over het kip en ei verhaal: wat was er eerst: onzekerheid of GEEN succes. En ik denk dat de onzekerheid bij mij kwam door het gebrek aan succes. Maar dit is voor mijn verdere ontwikkeling irrelevant. Wil ik weer succes gaan boeken, dan kan ik deze spiraal enkel doorbreken door meer zelfverzekerd te worden / mezelf meer te accepteren.
Nee helemaal niet, dat maakte jij er daarna van. Voor mij hield het veel meer in dan dat. Het enige verschil punt wat dat ik vond dat je het makkelijk afschoof, daar bleef jij op doorgaan. Voor de rest zei ik hetzelfde. En ik blijf erbij dat je het te makkelijk afschoof, met onderbouwing. Ik stelde ook niet dat het onzekerheid vs geen succes was, ik stelde dat zowel onzekerheid als geen succes allebei een gevolg waren van jouw persoonlijkheid. Dat is wat anders.
pi_111417049
quote:

[..]

ja en alles met seks draait om de waarde die wij er zelf aan toe kennen
en dus niet welk nummer het is, maar de waarde die je er aan geeft
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111417051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Welcome to our world.
pi_111417059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat komt omdat je het heel abstract bekijkt. Ik begrijp jouw redenatie echt wel, maar hij slaat kant noch wal gezien vanuit een gezond menselijk perspectief waarbij seks niet als een afzonderlijke entiteit wordt gezien maar als natuurlijk gedrag.

Je kont afvegen wordt ook niet elke keer minder waard.
Het toiletpapier wel. En zo kijkt hij volgens mij tegen mensen aan die seks hebben.
pi_111417082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef moneyfornothing het volgende:

Je snapt er zelf echt geen ene kont van hoe relaties en seks werken, dat blijkt keer op keer.
Dat geef ik ruiterlijk toe :)

quote:
Dat is gewoon fout, seks is iets totaal anders dan geld. Het enige vergelijkbare hier is hoogstens hoe 'makkelijk' je iets kan 'maken'. Alle conclusies over seks die je aan de hand van je geld vergelijking trekt raken kant nog wal, die vergelijking van jou houdt gewoon op bij hoe makkelijk het te maken/doen is. Daarna zijn het twee totaal verschillende dingen. Klaar.
Maar jullie snappen mijn vergelijking niet. Ik vergelijk seks niet met geld, ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld bij een inflatieproces. Het gaat in beide gevallen om waarde die wij ergens aan toekennen.
pi_111417087
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het toiletpapier wel. En zo kijkt hij volgens mij tegen mensen aan die seks hebben.
Fucking triest wel. :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:27:14 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417093
Ergens heb ik wel medelijden met je, Benzin... Niet omdat ik je niet mag of zo, maar je komt zo wereldvreemd en beschermend opgevoed over en dat vind ik oprecht jammer. Ik ben blij dat je dat zelf niet zo ziet en voor je principes gaat, maar als ik je hier zo zie reageren klink je als mij toen ik nog dacht dat drugs slecht waren.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:27:22 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111417105
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat gaat moeilijk worden met die foto's die ik heb :'(
Heb jij fapmateriaal gekregen?
pi_111417121
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en alles met seks draait om de waarde die wij er zelf aan toe kennen
en dus niet welk nummer het is, maar de waarde die je er aan geeft
Juist, en daar gaat mijn vergelijking over :) Iets dat zomaar wordt gemaakt wordt minder waard.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:28:17 #276
141104 Patje1987
pi_111417140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met je, Benzin... Niet omdat ik je niet mag of zo, maar je komt zo wereldvreemd en beschermend opgevoed over en dat vind ik oprecht jammer. Ik ben blij dat je dat zelf niet zo ziet en voor je principes gaat, maar als ik je hier zo zie reageren klink je als mij toen ik nog dacht dat drugs slecht waren.
Er zijn extreem veel mensen die denken dat drugs slecht zijn. Jammer wel ;(
pi_111417164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Juist, en daar gaat mijn vergelijking over :) Iets dat zomaar wordt gemaakt wordt minder waard.
Ik heb over het algemeen niet 'zomaar' seks. Voor mij is het dus telkens heel waardevol.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:29:00 #278
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111417169
Ik vind het jammer dat Benzin niet ingaat op mijn pornoverhaal. Ik heb veel moeite gedaan voor deze theorie ;(
pi_111417175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

B-) 8-)
pi_111417194
quote:

[..]

diamanten ontstaan 'zomaar' en die zijn heel veel waard

en als iemand echt zomaar sex met je heeft is dat weinig waard ja
maar als iemand sex met je heeft omdat hij of zij van je houdt en dat op een fysieke manier wil uiten is dat veel waard
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:30:04 #281
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111417207
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

B-) 8-)
You lucky bastard
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:30:08 #282
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111417208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Samzz der foto's hebben ook gewoon in KPD gestaan hoor.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:30:32 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417227
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Er zijn extreem veel mensen die denken dat drugs slecht zijn. Jammer wel ;(
Ik hoorde daarbij :). Maar dat is wat ik zeg, ik was wereldvreemd op dat gebied, altijd op negatieve manieren met drugs in aanraking gekomen (oom die dealde en daarmee zijn hele gezin verscheurd heeft, bla bla).

Nu weet ik dat er met de drugs zelf niks mis is, als je het maar verantwoord gebruikt :).
pi_111417234
quote:

[..]

Dat geef ik ruiterlijk toe :)

[..]

Maar jullie snappen mijn vergelijking niet. Ik vergelijk seks niet met geld, ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld bij een inflatieproces. Het gaat in beide gevallen om waarde die wij ergens aan toekennen.
ZUCHT

Ook die vergelijking gaat gewoon niet op, juist OMDAT geld niet met seks te vergelijken is. Je trekt die waarde nu gelijk omdat het hetzelfde woordje is, maar het is gewoon onzin. De waarde van een persoon is een heel ander soort waarde en veel persoonlijker dan de waarde van geld. Die is veel en veel algemener en heel erg anders. Juist door de dingen die je ermee doet, en die verschillen tussen geld en seks vertelde ik je net.
Juist die verschillen hangen sterk samen met de waarde van mensen en die van geld. Dat jij dat niet snapt ligt toch echt aan jou, jij ziet dat verband niet en ziet verbanden waar ze niet zijn.
Dus nee, jij snapt er gewoon geen ene donder van vooral omdat je geen ene hout snapt van seks en relaties. Dus hoe haal je het in je hoofd aan die vergelijking vast te houden en ONS dan dom te noemen (niet letterlijk nemen, dit lezen we uit jouw woorden) terwijl JIJ helemaal een ervaring hebt met een van de twee dingen die je vergelijkt.
De rest hier heeft wel ervaring met beiden, dus onze visie is meer WAARD dan jouwe hierin.
Waarom snap je dat dan niet? :') :') :') :') :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:30:44 #285
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111417235
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:

[..]

Oh daar kijk ik eigenlijk niet zo vaak.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:31:07 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417252
quote:

[..]

Dat is jaren geleden en om die foto's gaat het niet. En die staan er ook niet meer :7.
pi_111417256
quote:

[..]

echt? linkje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111417259
quote:

[..]

Fout, voor geld is dat zo. Voor seks werkt dat niet zo. Dat is ons punt, snap dat eens.

Het zijn twee verschillende soorten 'waarde' die niet op een lijn te trekken zijn. Vooral niet door jou, aangezien jij geen ervaring hebt met een van de twee.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2012 13:32:15 ]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:31:23 #289
141104 Patje1987
pi_111417266
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het jammer dat Benzin niet ingaat op mijn pornoverhaal. Ik heb veel moeite gedaan voor deze theorie ;(
Zullen wij vanavond verder gaan met dat verhaal dan?
pi_111417280
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik nooit. :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:01 #291
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111417294
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Mis je weinig aan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt? linkje?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:

[..]
die staan er ook niet meer :7.
pi_111417301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:

diamanten ontstaan 'zomaar' en die zijn heel veel waard
Diamanten zijn veel waard omdat het lang duurt voor ze ontstaan, ze worden niet zomaar uit de grond gehaald. Dat is dus hoe men met seks zou moeten omgaan i.v.m. de waarde :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:12 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417305
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Laatst nog met Fee omdat we eens lekker wilden lachen. Dat is gelukt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:18 #294
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111417312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, jij krijgt de foto's gewoon in je mailbox, ouwe hosselaar
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:38 #295
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111417327
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Laatst nog met Fee omdat we eens lekker wilden lachen. Dat is gelukt.
Heb je gelachen om mijn foto?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:41 #296
141104 Patje1987
pi_111417329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Diamanten zijn veel waard omdat het lang duurt voor ze ontstaan, ze worden niet zomaar uit de grond gehaald. Dat is dus hoe men met seks zou moeten omgaan i.v.m. de waarde :)
Laat iedereen dat zelf maar beslissen ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:32:43 #297
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111417335
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Zullen wij vanavond verder gaan met dat verhaal dan?
Ok dan.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:33:15 #298
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111417353
Ik vind dat je moet genieten van het leven. Ik geniet van seks, dus doe ik dat.
pi_111417360
quote:

[..]

Nee, je zit weer fout.

En als er iets is wat men zomaar uit de grond wil halen zijn het diamanten wel, daar zit veel naars achter wat je gewoon niet bij seks wil zien.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:33:26 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Heb je gelachen om mijn foto?
Nee :D. We keken niet in het mannendeel, alleen het vrouwen met een maatje meer gedeelte.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 13:34:00 #301
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111417386
quote:

[..]

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt... Ik geef niks om diamanten. Wel om seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')