quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Jij bent dan ook preuts.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had er tot mijn 24e ook maar 2 gehad
Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddeldequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zij het dus geen gemiddelde personen waar ik wel op doelde.
Mensen die niet of nooit geneukt zijn en al halverwege de 20 zijn vind lijkt me niet het gemiddelde tenminste.
ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nu is zij terug bij haar vorige ex; en ik ga gewoon vriendschappelijk met haar om.
Jawel hèquote:
Ik ben pas na mijn eerste vaste relatie meer gaan rondneuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10
nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen worden)
aan het daten, of juist toch niet omdat er niet echt wat veranderd is
Nja, ik wil gewoon niet haar duizendste zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat heeft alles met gevoelens te maken, maar weinig met ervaring.
Geef al je statistieken maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
gaat het alleen om neuken of ook om de rest trouwens?
en moet je vrouwen ook tellen?
Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is altijd een kip en ei verhaal. Als ik op mijn 16de ontmaagd was, had ik dan ook een gebrek aan zelf acceptatie gehad? Ik zie het eerder als een gevolg dan een oorzaak; gezien het gebrek aan seks juist heeft geleid tot onzekerheid.
klinkt goed hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.
whahaha ik zit precies op 10!!!quote:
Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddelde.
Sletje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahaha ik zit precies op 10!!!
awesome
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaanEn dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.
Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
Dat idee heb ik inderdaad ook wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaanEn dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
Belangrijk verschil ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Heb het idee dat veel mannen het wel weer ff lekker vinden om vrijgezel te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.
Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.
oh ik deed het niet om iets te winnen of zoquote:
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:
En waarom is 1 per jaar al erg veel? Kan best je idee zijn, maar als tig mensen die wél ervaring hebben je al anders verteld hebben zou het niet gek zijn dat je eens wat aanneemt van die mensen in plaats van star vast te blijven houden aan je zelf verzonnen beeld.
Dat klopt gewoon niet, want je ziet bijna niets omdat je niet veel onder de mensen komt. Dat heb je zelf al vaak aangegeven dus je kan je niet goed baseren op wat jij dan ziet. Daarnaast zei je zelf al teveel na te denken, dus ja ik denk wel dat je dat beeld zelf gecreëerd hebt want het sluit dus niet niet aan bij wat doorgaans normaal is.
Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
Bombshell....Ik kom ook niet boven de 10.
Ik denk dat dit wel voor veel mensen geldt. In ieder geval klinkt het erg logisch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.
Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.
Mijne wel ja, alleen ben ik wat jonger nog.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik deed het niet om iets te winnen of zo
maar omdat ik denk ik wel een redelijke afspiegeling ben
het liefst sex in een relatie maar toen ik 'jong' was ook wel eens een uitstapje gemaakt daar buiten
dat lijkt me de insteek van de meeste vrouwen?
waarom?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.
Ik vind mijn beeld van de wereld mooier dan de wereld.
Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor.
Murdera vind alles lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit
en ik vind mezelf ook niet echt een sloerie of zo
waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?
Als bijv murdera houdt van gangbangs (dat tikt aan hoor) moet ie dat zelf weten
als iedereen waar ie het mee doet het er mee eens is dan is dat toch prima?
gezellig alleen maar voor hem
vanaf de ontmaagdingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
Wat bedoelen jullie met 1 per jaar? Per levensjaar of vanaf de ontmaagding?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.
Of wel?
Waarom mij als voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit
en ik vind mezelf ook niet echt een sloerie of zo
waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?
als iedereen waar ie het mee doet het er mee eens is dan is dat toch prima?
gezellig alleen maar voor hem
Ahh, daarom.quote:
Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.
Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom mij als voorbeeld.
[..]
Ahh, daarom.
Nouja, gangbang lijkt me dan weer niets.
Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.
Seks is lekker en leuk, en dat hoeft niet alleen maar met de ware te gebeuren of in een relatie.
Als ik vrijgezel ben en het klikt met een vrouw, en we hebben er allebei zin in, waarom niet?
En dan hoeft een relatie er echt niet in te zitten.
Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Die aantallen maken toch helemaal niets uit.
Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?
[benzmode]quote:
Het maakt het in jouw beleving minder bijzonder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.
Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.
dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.
Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
Oh maar dat vind je wel lekker dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang.
Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.
Dat is onzin en hierdoor ga je niets bereiken, open je ogen eens en leer leven. Want zelfs als dacht jij dat de wereld een mooiere plek was, je maakte er toch geen gebruik van dus wat boeit het eigenlijk. Er verandert toch niets totdat je eens naar buiten gaat en gaat leven. Of het nou in een mooie droomwereld of realistische wereld is.
Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?
Sommige mensen moeten zich wat minder druk maken om hoe anderen levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
Haha.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
sorry murderaik dacht ik kies iemand die het wel kan hebben
Mooi, dat is juist het punt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)
Sterker nog, tot mijn 25e heb ik altijd op 2 gezeten. Daarna ging het wel snelBen nu 26.
Ik snap niet dat mensen van aantallen zo'n punt maken. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met meer dan regelmatig seks en waarin ik alles, maar dan ook alles heb geprobeerd. Mijn aantal bedpartners mag dan wel 'laag' zijn, ik beschouw mezelf als vele malen meer ervaren dan anderen.
Ik ken er genoeg; het is puur in wat voor omgeving je zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.
Het gaat toch helemaal niet over eens of oneens. Hij beschrijft gewoon hoe hij het ervaartquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.
Ik vind het eerder raar als een meisje een jaar lang geen seks heeft gehad, dan wanneer ze 2 maand terug het nog met iemand anders heeft gedaan. Seks hoort bij het leven en het is heel normaal dat mensen het doen.
Ik kom niet over de 60.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam.
Oude fiets dit datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel een keer een tijdje met een chick gedate die over de 50 ging. Dat was niet zo cool.
Ik hou alles bij in mijn dagboekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef SiIk het volgende:
Zouden er mensen zijn die bijhouden hoevaak ze seks hebben gehad?
Ik turf het op mijn muurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef SiIk het volgende:
Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi, dat is juist het punt.
Al die frusties hier die een drama maken om aantallen, daar zit het probleem. Niet bij mensen die gewoon lol maken en leven en dan wel of niet 'veel' seks hebben gehad. Ik vind het ook juist lame dat ze iemand die met 10 mensen seks hebben gehad een stempel opdrukken, terwijl inderdaad iemand in een vaste relatie met 1 iemand wel veel meer seks kan hebben gehad, en daarin ook veel meer geëxperimenteerd heeft.
Mee eens dus verder.
Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?
Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef SiIk het volgende:
Nee jij begrijpt het niet, jij leek alles af te schuiven op het niet hebben van seks. Dat je überhaupt een probleem maakte van het niet hebben van seks ligt aan jou als persoon, niet aan het niet hebben van seks. Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.
jij sletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepen
1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:
[..]
De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat als je niet accepteert dat sex gewoon een normaal onderdeel is van het menselijke bestaan je een gefrustreerde houding ten opzichte van sex krijgt
Dat is ook ingewikkeld.quote:net als met naaktheid
mensen doen zo ingewikkeld over naaktheid en zo terwijl we allemaal naakt zijn soms
Hihi, jij hebt een piemelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.
[..]
Dat is ook ingewikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.
Ik word ook altijd een beetje triest als ik bijvoorbeeld al die mensen om 4 uur 's ochtends met hun dronken harses zie lopen en toch is dat de norm...
Ben het niet eens met punt 1, 2, 3 en 5.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:
1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
Dat is niet onrechtvaardig. Waarom zou dat niet eerlijk zijn? Jij hebt er net zoveel recht op als ieder ander, alleen niet iedereen heeft altijd veel seks. Je kan dat onrechtvaardig vinden, maar ik zie het als een fact of life.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
Inhoud?quote:
Onderbouw het dan eens?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben het niet eens met punt 1, 2, 3 en 5.
Waarom niet met 5? Dat iemand met 10 man seks heeft gehad, betekend nog niet dat diegene er niet al minstens 50 heeft afgewezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:
[..]
En daarmee veroordeel je me dus wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.
Dat is het punt ook niet, ik onderbouwde het net juist dat iemand die sinds zijn/haar 16e seks heeft na 10 jaar prima 10 partners kan hebben gehad. Dat mensen 10 partners veel vinden op hun 26e zijn toch vaak de mensen die zelf laat/weinig seks hebben gehad. Prima, meningen mogen verschillen. Alleen kunnen zij vaak niet met iets anders als onderbouwing komen met dat het zo voelt, en ik en meerderen hier met mij gaven juist wel een aantal redenen aan waarom het echt niet veel hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
Moet je nagaan waar het normaal over gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inhoud?You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige sletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Bezin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken![]()
hoe is 10 in 10 jaar erg vaak?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.
[..]
Dat is ook ingewikkeld.
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij ligt daar alleen maar te rollebollen op dat strand, vuige slet
Jup helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
Ik ben het met je eens dat hij niet zo verbaast hoeft te zijn dat er veel mensen seks hebben, maar dan nog mag hij zelf bepalen wat zijn normen en waarden zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.
Nou goed danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Die onzekerheid liet je zelf komen, jouw persoonlijkheid zorgde ervoor dat je het niet kon handelen. Het gebrek aan direct succes is niet alles te wijten, dat was mijn punt.
Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populairquote:
Dan heb je het verkeerde idee en overdrijf je weer eens zodat je lekker kan blijven zwelgen, want er zijn maar weinig mensen die het zomaar met iedereen doen hoor. Mensen hebben ook gewoon standaarden verder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.
[..]
Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.
Vind mijn vriendin vast minder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je hier komen. Barmannen zijn bij sommige dames bijzonder populair
nou ik vind het wel storend hoor dat mensen die gewoon leuk sex hebben op een manier die zij zelf prettig vinden door de samenleving al snel een stempel krijgen 'slet'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inhoud?You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
Ja, vervelend is dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind mijn vriendin vast minder.
Die gunt mij gewoon niks
Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind mijn vriendin vast minder.
Die gunt mij gewoon niks
Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook ingewikkeld.
quote:
1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:
1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
En waarom niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Huh? volgens mij zijn het alleen Benzin en ik die in deze discussie tegenover jullie staan; hoezo mag ik me dan niet aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zegt meer over jou dat jij je hier persoonlijk aangesproken voelt terwijl mystik in het algemeen sprak en trouwens ook nergens zei dat jij mensen slet genoemd hebt.
Ik vind dat het niet zo moet zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je dat niet accepteren? Als je nou moeite had met aantallen die in de honderden liepen qua seks, okay, maar het gaat hier over een mager tiental. Dat is gewoon niet heel erg vaak, dat label hang jij er alleen helaas maar al te graag aan.
Het klinkt wel aanlokkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, heuj. Wil je nou een vuige slet zijn of wil je nou geen vuige slet zijn?
Doe ik ook, dus?quote:
Klopt. Het is een soort van frustratie die je een ongezonde kijk op andere mensen geeft. Maar daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel storend hoor dat mensen die gewoon leuk sex hebben op een manier die zij zelf prettig vinden door de samenleving al snel een stempel krijgen 'slet'
dan krijg je een verstoorde manier om sex te benaderen
het is niet voor niets dat juist priesters statistisch gezien relatief vaak zich aan kleine kinderen vergrijpen
als je sex gaat 'demoniseren' (wist even geen ander woord) dan vind ik dat heel ongezond en kan dat tot allerlei problemen leiden
En wanneer kom jij mij taxeren?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Seks is niet iets dat je geeft, seks is iets dat je deelt. Daardoor word het niet minder waard, de waarde word bepaald door de 2 mensen die het delen en kan dus altijd verschillend zijn.
Ik zeg ook niet dat mensen het niet veel mogen vinden, maar ze moeten gewoon niet stellen dat het veel is. Dat is het verschil hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat hij niet zo verbaast hoeft te zijn dat er veel mensen seks hebben, maar dan nog mag hij zelf bepalen wat zijn normen en waarden zijnOok al vind jij die raar.
Jij lekkere slettebakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Benzin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken![]()
Benzin ziet seks als een aan inflatie onderhevige valuta geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Seks is niet iets dat je geeft, seks is iets dat je deelt. Daardoor word het niet minder waard, de waarde word bepaald door de 2 mensen die het delen en kan dus altijd verschillend zijn.
1. Jij bent zeker nooit geleerd te delen met anderen? Geen broers en zussen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.
2 Het heeft vanuit mij gezien minder nut
3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
5 Dat doet het wel, anders was het minder geweest
You know you want it!quote:
Seks is een manier om affectie te tonen, maar ook liefde. Zo werkt het gewoon voor bijna iedereen. Stel dat je van iemand houdt maar zij dumpt je en je komt een nieuw persoon tegen van wie je houdt. Dan heb je daar toch seks mee? Jij kan er toch niks aan doen dat je gedumpt bent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
1 heb ik al onderbouwd, het betekent gewoon niets meer als je iets aan iedereen geeft.
Beetje een dooddoener dit, en geen onderbouwingquote:2 Het heeft vanuit mij gezien minder nut
Dus ik ben geen goed mens? MFN is geen goed mens? Jij bent het enige goede mens hier?quote:3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
Drogredenering. Het is zo omdat het zo is? Aantallen zeggen niks. Jij vindt het veel omdat je de deur niet uitkomt. Jij vindt mensen makkelijk omdat je zelf geen fuck onderneemt om wel aan je trekken te komen. Je staat wel bijna helemaal alleen in deze visie, en ik ben er van overtuigd dat deze visie wordt ingegeven door afgunst.quote:5 Dat doet het wel, anders was het minder geweest
Je zegt in dezelfde post dat je me niet veroordeelt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe ik ook, dus?
Ik veroordeel dat jij alles lijkt af te schuiven op het gebrek aan seks, dat vind ik makkelijk praten. Ontkende ik dit ergens?
Hoe kan jij dat van 1 weten als je het niet zelf ervaren hebt? Het is jouw idee ervan nu, maar je weet er eigenlijk niet eens wat van dus daarom vind ik dat niet kloppend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
2 Het heeft vanuit mij gezien minder nut
3 De wereld is niet eerlijk en behandeld veel goede mensen erg slecht. En dat blijkt nu alleen maar extra.
5 Dat doet het wel, anders was het minder geweest
quote:
Omdat hij het niet over jou persoonlijk had, maar over mensen die die mening hebben in het algemeen. Niet perse in deze discussie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Huh? volgens mij zijn het alleen Benzin en ik die in deze discussie tegenover jullie staan; hoezo mag ik me dan niet aangesproken voelen?
Wij zullen allen branden in Benzins hel vrees ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Seks is een manier om affectie te tonen, maar ook liefde. Zo werkt het gewoon voor bijna iedereen. Stel dat je van iemand houdt maar zij dumpt je en je komt een nieuw persoon tegen van wie je houdt. Dan heb je daar toch seks mee? Jij kan er toch niks aan doen dat je gedumpt bent?
[..]
Beetje een dooddoener dit, en geen onderbouwing
[..]
Dus ik ben geen goed mens? MFN is geen goed mens? Jij bent het enige goede mens hier?
[..]
Drogredenering. Het is zo omdat het zo is? Aantallen zeggen niks. Jij vindt het veel omdat je de deur niet uitkomt. Jij vindt mensen makkelijk omdat je zelf geen fuck onderneemt om wel aan je trekken te komen. Je staat wel bijna helemaal alleen in deze visie, en ik ben er van overtuigd dat deze visie wordt ingegeven door afgunst.
dat is waarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Het is een soort van frustratie die je een ongezonde kijk op andere mensen geeft. Maar daar heb je alleen jezelf mee.
Benzin ziet ueberhaupt geen seks. Dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Benzin ziet seks als een aan inflatie onderhevige valuta geloof ik.
Delen met anderen is iets heel anders, dat is wel goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
1. Jij bent zeker nooit geleerd te delen met anderen? Geen broers en zussen?
3. De wereld doet helemaal niks. We zijn gewoon beesten met een hierarchie. Macht van de sterkste en je moet gewoon een beetje voor je eigen plekje knokken.
mooi gezegd!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
Nou ja, als alle 'sletten' daar heen gaan valt er in elk geval genoeg te neukenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zullen allen branden in Benzins hel vrees ik
Is wel gezellig met zijn allen bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger er aan mee te doen, die nieuwe preutsheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik vind het wel de trend in de samenleving (en kijk maar naar engeland en amerika bijvoorbeeld, en vaak gaan we daar toch achter aan en ik heb het gevoel dat dat al een beetje gebeurt)
en ik vind dat dan wel een beetje zorgelijk
Ga toch SP stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Delen met anderen is iets heel anders, dat is wel goed.
Waarom spreek je mij hierop aan? Ik vind ook er niets mis mee als mensen weinig mensen geneukt hebben, als ze dat zelf ook maar prima vinden (of het ze een rotzorg is zoals in jouw geval). Als ze er wel problemen mee hebben dat ze weinig neuken moeten ze er wat aan doen, niet enkel zitten sippen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is wel wat erg generaliserend mfn.
Ik ben zo onervaren als de pest, maar het zal me echt een rotzorg zijn wat een ander doet.
Ik ben gewoon extreem kritisch en zelf niet de knapste/leukste jongen die op deze aardkloot rondloopt.
Maar ik heb me er bij neergelegd en zie wel of er een keer iemand is die wel bij me past.
Maar als anderen niet zo kritisch zijn vind ik dat alleen maar fijn voor ze. Relaties zijn wel donders "gezellig" op de momenten dat je ze hebt enzo
Eeuwigdurende orgiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, als alle 'sletten' daar heen gaan valt er in elk geval genoeg te neuken
Waarom vind iedereen het nodig om woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
Dus ik ben geen goed mens? MFN is geen goed mens? Jij bent het enige goede mens hier?
[..]
Drogredenering. Het is zo omdat het zo is? Aantallen zeggen niks. Jij vindt het veel omdat je de deur niet uitkomt. Jij vindt mensen makkelijk omdat je zelf geen fuck onderneemt om wel aan je trekken te komen. Je staat wel bijna helemaal alleen in deze visie, en ik ben er van overtuigd dat deze visie wordt ingegeven door afgunst.
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger er aan mee te doen, die nieuwe preutsheid.
Nee dan is het goed. Ik deel die mening namelijk niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat hij het niet over jou persoonlijk had, maar over mensen die die mening hebben in het algemeen. Niet perse in deze discussie.
Dus daarom hoef jij je niet aangesproken te voelen, vooral niet omdat je het niet over sletten had. Lijkt me nog een puntje waardoor het duidelijk is dat hij een algemene opmerking maakte die niet letterlijk op jou sloeg. Dat jij de mening deelt maakt dan niet uit, het sloeg niet letterlijk op alleen jou.
Ik veroordeelde je niet op andere punten, lees maar. Ik vond je niet een minder persoon omdat je persoonlijkheid 'anders' is waardoor je minder seks hebt gehad, ik veroordeelde je juist op het afschuiven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je zegt in dezelfde post dat je me niet veroordeelt.
Ik schuif idd veel af op het niet hebben van liefde (met seks als onderdeel). En dat ga ik nu aanpakken ja, want ik merk dat ik nog altijd gigantisch uit het veld geslagen raak na gedumpt te worden. Maargoed, ik zie nu ook dat ik er toendertijd veel te lang in ben blijven hangen, maar ik ga mezelf dat niet verwijten. Dat deed ik zo, met de inzichten die ik toen had... en dat was hoe het toen was. Dat heeft me gemaakt tot hoe ik nu ben, en nu zie ik dat ik de komende jaren iets anders wil dan de afgelopen jaren. En dat is het, niet meer en niet minder.
Zo erg zal het vast niet zijn hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar als ik open zou zijn over mijn seksuele beleving etc dan word ik hier waarschijnlijk wel als een soort whore of babylon gezien
ik denkt dat je toch de uitzondering bent, en daarmee kun je een kwalijke draaiing in de samenleving niet tegen houden
(in mijn ogen kwalijke dan he)
Zie je wel, vat het niet meteen zo zwaar op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Ik deel die mening namelijk niet.
Ik heb daar gisteravond en vanochtend al meerdere keren over gezegd dat het niet speciaal/geloofwaardig meer is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
Benzin, veel mensen hebben nu al vaak gezegd dat sex niet belangrijk is door de hoeveelheid maar door de beleving die je er zelf aan geeft. Waarom reageer je daar niet op?
Omdat men die woorden tussen de regels in leest van je uitspraken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen het nodig om woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt?
Ik ben en blijf atheïst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind Benzin wel de ideale zelfmoordterrorist.
Bekeer je tot de islam, blaas jezelf op en je belandt zowaar in een hemel met allemaal maagden
Iedereen happy.
We zijn iig in goed gezelschap. Neuken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Babylon religieus georienteerde prostitutie hadden? De vrouwen moesten, als ze aan de man wilden, zichzelf voor 1 maal verkopen in een bepaalde vruchtbaarheidstempel. Zonder die ene keer was het officieel niet toegestaan voor een man om haar ten huwelijk te vragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
maar als ik open zou zijn over mijn seksuele beleving etc dan word ik hier waarschijnlijk wel als een soort whore of babylon gezien
ik denkt dat je toch de uitzondering bent, en daarmee kun je een kwalijke draaiing in de samenleving niet tegen houden
(in mijn ogen kwalijke dan he)
Wat betreft die 'goede mensen' is dit wel wat je impliceert. Ik weet dat je dat niet zo bedoelt want je hebt niks tegen mij (mag ik hopen) en dus hoop ik dat je inziet dat dit puur je eigen frustratie is waardoor je dit zegt. Je voelt je onmachtig terwijl je alles zelf in de hand hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen het nodig om woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt?
ik vind van welquote:
Het is al wel stukken beter dan het eerst wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind van wel
ik vind dat we als maatschappij een rare kijk op seksualiteit hebben
en op naaktheid
Met jou? Graagquote:
Het deels afschuiven is in mijn ogen nog altijd terrecht. Het komt in het leven soms ook simpelweg aan op het hebben van geluk of niet. Mijn inzicht is nu echter alleen zo dat je er geen hol mee opschiet om het af te schuiven op pech, en er daardoor zo lang in te blijven hangen. Maar het is gewoon moeilijk om dat te accepteren, ik ben echt niet de enige die dat probleem heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik veroordeelde je niet op andere punten, lees maar. Ik vond je niet een minder persoon omdat je persoonlijkheid 'anders' is waardoor je minder seks hebt gehad, ik veroordeelde je juist op het afschuiven.
Dat probeerde ik je al duidelijk te maken net ja.
Vertel me allesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind van wel
en op naaktheid
Ik vind iemand niet zo snel een slet hoorquote:
Nee, jij vindt het minder speciaal. Maar tevens heb jij geen idee waar je over praat omdat je het nog niet hebt mogen ervaren. Mede daardoor hechten wij niet zoveel waarde aan jouw visie erop en proberen we je duidelijk te maken dat je verkeerd zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteravond en vanochtend al meerdere keren over gezegd dat het niet speciaal/geloofwaardig meer is.
Gisteravond gaf ik het voorbeeld dat de Centrale banken geld gaan bijdrukken, dat maakt het geld waardeloos. En dat is ook iets waar we waarde aan geven.
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind van wel
en op naaktheid
sex is geen geldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb daar gisteravond en vanochtend al meerdere keren over gezegd dat het niet speciaal/geloofwaardig meer is.
Gisteravond gaf ik het voorbeeld dat de Centrale banken geld gaan bijdrukken, dat maakt het geld waardeloos. En dat is ook iets waar we waarde aan geven.
que?quote:
Dooddoener misschien, maar geluk dwing je wel af. Iemand die meerdere relaties heeft gehad heeft niet meer geluk dan jij, die heeft gewoon kansen gegrepen waar jij ze nog laat liggen. De voorwaarden voor geluk schep je toch echt zelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het deels afschuiven is in mijn ogen nog altijd terrecht. Het komt in het leven soms ook simpelweg aan op het hebben van geluk of niet. Mijn inzicht is nu echter alleen zo dat je er geen hol mee opschiet om het af te schuiven op pech, en er daardoor zo lang in te blijven hangen. Maar het is gewoon moeilijk om dat te accepteren, ik ben echt niet de enige die dat probleem heeft.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Babylon religieus georienteerde prostitutie hadden? De vrouwen moesten, als ze aan de man wilden, zichzelf voor 1 maal verkopen in een bepaalde vruchtbaarheidstempel. Zonder die ene keer was het officieel niet toegestaan voor een man om haar ten huwelijk te vragen.
Dus eigenlijk dien je de maatschappij als je de hoer van Babylon bent. Dankzij jou is het huwelijk en gezinsleven mogelijk.
En 1,2,3,6 en 9 dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sex is geen geld
maar lieve benzin, hoe kun jij nou weten of de 11e keer nog speciaal kan zijn? je zit zelf nu op 1?
en als alle mensen hier die al toe zijn aan die 11e keer oprecht verklaren dat het nog wel kan, waarom wil je dat dan niet aan nemen?
mijn vriend was dus (kom ik net achter) nr 10
en het was met hem echt specialer dan met respectievelijk nummer 4, 5 en 7 en 8
omdat ik van hem hou en niet van nummer 4, 5, 7 en 8
en omdat mijn intenties met hem anders waren dan met 4, 5, 7 en 8
hmm ja deelsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is al wel stukken beter dan het eerst was.
Niet zo'n toffe opmerking dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind Benzin wel de ideale zelfmoordterrorist.
Bekeer je tot de islam, blaas jezelf op en je belandt zowaar in een hemel met allemaal maagden
Iedereen happy.
Met mij en Samzz, nomm nomm nommquote:
Ik vloog wel een beetje uit de bochtquote:
die waren best okequote:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja deels
maar ik vind het feit dat nog steeds veel jongeren geen fatsoenlijke seksuele voorlichting krijgen bijvoorbeeld wel een zorgelijk iets
Ik vind het erg makkelijk gezegd in dat specifieke geval. Deels afschuiven is ook hoe je het nu stelt, net leek je het nog bijna compleet af te schuiven. Vandaar dat ik er op in ging.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het deels afschuiven is in mijn ogen nog altijd terrecht. Het komt in het leven soms ook simpelweg aan op het hebben van geluk of niet. Mijn inzicht is nu echter alleen zo dat je er geen hol mee opschiet om het af te schuiven op pech, en er daardoor zo lang in te blijven hangen. Maar het is gewoon moeilijk om dat te accepteren, ik ben echt niet de enige die dat probleem heeft.
Als een vrouw niet geniet van seks is het geen goede seks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar het is wel meer geaccepteerd dat ook vrouwen genieten van seks
.
Ik heb nog nooit gedacht dat iemand de liefde van mijn leven wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die waren best oke
van nummer 2, 3 6 en 9 dacht ik echt dat het de liefdes van mijn leven waren en dat we voor altijd samen zouden blijven etc
en de seks was dus heel speciaal
jammer genoeg zat ik er dus al 4 keer naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik impliceer dat niet. Ik zou er een probleem mee hebben bij een potentieel vriendinnetje en ik vind het verwerpelijk. Maar mensen moeten vooral doen wat ze willen doen, ik vind niet dat ik ze mag veroordelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wat betreft die 'goede mensen' is dit wel wat je impliceert.
Fixed.quote:Je voelt je onmachtig terwijl je niets zelf in de hand hebt.
Ben het niet met je eens.quote:Je onderneemt ook niks. Dat geef je ook toe. Je hoeft alleen maar het verband te leren zien tussen het niks ondernemen en het beeld dat mensen die wel iets ondernemen 'makkelijk' zijn. Je verbergt je achter je eigen maagdelijkheid alsof het een goed ding is terwijl het alleen maar een excuus is geworden om niks te hoeven ondernemen. Als de rest er volop op rondneukt dan is er vast wel iemand die kiest voor de maagdelijke, lieve, brave jongen om samen mee weg te lopen in de zonsondergang. Blijf er vooral zo over denken, ik kan je vertellen dat het niet zo werkt. Maar ja, ik heb zo het idee dat jij me niet wilt geloven.
ja maar experimentele periodes met mensen van het zelfde geslacht (vooral voor mannen) of bijvoorbeeld een andere seksuele beleving hebben dan 'normaal' (sm of zo of gangbangs of weet ik veel) worden nog wel kei hard veroordeeldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar het is wel meer geaccepteerd dat ook vrouwen genieten van seks
.
Ik weet ook niet wat er mis mee is. Maar goed, dat moet je aan Flaxie vragen, die noemde mij een slet toen ik zei dat ik met ongeveer 50 mannen heb gezoendquote:
Nee hoor, ik sla ze altijd knockout zodra ze beginnen te schreeuwenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Precies, ik vind het genot van de vrouw vaak nog belangrijker als dat van mezelfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een vrouw niet geniet van seks is het geen goede seks.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedacht dat iemand de liefde van mijn leven wasik wel, maar ik ben natuurlijk diep van binnen gewoon een romantisch vrouwmenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(gisteren nog trouwjurken zitten bekijkenja ik ben ook teleurgesteld in mezelf
)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Klopt. En dat vind ik heel erg jammer. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik een trio ging hebben. En dan is dat nog niet eens buitensporig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar experimentele periodes met mensen van het zelfde geslacht (vooral voor mannen) of bijvoorbeeld een andere seksuele beleving hebben dan 'normaal' (sm of zo of gangbangs of weet ik veel) worden nog wel kei hard veroordeeld
Niet helemaal mee eens. Je begint pas een relatie met iemand waarmee je een goede klik hebt en wanneer er sprake is van wederzijdse gevoelens. Je opmerking klinkt alsof je dat zelf in de hand hebt, maar ik denk dat niet iedereen evenvaak een klik heeft met andere mensen. Sommige mensen hebben een klik met heel veel mensen, en sommige mensen hebben een klik met veel minder mensen.. die moeten gewoon wat langer zoeken en wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dooddoener misschien, maar geluk dwing je wel af. Iemand die meerdere relaties heeft gehad heeft niet meer geluk dan jij, die heeft gewoon kansen gegrepen waar jij ze nog laat liggen. De voorwaarden voor geluk schep je toch echt zelf.
Hoe oud ben jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wel, maar ik ben natuurlijk diep van binnen gewoon een romantisch vrouwmensch
(gisteren nog trouwjurken zitten bekijkenja ik ben ook teleurgesteld in mezelf
)
Ik vind het zeer belangrijk dat de vrouw ook geniet. Sex is iets intiems en moet je gezamelijk even veel van genieten naar mijn mening.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat klopt. Ik geniet er vaak intens vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een vrouw niet geniet van seks is het geen goede seks.
Je impliceert het misschien niet bewust, maar het komt wel zo over. Meerdere mensen lezen het er zelfs in, dus ik denk dat het dan meer aan jouw manier van communiceren ligt dan aan hoe anderen mensen het lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik impliceer dat niet. Ik zou er een probleem mee hebben bij een potentieel vriendinnetje en ik vind het verwerpelijk. Maar mensen moeten vooral doen wat ze willen doen, ik vind niet dat ik ze mag veroordelen.
[..]
Fixed.
[..]
Ben het niet met je eens.
Ja dat is helaas jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar experimentele periodes met mensen van het zelfde geslacht (vooral voor mannen) of bijvoorbeeld een andere seksuele beleving hebben dan 'normaal' (sm of zo of gangbangs of weet ik veel) worden nog wel kei hard veroordeeld
Bovendien levert het vaak leuke filmpjes op internet op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
Als jij het lekker vind om je elk weekend door 10 mannen onder te laten spuiten dan moet jij dat weten.
Je doet er niemand kwaad mee.
Ik heb een keer zo'n meisje gehad, lag daar maar als een plank. Was ook geen succesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik geniet er vaak intens van. Ik heb ook wel eens slechte seks gehad, hij had de tijd van z'n leven en ik lag daar maar
. Dat was dan ook een keer en nooit weer
.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
26quote:
Dat is wel de reden dat ik dat soort dingen niet tegen iedereen vertelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dat vind ik heel erg jammer. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik een trio ging hebben. En dan is dat nog niet eens buitensporig.
Waarom snappen jullie het niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:01 schreef moneyfornothing het volgende:
Nee, jij vindt het minder speciaal. Maar tevens heb jij geen idee waar je over praat omdat je het nog niet hebt mogen ervaren. Mede daardoor hechten wij niet zoveel waarde aan jouw visie erop en proberen we je duidelijk te maken dat je verkeerd zit.
Het domme is ook nog dat je met dat beeld alleen jezelf hebt, maar alsnog wil je er niets aan veranderen en klamp je je steeds vast.
Die vergelijking klopt niet, het is meer zoals Myr zegt. Je deelt samen iets, je geeft niet iets weg. Seks vergelijken met geld getuigt enkel van jouw onervarenheid, want het werkt gewoon niet vergelijkbaar.
Eigenlijk is het pas meer zoiets als mensen seks weggeven in ruil voor geld/spullen, dan 'geven' ze pas seks weg en anders niet.
Dat is zelf acceptatie voor mij. Accepteren dat ik deze keuzes toendertijd gemaakt heb en dat ik ermee kan leven dat ik ze toen zo heb gemaakt. Dit is gewoon nodig, juist om niet in het verleden te blijven hangen. Ik ga mezelf daar niet voor veroordelen; ik maak net als iedereen beslissingen die niet zo handig zijn voor mezelf. Maar dat is altijd achteraf gezien. Waar het om gaat is om dat mee te nemen naar het heden en te kijken hoe ik dat nu anders aan kan pakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef moneyfornothing het volgende:
En juist omdat ook jij inziet dat het je er niets meer aan kan veranderen snap ik niet dat je het blijft afschuiven, daar heb je eerder al niets mee gewonnen dus waarom zou je het blijven doen? Accepteer dat ook jij 'schuld' hebt eraan en leer ervan. Doe het de volgende keer anders een neem een afwijzing ofzo als een man en ga het niet weer afschuiven.
precies!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is helaas jammer.
Zolang iedereen het uit vrije wil doet moet iedereen gewoon lekker zelf weten wat ze doen.
Als jij het lekker vind om je elk weekend door 10 mannen onder te laten spuiten dan moet jij dat weten.
Je doet er niemand kwaad mee.
Hmm hmmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En dat vind ik heel erg jammer. Mijn vriendinnen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik een trio ging hebben. En dan is dat nog niet eens buitensporig.
Ik snap niet hoe je zo'n misplaatste kijk op de wereld kan hebbenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus jij ziet seks als een ruilmiddel?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom snappen jullie het niet?
Mijn vergelijking gaat niet over geld weggeven, maar over geld bijdrukken. Als de centrale bank geld bijdrukt verliest het geld waarde.
dat, en het feit dat het tussen mij en mijn lief is en dus juist speciaal is tussen onsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat ik dat soort dingen niet tegen iedereen vertel
Niet haten op ICT jonguh, daar ben ik ook van afgetraptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo'n misplaatste kijk op de wereld kan hebbenJe bent toch gewoon naar school geweest met mensen van jouw leeftijd? (oja ICT
)
Waarom wil jij niet inzien dat die vergelijking nergens op slaat? Het gaat niet over de waarde van een persoon, of de waarde van seks. Het gaat over de waarde die jij eraan geeft. En die is buitensporig hoog.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn vergelijking gaat niet over geld weggeven, maar over geld bijdrukken. Als de centrale bank geld bijdrukt verliest het geld waarde.
Juist, zij geven mij hun kontje ik geef hun mijn kwakjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dus jij ziet seks als een ruilmiddel?
En wat kijk je dan? Asian anal midget porn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ook nooit gezegd dat je daardoor minder waard werd?
ICT lijkt me nou niet de beste opleiding om te kijken hoe de gemiddelde mens in het leven staatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten op ICT jonguh, daar ben ik ook van afgetrapt
Ik heb 1 vriendin met wie ik dat soort dingen wel kan bespreken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat, en het feit dat het tussen mij en mijn lief is en dus juist speciaal is tussen ons
over seksuele escapades toen ik nog jonger was vind ik het helemaal niet erg om open te zijn
maar wat mijn lief en ik doen als de lampen uit gaan (of aan, dare devils dat we zijn!) is van ons, en heel intiem en speciaal
Oioioioiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En wat kijk je dan? Asian anal midget porn?
Gewoon uit interesse. Ik ben zelf nog op zoek naar zoiets.quote:
Maar vriendinnen? Dat moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel de reden dat ik dat soort dingen niet tegen iedereen vertel
Nee dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
ICT lijkt me nou niet de beste opleiding om te kijken hoe de gemiddelde mens in het leven staat
ICT ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo'n misplaatste kijk op de wereld kan hebbenJe bent toch gewoon naar school geweest met mensen van jouw leeftijd? (oja ICT
)
Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dus jij ziet seks als een ruilmiddel?
De hele discussie gaat niet om het al dan niet erkennen dat iemand er teveel waarde aan hecht; het gaat erom hoe je dit verandert... hoe verander je hoeveel waarde je aan iets hecht. Dat is nogal een fundamenteel iets, ofwel... dat kan gigantisch veel tijd en moeite kosten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom wil jij niet inzien dat die vergelijking nergens op slaat? Het gaat niet over de waarde van een persoon, of de waarde van seks. Het gaat over de waarde die jij eraan geeft. En die is buitensporig hoog.
Midget Anal - Large Porn Tubequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
omdat het bij sex zo is dat het waarde krijgt door de waarde die je er aan geeftquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja ligt aan de vriendinnen he.quote:
Omdat je mensen niet in geld uit kunt drukken. Het slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
ICT ja.
[..]
Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?
Volgens die vergelijking is er dus blijkbaar veel vraag naar iemand als deze veel seks heeft. Marktmechanismes zorgen dan voor een prijsstijging die die inflatie ruimschoots overstijgen zal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
ICT ja.
[..]
Nee. Ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld wanneer er inflatie optreedt. Waarom denkt niemand na?
Waarom snap jij het niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Het probleem van mijn vergelijking is dat schijnbaar niemand snapt hoe een economie werkt en eigenlijk is dat heel ernstig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
als de centrale bank geld bij drukt en er bij zegt jongens alles waar 10 op staat is nu 100 waard is het toch ook meer waard?
Nee, daar ging ik ook helemaal niet naartoe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb ook nooit gezegd dat je daardoor minder waard werd?
Daarnet was het nog de waarde van seks, nu is het zelfs de waarde van een persoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:
Dat is dus juist wat ik probeerde duidelijk te maken. Plus dat afschuiven niet helpt en je eerder tegen houdt bij verder groeien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is zelf acceptatie voor mij. Accepteren dat ik deze keuzes toendertijd gemaakt heb en dat ik ermee kan leven dat ik ze toen zo heb gemaakt. Dit is gewoon nodig, juist om niet in het verleden te blijven hangen. Ik ga mezelf daar niet voor veroordelen; ik maak net als iedereen beslissingen die niet zo handig zijn voor mezelf. Maar dat is altijd achteraf gezien. Waar het om gaat is om dat mee te nemen naar het heden en te kijken hoe ik dat nu anders aan kan pakken.
Ja, ik had juist gedacht dat zij daar wel open voor zouden staan, juist omdat ze zelf ook open over seks praten. Misvatting, helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ligt aan de vriendinnen he.
Met mijn beste vriendin kan ik dat soort dingen bespreken, die zit zelf in het swingerswereldje.
Maar met de rest van mijn vrienden zou ik het er niet over hebben.
Heb je dan ook echt problemen met een man met weinig ervaring?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je mensen niet in geld uit kunt drukken. Het slaat gewoon nergens op.
Ik vind het bijvoorbeeld heel waardevol dat ik met een man met (veel) ervaring in bed lig, terwijl jij het erg vindt om met een vrouw in bed te liggen die veel ervaring heeft.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Het probleem van mijn vergelijking is dat schijnbaar niemand snapt hoe een economie werkt en eigenlijk is dat heel ernstig.
Pardon, waarom denk jij niet na? Kijk eens rond, het is tig tegen jou wat dit betreft. Zoek het anders eens bij jezelf in plaats van naar ons te wijzen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef benzin het volgende:
[..]
ICT ja.
[..]
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt problemen met een man met weinig ervaring?
Nee, jij snapt niet hoe relaties werken. Daarom kan je die vergelijking niet trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee. Het probleem van mijn vergelijking is dat schijnbaar niemand snapt hoe een economie werkt en eigenlijk is dat heel ernstig.
Geld bijdrukken en seks hebben is relatief eenvoudig.goedkoop. Een biljet kost misschien een paar cent. De hele economie draait om de waarde die we aan die biljetten geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Geld bijdrukken vergelijken met seks hebben is gewoon een verkeerde vergelijking, voor de rest van het verhaal kun je alsnog mijn uitleg van net gebruiken. Bij de ECB heeft het sowieso het effect dat het minder waard wordt. Seks is ten eerste iets wat je niet bij hoeft te maken, want je zorgt er samen voor. Ten tweede geef je het vervolgens niet weg maar je deelt het samen, als je seks hebt met een anders is het dus eigenlijk weer iets anders. Want het is met iemand anders.
Geld is niet zo, dat is altijd hetzelfde soort briefje en wie het ook krijgt maakt geen verschil voor wat voor soort geld het is. Seks kan heel anders zijn met een ander persoon.
Een geldbriefje heeft een vooraf bepaalde vaste waarde, als er heel veel van zijn kan het inderdaad minder waard worden. Maar seks komt in vele vormen en de ervaring bepaald de waarde van de seks, achteraf. Vooraf weet je er nog niets van. Met geld kan je vooraf prima zeggen wat je gaat krijgen.
Okquote:
Ik heb het al een tijd geleden opgegeven. Ik ga douchen, en de slet uithangen op mijn werk. Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pardon, waarom denk jij niet na? Kijk eens rond, het is tig tegen jou wat dit betreft. Zoek het anders eens bij jezelf in plaats van naar ons te wijzen.
Van seks heb je waarschijnlijk ruimschoots meer verstand van dan ik, maar bij economie heb je niet opgelet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet zeker dat ik beter snap hoe het werkt dan jij
en al helemaal het sex verhaal
doe eens niet zo oordelend benzin
Het is gewoon een slechte vergelijking. Sex kan je niet vergelijken met een economie. Zelfs ik begrijp dat nog.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef benzin het volgende:
Niemand hier snapt ook maar iets van de vergelijking omdat ze het gewoon niet snappen
[..]
Geld bijdrukken en seks hebben is relatief eenvoudig.goedkoop. Een biljet kost misschien een paar cent. De hele economie draait om de waarde die we aan die biljetten geven.
Biljetten kan je net zo makkelijk bijmaken.
Nee het ging over het kip en ei verhaal: wat was er eerst: onzekerheid of GEEN succes. En ik denk dat de onzekerheid bij mij kwam door het gebrek aan succes. Maar dit is voor mijn verdere ontwikkeling irrelevant. Wil ik weer succes gaan boeken, dan kan ik deze spiraal enkel doorbreken door meer zelfverzekerd te worden / mezelf meer te accepteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is dus juist wat ik probeerde duidelijk te maken. Plus dat afschuiven niet helpt en je eerder tegen houdt bij verder groeien.
Ik zal echt de laatste zijn die oordeelt over het verleden van iemandquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ok. Zou het een beetje hypocriet vinden als mensen zeggen dat het heden geld, maar dan problemen gaan maken van mensen die in het verleden de fout hebben gemaakt om niets aan hun sociale leven te doen.
Ik denk het niet, ik begin moe te worden van mezelf steeds herhalen omdat niemand het snapt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is.
Niet fappen hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijd geleden opgegeven. Ik ga douchen, en de slet uithangen op mijn werk. Ik ga ervan uit dat deze virginity vs. the world discussie zodadelijk nog gaande is.
Hou je mond eens dicht onwetende met je ge-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef benzin het volgende:
Niemand hier snapt ook maar iets van de vergelijking omdat ze het gewoon niet snappen
[..]
Geld bijdrukken en seks hebben is relatief eenvoudig.goedkoop. Een biljet kost misschien een paar cent. De hele economie draait om de waarde die we aan die biljetten geven.
Maar denk je niet dat, omdat iedereen hier er hetzelfde over denkt, JIJ het mis hebt voor wat betreft je vergelijking? Dat het aan JOUW manier van uitleggen ligt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik begin moe te worden van mezelf steeds herhalen omdat niemand het snapt.
Die vergelijking slaat gewoon nergens op. Je kunt hem nog zo vaak herhalen als je wilt, maar dat maakt het geen waarheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Van seks heb je waarschijnlijk ruimschoots meer verstand van dan ik, maar bij economie heb je niet opgelet.
Dat gaat moeilijk worden met die foto's die ik hebquote:
Dat komt omdat je het heel abstract bekijkt. Ik begrijp jouw redenatie echt wel, maar hij slaat kant noch wal gezien vanuit een gezond menselijk perspectief waarbij seks niet als een afzonderlijke entiteit wordt gezien maar als natuurlijk gedrag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef benzin het volgende:
behalve dan dat mijn studie (een master) voor een groot deel uit (sociale) economie bestaatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Van seks heb je waarschijnlijk ruimschoots meer verstand van dan ik, maar bij economie heb je niet opgelet.
Nee helemaal niet, dat maakte jij er daarna van. Voor mij hield het veel meer in dan dat. Het enige verschil punt wat dat ik vond dat je het makkelijk afschoof, daar bleef jij op doorgaan. Voor de rest zei ik hetzelfde. En ik blijf erbij dat je het te makkelijk afschoof, met onderbouwing. Ik stelde ook niet dat het onzekerheid vs geen succes was, ik stelde dat zowel onzekerheid als geen succes allebei een gevolg waren van jouw persoonlijkheid. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee het ging over het kip en ei verhaal: wat was er eerst: onzekerheid of GEEN succes. En ik denk dat de onzekerheid bij mij kwam door het gebrek aan succes. Maar dit is voor mijn verdere ontwikkeling irrelevant. Wil ik weer succes gaan boeken, dan kan ik deze spiraal enkel doorbreken door meer zelfverzekerd te worden / mezelf meer te accepteren.
ja en alles met seks draait om de waarde die wij er zelf aan toe kennenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Welcome to our world.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik begin moe te worden van mezelf steeds herhalen omdat niemand het snapt.
Het toiletpapier wel. En zo kijkt hij volgens mij tegen mensen aan die seks hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het heel abstract bekijkt. Ik begrijp jouw redenatie echt wel, maar hij slaat kant noch wal gezien vanuit een gezond menselijk perspectief waarbij seks niet als een afzonderlijke entiteit wordt gezien maar als natuurlijk gedrag.
Je kont afvegen wordt ook niet elke keer minder waard.
Dat geef ik ruiterlijk toequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Je snapt er zelf echt geen ene kont van hoe relaties en seks werken, dat blijkt keer op keer.
Maar jullie snappen mijn vergelijking niet. Ik vergelijk seks niet met geld, ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld bij een inflatieproces. Het gaat in beide gevallen om waarde die wij ergens aan toekennen.quote:Dat is gewoon fout, seks is iets totaal anders dan geld. Het enige vergelijkbare hier is hoogstens hoe 'makkelijk' je iets kan 'maken'. Alle conclusies over seks die je aan de hand van je geld vergelijking trekt raken kant nog wal, die vergelijking van jou houdt gewoon op bij hoe makkelijk het te maken/doen is. Daarna zijn het twee totaal verschillende dingen. Klaar.
Fucking triest wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het toiletpapier wel. En zo kijkt hij volgens mij tegen mensen aan die seks hebben.
Heb jij fapmateriaal gekregen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden met die foto's die ik heb
Juist, en daar gaat mijn vergelijking overquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en alles met seks draait om de waarde die wij er zelf aan toe kennen
en dus niet welk nummer het is, maar de waarde die je er aan geeft
Er zijn extreem veel mensen die denken dat drugs slecht zijn. Jammer welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Ergens heb ik wel medelijden met je, Benzin... Niet omdat ik je niet mag of zo, maar je komt zo wereldvreemd en beschermend opgevoed over en dat vind ik oprecht jammer. Ik ben blij dat je dat zelf niet zo ziet en voor je principes gaat, maar als ik je hier zo zie reageren klink je als mij toen ik nog dacht dat drugs slecht waren.
Ik heb over het algemeen niet 'zomaar' seks. Voor mij is het dus telkens heel waardevol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Juist, en daar gaat mijn vergelijking overIets dat zomaar wordt gemaakt wordt minder waard.
diamanten ontstaan 'zomaar' en die zijn heel veel waardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Juist, en daar gaat mijn vergelijking overIets dat zomaar wordt gemaakt wordt minder waard.
Samzz der foto's hebben ook gewoon in KPD gestaan hoor.quote:
Ik hoorde daarbijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zijn extreem veel mensen die denken dat drugs slecht zijn. Jammer wel
ZUCHTquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat geef ik ruiterlijk toe
[..]
Maar jullie snappen mijn vergelijking niet. Ik vergelijk seks niet met geld, ik vergelijk de waarde van een persoon met de waarde van geld bij een inflatieproces. Het gaat in beide gevallen om waarde die wij ergens aan toekennen.
Oh daar kijk ik eigenlijk niet zo vaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Samzz der foto's hebben ook gewoon in KPD gestaan hoor.
Dat is jaren geleden en om die foto's gaat het niet. En die staan er ook niet meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
echt? linkje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Fout, voor geld is dat zo. Voor seks werkt dat niet zo. Dat is ons punt, snap dat eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond verder gaan met dat verhaal dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het jammer dat Benzin niet ingaat op mijn pornoverhaal. Ik heb veel moeite gedaan voor deze theorie
Ik nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik eigenlijk niet zo vaak.
Mis je weinig aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik eigenlijk niet zo vaak.
quote:
quote:
Diamanten zijn veel waard omdat het lang duurt voor ze ontstaan, ze worden niet zomaar uit de grond gehaald. Dat is dus hoe men met seks zou moeten omgaan i.v.m. de waardequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
diamanten ontstaan 'zomaar' en die zijn heel veel waard
Laatst nog met Fee omdat we eens lekker wilden lachen. Dat is gelukt.quote:
Heb je gelachen om mijn foto?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatst nog met Fee omdat we eens lekker wilden lachen. Dat is gelukt.
Laat iedereen dat zelf maar beslissenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Diamanten zijn veel waard omdat het lang duurt voor ze ontstaan, ze worden niet zomaar uit de grond gehaald. Dat is dus hoe men met seks zou moeten omgaan i.v.m. de waarde
Ok dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen wij vanavond verder gaan met dat verhaal dan?
Nee, je zit weer fout.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Diamanten zijn veel waard omdat het lang duurt voor ze ontstaan, ze worden niet zomaar uit de grond gehaald. Dat is dus hoe men met seks zou moeten omgaan i.v.m. de waarde
Neequote:
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt... Ik geef niks om diamanten. Wel om seks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |