Wat doet de alcoholpercentage ertoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je deze al een keer op dan?
[ afbeelding ]
Bij deze gaat het niet om het alcoholpercentage maar om het drankje zelf, geeft licht in het donkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doet de alcoholpercentage ertoe?_
De smaak is wat er toe doet.
dit dus, maakt toch geen bal uit. Als het lekker is, drink je het toch welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doet de alcoholpercentage ertoe?_
De smaak is wat er toe doet.
Gaat je pis dan ook licht geven in het donker?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bij deze gaat het niet om het alcoholpercentage maar om het drankje zelf, geeft licht in het donker
Volgens mij is dat alleen in Spanje legaal te drinken. Een klasgenoot van mij had dat ooit gehad en zei dat het echt super vies was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef napoleonfour het volgende:
Absinth nog nooit gehad en ook geen plannen tot.
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat je pis dan ook licht geven in het donker?
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen in Spanje legaal te drinken. Een klasgenoot van mij had dat ooit gehad en zei dat het echt super vies was.
Volgens mij niet omdat dat lichtgevende spul niet zo goed was voor je gezondheidquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorwordt alleen niet veel verkocht omdat het schijnbaar echt te ranzig is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorwordt alleen niet veel verkocht omdat het schijnbaar echt te ranzig is.
quote:Absint werd in het begin van de 20e eeuw in diverse Europese landen verboden, wegens de vermeende hallucinogene werking en neurotoxiciteit van het bestanddeel thujon. Aanleiding tot het verbod was onder andere het tragische geval van de Zwitserse alcoholist Jean Lanfray, die na overmatige alcoholconsumptie, waaronder twee glazen absint, zijn gezin uitmoordde.
quote:Tegenwoordig is absint weer toegestaan in de Europese Unie. Echter de huidige absint is niet te vergelijken met die van vroeger: de maximale concentratie thujon in absint is wettelijk vastgelegd, en is thans tenminste 25 maal lager. In landen als Duitsland en Frankrijk wordt sinds de jaren '90 weer absint geproduceerd. Andere absintproducerende landen, zoals Spanje en Portugal, hebben nooit een verbod op absint gekend. In Nederland was de verkoop van absint verboden bij de absintwet van 1909. In 2005 werd deze ingetrokken, gevolgd door België in hetzelfde jaar.
Staat ook niet echt op mijn verlanglijstjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Darloek het volgende:
Nog nooit op eigenlijk, en ga ik ook zo houden
Ja ik ook, 12 uur klaar en daarna waterskien en misschien nog wakeboarden, al wil ik liever jetski proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Staat ook niet echt op mijn verlanglijstje
Maar ik ga er weer vandoor
en dan wat naast jou gaan staan en kijken hoe iedereen jou knuffelt, nee dankjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had dit al een keer eerder gevraagd hier, maar kwam net weer iets tegen waardoor ik eraan moest denken.
Wie wil een keer met mij in een grote stad staan met de borden Free Hugs ?
Neem je het dan ook op?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had dit al een keer eerder gevraagd hier, maar kwam net weer iets tegen waardoor ik eraan moest denken.
Jij mag dan ook wel een knuffel hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan wat naast jou gaan staan en kijken hoe iedereen jou knuffelt, nee dankje
Als iemand mee wilt om te filmen, dan jaquote:
een knuffel van DV?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij mag dan ook wel een knuffel hoor.
[..]
Als iemand mee wilt om te filmen, dan ja
ME, ME, ME!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een knuffel van DV?![]()
voor de rest knuffelt toch iedereen jou en niet mij..
quote:
tuurlijk niet, hetero vrouwen worden toch spontaan lesbisch als ze met jou knuffelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Even zeggen waar en wanneer je daar dan staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hetero vrouwen worden toch spontaan lesbisch als ze met jou knuffelen
maar goed een knuffel jou is al reden genoeg om mee te gaanHaha grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even zeggen waar en wanneer je daar dan staat.doe ik
niet? geen nieuwe badoo sletjes gehosselt?quote:
haha nee sneue bedoelingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet? geen nieuwe badoo sletjes gehosselt?
Lachen man dat badoo. ZIt vol met kneuzen, goed voor mijn ego datquote:
fok zit toch ook al vol met kneuzen? waarom dan nog extra badoo erbij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachen man dat badoo. ZIt vol met kneuzen, goed voor mijn ego dat
Ja lelijke kneuzen welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachen man dat badoo. ZIt vol met kneuzen, goed voor mijn ego dat
Leedvermaak man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok zit toch ook al vol met kneuzen? waarom dan nog extra badoo erbij?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok zit toch ook al vol met kneuzen? waarom dan nog extra badoo erbij?
Dat dusquote:
ik durf nu al geen badoo profiel meer te makenquote:
ik heb me dr volgens mij ook ooit op aangemeld om te zorgen dat ik die schijt mailtjes niet meer kreeg. als het goed is heb ik dr geen profiel opquote:
je moet er iets voor over hebbenquote:
Sorry meneerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als we overal zo over gaan denken is het straks overal een rotzooi.
Boeken halen aan het einde van het jaar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo maar eens douchen en naar school boeken halen.
Om te leren voor examens drol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Boeken halen aan het einde van het jaar?
drolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om te leren voor examens drol.
Sorry hoor baasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al m'n boeken op school, we hebben nooit huiswerk lul
watch your language, young ladyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb al m'n boeken op school, we hebben nooit huiswerk lul
Die had ik net ookquote:
Applequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor mn nieuwe opleiding wordt aangeraden om een apple aan te schaffen. Papa maar eens lief aan kijken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor mn nieuwe opleiding wordt aangeraden om een apple aan te schaffen. Papa maar eens lief aan kijken.
quote:
HAHAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier zo keihard om moeten lachen.
De droogheidquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst vroeg mijn ma waarom ik soms zo hard lach als ik boven zit. Op dat moment voel ik mij echt een loner.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik lach echt keihard achter m'n laptop. Dit is mijn leven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach mezelf ook vaak genoeg uit als ik alleen ben. Als ik iets doms doe ofzo, dan kan ik echt omvallen van het lachen om mezelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laatst vroeg mijn ma waarom ik soms zo hard lach als ik boven zit. Op dat moment voel ik mij echt een loner.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik moest lachen om die pizza memes toen tomatenpurree en dus indirect pizza een groente werd in de US
Het was de waan van de dag, je had het in zn totaliteit moeten zienquote:
Ik kan proberen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Japie kun je dat truck gifje zoeken, jij weet welke ik bedoel
edit je post danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen vandaag de dag. Tegenwoordig mag niets meer.
Ag ja. Als je daar al een ban voor krijgt, krijg ik dat ook voor het posten van die penis pic.quote:
Ik krijg sneller een ban omdat meer notes en ik heb al eerder een ban voor deze dingen gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ag ja. Als je daar al een ban voor krijgt, krijg ik dat ook voor het posten van die penis pic.
Ja, maar ze kunnen ook zien dat ik zei dat ik niet wist dat dit ook niet mocht en het zelf heb weggehaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
DV je weet trouwens dat de mods een edit kunnen zien?
Hoeveel notes heb jij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik krijg sneller een ban omdat meer notes en ik heb al eerder een ban voor deze dingen gehad.
Dus edit je post.
Klopt wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
DV nadat ze heeft gehoord dat ze een ban kan krijgen.
[ afbeelding ]
Ik ook vanaf augustus 2010quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sinds augustus 2010 ben ik echt actief. En vanaf 2011 stromen de notes binnen
Waar komen die van jou eigenlijk vandaan?quote:
Echt hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar komen die van jou eigenlijk vandaan?
Van de moderators.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar komen die van jou eigenlijk vandaan?
Dit ja, ik heb niet het idee dat hij zich veel anders dan ik gedraagt en ik heb er twintig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt heik zie dimens nooit zoveel doen.
En wat zijn de redenen van de moderators?quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
Ze zullen wel de pik op je hebben Dimens.![]()
Shit zeg.
Sommige vergrijpen zie je wel vaker, zullen ze daar echt altijd notes voor geven?quote:
Ik ook.quote:
ja, duh.. je bent jezusquote:
wil je een beetje van mij laten transplanteren?quote:
Neuh. Ik knip het wel van mijn schaamhaar af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
wil je een beetje van mij laten transplanteren?
ja ook een beetje lang haarquote:
nee, luiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik moet zometeen de deur open doen voor een bezorgen van de AH maar ik ben te lui om mij vandaga om te kleden, mijn haar te kammen en ik heb twee verschillende kleuren sokken aan. BEN IK NU EEN REBEL?
Dat probleem heb ik ook altijd als de pizzabezorger komtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik moet zometeen de deur open doen voor een bezorgen van de AH maar ik ben te lui om mij vandaga om te kleden, mijn haar te kammen en ik heb twee verschillende kleuren sokken aan. BEN IK NU EEN REBEL?
nee, gewoon echt luiquote:
mag ik dan ook lekker met zijn piemel spelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
Gewoon je piemel eruit halen als de bezorger voor de deur staat.
hij lijkt verdacht veel op jouquote:
that's a penisquote:
HAHAHA DIE DAAR ACHTER OOK MET ZIJN HAND VOOR DE OGEN VAN DIE ANDER JAJAJAquote:
ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo benieuwd hoe chocolatejesus in het echt is
Misschien wel heel rijk en kapot lekker en zo en wij maar denken dat het lelijke zwerver is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
You never knowquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien wel heel rijk en kapot lekker en zo en wij maar denken dat het lelijke zwerver is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet naar school toe boeken halen maar ik heb geen zin om kleren aan te doen.
Ik ga gewoon in pyjamabroek
ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat doen er tegenwoordig wel meerderen heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet naar school toe boeken halen maar ik heb geen zin om kleren aan te doen.
Ik ga gewoon in pyjamabroek
ga zoeken dan..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
ik heb in het verleden wel eens fotos van mijn shine op fok gezet. geen idee of die er nog staan, kweetnie.
ohw my lordquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon met pantoffels en al![]()
[ afbeelding ]
past niet bij mij beddengoedquote:
sorry, was te makkelijkquote:
was te verwachtenquote:
Ze zijn stukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
ik heb in het verleden wel eens fotos van mijn shine op fok gezet. geen idee of die er nog staan, kweetnie.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
Mehh waarom ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op wie lijk ik?
Wat is dezequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
majortom = ChocolateJesus?quote:
ja, maar das zo verwarrend met dat vrouwelijk poppetje naast je naam..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
denk maar gewoon dat ik op jesus lijk, is het beste zo
Nohhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, niets mis met die broek hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, ik had mn jas al aangedaan, ik wou bijna echt met mn pyjamabroek de deur uit
mja ik verwacht nogsteeds grappige DMs van wanhopige fokkers maar tot nu toe niets helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar das zo verwarrend met dat vrouwelijk poppetje naast je naam..
Daar heb je niet eens een vrouwensymbooltje voor nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mja ik verwacht nogsteeds grappige DMs van wanhopige fokkers maar tot nu toe niets helaas
Hoe trek je die dan aan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb je niet eens een vrouwensymbooltje voor nodig.
Geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen idee.Maar wat ik ook deed, het maakte ze hitsig denk ik.
hvj babby. kan jou niet hatenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Haat mij.
Een half jaar geleden of zo een leuke meid bij de AH gezien en niet fietst ze voorbij. Ik deed niets. Ik heb de ballen er niet voor.
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Haat mij.
Een half jaar geleden of zo een leuke meid bij de AH gezien en niet fietst ze voorbij. Ik deed niets. Ik heb de ballen er niet voor.
kquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Haat mij.
Van sport ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Van noten eten val je af en krijg je slankere taille
Wat had je dan precies willen doen? Haar van haar fiets sleuren?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Haat mij.
Geen idee. Ik wil d'r gewoon knuffelen en liefde geven. Ze heeft zo'n leuk koppie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat had je dan precies willen doen? Haar van haar fiets sleuren?
en daarna de liefde bedrijven denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat had je dan precies willen doen? Haar van haar fiets sleuren?
Eigenlijk vind ik dit nog veel erger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.
En anders wel de liefde forceren in de bosjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
en daarna de liefde bedrijven denk ik.
Zo romantischquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
en daarna de liefde bedrijven denk ik.
Cerror lijkt op een langharige gordon freeman.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #79
Altijd geweldig dit topic.
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef Dimens het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #79
Altijd geweldig dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |