abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111413529

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Mirgeam, werkzaam in VBG Amersfoort

De OP is hier te vinden.
pi_111413571
Die van mij is online ook niet meer te bekijken, (voor vorige week trouwens wel), maar ik heb net de bevestiging gehad dat ik mijn loonstrookje per post blijf ontvangen :)
pi_111417219
Waarschijnlijk gaat de introductie van de digitale loonstrook zo hard mis dat ze uiteindelijk toch weer op papier verzonden worden. :P
pi_111417412
Zit even te kijken op MijnPostNL, maar het lijkt erop alsof van alles uit de lucht is gehaald. Volgens mij hoef je voorlopig er niet op te rekenen dat je ook maar een beetje baat hebt bij die site.
pi_111418711
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:48 schreef Selestha het volgende:
Die van mij is online ook niet meer te bekijken, (voor vorige week trouwens wel), maar ik heb net de bevestiging gehad dat ik mijn loonstrookje per post blijf ontvangen :)
Oké, bij jou dus ook in orde.
Ik had binnen 2 dagen mail terug over de papieren loonstrook.
pi_111420283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Aardappel2610 het volgende:
Zit even te kijken op MijnPostNL, maar het lijkt erop alsof van alles uit de lucht is gehaald. Volgens mij hoef je voorlopig er niet op te rekenen dat je ook maar een beetje baat hebt bij die site.
Zie er nu al tegenop, dat ik straks als ons VBG gesloten is, afhankelijk ben van die site!
Mogen ze wel rap die kinderziektes eruit halen.
Echt balen, dat straks alles digitaal gaat!
pi_111420324
Je zou zeggen dat ze heel snel zouden moeten zijn met het oplossen van de problemen, de postbezorgers van de al gesloten VBG'en moeten immers via die site hun uren doorgeven en de planning bekijken.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 14:47:33 #8
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_111420498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 13:34 schreef Aardappel2610 het volgende:
IT afdeling zit dus gewoon te prutsen. Kneiterharde fail!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_111421657
Hier was het vandaag zo'n beetje alleen maar Kampioen.
En 2 straten zaten weer eens door elkaar. Wel netjes achter een vergeten gele kaart :P
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:16:43 #10
110987 ErwinRommel
pi_111421761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:14 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het vandaag zo'n beetje alleen maar Kampioen.
En 2 straten zaten weer eens door elkaar. Wel netjes achter een vergeten gele kaart :P
Morgen kampioen bij ons, plus uiteraard de HAH. Ik ga extra vroeg beginnen met rijden, ben ik eerder klaar :)
Mag officieel niet, maar mijn ervaring is dat een gedeelte van de autobestelling al klaar is, dus gaan met die banaan ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:18:33 #11
110987 ErwinRommel
pi_111421844
Die gele scheidingskaart ja :D
Gelukkig gaat het bij mij wel goed, maar ken collega's die dumpen het dan gewoon in de "rode bus", trombosedienstbrieven en rouwkaarten er natuurlijk uitgehaald en wel besteld.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:39:11 #12
110987 ErwinRommel
pi_111422686
Trouwens, die VoG, die is dus op eigen kosten las ik _O-
pi_111422851
Pfft. Achterwiel kapot :{ ; mijn hele wijk moeten lopen en een schade van 60 tot 70 euro. Maar wel een gratis leenfiets omdat ik arm ben van de aardige fietsenmaker :D
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:22:23 #14
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_111424516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:24 schreef Drassss het volgende:

[..]

Gewoon prima en slim beleid, dus ik snap je klacht totaal niet.
Dan zal ik het even uitleggen: Volgens de wet mag je mensen een digitale loonstrook geven ipv een papieren, maar dan moeten ze daar expliciet toestemming voor geven. Wat PostNL nu doet is dat ze je papieren loonstrook stopzetten, tenzij je daar uitdrukkelijk tegen protesteert. De omgekeerde wereld dus (ook wel bekend als opt-out).

Stel je voor dat ik jou een brief stuur waarin staat dat ik elke maand 100 euro van je rekening ga incasseren, tenzij je mij van tevoren telefonisch laat weten dat je dat niet wilt. Dat is hetzelfde principe.

Daar komt ook nog eens bij dat die site van MijnPostNL een ongelofelijk brakke kutsite is, vergeven van foutmeldingen en beveiligingswaarschuwingen. En dat is dan alleen nog in het gunstige geval dat de site niet helemaal uit de lucht is.

Snap je het nu, Einstein?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_111425440
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, die VoG, die is dus op eigen kosten las ik _O-
Je krijgt het geld terug van PostNL
pi_111426097
De VOG is toch afgeschaft??
Er schijnt 'iets anders' voor in de plaats gekomen te zijn.....
  vrijdag 11 mei 2012 @ 17:10:40 #17
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111426397
Ik heb ook een tijdje geleden een VoG moeten inleveren. Ik weet dat je het geld terug kunt krijgen, weet iemand hoe ik dat moet declareren?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111428514
Bonnetje bij Teamcoach inleveren.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 18:05:38 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_111428579
Moet ik ook nog maar eens achteraan gaan, bijna twee jaar na dato. :')
pi_111428609
Ik hoefde geen bon in te leveren. Als ze mijn vog hadden ontvangen,zou ik het terug krijgen.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 18:29:57 #21
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111429526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef HetBrabandertje het volgende:
Bonnetje bij Teamcoach inleveren.
Ok, bonnetje zit al in mijn tas! :Y
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:20:33 #22
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111452934
Ik moet NU weg om te gaan werken!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111453298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

IT afdeling zit dus gewoon te prutsen. Kneiterharde fail!!!
Wie zegt dat de IT afdeling zit te prutsen? Een groot deel van de IT fails ontstaat door de vele schijven waar alles over gaat.

het personeel zegt: wij willen een programma dat aaaa kan want dat zou perfect werken en de meest efficiente aanpak zou zijn..
De manager die het door moet geven vind eigenlijk dat aaaa niet bij zijn visie aansluit en geeft door dat er een programma moet komen dat aaab kan. Zijn manager vind aaab een beetje duur, en vind dat er wel aabb van gemaakt kan worden omdat dat goedkoper is. Dan komt er overleg tussen het management van IT en business waarbij besloten word om er abbb van te maken. omdat dat het meest gunstige is. Daarna maakt het management van IT er bbbb van omdat dat volgens hun prettiger is om mee te werken en het wat "mooier" is (en vaak wat meer oplevert). Dan gaan de ontwikkelaars bbbb maken en leveren dat af aan de gebruikers... en die gebruikers denken "WTF is dit? Dit is niet war we om vroegen, dit is een onbruikbaar/onbeheersbaar baggerproduct!"

Nou, dan gebruiken we het oude maar weer...
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:24:51 #24
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111453948
Heb nog even met mijn TC overlegd over hoe de kosten voor het VoG te declareren. Volgens hem komt het óf automatisch bij mijn loon op, óf ik krijg er automatisch een dingetje van thuis. Afwachten maar!

Weinig post trouwens vanmorgen. Wel wat langer gewerkt, want er waren weinig mensen, dus ook een paar wijken van een ander voorbereid. Volgende week wordt de woensdag een piekdag, dus ik moet in plaats van donderdag, woensdag werken en de vrijdag ook trouwens. Invallen voor iemand anders. Dus, di, wo, vr, za werken i.p.v. di, do, za.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111454335
Ik moet ook maar eens heel hard en veel gaan werken :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_111454806
Heerlijk, 2 piekdagen achter elkaar. :D
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:59:36 #27
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_111454869
Waarom is volgende week woensdag een piekdag dan? Zou vrijdag niet veel logischer zijn?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:19:55 #28
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111455375
Kweet ook niet precies waarom. We kregen een mailing dat alles donderdagpost op woensdag zal worden bezorgd.
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:22:14 #29
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111456903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:24 schreef KatrienDuck het volgende:
Heb nog even met mijn TC overlegd over hoe de kosten voor het VoG te declareren. Volgens hem komt het óf automatisch bij mijn loon op, óf ik krijg er automatisch een dingetje van thuis. Afwachten maar!

Weinig post trouwens vanmorgen. Wel wat langer gewerkt, want er waren weinig mensen, dus ook een paar wijken van een ander voorbereid. Volgende week wordt de woensdag een piekdag, dus ik moet in plaats van donderdag, woensdag werken en de vrijdag ook trouwens. Invallen voor iemand anders. Dus, di, wo, vr, za werken i.p.v. di, do, za.
het komt op je loon
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:23:24 #30
Bijdehand mannetje
pi_111458520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:44 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Wie zegt dat de IT afdeling zit te prutsen? Een groot deel van de IT fails ontstaat door de vele schijven waar alles over gaat.

het personeel zegt: wij willen een programma dat aaaa kan want dat zou perfect werken en de meest efficiente aanpak zou zijn..
De manager die het door moet geven vind eigenlijk dat aaaa niet bij zijn visie aansluit en geeft door dat er een programma moet komen dat aaab kan. Zijn manager vind aaab een beetje duur, en vind dat er wel aabb van gemaakt kan worden omdat dat goedkoper is. Dan komt er overleg tussen het management van IT en business waarbij besloten word om er abbb van te maken. omdat dat het meest gunstige is. Daarna maakt het management van IT er bbbb van omdat dat volgens hun prettiger is om mee te werken en het wat "mooier" is (en vaak wat meer oplevert). Dan gaan de ontwikkelaars bbbb maken en leveren dat af aan de gebruikers... en die gebruikers denken "WTF is dit? Dit is niet war we om vroegen, dit is een onbruikbaar/onbeheersbaar baggerproduct!"

Nou, dan gebruiken we het oude maar weer...
Het personeel (wij dus) heeft nooit gevraagd om een site of een programma. Welke opdracht ons management aan de IT-afdeling heeft meegegeven weet ik uiteraard niet, maar tenzij er iemand gevraagd heeft om een slecht beveiligde site die voortdurend onbereikbaar is, kunnen we toch wel voorzichtig concluderen dat de IT-afdeling gefaald heeft.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:29:06 #31
Bijdehand mannetje
pi_111458690
Ze hebben nu zelfs de hele "Zelf Doen" sectie van de site (waaronder de loonstrookjes) maar uit de lucht gehaald. Vanmorgen kreeg ik deze:

Melding:

quote:
Het is momenteel niet mogelijk om uw personele zaken te regelen via Mijn PostNL.

Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

PostNL.
pi_111458890
Verstandig!
pi_111459024
Wordt nog leuk als alle VBG's gesloten zijn en iedereen afhankelijk is van die site!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 mei 2012 @ 16:13:00 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111461867
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 10:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik moet NU weg om te gaan werken!
Op dat tijdstip was ik al ruim 3 uren aan het werk :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111462229
Hier viel het reuze mee. :) Ik had 3 zakken en 2 x HAH.
pi_111463826
Leuk zeg, wat een dag.. :') Begon gisteren al met mn fiets die kapot ging, ging vandaag óók mijn leenfiets kapot. Die is gelukkig gemaakt door de monteur van de nabije caravangarage! Ik heb hem een knuffel gegeven van blijdschap dat ik dit niet aan de fietsenmaker uit hoefde te leggen.. Vervolgens tegen een hek mijn broek gescheurd, en de hele dag lopen klieren met een terugtraprem waar ik al 12 jaar niet mee heb gefietst. Nu eindelijk thuis.. :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:19:38 #37
342418 VKV
Plausibel
pi_111463849
5x HAH, wtf :') Had gelijk geen puf meer toen ik dat vanochtend zag. Allemaal van die rotblaadjes met een zo'n gladde die er telkens tussenuit viel :{
  zaterdag 12 mei 2012 @ 17:27:11 #38
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111464109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef Selestha het volgende:
Leuk zeg, wat een dag.. :') Begon gisteren al met mn fiets die kapot ging, ging vandaag óók mijn leenfiets kapot. Die is gelukkig gemaakt door de monteur van de nabije caravangarage! Ik heb hem een knuffel gegeven van blijdschap dat ik dit niet aan de fietsenmaker uit hoefde te leggen.. Vervolgens tegen een hek mijn broek gescheurd, en de hele dag lopen klieren met een terugtraprem waar ik al 12 jaar niet mee heb gefietst. Nu eindelijk thuis.. :P
Jij hebt wel een borrel verdiend! :P
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111464133
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Jij hebt wel een borrel verdiend! :P
Die staat er nu ook mooi voor klaar haha :D
pi_111465740
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het personeel (wij dus) heeft nooit gevraagd om een site of een programma. Welke opdracht ons management aan de IT-afdeling heeft meegegeven weet ik uiteraard niet, maar tenzij er iemand gevraagd heeft om een slecht beveiligde site die voortdurend onbereikbaar is, kunnen we toch wel voorzichtig concluderen dat de IT-afdeling gefaald heeft.
Met het personeel zou in dit geval eerder het personeel van HR bijvoorbeeld bedoeld worden. Het was gewoon even een algemeen voorbeeld van hoe ik als software ontwikkelaar de meeste projecten meemaak. Als je dan gewoon als ontwikkelaar zelf eens langs de "aanvragers" van het project gaat blijkt vaak dat zij iets totaal anders "besteld" hebben dan wat jij als ontwikkelaar die het moet gaan maken te horen hebt gekregen :X

Maar helaas (en wellicht gelukkig in dit geval) is dat mn werk niet bij de post O-) gelukkig hoef ik alleen maar brieven in gleuven te stoppen :-)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:02:18 #41
110987 ErwinRommel
pi_111466718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Met het personeel zou in dit geval eerder het personeel van HR bijvoorbeeld bedoeld worden. Het was gewoon even een algemeen voorbeeld van hoe ik als software ontwikkelaar de meeste projecten meemaak. Als je dan gewoon als ontwikkelaar zelf eens langs de "aanvragers" van het project gaat blijkt vaak dat zij iets totaal anders "besteld" hebben dan wat jij als ontwikkelaar die het moet gaan maken te horen hebt gekregen :X

Maar helaas (en wellicht gelukkig in dit geval) is dat mn werk niet bij de post O-) gelukkig hoef ik alleen maar brieven in gleuven te stoppen :-)
Waarom als software ontwikkelaar dan in hemelsnaam brievenbus manager worden? Noodgedwongen wellicht?
pi_111467981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom als software ontwikkelaar dan in hemelsnaam brievenbus manager worden? Noodgedwongen wellicht?
Inderdaad, verder werkzoekend maar handje ophouden vind ik maar niets (en ja ik weet het, een uitkering was financieel flink gunstiger geweest) O-)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 19:38:09 #43
110987 ErwinRommel
pi_111468045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Inderdaad, verder werkzoekend maar handje ophouden vind ik maar niets (en ja ik weet het, een uitkering was financieel flink gunstiger geweest) O-)
Dan prijs ik jou want jij hebt een hele goede instelling :)
Dat meen ik!
pi_111469103
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan prijs ik jou want jij hebt een hele goede instelling :)
Dat meen ik!
Dank je, dan ben je verder dan veel potentiele werkgevers... Het is me al meerdere keren overkomen dat ik bij sollicitatiegesprekken te horen krijg dat ze twijfels hebben over mijn niveau vanwege het werk dat ik op het moment doe.. }:|

Maar ja, dat laat ik de pret niet drukken, op het salaris en de werkomstandigheden na hoor je me niet klagen..
Ik moet eigenlijk zelfs zeggen dat ik zelf mn tijd bij de post tot dusver erg waardevol heb gevonden. Je beland in ene in een totaal andere wereld waardoor je alles weer eens in aan ander perspectief gaat zien. En ik heb er het volste vertrouwen in dat ik wel weer op mn pootjes terecht kom uiteindelijk. :)
pi_111470352
quote:

[..]

Herkenbaar. :) Hier dezelfde situatie.
Al ben ik dan geen software-ontwikkelaar, maar heb ik een sociaal juridische achtergrond. :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 mei 2012 @ 20:39:03 #46
Maffe Fries
pi_111470729
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze hebben nu zelfs de hele "Zelf Doen" sectie van de site (waaronder de loonstrookjes) maar uit de lucht gehaald. Vanmorgen kreeg ik deze:

Melding:

[..]

Ach ja. Leuker kunnen we het niet maken, wel onhandiger
pi_111471602
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Herkenbaar. :) Hier dezelfde situatie.
Al ben ik dan geen software-ontwikkelaar, maar heb ik een sociaal juridische achtergrond. :)
Het valt me op dat er veel mensen met een soortgelijke situatie bij de post werken. Altijd goed te zien dat je niet de enige bent. :)
pi_111471785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hier in Groningen zijn heel veel "noodgedwongen" postbezorgers. Veel afgestudeerden die geen werk kunnen vinden en daarom maar bij de post gaan werken. Met een studentenkamer vallen de maandelijkse kosten nog wel mee. Dat is met een baantje als postbezorger nog wel op te brengen. Bij mijn depot werken eigenlijk ook maar een paar huismoeders. De rest zijn werkzoekenden of mensen die met een uitkering aan het werk zijn gezet bij PostNL. Gevolg is wel dat het verloop hier heel hoog is.

Zelf werk ik ook bij de post omdat mijn tijdelijk contract na 3 jaar niet verlengd werd. Tussendoor nog wel weer een tijdelijke klus gevonden, maar na 3 maanden stond ik weer op straat. Kon toen gelukkig gelijk weer terugkomen bij de post. Inmiddels ben ik zelf een bedrijfje aan het opstarten. Een baan vinden in het noorden is bijna niet te doen, dan maar zelf iets creëren. :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:19:52 #49
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111472444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:

[..]
Inmiddels ben ik zelf een bedrijfje aan het opstarten. Een baan vinden in het noorden is bijna niet te doen, dan maar zelf iets creëren. :)
Iets met fitness/gezondheid? Leuk!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:41:53 #50
110987 ErwinRommel
pi_111475165
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:19 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Iets met fitness/gezondheid? Leuk!
Op deze muziek??
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:57:29 #51
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111475735
Ja, dat is wel een lekkere meestamper, kzal hem even op mijn iPod zetten, voor de cardiotraining! *O*
"Everybody lies..."
House M.D.
  zondag 13 mei 2012 @ 09:46:13 #52
Bijdehand mannetje
pi_111484024
quote:

[..]

Aan de andere kant moet je wel bedenken dat je jarenlang iedere maand een fikse premie hebt betaald aan de volksverzekeringen, oa voor als een situatie als deze zich zou voordoen.

Als je een brandverzekering hebt en je huis brandt af (buiten jouw schuld), dan hoef je je toch ook niet schuldig te voelen als je claimt bij je verzekering?

Want dat is het in feite: Het is geen aalmoes, gewoon een verzekering waar je jarenlang premie voor hebt betaald, en die nu uitkeert.
pi_111485220
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 09:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Aan de andere kant moet je wel bedenken dat je jarenlang iedere maand een fikse premie hebt betaald aan de volksverzekeringen, oa voor als een situatie als deze zich zou voordoen.

Als je een brandverzekering hebt en je huis brandt af (buiten jouw schuld), dan hoef je je toch ook niet schuldig te voelen als je claimt bij je verzekering?

Want dat is het in feite: Het is geen aalmoes, gewoon een verzekering waar je jarenlang premie voor hebt betaald, en die nu uitkeert.
Het gaat me ook niet om het geld of wat dan ook, maar om het bezig zijn. Ik zou gek worden als ik de hele dag thuis moet zitten van het UWV. Ik zie het bij mn vader, die deed toen hij werkte ook nog vrijwilligerswerk in een zorginstelling. Maar zelfs dat mag van het UWV niet omdat hij dan niet zn volledige tijd bezig is met werk zoeken....

*zucht...* Welkom in Nederland...
pi_111524902
Walibi was super!
Fantastisch weer, goede organisatie en de sfeer was oké!
Voor herhaling vatbaar...met name de achtbanen.
pi_111525185
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Op deze muziek??
Als ik dergelijke muziek op zou hebben, dan zou ik best snel lopen denk ik.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_111525201
Is het a.s. woensdag voor elke vestiging een piekdag?
Wellicht kan ik mezelf dan aanmelden op extra te werken :9
pi_111525471
Ja, is een piekdag.
pi_111525513
Mooi
pi_111528122
Ik ben woensdag vrij :) Moet naar het ziekenhuis voor controle :(Maar dat hoort er nog altijd bij)
  maandag 14 mei 2012 @ 12:18:52 #60
341900 Atmosphere82
pi_111528408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dan zal ik het even uitleggen: Volgens de wet mag je mensen een digitale loonstrook geven ipv een papieren, maar dan moeten ze daar expliciet toestemming voor geven. Wat PostNL nu doet is dat ze je papieren loonstrook stopzetten, tenzij je daar uitdrukkelijk tegen protesteert. De omgekeerde wereld dus (ook wel bekend als opt-out).

Stel je voor dat ik jou een brief stuur waarin staat dat ik elke maand 100 euro van je rekening ga incasseren, tenzij je mij van tevoren telefonisch laat weten dat je dat niet wilt. Dat is hetzelfde principe.

Daar komt ook nog eens bij dat die site van MijnPostNL een ongelofelijk brakke kutsite is, vergeven van foutmeldingen en beveiligingswaarschuwingen. En dat is dan alleen nog in het gunstige geval dat de site niet helemaal uit de lucht is.

Snap je het nu, Einstein?
Dat doen ze toch met alles bij PostNL?
  maandag 14 mei 2012 @ 12:21:46 #61
341900 Atmosphere82
pi_111528520
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:02 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Het gaat me ook niet om het geld of wat dan ook, maar om het bezig zijn. Ik zou gek worden als ik de hele dag thuis moet zitten van het UWV. Ik zie het bij mn vader, die deed toen hij werkte ook nog vrijwilligerswerk in een zorginstelling. Maar zelfs dat mag van het UWV niet omdat hij dan niet zn volledige tijd bezig is met werk zoeken.... *zucht...* Welkom in Nederland...
Precies! Een vriend van me heeft dezelfde archiefopleiding gedaan als ik, maar hij zit in de bijstand. Hij wil tot de tijd dat hij een betaalde baan heeft gevonden vrijwilligerswerk doen in die richting (of om het even wat) maar hij mag dat ook niet van het UWV. En reken maar niet dat het UWV ook maar ergens bij meedenkt of enige service biedt! :N
  maandag 14 mei 2012 @ 12:24:05 #62
341900 Atmosphere82
pi_111528596
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Op dat tijdstip was ik al ruim 3 uren aan het werk :P
Hehe!
  maandag 14 mei 2012 @ 15:11:31 #63
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111534115
Wordt er post bezorgd op 17 mei mensen?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111534144
quote:
5s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef Blistering het volgende:
Denk het niet,
correct me if i'm wrong.
pi_111534155
quote:
Nee
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 14 mei 2012 @ 15:12:51 #66
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111534166
Thanks voor het snelle antwoord, verjaardagskaart maar een dag eerder laten komen dus ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111536121
quote:
Nee, heb een sms gehad dat we dan niet werken :)
  maandag 14 mei 2012 @ 17:38:25 #68
341900 Atmosphere82
pi_111540142
Dat wordt dus weer lekker druk aanstaande zaterdag, of vrijdag al?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 mei 2012 @ 17:43:01 #69
Maffe Fries
pi_111540345
de woensdag wordt drukker dan een tegenwoordig normale woensdag en ook de vrijdag wordt wat drukker dan nu normaal is.
pi_111542442
De woensdag wordt hier, gezien de cijfers, net zo druk als de donderdag normaal is. Behoorlijk druk dus. De vrijdag valt mee en de zaterdag schijnt behoorlijk rustig te worden, zijn volgens mij ook wel aardig wat bedrijven dicht op vrijdag, dus ook minder post dan.
pi_111546895
Ik heb helemaal niets gehoord over aanstaande donderdag of we vrijzijn of niet. :') Dat woensdag een piekdag is, weet ik ook van hier.
Ik geloof dat deze tc nog slechter is in communiceren dan de vorige. :(

Ik gok hier op een drukke woensdag. 5 zakken of zoiets wat ik normaal op donderdag heb. :)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 mei 2012 @ 19:58:19 #72
Maffe Fries
pi_111547121
het gaat goed met MijnPostNL

quote:
Application and Network Access Portal

You cannot access this site due to an internal error.
Try to access this site again in a few minutes.
If the problem persists contact the site administrator.
in de titelbalk staat nog:
quote:
Microsoft Forefront Unified Acces Gateway - Error Page
pi_111550569
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb helemaal niets gehoord over aanstaande donderdag of we vrijzijn of niet. :') Dat woensdag een piekdag is, weet ik ook van hier.
Ik geloof dat deze tc nog slechter is in communiceren dan de vorige. :(

Ik gok hier op een drukke woensdag. 5 zakken of zoiets wat ik normaal op donderdag heb. :)
Ik vind het best handig om hier te lezen wat voor dag het is :')
pi_111553823
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind het best handig om hier te lezen wat voor dag het is :')
Ik ook hoor :P Ik weet meer via de mensen hier dan van mijn tc. :')
pi_111554913
Ik heb deze week een sollicitatiegesprek voor de functie van vakantiebezorger. Wat kan ik verwachten? Tips zijn welkom =)
pi_111555629
Maar dat is toch logisch dat we vrij zijn op dagen als hemelvaart,pasen en pinksteren?

janaotj, ze vragen of je een fiets hebt en wanner je precies kan werken, het is vrij makkelijk om aangenomen te worden.
pi_111556237
:) Is ook wel logisch, hoor.
Maar ik doelde meer op andere dingen die ik via hier weet en niet via mijn tc.
pi_111556437
Nvm
pi_111563135
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik ook hoor :P Ik weet meer via de mensen hier dan van mijn tc. :')
Ik kom eigenlijk alles hier het eerste te weten. :')
pi_111567927
Ik kreeg gisteren het verzoek om een keer extra naar de depots te rijden vandaag met enkel HAH. Het is behoorlijk veel vandaag hier. Maar voor mijn autowijk heb ik dan weer geen enkele HAH. Beetje krom. :?
pi_111578278
Eerste dag van de nieuwe diensten. Die tijden staan dus echt veel te krap. Voor m'n eerste wijk stond een kwartiertje, maar met de post van vandaag was ik al 10 minuten zoet met ingooien. En de grote hoeveelheid post achter de rooie kaart hielp ook niet echt mee. Vrijdag weer dezelfde dienst, maar dan uiteraard met de vrijdag-tijden. Ben benieuwd.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:01:01 #82
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111578369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 13:58 schreef HetBrabandertje het volgende:
Eerste dag van de nieuwe diensten. Die tijden staan dus echt veel te krap. Voor m'n eerste wijk stond een kwartiertje, maar met de post van vandaag was ik al 10 minuten zoet met ingooien. En de grote hoeveelheid post achter de rooie kaart hielp ook niet echt mee. Vrijdag weer dezelfde dienst, maar dan uiteraard met de vrijdag-tijden. Ben benieuwd.
Een kwartier lijkt me ook wel heel weinig. Hoeveel zakken had je?
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 mei 2012 @ 14:05:17 #83
Maffe Fries
pi_111578550
Showwijkje dus.

Ik kijk nooit naar wat ik moet sorteren. Aan de hand van het aanwezige personeel weet ik wel voor welke kasten ik moet gaan zitten. Lekker makkelijk dus :)
pi_111578836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Een kwartier lijkt me ook wel heel weinig. Hoeveel zakken had je?
1 volle tas die met moeite dichtging.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:31:13 #85
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111579664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

1 volle tas die met moeite dichtging.
Zo'n tas kost mij toch zeker een klein half uurtje, ingooien + zetten.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111579829
Vandaag werd ik wéér bij een andere wijk gezet die ik totaal niet ken, en dus een beetje traag was met ingooien, zetten wel net zo snel als anderen... maar dan zit ik met mensen die compleet over de zeik gaan. Ja, moeten ze mij niet bij wijken zetten die alle drie zes bakken vol hebben met 40 verschillende vakjes die ik niet eens ken...
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:37:55 #87
189430 Anonymousz
pi_111579986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Nezhi het volgende:
Vandaag werd ik wéér bij een andere wijk gezet die ik totaal niet ken, en dus een beetje traag was met ingooien, zetten wel net zo snel als anderen... maar dan zit ik met mensen die compleet over de zeik gaan. Ja, moeten ze mij niet bij wijken zetten die alle drie zes bakken vol hebben met 40 verschillende vakjes die ik niet eens ken...
elke zaterdag doe ik een andere wijk best wel vervelend -O-
pi_111580136
Haha, naja vandaag was het net zo druk als een normale donderdag.. morgen ook :s
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:43:11 #89
189430 Anonymousz
pi_111580208
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef Nezhi het volgende:
Haha, naja vandaag was het net zo druk als een normale donderdag.. morgen ook :s
gelukkig is het op zaterdag nooit druk dat scheelt
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:49:31 #90
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111580478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Nezhi het volgende:
Nee, dat is niet lekker relax werken!
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 14:53:54 #91
189430 Anonymousz
pi_111580650
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:49 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Nee, dat is niet lekker relax werken!
heb jij vaste wijken om te voorbereiden?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:42:40 #92
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111582419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

heb jij vaste wijken om te voorbereiden?
Eigenlijk wel, maar ook weer niet! De wijken die ik doe, worden op niet-piekdagen op andere kasten gedaan. Dus, soms als ik met een wijk wil beginnen, is die ineens al gedaan en moet ik iets anders doen. Dat is dan meestal achter een vreemde kast. Vanmorgen was dat ook weer zo. Gebeurt regelmatig. Ook word ik wel eens op een niet-piekdag ingezet, zoals deze week vrijdag. Dan moet ik ook achter een vreemde kast. Ja dat gaat dan lekker langzaam dat ingooien. Dan voel ik me wel eens opgelaten tegenover de vaste mensen die heel geroutineerd zijn.
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:32:20 #93
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_111587271
Vandaag echt heel irritante folders... Allemaal verschillende groottes. De folder van 1 of ander ontharings-salon was het meest irritant. Dat ding heb ik wel 80x van de straat geraapt of uit me kar gevist. Gleden er gewoon steeds tussen uit en waren te klein om lekker te klemmen tussen de rest.

Wel bij mezelf me nieuwe contract bezorgt. Een jaar contract dit keer, wat in gaat op 1 juni.
Op de valreep ook nog een brief voor pensioen, ook weer leuk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_111587950
Wat een weer vandaag! Maakte het een stuk zwaarder. :(
pi_111588401
Hier kwamen er vandaag 6 folders met de post :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 15 mei 2012 @ 19:01:06 #96
Bijdehand mannetje
pi_111590807
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Herfstblad het volgende:
Hier de hele dag zonnig. Wel een flinke wind!
pi_111591979
Regen, dan weer droog....regenbroek aan, regenbroek uit!
Horendol werd ik ervan.

6 tassen + 5 folders...post was goed gezet.
pi_111595268
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:46 schreef Herfstblad het volgende:
Hier ook ja, inclusief onweer :{
pi_111599349
Hagelbui....:( Maar goed dat ik stond te schuilen....op dat moment kwamen ze de post brengen...
Had 6 zakken.... Na thuiskomst post geopend, mijn contract is verlengd :)
pi_111611944
Vandaag mijn loonstrookje ontvangen in mijn ING account. Bedankt voor de tip! :)
pi_111614194
Scholieren zetten fiets postbode op slot

Leuk geintje, in de buurt ook :') Moet maar even extra op mn fiets letten..
pi_111616629
Eén van mijn grootste angsten als ik aan het werk ben. :')
pi_111616757
Toch even aan jullie experts vragen (aangezien het met koninginne dag e.d. anders was)

De post die vandaag opgehaald wordt, wordt vrijdag bezorgd.
De post die morgen (donderdag) in de brievenbus wordt gestopt, wordt vrijdag opgehaald en zaterdag bezorgd.

Pakketen die vandaag verzonden worden, worden vrijdag bezorgd.
Pakketen die morgen verzonden worden (lees: afgeleverd) worden vrijdag opgehaald door de chaffeurs.

Correct? :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:00 #104
342418 VKV
Plausibel
pi_111617995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 10:57 schreef Aardappel2610 het volgende:
Eén van mijn grootste angsten als ik aan het werk ben. :')
Maar de angst is nog net niet groot genoeg dat je hem zelf op slot zet? :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:56 #105
342418 VKV
Plausibel
pi_111618034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Selestha het volgende:

Wow, die school heeft het wel heel keurig afgehandeld! ^O^
pi_111619169
Ik zet mijn fiets eigenlijk altijd op slot. Probeer het vaak in dezelfde volgorde te doen. Fiets neerzetten, fiets op slot, HAH pakken en dan de post. :)
Ik zie zoiets als dit zo voor me. Of dat ze je fiets verplaatsen. :P
pi_111619919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Selestha het volgende:

:')

Wel netjes afgehandeld van de school
pi_111622965
Is mij ook een keer gebeurd, hadden ze de sleutels in een bak gegooid...
Wist gelukkig wel zo ongeveer wie het gedaan moesten hebben, dus na wat aandringen hebben ze toch de sleutels terug gegeven. Later kwam ik ze tegen met hun vader erbij, die was niet zo blij met wat ze gedaan hadden ~O>
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 14:15:30 #109
Maffe Fries
pi_111624182
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 11:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Toch even aan jullie experts vragen (aangezien het met koninginne dag e.d. anders was)

De post die vandaag opgehaald wordt, wordt vrijdag bezorgd.
De post die morgen (donderdag) in de brievenbus wordt gestopt, wordt vrijdag opgehaald en zaterdag bezorgd.

Pakketen die vandaag verzonden worden, worden vrijdag bezorgd.
Pakketen die morgen verzonden worden (lees: afgeleverd) worden vrijdag opgehaald door de chaffeurs.

Correct? :)
ik denk het wel ja
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 14:17:14 #110
Maffe Fries
pi_111624250
quote:
Postbode raakt duizend poststukken kwijt

Een postbode van PostNL is zo'n duizend poststukken kwijtgeraakt die in het Groningse dorp Leek bezorgd hadden moeten worden. De vrouw is ontslagen, zo meldde een woordvoerster van PostNL woensdag.

De postbezorgster zegt dat ze de enveloppen en kaarten vorige week op het distributiecentrum in Roden heeft laten liggen, maar een zoektocht daar leverde niets op.

Of de vrouw de poststukken achterover heeft gedrukt, kan de woordvoerster niet zeggen. De bedrijfsrecherche onderzoekt wat er is gebeurd.

De zaak kwam aan het licht toen er meerdere klachten binnenkwamen van mensen die geen post hadden ontvangen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ststukken-kwijt.html
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 14:20:41 #111
Maffe Fries
pi_111624376
vandaag trouwens lekker lang bezig geweest met sorteren. Moest bij andere teams bijspringen, dus weer voor nieuwe kasten gestaan. Ingooien duurde een stuk langer dan normaal, want er zat een mailing bij die door de sorteermachine er bijna volledig uitgegooid was. Kaarten plakten daarnaast ook nog eens aan elkaar vast :')
pi_111624687
Zojuist te horen gekregen dat ik een contract voor onbepaalde tijd krijg als zaterdagbesteller.
Ze kwamen er landelijk achter dat zaterdagbezorgers massaal wegliepen en dat werkte dus niet echt goed... :')

Ben alleen wel benieuwd wat er dan straks gebeurd als de functie verdwijnt, want die VBG's moeten ooit toch wel een keer sluiten....? Alleen lees je nu bijna dagelijks dat er postbezorgers zijn ontslagen vanwege niet bezorgen van de post of dat er hele wijken maanden geen post hebben gehad...

Zal mij ook niets verbazen als ze alsnog de hele reorganisatie afblazen (alleen dat kunnen ze niet uitleggen aan de aandeelhouders, dus die kans is zeeeeeer klein dat ze 't doen).
pi_111624820
Ik heb een brief gelezen (zat tussen zo een bezorgrapport) dat de reorganisatie hier is stopgezet, georoute gaat er ook uit. Een teamcoach die weg was naar Amsterdam is nu weer een weekje terug.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 14:37:17 #114
Maffe Fries
pi_111625054
Georoute is idd stilgelegd. Het is op 50 VBG's uitgerold en ze willen eerst kijken hoe het gaat en de fouten uit het systeem halen, zo stond in die brief die ik toevallig vandaag ook gelezen heb.

Wij werken inmiddels een maand met Georoute en de eerste veranderde straten zijn al teruggedraaid, omdat er geen hout van klopte. Heb vandaag een aantal kasten omgestickerd met de betere volgorde en nieuwe briefjes in de Sammi gestopt.
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:38:31 #115
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_111625095
Had gisteren een dame in mijn wijk die al tijden beweerd post te missen.
Ze had gebelt met kantoor of iets, en die geven gewoon lekker mij de schuld.
Overigens heb ik volgens mijn postbode+ nog geen enkele klacht gehad.

Lekker dat er dan ergens een troela zit die aan een bewoner van mijn wijk verteld dat het aan mij ligt dat ze vaak post missen. :(

Nooit aankomen pfft, alles wat ik krijg bezorg ik gewoon. (Tenzij het weer eens enorm slecht gesorteerd is, maar dan zit het er de volgende dag weer bij) Was er in ieder geval goed boos over.
Iemand anders wel eens zoiets gehad?
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:48 #116
110987 ErwinRommel
pi_111625324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef Shreever het volgende:
Had gisteren een dame in mijn wijk die al tijden beweerd post te missen.
Ze had gebelt met kantoor of iets, en die geven gewoon lekker mij de schuld.
Overigens heb ik volgens mijn postbode+ nog geen enkele klacht gehad.

Lekker dat er dan ergens een troela zit die aan een bewoner van mijn wijk verteld dat het aan mij ligt dat ze vaak post missen. :(

Nooit aankomen pfft, alles wat ik krijg bezorg ik gewoon. (Tenzij het weer eens enorm slecht gesorteerd is, maar dan zit het er de volgende dag weer bij) Was er in ieder geval goed boos over.
Iemand anders wel eens zoiets gehad?
Lullig ja.
Mij overkomt het ook wel eens dat ik aangesproken word door bv fouten van de concurrent. Gelukkig heb ik briefjes op zak met de telefoonnummers van de concurrenten :)
Ik ken mijn routes zo goed dat ik nooit fouten maak. Nu ja, soms wel eens dat er per ongeluk een brief bij de verkeerde is binnengevallen omdat die kleefde aan bv een tijdschrift welke in plastic zat verpakt. Maar daar heb ik ook weer excuusbriefjes voor :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:45:42 #117
110987 ErwinRommel
pi_111625355
En vandaag mijn contract binnengekregen, gaat per 4 juni in. Dan ben ik uitzendkracht af.
Plus een brief voor het intranet wat volgens jullie niet naar behoren werkt :D
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:13:49 #118
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_111626399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef Deezertje het volgende:

Ben alleen wel benieuwd wat er dan straks gebeurd als de functie verdwijnt, want die VBG's moeten ooit toch wel een keer sluiten....? Alleen lees je nu bijna dagelijks dat er postbezorgers zijn ontslagen vanwege niet bezorgen van de post of dat er hele wijken maanden geen post hebben gehad...

Zal mij ook niets verbazen als ze alsnog de hele reorganisatie afblazen (alleen dat kunnen ze niet uitleggen aan de aandeelhouders, dus die kans is zeeeeeer klein dat ze 't doen).
Het lijkt er een beetje op alsof de schuld wordt afgeschoven op de uitvoerder, namelijk de postbezorger/postbode. Beetje erg flauw, vind ik.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 15:14:35 #119
Maffe Fries
pi_111626438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
En vandaag mijn contract binnengekregen, gaat per 4 juni in. Dan ben ik uitzendkracht af.
Plus een brief voor het intranet wat volgens jullie niet naar behoren werkt :D
nice :)

Hoort er ook een ander (hoger) loon bij?
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:16:21 #120
110987 ErwinRommel
pi_111626507
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nice :)

Hoort er ook een ander (hoger) loon bij?
Op basis van 20 uur per week, praktijk is dat eerder tegen de 40, schaal 2.
Ietsje hoger, niet veel.
pi_111626612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:28 schreef Deezertje het volgende:
Zojuist te horen gekregen dat ik een contract voor onbepaalde tijd krijg als zaterdagbesteller.
Ze kwamen er landelijk achter dat zaterdagbezorgers massaal wegliepen en dat werkte dus niet echt goed... :')

Nou ik krijg een contract voor onbepaalde tijd met de functie postbezorger ( ik was zaterdagbesteller)
Met een extra compensatie, omdat ik wel voorbereid...
Ben benieuwd of ik er op achteruit ga.

Die compensatie bestaat uit een half uur extra (bovenop de gewerkte uren) loon per dag.
pi_111626721
Hier is trouwens gisteren tijdens de vergadering officieel bekend gemaakt dat overuren niet meer betaalt worden, er wordt alleen nog gewerkt met de ''scenario's'' oftewel je krijgt precies de uren die in je contract staan en geen minuut meer.

Wist ik al uiteraard, want ik heb nog nooit betaald gekregen wat ik meer liep. Maar dit is dus het nieuwe beleid.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:41 #123
342418 VKV
Plausibel
pi_111626792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:
Hier is trouwens gisteren tijdens de vergadering officieel bekend gemaakt dat overuren niet meer betaalt worden, er wordt alleen nog gewerkt met de ''scenario's'' oftewel je krijgt precies de uren die in je contract staan en geen minuut meer.

Wist ik al uiteraard, want ik heb nog nooit betaald gekregen wat ik meer liep. Maar dit is dus het nieuwe beleid.
Huh wat? Ik heb een contract voor vier uur per week maar ik werk standaard minstens 6 uur (mijn dienst is 6 uur en 20 min). Ik neem aan dat je wel gewoon je dienst uitbetaald krijgt? :')
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:49 #124
Maffe Fries
pi_111626795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Op basis van 20 uur per week, praktijk is dat eerder tegen de 40, schaal 2.
Ietsje hoger, niet veel.
k, maar met 40 uur per week tikt het wel aan natuurlijk :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 15:25:40 #125
Maffe Fries
pi_111626834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef VKV het volgende:

[..]

Huh wat? Ik heb een contract voor vier uur per week maar ik werk standaard minstens 6 uur (mijn dienst is 6 uur en 20 min). Ik neem aan dat je wel gewoon je dienst uitbetaald krijgt? :')
dat zal niet veranderen, alleen als het scenario weer eens niet klopt ben je mooi de sjaak als er plotseling veel post is ...
pi_111626845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef VKV het volgende:

[..]

Ja, mijn dienst per week is officieel 10 uur. Maar als ik meer loop door drukte ofzo, krijg ik dat niet betaalt.
pi_111626964
mag dat nou allemaal zomaar? ik blijf het maar dubieus vinden..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_111627098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef sbientje het volgende:
Geen idee of het mag, ik vind het ook dubieus. Maar het is wel het beleid, en de ''scenario's zijn ruim berekend in alle redelijkheid''..

Jaja, ik heb op een piekdag met HaH wel 25 minuten meer voor mijn wijk dan op een daldag zonder HaH :')
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:38:59 #129
342418 VKV
Plausibel
pi_111627349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Selestha het volgende:

[..]

Geen idee of het mag, ik vind het ook dubieus. Maar het is wel het beleid, en de ''scenario's zijn ruim berekend in alle redelijkheid''..

Jaja, ik heb op een piekdag met HaH wel 25 minuten meer voor mijn wijk dan op een daldag zonder HaH :')
Scenario's worden sowieso compleet uit iemands duim gezogen :')
pi_111627766
Zo vond ik het voor een piekdag vandaag ook niet echt druk. Alleen door onderbezetting als gevolg van miscommunicatie was het toch aanpoten. Voor vrijdag leek er haast meer post klaar te staan (al blijft het zelfs na de voorsortering lastig inschatten hoe druk het daadwerkelijk gaat worden).
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:32:32 #131
Bijdehand mannetje
pi_111629395
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Georoute is idd stilgelegd. Het is op 50 VBG's uitgerold en ze willen eerst kijken hoe het gaat en de fouten uit het systeem halen, zo stond in die brief die ik toevallig vandaag ook gelezen heb.

Wij werken inmiddels een maand met Georoute en de eerste veranderde straten zijn al teruggedraaid, omdat er geen hout van klopte. Heb vandaag een aantal kasten omgestickerd met de betere volgorde en nieuwe briefjes in de Sammi gestopt.
Ik hoorde vandaag zelfs van mijn TC dat dat ze waarschijnlijk helemaal met Georoute gaan stoppen. Het heeft ze tot nu toe alleen maar heel veel geld gekost, en geleid tot ergernissen bij de betrokkenen.
pi_111629940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag zelfs van mijn TC dat dat ze waarschijnlijk helemaal met Georoute gaan stoppen. Het heeft ze tot nu toe alleen maar heel veel geld gekost, en geleid tot ergernissen bij de betrokkenen.
^O^ Nu nog de scenario's afschaffen ;)
pi_111631812
@ Lanawoef....
Die man van het gas is bij ons maar 15 minuten bezig geweest....daarbij moet ik wel zeggen...hij moet niet iets van een lek vinden ofzo....maar dan weet je het, gewoon een afspraak maken :)
pi_111634071
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik minstens 45 min met HAH. :')

Ik heb een lekke band. :'( Ik ging de stoep af en toen was 'ie lek. Had toen nog 2 volle tassen toen. Vrijdagochtend maar even langs de fietsenmaker dus. Heb de fiets van mijn ma even geleend, maar daar kunnen de tassen niet goed op. trap er onderhet fietsen steeds tegenaan. :')

Ik had verrassend weinig post. Maar 3 volle tassen. Een andere collega had heel veel. Die was bij 5 uur nog aan het lopen toen ik op het depot was om mijn spullen in te leveren. Maar er was verwarring of het nou een dal- of piekdag was.

En Georoute afschaffen klinkt best fijn. :)
pi_111634217
Weet iemand hoe het zit als je 2e contract krijg...Heb een brief dat ik een salarisschaal omhoog was gegaan, nu staat er:

Werknemer is ingedeeld in de salaristabel,genoemd in bijlage 1 van de cao voor postbezorgers, leeftijdsjaar cq schaaljaar 00. Bij aanvang dienstverband bedraagt het salaris

Kloptdat of moet ik zeggen dat ik in salarisschaal 1 zit?
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:38:43 #136
Bijdehand mannetje
pi_111634324
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Selestha het volgende:

[..]

^O^ Nu nog de scenario's afschaffen ;)
Bij ons kijken ze niet echt naar scenario's. Hoeveel mensen je binnen hebt hangt af van hoeveel ze er beschikbaar hebben. En voor het lopen van de wijken krijg je een standaardtijd. Als je meer dan 2 tassen hebt krijg je extra tijd, meestal tussen de 10 en 30 minuten per twee tassen, afhankelijk van hoe ver je wijk van het depot af ligt. Dat is ingevoerd omdat we geen zakjesadressen en onderbussen meer gebruiken sinds het Autobedrijf hier actief is. Nou ja, actief, tussen het roken en koffiedrinken door schijnen ze nog wel eens wat werkzaamheden te verrichten.
pi_111634368
quote:
natuurlijk mag dat niet ; het wettelijk minimum loon is toch niet voor niks vastgesteld.
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 16 mei 2012 @ 18:40:24 #138
110987 ErwinRommel
pi_111634396
Hoho, niet té negatief over het autobedrijf hè?
Vaker gaat het goed dan dat het fout gaat ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 19:31:09 #139
Maffe Fries
pi_111636472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 18:34 schreef gridjuh het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je 2e contract krijg...Heb een brief dat ik een salarisschaal omhoog was gegaan, nu staat er:

Werknemer is ingedeeld in de salaristabel,genoemd in bijlage 1 van de cao voor postbezorgers, leeftijdsjaar cq schaaljaar 00. Bij aanvang dienstverband bedraagt het salaris

Kloptdat of moet ik zeggen dat ik in salarisschaal 1 zit?
je gaat een schaaljaar omhoog, maar blijft in de salarisschaal.
pi_111638949
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2012 19:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je gaat een schaaljaar omhoog, maar blijft in de salarisschaal.
Maar dat is toch alleen als je jonger dan 23 bent? Ik ben ouder dan 23
pi_111638955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 06:44 schreef Selestha het volgende:
Vandaag mijn loonstrookje ontvangen in mijn ING account. Bedankt voor de tip! :)
alleen wordt de betaling niet eerder dan de 21e gedaan
ze zijn er wel vroeg bij,mede doordat normaal op de 13e van elke maand alles wordt verwerkt
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:14:56 #142
189430 Anonymousz
pi_111639098
off topic

erwin
je naam is niet blauw
  woensdag 16 mei 2012 @ 20:28:53 #143
110987 ErwinRommel
pi_111639746
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2012 20:14 schreef Anonymousz het volgende:
off topic

erwin
je naam is niet blauw

Klopt, modschap opgegeven, want fulltime werk eigen zaak erbij (webshop) en nog modschap, tja, keuzes maken ;)
pi_111639769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

ik hoop dat de oude lopen dan weer terugkomen
pi_111639829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:50 schreef HetBrabandertje het volgende:
Zo vond ik het voor een piekdag vandaag ook niet echt druk. Alleen door onderbezetting als gevolg van miscommunicatie was het toch aanpoten. Voor vrijdag leek er haast meer post klaar te staan (al blijft het zelfs na de voorsortering lastig inschatten hoe druk het daadwerkelijk gaat worden).
dit zal plaatselijk geweest zijn met 5 om 4 vond ik het wel druk(althans zwaar in gewicht)
pi_111640006
btw de site(onderdeel zelf doen ligt nog steeds plat)dit is al bijna een week.
een voordeel ze waren niet de enige de GBA afdeling van de gemeenten lagen ook plat de hele week.
pi_111645784
wordt er eigenlijk post bezorgd vrijdag ? Of wordt dat zaterdag of zelfs volgende week dinsdag pas? Ik snap nooit wanneer postbezorgers nou vrij hebben, met hemelsvaartdag oke maar verder? :P
There are only 151 Pokémon.
pi_111645875
Voor zover ik weet is het alleen morgen geen bezorgdag en vrijdag en zaterdag wel :)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 mei 2012 @ 22:56:54 #149
Maffe Fries
pi_111646192
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
wordt er eigenlijk post bezorgd vrijdag ? Of wordt dat zaterdag of zelfs volgende week dinsdag pas? Ik snap nooit wanneer postbezorgers nou vrij hebben, met hemelsvaartdag oke maar verder? :P
je mag best vrij nemen, maar ik moet vrijdag en zaterdag gewoon aan het werk.
pi_111647776
Zie mijn post 1-2 p terug.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:44:33 #151
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111657527
Zaterdag wordt er wel extreem weinig post verwacht heb ik gehoord. Veel bedrijven zijn ook een paar dagen dicht misschien.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111657755
Ja, dat heb ik ook gehoord van mijn TC.
Eindelijk eens iets wat ik eerder heb gehoord dan wat ik hier op internet lees :D
pi_111658035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef KatrienDuck het volgende:
Zaterdag wordt er wel extreem weinig post verwacht heb ik gehoord. Veel bedrijven zijn ook een paar dagen dicht misschien.
Ideaal :)
pi_111658293
Dat is wel fijn als er zaterdag weinig is. :)

Ik zit te kijken naar een nieuwe fiets, maar heel veel nieuwe fietsen hebben geen geschikte bagagedrager. :')
pi_111658950
Mja, weinig post misschien, maar wel gewoon HaH. Zo snel ben je dus ook weer niet klaar ;)
pi_111658986
Mijn wijk heeft heel weinig HAH (hoogstens een halve zak en dan is het nog teveel).
Hoop dat ik snel klaar ben, zaterdag :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 mei 2012 @ 11:46:31 #157
Maffe Fries
pi_111659190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:37 schreef Selestha het volgende:
Mja, weinig post misschien, maar wel gewoon HaH. Zo snel ben je dus ook weer niet klaar ;)
mja, als de HAH dun is dan kun je alsnog er snel doorheen. Je hoeft immers onderweg niet vaak te stoppen om nieuwe post of HAH te pakken
pi_111661348
quote:
Nee dat mag niet. Mensen moeten minimaal het minimumloon verdienen, zoals eerder geopperd is.

Sowieso negeert PostNL massaal de wetgeving, zowel wat betreft minimumloon als arbeidsomvang. Mede hierdoor ga ik er z.s.m. mee stoppen, want het is het gewoon niet waard. Het is jammer dat anderen het gewoon over zich heen laten komen, maar zo werkt deze maatschappij helaas.

PostNL moet nodig leren wat communiceren inhoudt en hoe je met mensen om hoort te gaan. Zoals het op dit moment bij ons gaat is te gek voor woorden. Nog even en het wordt tijd voor een landelijke postbezorgersstaking.
pi_111661550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:48 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Nee dat mag niet. Mensen moeten minimaal het minimumloon verdienen, zoals eerder geopperd is.

Sowieso negeert PostNL massaal de wetgeving, zowel wat betreft minimumloon als arbeidsomvang. Mede hierdoor ga ik er z.s.m. mee stoppen, want het is het gewoon niet waard. Het is jammer dat anderen het gewoon over zich heen laten komen, maar zo werkt deze maatschappij helaas.

PostNL moet nodig leren wat communiceren inhoudt en hoe je met mensen om hoort te gaan. Zoals het op dit moment bij ons gaat is te gek voor woorden. Nog even en het wordt tijd voor een landelijke postbezorgersstaking.
Tsja, ik laat het over me heen komen omdat ik eenvoudig geen andere optie heb. Als ik hiermee stop stopt mijn uitkering en sta ik op straat. Of ik nu een punt heb of niet over PostNL, zo lang ze hier niet voor voor de rechter gedaagd zijn heb ik geen poot om op te staan tegenover het UWV. En met mij zijn en er meer die geen keus hebben.

Als ik die wel had, was ik hier al lang weggeweest door dat scenario systeem.

Succes met het vinden van een andere baan! :)
pi_111661760
Ik ga in september een studie oppakken, dus ik heb gelukkig wel een keus. Maar het is wel zuur dat er zoveel mensen zijn die misbruikt worden door PostNL. De politiek moet zich hier eens druk om maken en niet de crisis...
pi_111664890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:

Nee, dat mag helemaal niet. Alleen zijn er zo weinig mensen die er tegen in gaan.
Degene die er tegen in gaan krijgen het wel.
pi_111665797
ik zou ook mijn mond opentrekken als je voor gewerkte uren niet betaald krijgt.. kom nou.
pi_111666233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:04 schreef Eenskijken het volgende:
ik zou ook mijn mond opentrekken als je voor gewerkte uren niet betaald krijgt.. kom nou.
Kom nou.. Ja als ik moeilijk doe en problemen krijg met de baas en ik word eruit geschopt omdat ik de enige ben die er wat over zegt, dan sta ik dus op straat. Dat risico neem ik dus niet. Makkelijk praten als je niet in die positie zit.
pi_111666430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Selestha het volgende:

[..]

Kom nou.. Ja als ik moeilijk doe en problemen krijg met de baas en ik word eruit geschopt omdat ik de enige ben die er wat over zegt, dan sta ik dus op straat. Dat risico neem ik dus niet. Makkelijk praten als je niet in die positie zit.
Ik zou het toch eventjes melden bij de vakbond dat uitloop bij jullie standaard niet betaald wordt.
pi_111666809
Ik moet 6 uur werken maar meestal werk ik maar 5 uur :') krijg wel voor 6 uur betaald.
pi_111667213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:25 schreef lololo het volgende:

[..]

Ik zou het toch eventjes melden bij de vakbond dat uitloop bij jullie standaard niet betaald wordt.
Hmm dat is misschien wel een idee, kan dat ook als je geen lid bent dan?
pi_111667514
quote:

[..]

Je wordt er niet zomaar uitgeschopt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:19:18 #168
Bijdehand mannetje
pi_111668206
quote:

[..]

Is er bij jullie vestiging dan zo'n overvloed aan postbezorgers? Bij ons zitten ze zodanig omhoog, dat de gemiddelde pbz wel een potje kan breken. Er lopen hier mensen rond die als ik de TC was al lang op straat hadden gestaan. Om hier ontslagen te worden als pbz moet je op z'n minst een complete bestelling in de oudpapierbak gegooid hebben. Maar een mondige pbz kan hier best wat voor elkaar krijgen. Er loopt er hier 1 rond die heeft voor z'n wijk gewoon 1,5 uur looptijd erbij gekregen! En niet omdat de wijk heel krap stond of omdat er bijv. huizen waren bijgebouwd, nee, gewoon omdat hij zei dat hij zoveel tijd nodig had.

Er zijn ook legio postbezorgers die niets zeggen, of met de voeten stemmen (dwz: ontslag nemen), maar mijn ervaring is dat er wel wat te regelen valt, zeker als je verder je werk wel naar behoren doet.
pi_111668654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is er bij jullie vestiging dan zo'n overvloed aan postbezorgers? Bij ons zitten ze zodanig omhoog, dat de gemiddelde pbz wel een potje kan breken. Er lopen hier mensen rond die als ik de TC was al lang op straat hadden gestaan. Om hier ontslagen te worden als pbz moet je op z'n minst een complete bestelling in de oudpapierbak gegooid hebben. Maar een mondige pbz kan hier best wat voor elkaar krijgen. Er loopt er hier 1 rond die heeft voor z'n wijk gewoon 1,5 uur looptijd erbij gekregen! En niet omdat de wijk heel krap stond of omdat er bijv. huizen waren bijgebouwd, nee, gewoon omdat hij zei dat hij zoveel tijd nodig had.

Er zijn ook legio postbezorgers die niets zeggen, of met de voeten stemmen (dwz: ontslag nemen), maar mijn ervaring is dat er wel wat te regelen valt, zeker als je verder je werk wel naar behoren doet.
Ik gaf aan bij de vergadering, dat ik 15 minuten om bij te laden op een piekdag te kort vind, omdat mijn wijk geen eigen depot heeft. Antwoord ''meer dan dat vinden wij te lang hoor! de tijden zijn ruim berekend etc'' en er werd dus niets mee gedaan. Terwijl ik er omdat mijn wijk geen eigen depot heeft, zo'n 20 tot 25 minuten over doe.

Ik verwacht dus niet, dat dit meer serieus genomen gaat worden. Ik heb ook wel eens gebeld over continue problemen met de zetter van mijn wijk, antwoord ''DAAR KUNNEN WIJ GEEN REKENING MEE HOUDEN HOOR'''...

Ik heb een keer geklaagd omdat op een daldag opeens voor een piekdag stond zonder aankondiging, en ik moest naar de dokter. Antwoord ''ja dan moet je maar geen afspraken maken buiten je werk''. Met een contract van 10 uur!.

Etc..

Tsja.. Eerlijk gezegd durf ik dan niet echt meer. Noem me een watje, maar ik moet naar mijn idee echt een scène schoppen om niet afgepoeierd te worden en dat durf ik niet.
pi_111668694
Wordt je best snel aangenomen om als bezorger bij Post NL aan de slag te gaan?

Werk nu nog in de horeca, maar vind dat echt niet leuk meer. Telkens die avonden en weekenden werken. :r
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:33:28 #171
189430 Anonymousz
pi_111668735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef FerryNL het volgende:
Wordt je best snel aangenomen om als bezorger bij Post NL aan de slag te gaan?

Werk nu nog in de horeca, maar vind dat echt niet leuk meer. Telkens die avonden en weekenden werken. :r
ja je kan de volgende dag al beginnen geloof ik

maar ferry wat wil je nou als je horeca niet leuk vindt?
pi_111668869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:33 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ja je kan de volgende dag al beginnen geloof ik

maar ferry wat wil je nou als je horeca niet leuk vindt?
Ah ok aardig snel dus.

Ik ga dat hier niet vertellen, want daar hebben we het Werkzoekend topic voor. Maar kort gezegd: Ik heb al verteld dat het moeilijk is om een andere baan te vinden, en ik had snel werk nodig voor het geld. Dus daarom ben ik maar weer even de horeca in gegaan. }:|
pi_111669234
@ FerryNL: je kan wel snel aan de gang, maar ik denk dat je in de horeca meer uren kunt maken. Als je verder geen inkomsten hebt of een partner die geld verdiend of zo, dan is het niet zo interessant, want vaak krijg je maar een contract van 5 uur of zo.
pi_111669866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:46 schreef gelestipjes het volgende:
@ FerryNL: je kan wel snel aan de gang, maar ik denk dat je in de horeca meer uren kunt maken. Als je verder geen inkomsten hebt of een partner die geld verdiend of zo, dan is het niet zo interessant, want vaak krijg je maar een contract van 5 uur of zo.
Ah ok... ja 5 uur is weer te weinig idd. Ik wil gewoon iets hebben waar ik 20 uur kan werken, maar liever niet meer in de horeca.
Zag toevallig wel vandaag dat Post NL ook weer sorteerders zocht in mijn woonplaats. Maarja laat het nou net zo zijn dat vandaag alles dicht is.
pi_111671842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:59 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik ga in september een studie oppakken, dus ik heb gelukkig wel een keus. Maar het is wel zuur dat er zoveel mensen zijn die misbruikt worden door PostNL. De politiek moet zich hier eens druk om maken en niet de crisis...
dit schreef aardappel vorige maand:

Salaris 23 april

Beste collega's,

Morgen of overmorgen valt de loonstrook op de mat. Wij hopen uiteraard dat de salarisbetaling correct is gegaan. Mocht dit niet het geval zijn willen jullie dan:
als eerste goed kijken naar het emolumententijdvak. Bij het salaris van april worden de weken 9 tot en met 13 met de meeruren uitbetaald. Deze staan apart vermeld op de loonstrook.
Mochten deze uren niet kloppen met de uren die jij denkt dat je gewerkt hebt, willen jullie hierover een email sturen naar -- e-mailadres -- met goed vermeld je teamnummer, je loopnummer en je naam en welke dagen de uren niet kloppen. Week 9 tot en met 11 heeft nog betrekking op de oude situatie, dit is voor ons als servicecentrum moeilijker af te handelen. Week 12 en 13 hebben wij wel goed in beeld. We proberen als er loonklachten zijn deze naar goede tevredenheid op te lossen.

Om een goede urenverantwoording met elkaar geborgd te krijgen willen wij graag max. 24 uur na je gewerkte bestelloop dat de uren die er gewerkt zijn verwerkt worden bij mijn inzet bezorgen. Mocht je niet kunnen inloggen dan uren insturen via bovenstaand emailadres.

Dit staat op Mijnpostnl.

Ik heb dat destijds ook zien staan op mijn Postnl.nl , maar nou is het weg!
Weet jij nog welk emailadres dat was?
pi_111674567
Iemand hier die op het adres Reinier Engelmanstraat 1 (Amsterdam) werkt? Zo ja, heb ik een vraagje voor je :P

Heb binnenkort een sollicitatie daar en ben even wezen kijken waar het precies ligt.

Ik vraag mij nu alleen af, welke deur moet je in hemelsnaam nemen als sollicitant? :') De voordeur verwijst naar "de andere kant van het gebouw voor sollicitanten", maar alle "andere kanten" verwijzen weer naar "om de hoek"... :') Zo heb je dus iets van 4 ingangen die naar elkaar toe verwijzen.

Niet een groot probleem natuurlijk, maar wil wel graag gelijk de juiste deur hebben straks, geen zin om voor paal te staan :@ :')
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:13:08 #177
189430 Anonymousz
pi_111675184
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Iemand hier die op het adres Reinier Engelmanstraat 1 (Amsterdam) werkt? Zo ja, heb ik een vraagje voor je :P

Heb binnenkort een sollicitatie daar en ben even wezen kijken waar het precies ligt.

Ik vraag mij nu alleen af, welke deur moet je in hemelsnaam nemen als sollicitant? :') De voordeur verwijst naar "de andere kant van het gebouw voor sollicitanten", maar alle "andere kanten" verwijzen weer naar "om de hoek"... :') Zo heb je dus iets van 4 ingangen die naar elkaar toe verwijzen.

Niet een groot probleem natuurlijk, maar wil wel graag gelijk de juiste deur hebben straks, geen zin om voor paal te staan :@ :')
nog erlangs gefiets
nee ik werk daar niet maar via (rode) garage deur moet je naar binnen had ik gezien
pi_111685901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

dit schreef aardappel vorige maand:

Salaris 23 april

Beste collega's,

Morgen of overmorgen valt de loonstrook op de mat. Wij hopen uiteraard dat de salarisbetaling correct is gegaan. Mocht dit niet het geval zijn willen jullie dan:
als eerste goed kijken naar het emolumententijdvak. Bij het salaris van april worden de weken 9 tot en met 13 met de meeruren uitbetaald. Deze staan apart vermeld op de loonstrook.
Mochten deze uren niet kloppen met de uren die jij denkt dat je gewerkt hebt, willen jullie hierover een email sturen naar -- e-mailadres -- met goed vermeld je teamnummer, je loopnummer en je naam en welke dagen de uren niet kloppen. Week 9 tot en met 11 heeft nog betrekking op de oude situatie, dit is voor ons als servicecentrum moeilijker af te handelen. Week 12 en 13 hebben wij wel goed in beeld. We proberen als er loonklachten zijn deze naar goede tevredenheid op te lossen.

Om een goede urenverantwoording met elkaar geborgd te krijgen willen wij graag max. 24 uur na je gewerkte bestelloop dat de uren die er gewerkt zijn verwerkt worden bij mijn inzet bezorgen. Mocht je niet kunnen inloggen dan uren insturen via bovenstaand emailadres.

Dit staat op Mijnpostnl.

Ik heb dat destijds ook zien staan op mijn Postnl.nl , maar nou is het weg!
Weet jij nog welk emailadres dat was?
Nee. Ik heb het adres weggehaald, omdat ik niet wil bijdragen aan het spammen van PostNL. Dat doen ze zelf al genoeg in papieren vorm. :P
pi_111686014
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef hurrrrdurrrr het volgende:

Ik ben vorige keer door het kantoor gelopen, vonden ze niet erg :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 mei 2012 @ 22:49:32 #180
Maffe Fries
pi_111686133
Zie net dat de personele zaken tot nader order niet online geregeld kunnen worden. Wil je wat declareren dan kun je een formulier downloaden en dat per post opsturen naar een antwoordnummer in Utrecht
pi_111687500
Pff.. wat een administratieve rompslomp gaat dat worden zeg. Zie dat ik voor het declareren van de tegemoetkoming woon-werkverkeer ook alle werktijden erbij zou moeten zetten :{ Dan ben ik wel even zoet vanaf september. -O- Maar gaat toch om ruim 135 euro dus ook zonde om te laten liggen.
pi_111690860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het adres weggehaald, omdat ik niet wil bijdragen aan het spammen van PostNL. Dat doen ze zelf al genoeg in papieren vorm. :P
ok ,netjes , maar : kan jij dit nog terugvinden op jouw mijnpostnl?
pi_111700378
Blijkbaar verschilt de drukte voor morgen heel erg per vestiging. Er is hier nu al een sms-alert uitgegaan dat de post morgen een uur later is, al komt dat ook deels door personeelstekort. Ben benieuwd wat ik aantref morgen.
pi_111702031
Volgende week dinsdag even gesprek bij Post NL. Ze zoeken weer een hoop mensen voor het sorteercentrum, en ik heb nu niet echt problemen met ploegendiensten.

Je kan toch wel leuk verdienen als je in de nachten werkt.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 14:19:05 #185
189430 Anonymousz
pi_111703348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef FerryNL het volgende:
Volgende week dinsdag even gesprek bij Post NL. Ze zoeken weer een hoop mensen voor het sorteercentrum, en ik heb nu niet echt problemen met ploegendiensten.

Je kan toch wel leuk verdienen als je in de nachten werkt.
postnl heeft wel snel gereageerd
pi_111703829
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

postnl heeft wel snel gereageerd
Ja dit is voor sorteren he. Voor bezorgen hebben ze nog niet gebeld.

Maar volgens mij kan je ook snel aan de slag als sorteerder.

Moet eerst een testje maken, en dan een vog formulier aanvragen, en dan een avond meelopen (opleiding :') ) en dan daarna waarschijnlijk werken.
pi_111704674
iemand hier nog het nummer dat je kunt bellen voor de loonstrook ?
Wil deze graag via de post blijven ontvangen..
En is dat nr betaald ? (denk dat ik het antwoord al kan raden maar ach)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:06:50 #188
202348 Susi
Temple of Love
pi_111704937
Je kunt ook mailen, het mailadres staat in het vorige topic.
pi_111705157
ik ga ff zoeken thanx!
pi_111705831
hr.services@postnl.nl
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:21:51 #191
110987 ErwinRommel
pi_111707718
Op mijn contract zie ik nergens mijn personeelsnummer staan.
pi_111707770
Op je loonstrook wel.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:25:24 #193
110987 ErwinRommel
pi_111707841
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op je loonstrook wel.
Die krijg ik pas met de juni uitbetaling. Na 18 maanden uitzendkracht nu contract bij PostNL. Dus nog niks geen personeelsnummer.
pi_111708093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die krijg ik pas met de juni uitbetaling. Na 18 maanden uitzendkracht nu contract bij PostNL. Dus nog niks geen personeelsnummer.
Wat doe je dan voor werk, als je eerst via een uitzendbureau moest werken?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 16:59:22 #195
110987 ErwinRommel
pi_111709163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Wat doe je dan voor werk, als je eerst via een uitzendbureau moest werken?
Ik kwam bij E-motion begin 2010, toen nog de experimentele naam van het Autobedrijf. Via Randstad.
Nu zit ik er nog steeds, en onze TC van Autobedrijf mocht 2 contracten uitdelen, waaronder ik dus. Zodoende ben ik per 4 juni uitzendkracht af, en treed ik in dienst bij PostNL Autobedrijf.
pi_111711270
Ik zag op mijnpostnl dat de loonstroken tot september op papier blijven komen....
T gaat daar niet goed volgens mij
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:54:42 #197
Bijdehand mannetje
pi_111711284
quote:
Papieren salarisspecificatie nog tot september

De papieren salarisspecificatie wordt voorlopig nog drie maanden voortgezet. Dat betekent dat je je salarisstrook in ieder geval tot en met augustus gewoon per post op je huisadres ontvangt.

18 mei 2012, 1 reactie
Finance en People Services

In tegenstelling tot eerdere berichten, zal de papieren salarisspecificatie niet deze maand verdwijnen, maar waarschijnlijk pas in september. Dat betekent dat je je salarisspecificatie de komende drie maanden nog gewoon per post op je huisadres ontvangt.
Mijn PostN

Je digitale salarisspecificatie is nu al beschikbaar in je eigen digitale personeelsdossier. Je hebt toegang tot je persoonlijke digitale personeelsdossier via www.mijnpostnl.nl.

Heb je je nog niet aangemeld op Mijn PostNL? Doe dit dan zo snel mogelijk! Ga naar ‘account aanmaken’ op Mijn PostNL en volg de aanwijzingen op het scherm.
pi_111711962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Juist....maar het personeeldossier inkomen,,,,,mooi niet....maar ik wacht geduldig
pi_111711996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef gridjuh het volgende:
Ik zag op mijnpostnl dat de loonstroken tot september op papier blijven komen....
T gaat daar niet goed volgens mij
Mooi zo. Die moeten natuurlijk blijven komen tot die site voor iedereen werkt :)
pi_111712006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lijkt me dat je TC dat wel weet dan? :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:47:00 #201
110987 ErwinRommel
pi_111715967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lijkt me dat je TC dat wel weet dan? :)
Ik ga het die rouwdouwer wel eens vragen ja.
En complete fail van PostNL: Collega die ook een contract kreeg kreeg het contract met mijn naam erop, ik gelukkig wel de goede documenten. Maar zij belde me op, en was een beetje in paniek, want mijn gegevens stonden erop :')

Begint goed :D
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:56:52 #202
Bijdehand mannetje
pi_111743244
Lekker dagje vandaag, zeg! Niet zoveel post, lekkere dunne Makro, en een heerlijk zonnetje. En thuis vond ik twee V&D cadeaukaarten in mijn bus, ivm het hah op 26 april. 8-)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 mei 2012 @ 16:01:36 #203
Maffe Fries
pi_111743395
Was een rustig dagje ja. Was met sorteren bijna een uur eerder klaar dan vorige week en dan heb ik nog meer wijken gezet ook. Daarna nog ff een wijkje weggebracht.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:06:48 #204
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111743574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lekker dagje vandaag, zeg! Niet zoveel post, lekkere dunne Makro, en een heerlijk zonnetje. En thuis vond ik twee V&D cadeaukaarten in mijn bus, ivm het hah op 26 april. 8-)
Lekker dunne Macro ja, maar wel een hele plakkerige! :P Was wel lastig af en toe!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:16:46 #205
342418 VKV
Plausibel
pi_111743905
Prima dagje vandaag, lekker op tijd klaar!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:33:21 #206
110987 ErwinRommel
pi_111744386
Klote dagje hiero.
Eerst naar Wijk en Aalburg gereden vanuit Gorinchem, alvast deel autobestelling gedaan, belde TC op, met gezinde spoed naar geldermalsen want chauffeur was met ambulance afgevoerd. Mijn normale rit dus teruggebracht naar BK, en op naar Geldermalsen om daar de rit van een subco chauffeur te rijden. Kostte me weer behoorlijk wat tijd, tijd die ik uiteraard gewoon ga schrijven.

Volgende week een rare week.
Maandag in Gorinchem, brengrit, leeghalen depots, plus een autobestelling. Dinsdag vrij, woensdag geldermalsen, autobestelling en haalrit, Donderdag Leerdam, depots bezorgen plus autobestelling, Vrijdag en Zaterdag weer in Wijk en Aalburg _O-
pi_111744408
Hier was nog best veel. 3 zakken voor mijn wijk. 3-4 zakken heb ik op een gewone zaterdag en 3 x HAH.

Zijn de stuurtassen andersdan de fietstassen?
pi_111748131
Qua post niet al te veel, meer chaos als gevolg van dikke onderbezetting. Om 14.15 uur lagen er nog 2 wijken open en hier thuis is de post vandaag ook niet geweest (ander kantoor, maar ook daar onderbezetting). Dit is echt niet goed voor de motivatie van het personeel wat er nog wel is, want druk begint soms aardig hoog op te lopen
pi_111766705
Werken er hier ook mensen in een sorteercentrum? En wellicht ook in Dordrecht?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:46:43 #210
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111841306
21ste mei is toch betaaldag? Kheb nog niks op mn ING rekening staan! :'(
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111841482
Misschien vertraging door bank (1 dag... en gister was zondag?)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 mei 2012 @ 18:50:32 #212
Maffe Fries
pi_111841483
Een dag later heb je het dan op de rekening staan
pi_111841558
Lekker met vakantiegeld :9
pi_111841707
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
Een dag later heb je het dan op de rekening staan
Yep, hier staat het er ook nog niet op. Komt morgen wel :)
pi_111842345
Dit is de tweede maand dat ik salaris krijg, krijg ik dan 8% over twee maanden of een? :P
pi_111842450
Morgen ook even naar Post NL voor een testje.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:30:00 #217
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111843566
Vakantiegeld erbij, mooi zo, kan het goed gebruiken! *O*
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111844025
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef KatrienDuck het volgende:
Vakantiegeld erbij, mooi zo, kan het goed gebruiken! *O*
Ik heb echt al jaren geen vakantiegeld meer gehad. Dat zat altijd al in mijn loon (horeca). :@
  maandag 21 mei 2012 @ 19:42:12 #219
341900 Atmosphere82
pi_111844198
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker met vakantiegeld :9
Yes!!! ^O^ Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan! :D

Vandaag belde ik mijn teamcoach. Hij zei niet te weten wanneer er op onze vestigingen nieuwe jassen worden uitgedeeld. Ze zijn voorlopig 'op' zei hij! :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Atmosphere82 op 21-05-2012 20:07:11 ]
pi_111845397
Ik ben benieuwd hoeveel het hier is. Vakantiegeld kan meteen naar mijn nieuwe fiets :P
pi_111846075
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel het hier is. Vakantiegeld kan meteen naar mijn nieuwe fiets :P
Jeeeej......maar ons vakantiegeld is al besteed :( We hadden een andere auto nodig, die we eerst hadden was echt compleet op....
pi_111846335
;) Mijn fiets is compleet op (ook al voor ik bij de post begon overigens), maar mag wel: Hij is 13 jaar en heb er minstens 8000 km op gefietst :P.
pi_111846885
Oa nieuwe zomerkleren kopen van het vakantiegeld en uiteraard een deel besteden aan de vakantie.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:31:49 #224
Bijdehand mannetje
pi_111847239
quote:
12s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:42 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Yes!!! ^O^ Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan! :D

Vandaag belde ik mijn teamcoach. Hij zei niet te weten wanneer er op onze vestigingen nieuwe jassen worden uitgedeeld. Ze zijn voorlopig 'op' zei hij! :')
Volgens Workwearweb is mijn nieuwe jas 5 dagen geleden afgeleverd op de vestiging. Maar ik heb nog niets ontvangen. :(
pi_111847591
Het moet in ieder geval wel opvallen op de vestiging. Zijn wel meerdere rolcontainers die daar voor nodig zijn namelijk met dikke kartonnen dozen erop ;)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:55:26 #226
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111848692
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef HetBrabandertje het volgende:
Het moet in ieder geval wel opvallen op de vestiging. Zijn wel meerdere rolcontainers die daar voor nodig zijn namelijk met dikke kartonnen dozen erop ;)
Klopt, ik heb ze bij ons op de vestiging al zien staan. Ik heb er alleen weinig aan, want ik ben alleen voorbereider! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111851359
IK was vandaag nog op sorteercentrum....gelijk mijn nieuwe contract ingeleverd en gevraagd hoe het zat met schaalverdeling....kwamen eerst de vragen of ik jonger ben dan 23...uhmm...nee word 25 dus....Nou moet ik in juni komen met loonstrook van mei en van juni,dan kunnen ze het controleren:)
Tevens het is tijd dat ik een kapmes mee krijg op 1 adres....tja sta nu tot aan mijn heupen in de brandnetels en gras....bahbah
pi_111854779
Hier hebben een aantal collega's ook al een nieuwe jas. ik heb nog niets gezien. (al heb je momenteel niet echt een jas nodig :P)
Komende week eens naar informeren. Ik moet toch nog eens vragen of ik een stuurtas kan krijgen. :)
pi_111855421
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef gridjuh het volgende:
IK was vandaag nog op sorteercentrum....gelijk mijn nieuwe contract ingeleverd en gevraagd hoe het zat met schaalverdeling....kwamen eerst de vragen of ik jonger ben dan 23...uhmm...nee word 25 dus....Nou moet ik in juni komen met loonstrook van mei en van juni,dan kunnen ze het controleren:)
Tevens het is tijd dat ik een kapmes mee krijg op 1 adres....tja sta nu tot aan mijn heupen in de brandnetels en gras....bahbah
Moet je een busje round-up meenemen. Even spuiten en je hebt na een paar dagen nergens meer last van.
pi_111859049
Ik heb mijn nieuwe jas ook opgehaald, hij ziet er wel mooi uit. Kan met het weer nog wel even duren voordat ik hem ook nodig heb.
pi_111860038
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef Herfstblad het volgende:
;) Mijn fiets is compleet op (ook al voor ik bij de post begon overigens), maar mag wel: Hij is 13 jaar en heb er minstens 8000 km op gefietst :P.
Mijne is ook 13-14 jaar oud, en heeft minstens 120 000 KM op de teller (net 3 maanden terug aan die stand gekomen met alle versleten fietscomputers bij elkaar opgeteld :o en dan zijn er ook nog wel zat ritten geweest die niet meegeteld zijn omdat ik em vergeten was of de batterij leeg was)
T is wel te merken aan de versnellingsnaaf die het duidelijk gehad heeft momenteel O-)
Een paar jaar 50 KM heen en 50 terug naar het werk hakt er in :Y
pi_111860315
Mijn fiets heeft een paar jaar als stationsfiets gefungeerd, maar na een opknapbeurt reed hij weer als een zonnetje. :D Voor een tientje gekocht.
pi_111866845
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Moet je een busje round-up meenemen. Even spuiten en je hebt na een paar dagen nergens meer last van.
En de rekening bij de bewoner in de bus doen....kost een vermogen, dat spul!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 10:18:15 #234
Maffe Fries
pi_111866975
in het geval van een niet bereikbare brievenbus even overleggen met de TC en samen besluiten wat er moet gebeuren. In het uiterste geval krijgt diegene dan geen post meer tot de tuin in orde is gemaakt.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:52:59 #235
341900 Atmosphere82
pi_111867970
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens Workwearweb is mijn nieuwe jas 5 dagen geleden afgeleverd op de vestiging. Maar ik heb nog niets ontvangen. :(
Ik kan niet eens op die site, matig is dat...

Vandaag ga ik mijn verloflijst maar eens inleveren! :)
pi_111868500
Wow, salaris is binnen. Bijna 2x zoveel als wat ik normaal krijg :o

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Whaha even iemand anders zijn tuin verdelgen! :D
pi_111869003
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:06 schreef Nezhi het volgende:
Wow, salaris is binnen. Bijna 2x zoveel als wat ik normaal krijg :o

[..]

Whaha even iemand anders zijn tuin verdelgen! :D
:P Ik heb anders geen brandnetels in mijn tuin staan...
pi_111869015
Ik ga misschien een Postbike Pro kopen :D
Wil een mooie nieuwe fiets voor gewoon gebruik, dus naast de werkfiets ;) en ik vind die fietsen er wel erg gaaf uitzien :). Wel met een klein PostNL logo voorop, maar daar valt mee te leven :P. Die kleuraccentjes vind ik wel leuk!

Lijkt me best een goed ding *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door VixenFromHell op 22-05-2012 11:26:48 ]
pi_111869243
Alleen jammer dat het allemaal puur aluminium, plastic en pisbakkenstaal is. Doe mij dan maar een degelijke Gazelle van een paar jaar terug.
pi_111869924
Zo, het vakantiegeld valt niet tegen. Meer dan ik had gedacht!
pi_111870066
Zo.. mijn werkdag zit er al een tijdje op :')
pi_111870643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo.. mijn werkdag zit er al een tijdje op :')
Moet nog beginnen :D

Maar ja, ze hadden gemst dat het vandaag wat rustiger is dan normaal voor n dinsdag :)
pi_111870709
Ja, het was hier ook niet erg druk.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:04:16 #244
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111872877
Inderdaad minder post dan een normale dinsdag. En salaris + vakantiegeld is binnen! *O*
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111875164
Kreeg in april nog ¤2,50 afrondings loon.
Had er nóóit meer bij stilgestaan dat ik gewoon recht had op V.geld en het afkopen van mijn V.dagen! Kreeg zonet een loonstrookje met ¤150,- :D Leuke meevaller!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:28:08 #246
342418 VKV
Plausibel
pi_111875983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Kreeg in april nog ¤2,50 afrondings loon.
Had er nóóit meer bij stilgestaan dat ik gewoon recht had op V.geld en het afkopen van mijn V.dagen! Kreeg zonet een loonstrookje met ¤150,- :D Leuke meevaller!
Als ik m'n vrije dagen ooit uitbetaald krijg ben ik een beetje rijk :P
pi_111876591
Tering moest net even lopend naar Post NL. Fiets was kapot dus even lopen, want het is toch lekker weer.

Damn heel me shirt nat door de benauwdheid

Morgen even VOG aanvragen en dan aan de slag. *O* :')
pi_111877453
Ik snap niks meer van mijn loonstookje, voorgaande maand stond er opeens een uurloon van ¤3,46 ipv ¤5,55, en een herrekening van januari van ¤38,91, toen werd mijn uitbetaling ineens een vordering. Iets daarna kreeg ik nog een loonstook echter werd ik daar niet veel wijzer van. Daar ben ik nu achterna aan het gaan maar nog zonder succes.
Nu lagen er net weer twee strookjes, een met een herrekening met m'n juiste uurloon, de ander met m'n uren en een uurloon van ¤3,46. Ik snap er niks meer van, en krijg naar mijn weten niet genoeg uitbetaald.
Iemand die er iets van snapt?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:52:06 #249
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_111882322
Mensen wat is het warm. Wat doen jullie nou tegen de hitte? Behalve veel drinken dan?
Loesje
pi_111882379
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:52 schreef V__L_N het volgende:
Mensen wat is het warm. Wat doen jullie nou tegen de hitte? Behalve veel drinken dan?
Gewoon rustig aan doen. ;)

Het is binnen beter uit te houden dan buiten. ;(
pi_111882402
quote:
Ik gooi af en toe wat water over mn hoofd. Dat hielp nog een beetje.

Maar verder was het nauwelijks te doen, hier wel de normale hoeveelheid :{
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 17:02:16 #252
Maffe Fries
pi_111882823
quote:
rustig blijven en na afloop genoeg drinken. Ik drink vooraf niet te veel en onderweg helemaal niets. Ik hou het in warm weer iets meer dan drie uren vol en dat is precies het looprondje.

Het is maar net wat je het beste ligt.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:03:36 #253
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_111882890
Ik had gewoon ook een normale hoeveelheid. Daar doe ik al 3.15 minuten over. En gezien dat ik pas om 1 uur kwart over 1 kan beginnen... Veel rustiger aan kan ik het niet doen.

Morgen maar met natte haren gaan lopen denk ik.
Loesje
pi_111882892
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

rustig blijven en na afloop genoeg drinken. Ik drink vooraf niet te veel en onderweg helemaal niets. Ik hou het in warm weer iets meer dan drie uren vol en dat is precies het looprondje.

Het is maar net wat je het beste ligt.
Ja precies ik vond -18 op zich nog wel te doen, ik ben helemaal geen koukleum namelijk. Juist het tegenovergestelde; ik hoor al weken ''is dat niet koud'' omdat ik al tijden in een t-shirt loop.

Maar voor mij is dit weer dus echt niet fijn ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:04:16 #255
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_111882917
Door de warmte ben ik nu voor de eerste keer blij dat het lekker waait, dat scheelt echt in dit weer.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_111883037
Vinden jullie het nu al warm? Dit is nog niks joh
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:06:58 #257
Bijdehand mannetje
pi_111883047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 15:04 schreef CrownHill het volgende:
Ik snap niks meer van mijn loonstookje, voorgaande maand stond er opeens een uurloon van ¤3,46 ipv ¤5,55, en een herrekening van januari van ¤38,91, toen werd mijn uitbetaling ineens een vordering. Iets daarna kreeg ik nog een loonstook echter werd ik daar niet veel wijzer van. Daar ben ik nu achterna aan het gaan maar nog zonder succes.
Nu lagen er net weer twee strookjes, een met een herrekening met m'n juiste uurloon, de ander met m'n uren en een uurloon van ¤3,46. Ik snap er niks meer van, en krijg naar mijn weten niet genoeg uitbetaald.
Iemand die er iets van snapt?
Ben je postbezorger? Wat is je leeftijd? Het is een beetje schimmig verhaal, klinkt alsof ze je eerst een te hoog uurloon hebben gegeven, en daarna het teveel betaalde weer wilden terugvorderen.

Ik zou even bellen/mailen met het telefoonnummer/e-mailadres op je loonstrookje.
pi_111883085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond het een maand geleden ook al warm. Maar ik ben dan ook meer geschikt voor Scandinavische temperaturen :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 17:08:03 #259
Maffe Fries
pi_111883090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja precies ik vond -18 op zich nog wel te doen, ik ben helemaal geen koukleum namelijk. Juist het tegenovergestelde; ik hoor al weken ''is dat niet koud'' omdat ik al tijden in een t-shirt loop.

ik vond afgelopen winter die -18 ook wel meevallen, al kwam ik om 8 uur 's ochtends wel een tikkie verkleumd op het werk aan omdat ik me toen iets te veel moest haasten. Voor de rest geen last gehad.

Lekkerste weer om te lopen is een graad of 17. Prima in poloshirt te doen en je zweet niet al te veel. Bij elke graad die er bij komt wordt het imo wel iets te warm om te lopen.
pi_111883106
Vorig jaar liep ik een keer 3 wijken in de zomer. Precies op de warmste dag van 2011. Dat was geen doen. Liep al 6 uur in de zon. Toen ik het opeens ijskoud begon te krijgen wist ik genoeg. Beginnende zonnesteek. Ben toen maar gauw naar huis gegaan. De laatste wijk heeft toen iemand anders gedaan. Ik hou het voortaan op 1 wijk per dag met dit weer. Dat is al zweten genoeg!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 17:09:12 #261
Maffe Fries
pi_111883152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef Eenskijken het volgende:
met dit weer zweet ik bij het lopen al behoorlijk :P
pi_111883165
In de kou vind ik ook lekker. Ik ben van alle temperaturen :)

( tenzij +30), dan wordt het te warm om te werken
pi_111883616
Hier in de zon tikte de thermometer de 30 graden ook al ruimschoots aan. Blij dat ik vrij was vandaag. Als het goed is donderdag pas weer een uitvoering en dan is de temperatuur alweer flink gezakt. Scheelt wel met die gesealde reclame erbij.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 17:57:23 #264
Bijdehand mannetje
pi_111885127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hier in de zon tikte de thermometer de 30 graden ook al ruimschoots aan. Blij dat ik vrij was vandaag. Als het goed is donderdag pas weer een uitvoering en dan is de temperatuur alweer flink gezakt. Scheelt wel met die gesealde reclame erbij.
Hier viel het redelijk mee. Warmer dan een graadje of 25 is het niet geweest. En bij thuiskomst natuurlijk het loonstrookje in de bus. Tweeduizond fokking joeroos! :7
pi_111885957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier viel het redelijk mee. Warmer dan een graadje of 25 is het niet geweest. En bij thuiskomst natuurlijk het loonstrookje in de bus. Tweeduizond fokking joeroos! :7
Zo dat is een lekker salaris.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:27:43 #266
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111886315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar kom ik lang niet aan met mijn 9 contracturen in de week! :N
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:56:48 #267
342418 VKV
Plausibel
pi_111887398
Hier was het salaris ook twee keer zoveel als normaal :D
pi_111890194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Daar kom ik lang niet aan met mijn 9 contracturen in de week! :N
Ik ook niet. Niet eens 2x zoveel als normaal. Had 100 euro meer ;)
pi_111890642
auwww verbrand.....en had me nog wel ingesmeerd.....
Ook nog vanuit mijn bezorgplek naar oosterhout gereden, mensen waren gisteren verhuisd....en had een overlijdenskaartje.....wist toevallig waar ze heen waren verhuisd
pi_111891099
Eén woord: WARM. Heb mij kapot gezweet, maar wel lekker rustig aan gedaan. Normaal loop ik mijn wijk in zo'n drie-en-een-half uur, maar vandaag werd het toch wel vier uur. Vooral door het slechte zetten... Heb ik weer.
pi_111895868
Zag net in OP bij loonuitbetalingsdata,
Dat het ene deel loopt van 28 mei tot 1 juLi en de andere van 2 juLi tot 29 juLi.....typfoutje volgens mij moet het juNi zijn ;)
pi_111896768
Ik zie niks verkeerds aan die datums?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 21:13:44 #273
Maffe Fries
pi_111896893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef gridjuh het volgende:
Zag net in OP bij loonuitbetalingsdata,
Dat het ene deel loopt van 28 mei tot 1 juLi en de andere van 2 juLi tot 29 juLi.....typfoutje volgens mij moet het juNi zijn ;)
nee hoor. de ene periode voor overuren duurt vier weken en de andere vijf weken. Het is maar net hoe het met de data uitkomt.
pi_111897637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Herkenbaar. :) Heb ik dus ook. Heb vandaag een aantal keer gehoord dat het te warm is om te lopen. Tsja, maar de post vliegt niet zelf de bussen in.

En ik drink alleen veel.

Geen fouten in de post, ondanks dat het door een ander gesorteerd was. Het liep vlekkeloos vandaag gelukkig. :)
pi_111902182
Ja , heb ik ook , -18 geen probleem , +18 vind ik al te warm om te lopen op die hete stenen.
Ik heb wat slims bedacht: ik begin volgende keer met warm weer in de straten met zon uit t westen ,
en bewaar de straten met zon uit t zuiden voor het laatst!
verder heb ik om water gebedeld : flesje door openstaand keukenraam naar binnen gestoken:
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:40:01 #276
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111904886
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef gridjuh het volgende:
auwww verbrand.....en had me nog wel ingesmeerd.....
Ook nog vanuit mijn bezorgplek naar oosterhout gereden, mensen waren gisteren verhuisd....en had een overlijdenskaartje.....wist toevallig waar ze heen waren verhuisd
Dat noem ik nog eens betrokkenheid bij je werk! ^O^
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111904890
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

nee hoor. de ene periode voor overuren duurt vier weken en de andere vijf weken. Het is maar net hoe het met de data uitkomt.
Sorry.....ik kan niet tellen.....ik dacht dat het 28 mei tot 1 juni moest zijn.....is wel erg kort ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:40:45 #278
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111904943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik ook niet. Niet eens 2x zoveel als normaal. Had 100 euro meer ;)
Oh dat valt wel tegen dan. Ik had wel ong. 2 x zoveel als normaal.
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 mei 2012 @ 22:42:20 #279
Maffe Fries
pi_111905040
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Oh dat valt wel tegen dan. Ik had wel ong. 2 x zoveel als normaal.
ik meer dan 2x zoveel, Komt omdat ik een klein contract heb en niet iedere maand dezelfde hoeveelheid uren werk
pi_111906769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Dat noem ik nog eens betrokkenheid bij je werk! ^O^
Zou ik ook wel doen denk ik. :)

In mijn wijk is een oudere man overleden. Tweede of derde sinds ik loop. Toch best sneu. :(
pi_111911439
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:05 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Zou ik ook wel doen denk ik. :)

In mijn wijk is een oudere man overleden. Tweede of derde sinds ik loop. Toch best sneu. :(
Meestal als ik voor half het dorp kaartjes heb.....dan weet ik al snel wie het is....maar als de begravenis daar gehouden word....aiaiai....dan plan ik mijn route anders.....anders kom ik er niet doorheen met mijn fiets
pi_111911498
Hier in het dorp vallen ze de laatste maanden ook bij bosjes neer. Is een hele generatie die langzaam wegsterft lijkt het wel.
pi_111917671
Vorige keer wist ik door een advertentie wanneer het was, dus ik heb daar toen ook rekening mee gehouden. Maar van die man die nu overleden is, weet ik het niet.

Maar ik heb sowieso vrij veel oudere mensen in mijn wijk, dus op zich is het niet heel raar.
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:20:24 #284
110987 ErwinRommel
pi_111918621
GVD, wat voel ik me ziek zeg :(
Ziek moeten melden vanwege zonnesteek. Gisteren té lang in de zon zitten bakken op m'n vrije dag.
TC was er natuurlijk niet blij mee. Morgen hopelijk weer beter. Binnenblijven, en de pillen slikken die huisarts me gegeven heeft ter voorkoming dehydratie. Volgens hem ben ik morgen dan weer de oude.
pi_111920261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ziek moeten melden vanwege zonnesteek. Gisteren té lang in de zon zitten bakken op m'n vrije dag.
TC was er natuurlijk niet blij mee. Morgen hopelijk weer beter. Binnenblijven, en de pillen slikken die huisarts me gegeven heeft ter voorkoming dehydratie. Volgens hem ben ik morgen dan weer de oude.
Moet je ook niet in Tunesië in de zon gaan zitten...
  woensdag 23 mei 2012 @ 12:06:43 #286
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111920470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Beterschap dan maar! Ik blijf zelf zoveel mogelijk uit de zon met die hitte, kan er absoluut niet tegen!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111920563
Toen ik nog liep vond ik het altijd wel lekker om te lopen in het zonnetje.
lama
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 mei 2012 @ 20:29:01 #288
Maffe Fries
pi_111942891
het personeelsdossier werkt weer bij mij
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:53:14 #289
Bijdehand mannetje
pi_111944108
quote:
11s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
het personeelsdossier werkt weer bij mij
Die foutmelding (Momenteel is het niet mogelijk,etc) is weg, maar ik heb nog steeds het probleem dat ik WEL in het dossier kan komen, maar de individuele mapjes (bijv. die met je contracten) NIET kan openen. Er gebeurt gewoon niks als ik ze aanklik. Links onderin verschijnt wel de boodschap javascript: void (0) :?
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:02:08 #290
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_111944570
is er bij postnl ook werk voor 16 jarigen?
Mijn broertje wil er namelijk gaan werken dus ik dacht ik vraag het even snel op fok!
BAM dit is 3KB
pi_111944709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Loll het volgende:
is er bij postnl ook werk voor 16 jarigen?
Mijn broertje wil er namelijk gaan werken dus ik dacht ik vraag het even snel op fok!
Vanaf je 16e mag je er werken, vroeger namen ze je dan nog aan als zaterdagbesteller en een nog redelijk salaris, nu wordt je als zaterdagbezorger aangenomen en verdien je de helft minder... ;)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:33:19 #292
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111946174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die foutmelding (Momenteel is het niet mogelijk,etc) is weg, maar ik heb nog steeds het probleem dat ik WEL in het dossier kan komen, maar de individuele mapjes (bijv. die met je contracten) NIET kan openen. Er gebeurt gewoon niks als ik ze aanklik. Links onderin verschijnt wel de boodschap javascript: void (0) :?
Ik kan een paar mapjes nu wel openen, hoe is het mogelijk! :X Waaronder mijn salaris. Maar het klopt niet, want ik krijg de laatste maanden 2 salarisstroken en er staat maar 1 op de site!
De lay out vind ik ook erg slecht met al die schuifbalken, bah! :r Het ziet er niet uit en is erg gebruiksonvriendelijk!
"Everybody lies..."
House M.D.
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:05:59 #293
341900 Atmosphere82
pi_111948006
Zaterdag heb ik lekker relaxt vrij i.v.m. mijn bezoek aan Pinkpop! *)

Aan de rest: sterkte alvast met de zon die zaterdag! :{
pi_111955613
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zaterdag heb ik lekker relaxt vrij i.v.m. mijn bezoek aan Pinkpop! *)

Aan de rest: sterkte alvast met de zon die zaterdag! :{
Zonnebril op, raampje open en armpje uit het raam, ideaal weer hoor zaterdag als medewerker van het autobedrijf, dus klagen hoor je me niet! ;)
Jij ook veel plezier op Pinkpop!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:26:43 #295
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_111963414
Is hier heel toevallig ook iemand die besteld in Tilburg??
pi_111963448
Zaterdag zit ik lekker alleen binnen :D
pi_111965049
Het was echt enorm druk vandaag!
alle bezorgers kregen bij ons een cadeaubon van de Bijenkorf. Helaas bezorg ik niet :P
pi_111968599
Oh, daar kom ik dus echt nooit.. Maar eens kijken hoe ik dat ga uitgeven dan.
Inderdaad behoorlijk druk vandaag, dus ik was blij toen ik uiteindelijk een kleinere wijk meekreeg dan in eerste instantie gepland.
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:49:02 #299
110987 ErwinRommel
pi_111969007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:16 schreef Taneli het volgende:

[..]

Zonnebril op, raampje open en armpje uit het raam, ideaal weer hoor zaterdag als medewerker van het autobedrijf, dus klagen hoor je me niet! ;)
Jij ook veel plezier op Pinkpop!
Hoi collega, ik zit ziek thuis. Moet morgen van de TC ook nog thuisblijven om goed uit te zieken.
Mis het wel, lekker rijden in m'n wagentje.
pi_111971252
Vandaag viel het me eigenlijk wel mee ondanks de gesealde HaH. Was in maar 2 uurtjes klaar :D

Tip tegen de hitte:
Vries pet flesjes water in en laat ze ontdooien in je tas terwijl je fietst. Gegarandeerd lekker koud water.
En doe iets op je hoofd, een petje ofzo ;)
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:39:59 #301
110987 ErwinRommel
pi_111972954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef Selestha het volgende:
Vandaag viel het me eigenlijk wel mee ondanks de gesealde HaH. Was in maar 2 uurtjes klaar :D

Tip tegen de hitte:
Vries pet flesjes water in en laat ze ontdooien in je tas terwijl je fietst. Gegarandeerd lekker koud water.
En doe iets op je hoofd, een petje ofzo ;)
Maar dan heb je erge dorst, en komt er geen water uit, is me al eens overkomen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')