abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111414293

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.

~19.00 t/m laat

Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:13:41 #2
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414311
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Jij bent dan ook preuts.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:14:23 #3
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_111414331
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik had er tot mijn 24e ook maar 2 gehad
Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10 :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_111414333
zeg! geef me ff 2 seconden om te openen :')
lame
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111414337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan zij het dus geen gemiddelde personen waar ik wel op doelde.
Mensen die niet of nooit geneukt zijn en al halverwege de 20 zijn vind lijkt me niet het gemiddelde tenminste.
Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddelde :).
pi_111414339
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nu is zij terug bij haar vorige ex; en ik ga gewoon vriendschappelijk met haar om.
ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen worden :P )
aan het daten, of juist toch niet omdat er niet echt wat veranderd is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:15:04 #7
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_111414354
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jij bent dan ook preuts.
Jawel hè :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_111414367
wacht ik zal eens tellen
ik ben 26 en vind mezelf niet echt een uitzondering (en heb meerdere lange relaties gehad en soms kortere maar was mijn intentie echt niet om er na een maand mee klaar te zijn of zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:15:53 #9
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414374
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Toen wel meer dan dat, maar zeker ook minder dan 10 :P
Ik ben pas na mijn eerste vaste relatie meer gaan rondneuken.
pi_111414389
gaat het alleen om neuken of ook om de rest trouwens?
en moet je vrouwen ook tellen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414394
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde meer hoe gaat het nu met jou? (zij kan me gestolen worden :P )
aan het daten, of juist toch niet omdat er niet echt wat veranderd is
nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.
pi_111414396
1 per jaar is echt niet veel. :')
pi_111414399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Dat heeft alles met gevoelens te maken, maar weinig met ervaring.
Nja, ik wil gewoon niet haar duizendste zijn :)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:16:47 #14
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
gaat het alleen om neuken of ook om de rest trouwens?
en moet je vrouwen ook tellen?
Geef al je statistieken maar.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_111414408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is altijd een kip en ei verhaal. Als ik op mijn 16de ontmaagd was, had ik dan ook een gebrek aan zelf acceptatie gehad? Ik zie het eerder als een gevolg dan een oorzaak; gezien het gebrek aan seks juist heeft geleid tot onzekerheid.
Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.

Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
pi_111414416
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

nee, ik heb toen het uitging de eerste weken flink wat op paiq gezeten uit pure wanhoop om snel weer wat dates te vinden. Ook gelukt, maar niet door laten gaan. Het is gewoon een foute reactie om uit armoede daar weer vol op te springen natuurlijk. Voorlopig zit er niets in voor mij; ik ben meer met mijn eigen ontwikkeling bezig. Ik loop weer bij een psycholoog en ik ben bezig mezelf meer te leren accepteren en meer te handelen vanuit mijn gevoel, ipv alles helemaal door te denken enzo.
klinkt goed hoor!
hopelijk geeft de ervaring je wel rust en vertrouwen zeg maar
en succes bij de psych
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:17:20 #17
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414420
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef Myraela het volgende:
1 per jaar is echt niet veel. :')
Wij doen het niet eens 1 keer per jaar met elkaar :{
pi_111414436
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef SiIk het volgende:

[..]

Geef al je statistieken maar.
whahaha ik zit precies op 10!!!
awesome
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414437
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaan :D En dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
pi_111414439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ze zijn er zoveel, dat ze wel een rol moeten spelen in het gemiddelde :).
Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.
pi_111414452
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whahaha ik zit precies op 10!!!
awesome
Sletje.
pi_111414457
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens idee dat sommige vrouwen echt van de ene naar de andere relatie gaan :D En dat dat bij mannen nog wel iets meevalt. Maar dat is vast perceptie.
Klopt wel ja.
pi_111414479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klopt wel ja.
En dat vrouwen het moeilijker vinden om een tijd alleen te zijn.
pi_111414481
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als jij beter in je vel had gezeten had je eerder seks gehad denk ik (mits behoefte eraan). Dat jij dat niet zat leidde eerder tot het niet hebben van seks omdat je niet uit je schulp kwam, dan andersom hoor.
Ik vind nu zelfs dat je het een beetje makkelijk afschuift op dat je geen seks had allemaal, vooral omdat het je dwars zat dat je het niet had. Blijkbaar wilde je het dus wel, maar omdat het door hoe jij in elkaar steekt mis ging kreeg je het niet. Het niet hebben van seks is niet wat jou gevormd heeft hoor, het heeft enkel je frustraties gevoed.

Juist toen je wat dingen ging omgooien en anders probeerde te worden kreeg je seks, dit spreekt wat mij betreft boekdelen hoor.
Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:19:27 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414484
quote:
Dat idee heb ik inderdaad ook wel ja.
In ieder geval meer dan mannen.
pi_111414487
Gaan we stats neergooien?
Drom wint toch. :7 _O_
pi_111414504
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
Belangrijk verschil ja.

Het wordt pas naar als je er wel veel meer had gewild, maar niet kon krijgen. Nu is het geen probleem natuurlijk en ik denk ook niet dat jij 1+ per jaar schokken vind bij anderen, of wel?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:19:58 #28
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414511
quote:
Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:20 #29
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414520
Mijn 20ste bedpartner wordt Kaneel.
pi_111414523
Bombshell....Ik kom ook niet boven de 10.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:39 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414527
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef SiIk het volgende:

[..]

Deels ook wel waar denk ik. Denk dat vrouwen sneller een relatie willen enzo, zonder er al te veel bij na te denken, en dan blijkt het toch niet de juiste te zijn. Mannen zullen dan eerder gewoon neuken zonder relatie denk ik.
Heb het idee dat veel mannen het wel weer ff lekker vinden om vrijgezel te zijn.
Kunnen we weer even wat meer de beest uithangen enzo.
pi_111414536
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nope, het is gewoon pech. De pech dat de eerste verliefdheden dat ik had op niets uitliepen en dat ik daar verkeerd mee om ben gegaan. Enja, nu is het inderdaad een kwestie van dingen iets anders doen, en dan kan het wel lukken ja.
Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.
pi_111414538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Gaan we stats neergooien?
Drom wint toch. :7 _O_
oh ik deed het niet om iets te winnen of zo
maar omdat ik denk ik wel een redelijke afspiegeling ben

het liefst sex in een relatie maar toen ik 'jong' was ook wel eens een uitstapje gemaakt daar buiten
dat lijkt me de insteek van de meeste vrouwen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414539
Ik kom niet boven de 20 :P Valt mee dus :D
pi_111414540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

En waarom is 1 per jaar al erg veel? Kan best je idee zijn, maar als tig mensen die wél ervaring hebben je al anders verteld hebben zou het niet gek zijn dat je eens wat aanneemt van die mensen in plaats van star vast te blijven houden aan je zelf verzonnen beeld.

Dat klopt gewoon niet, want je ziet bijna niets omdat je niet veel onder de mensen komt. Dat heb je zelf al vaak aangegeven dus je kan je niet goed baseren op wat jij dan ziet. Daarnaast zei je zelf al teveel na te denken, dus ja ik denk wel dat je dat beeld zelf gecreëerd hebt want het sluit dus niet niet aan bij wat doorgaans normaal is.
Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.

Ik vind mijn beeld van de wereld mooier dan de wereld.
pi_111414560
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik kom niet boven de 30 :P Valt mee dus :D
:P
pi_111414563
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
Bombshell....Ik kom ook niet boven de 10.
Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.

Of wel?
pi_111414567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel voor veel mensen geldt. In ieder geval klinkt het erg logisch.
pi_111414570
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dan mis je mijn punt, want ik sprak juist over mensen die volgens het gemiddelde (wat ik voor het gemak op rond de 16e stelde) ontmaagd zijn. Zij trekken dat gemiddelde inderdaad omhoog, maar ze vallen dus niet binnen de groep mensen waar ik het over had. En daardoor tellen ze dus niet mee voor die groep, ongeacht wat ze voor het gemiddelde gedaan hebben.
Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.
pi_111414574
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oh ik deed het niet om iets te winnen of zo
maar omdat ik denk ik wel een redelijke afspiegeling ben

het liefst sex in een relatie maar toen ik 'jong' was ook wel eens een uitstapje gemaakt daar buiten
dat lijkt me de insteek van de meeste vrouwen?
Mijne wel ja, alleen ben ik wat jonger nog.
pi_111414580
Wat bedoelen jullie met 1 per jaar? Per levensjaar of vanaf de ontmaagding?
pi_111414587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor. Dus neem het wel een soort van aan, maar heb bijna het gevoel dat ik voor de gek word gehouden.

waarom?

denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit
en ik vind mezelf ook niet echt een sloerie of zo

waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?

Als bijv murdera houdt van gangbangs (dat tikt aan hoor) moet ie dat zelf weten
als iedereen waar ie het mee doet het er mee eens is dan is dat toch prima?
gezellig alleen maar voor hem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:22:59 #43
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414595
quote:

[..]

Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.
Seks is lekker en leuk, en dat hoeft niet alleen maar met de ware te gebeuren of in een relatie.
Als ik vrijgezel ben en het klikt met een vrouw, en we hebben er allebei zin in, waarom niet?
En dan hoeft een relatie er echt niet in te zitten.
pi_111414606
quote:

[..]

Nja, wat jullie gisteravond en nu vertellen is een behoorlijke schok en ik vind de wereld nu echt een mindere plek hierdoor.
:'(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:23:31 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?

denkbeeldige debbie van net had echt niet de intentie om rond te sloeren, maar haar verkering ging gewoon telkens uit

waarom is de wereld een mindere plek als mensen gewoon oke zijn met hun eigen seksualiteit en hier dan wel in een relatie of daar buiten gebruik van maken?

Murdera vind alles lekker
pi_111414618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
Wat bedoelen jullie met 1 per jaar? Per levensjaar of vanaf de ontmaagding?
vanaf de ontmaagding
gemiddeld genomen dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414624
quote:

[..]

_O-
pi_111414634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Máár, dit frustreert je niet en je bent ook niet geschokt als anderen daar wel op/boven komen.

Of wel?
Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)

Sterker nog, tot mijn 25e heb ik altijd op 2 gezeten. Daarna ging het wel snel :') Ben nu 26.

Ik snap niet dat mensen van aantallen zo'n punt maken. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met meer dan regelmatig seks en waarin ik alles, maar dan ook alles heb geprobeerd. Mijn aantal bedpartners mag dan wel 'laag' zijn, ik beschouw mezelf als vele malen meer ervaren dan anderen.
pi_111414650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Tangledup het volgende:

[..]

:'(
Welkom in het echte leven en zo.
pi_111414653
quote:

[..]

waarom?

Waarom mij als voorbeeld. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Murdera vind alles lekker
Ahh, daarom. :P
Nouja, gangbang lijkt me dan weer niets. :')
pi_111414654
quote:

[..]

Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.

Dat is onzin en hierdoor ga je niets bereiken, open je ogen eens en leer leven. Want zelfs als dacht jij dat de wereld een mooiere plek was, je maakte er toch geen gebruik van dus wat boeit het eigenlijk. Er verandert toch niets totdat je eens naar buiten gaat en gaat leven. Of het nou in een mooie droomwereld of realistische wereld is.
pi_111414656
sorry murdera :P ik dacht ik kies iemand die het wel kan hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je er verkeerd mee om bent gegaan, dat ligt dus in zekere zin aan jou. Daar heb je van geleerd en nu doe je het anders, maar daar is wel erg veel tijd en moeite overheen gegaan. En dat is niet hoe het normaal loopt hoor, dus nee ik blijf erbij dat het moment van jouw ontmaagding geen reden is ervoor.
Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.
pi_111414659
Die aantallen maken toch helemaal niets uit. :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:24:56 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414671
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom mij als voorbeeld. :P

[..]

Ahh, daarom. :P
Nouja, gangbang lijkt me dan weer niets. :')
Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?
pi_111414677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom is daardoor de wereld een mindere plek.
Seks is lekker en leuk, en dat hoeft niet alleen maar met de ware te gebeuren of in een relatie.
Als ik vrijgezel ben en het klikt met een vrouw, en we hebben er allebei zin in, waarom niet?
En dan hoeft een relatie er echt niet in te zitten.
Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.

Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
pi_111414684
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Die aantallen maken toch helemaal niets uit. :')
Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam. :')
pi_111414693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij wil niet door 50 negers achter elkaar genomen worden?
Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang. :{w
pi_111414702
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Welkom in het echte leven en zo.
[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:11 #60
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414708
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, het maakt alles minder bijzonder en dat schokt me. Dan hebben zulke dingen veel minder nut.

Tegelijkertijd frustreert het me ook, als meisjes zó makkelijk zijn is het verbazend dat het me niet lukt.
Het maakt het in jouw beleving minder bijzonder.
Voor mij is de seks met mijn partner bijzonderder dan met een scharrel.
Omdat er dan gevoel bij zit
pi_111414712
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een gemiddelde is een gemiddelde van alle personen. Enja, dat zal vast ergens rond (of net onder) die 10 liggen op je 26ste. Maar als je er meer dan 10 hebt gehad, moet je er niet raar van opkijken als mensen dat "veel" noemen.
Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?
pi_111414720
quote:

[..]

dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?

sex kan speciaal zijn (als het is met iemand waar je van houdt bijvoorbeeld en je neemt de tijd) en soms kan het banaal zijn (als je gewoon zin hebt, of je hebt beide geen tijd en gaat voor een vluggertje tegen de koelkast)
het is maar net wat je er van maakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:26:35 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jailtrain, is toch wat anders dan gangbang. :{w
Oh maar dat vind je wel lekker dan?
pi_111414752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Neem het nou helemaal aan en stel je niet zo aan. Ik vind het nogal naar dat je de wereld hierdoor maar als minder mooi bestempelt, daardoor plak je een stempel op iedereen die wel normaal leeft en daar hoort seks bij.

Dat is onzin en hierdoor ga je niets bereiken, open je ogen eens en leer leven. Want zelfs als dacht jij dat de wereld een mooiere plek was, je maakte er toch geen gebruik van dus wat boeit het eigenlijk. Er verandert toch niets totdat je eens naar buiten gaat en gaat leven. Of het nou in een mooie droomwereld of realistische wereld is.
Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.

Ik word ook altijd een beetje triest als ik bijvoorbeeld al die mensen om 4 uur 's ochtends met hun dronken harses zie lopen en toch is dat de norm...
pi_111414754
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh maar dat vind je wel lekker dan?
Nee. :')
Exit only brah.
pi_111414755
quote:

[..]

Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.

Ik vind het eerder raar als een meisje een jaar lang geen seks heeft gehad, dan wanneer ze 2 maand terug het nog met iemand anders heeft gedaan. Seks hoort bij het leven en het is heel normaal dat mensen het doen.
pi_111414766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat was dan ook het punt niet, het ging mij om mensen die al sinds in hun tienerjaren seks hadden, ik had het niet over iedereen die ooit seks heeft gehad (of zelfs niet). Al die laatbloeiers tellen mee voor dat gemiddelde ja, maar ik had het niet over hen. Dus wat wil je hier nou mee duidelijk maken?
Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
pi_111414782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[benzmode]
Maar dat kan toch niet! Mensen horen gewoon geen seks te hebben voor het huwelijk!
[/benzmode]
Sommige mensen moeten zich wat minder druk maken om hoe anderen leven ;)
pi_111414804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat het puur jou perspectief is dat 10 bedpartners op je 26ste niet veel is. Veel mensen zullen dat niet met je delen.
Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.
pi_111414806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
sorry murdera :P ik dacht ik kies iemand die het wel kan hebben
Haha. :D
Maar die Jailtrain van Royco kan ik niet hebben hoor. :@
pi_111414808
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het interesseert me geen kut. (haha woordgrap)

Sterker nog, tot mijn 25e heb ik altijd op 2 gezeten. Daarna ging het wel snel :') Ben nu 26.

Ik snap niet dat mensen van aantallen zo'n punt maken. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met meer dan regelmatig seks en waarin ik alles, maar dan ook alles heb geprobeerd. Mijn aantal bedpartners mag dan wel 'laag' zijn, ik beschouw mezelf als vele malen meer ervaren dan anderen.
Mooi, dat is juist het punt.

Al die frusties hier die een drama maken om aantallen, daar zit het probleem. Niet bij mensen die gewoon lol maken en leven en dan wel of niet 'veel' seks hebben gehad. Ik vind het ook juist lame dat ze iemand die met 10 mensen seks hebben gehad een stempel opdrukken, terwijl inderdaad iemand in een vaste relatie met 1 iemand wel veel meer seks kan hebben gehad, en daarin ook veel meer geëxperimenteerd heeft.

Mee eens dus verder. :P
pi_111414822
Hell, mijn vriendin had heel wat meer ervaring dan ik toen ik haar leerde kennen.

Ik dacht alleen maar : 8-)
pi_111414835
Ik heb wel een keer een tijdje met een chick gedate die over de 50 ging. Dat was niet zo cool. :')
pi_111414838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet veel, ook al haal ik het zelf niet. Ik ken maar weinig mensen van mijn leeftijd die niet aan de 10 komen.
Ik ken er genoeg; het is puur in wat voor omgeving je zit.
pi_111414839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er mankeert iets aan jouw wereldbeeld, is je dat ondertussen al duidelijk? Niemand is het met je eens.

Ik vind het eerder raar als een meisje een jaar lang geen seks heeft gehad, dan wanneer ze 2 maand terug het nog met iemand anders heeft gedaan. Seks hoort bij het leven en het is heel normaal dat mensen het doen.
Het gaat toch helemaal niet over eens of oneens. Hij beschrijft gewoon hoe hij het ervaart ;)
pi_111414841
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik over de 60 kwam. :')
Ik kom niet over de 60. ;(
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:29:42 #77
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111414848
Zouden er mensen zijn die bijhouden hoevaak ze seks hebben gehad? :D
pi_111414870
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Ik heb wel een keer een tijdje met een chick gedate die over de 50 ging. Dat was niet zo cool. :')
Oude fiets dit dat :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:30:28 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414874
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef SiIk het volgende:
Ik hou alles bij in mijn dagboek
pi_111414883
quote:
Ik turf het op mijn muur ;)
pi_111414887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mooi, dat is juist het punt.

Al die frusties hier die een drama maken om aantallen, daar zit het probleem. Niet bij mensen die gewoon lol maken en leven en dan wel of niet 'veel' seks hebben gehad. Ik vind het ook juist lame dat ze iemand die met 10 mensen seks hebben gehad een stempel opdrukken, terwijl inderdaad iemand in een vaste relatie met 1 iemand wel veel meer seks kan hebben gehad, en daarin ook veel meer geëxperimenteerd heeft.

Mee eens dus verder. :P
Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
pi_111414908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Tangledup het volgende:

[..]

[benzmode]
[/benzmode]
Dat wil ik niet per se zeggen, maar het zomaar doen met iedereen vind ik geen fijn idee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dus het is toch ook gewoon een stukje jaloezie?
Nja, nu wel, want nu iedereen hier zegt dat ze het ontelbaar vaak hebben gedaan blijkt dat meisjes makkelijker zijn dan ik dacht en dan verbaasd het me gewoon des te meer.
pi_111414909
quote:
Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepen :')
pi_111414919
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Ik zeg ook niet dat ik dingen niet anders had kunnen doen, maar dat is achteraf gelul. Ik zeg alleen dat die slechte ervaringen in mijn tienerjaren mij hebben gevormd en mij de jaren erna hebben tegengehouden. Het is niet zo dat ik al zo was, voordat ik deze negatieve ervaringen opdeed. De onzerheid kwam door een gebrek aan succes, en niet andersom.
Nee jij begrijpt het niet, jij leek alles af te schuiven op het niet hebben van seks. Dat je überhaupt een probleem maakte van het niet hebben van seks ligt aan jou als persoon, niet aan het niet hebben van seks. Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.
Dus ja, dat jij dan wel in de knoop raakte met jezelf en de frustraties erover zich opstapelden ligt gewoon aan jou. Ik zeg niet dat dit erg is en ik veroordeel je er niet om, maar ik vind het erg makkelijk gezegd dat je het afschuift op het gebrek aan succes. De manier hoe jij ermee om ging is het probleem, niet wanneer je ontmaagd werd.

Die onzekerheid liet je zelf komen, jouw persoonlijkheid zorgde ervoor dat je het niet kon handelen. Het gebrek aan direct succes is niet alles te wijten, dat was mijn punt.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:31:51 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_111414924
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen dan woon ik te klein om het nog op de muur af te strepen :')
jij slet
pi_111414949
ik denk dat als je niet accepteert dat sex gewoon een normaal onderdeel is van het menselijke bestaan je een gefrustreerde houding ten opzichte van sex krijgt

net als met naaktheid
mensen doen zo ingewikkeld over naaktheid en zo terwijl we allemaal naakt zijn soms

anders krijg je zo'n amerikaanse samenleving waar in op alles een taboe ligt en mensen dus niet op een 'gezonde' manier hun eigen seksualiteit leren ontdekken

en is vaak een direct verband tussen de manier waarop je tegen sex aan kijkt en bijvoorbeeld erectie problemen of iets dergelijks
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111414979
Het gaat nog steeds hierover? :D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111414996
quote:

[..]

1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
pi_111414998
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Ik denk dat ik meer als slet bestempeld zou worden als ze weten wat ik allemaal uitgevreten heb. Maar door een bescheiden totaalaantal ontspring ik de dans. Heel hypocriet is dat. Je kan best met 10 mensen seks hebben gehad maar het in totaal nog geen 100 keer gedaan hebben, en altijd in hetzelfde standje. Dan ben je gewoon niet ervaren, en verre van sletterig.
De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
pi_111415002
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Barbusse het volgende:
Het gaat nog steeds hierover? :D
Mooi toch. Eens een keer inhoud :D
pi_111415014
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat als je niet accepteert dat sex gewoon een normaal onderdeel is van het menselijke bestaan je een gefrustreerde houding ten opzichte van sex krijgt
Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

quote:
net als met naaktheid
mensen doen zo ingewikkeld over naaktheid en zo terwijl we allemaal naakt zijn soms
Dat is ook ingewikkeld.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:35:29 #92
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111415044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik accepteer wel dat seks normaal is, maar niet dat het heel erg vaak (met verschillende mensen) hebben normaal is.

[..]

Dat is ook ingewikkeld.
Hihi, jij hebt een piemel :@ :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111415046
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Tssss... Je kan de wereld toch minder mooi vinden als je vindt dat vrouwen gemiddeld veel te veel bedpartners vindt hebben? Nog al subjectief en alles.

Ik word ook altijd een beetje triest als ik bijvoorbeeld al die mensen om 4 uur 's ochtends met hun dronken harses zie lopen en toch is dat de norm...
Hij mag het prima vinden, maar dan mag iemand daar ook prima wat van zeggen. Want het is gewoon niet realistisch zo dramatisch te doen om wat mensen die seks hebben, en ook totaal niet te vergelijken met je ergeren aan dronken mensen.
pi_111415068
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef moneyfornothing het volgende:

1. Het maakt het juist beter, want seks met iemand kan nog steeds bijzonder zijn.
2. Alles heeft net zoveel nut, alleen wil jij er nu nog minder voor gaan doen.
3. Frustraties liggen aan jou, niet aan de wereld.
4. Meisjes zijn niet allemaal makkelijk, er zijn verschillen.
5. Die aantallen beteken niet dat iemand enorm makkelijk is, zoals jij wel doet voorkomen.
6. Het lukt je niet omdat je weinig doet. Natuurlijk lukt het je niet als je amper met meisjes durft te praten, zelfs als meisjes echt enorm makkelijk zouden zijn (wat dus veelal niet zo is) zouden ze nog niet naar bed gaan met iemand die ze nooit zien/spreken.
Ben het niet eens met punt 1, 2, 3 en 5.
pi_111415071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De frustratie zit hem voor mij persoonlijk niet in de aantallen; maar puur in het onrechtvaardigheidsgevoel dat veel mensen wel veel plezier en ervaring opdoen en ik niet. Ik heb nooit het woord slet oid in mijn mond genomen, dat zegt meer iets over je/jullie eigen interpretatie. Ik vind gewoon kut dat ik mezelf tekort doe; en dat wil ik anders doen.
Dat is niet onrechtvaardig. Waarom zou dat niet eerlijk zijn? Jij hebt er net zoveel recht op als ieder ander, alleen niet iedereen heeft altijd veel seks. Je kan dat onrechtvaardig vinden, maar ik zie het als een fact of life.
pi_111415077
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mooi toch. Eens een keer inhoud :D
Inhoud? :') You must be joking.... Het is een welles-nietus discussie over de perceptie van het woord slet en het belang wat wordt gehecht aan de "speciaalheid" van seks.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_111415091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Onderbouw het dan eens?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 12:37:04 #98
349633 SiIk
Echt zijde
pi_111415109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom niet met 5? Dat iemand met 10 man seks heeft gehad, betekend nog niet dat diegene er niet al minstens 50 heeft afgewezen.
pi_111415111
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat het je een knauw gaf dat je niet meteen succes boekte, dat kan, maar veel mensen kunnen daar veel beter mee omgaan en falen ook niet meteen voor de komende jaren en hebben pas laat hun eerste keer.
En daarmee veroordeel je me dus wel.
pi_111415124
Benzin vind mij waarschijnlijk te vies om aan te raken :'(

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')