Wat doet de alcoholpercentage ertoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je deze al een keer op dan?
[ afbeelding ]
Bij deze gaat het niet om het alcoholpercentage maar om het drankje zelf, geeft licht in het donkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doet de alcoholpercentage ertoe?_
De smaak is wat er toe doet.
dit dus, maakt toch geen bal uit. Als het lekker is, drink je het toch welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doet de alcoholpercentage ertoe?_
De smaak is wat er toe doet.
Gaat je pis dan ook licht geven in het donker?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bij deze gaat het niet om het alcoholpercentage maar om het drankje zelf, geeft licht in het donker
Volgens mij is dat alleen in Spanje legaal te drinken. Een klasgenoot van mij had dat ooit gehad en zei dat het echt super vies was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef napoleonfour het volgende:
Absinth nog nooit gehad en ook geen plannen tot.
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat je pis dan ook licht geven in het donker?
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen in Spanje legaal te drinken. Een klasgenoot van mij had dat ooit gehad en zei dat het echt super vies was.
Volgens mij niet omdat dat lichtgevende spul niet zo goed was voor je gezondheidquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorwordt alleen niet veel verkocht omdat het schijnbaar echt te ranzig is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof dat je het gewoon kan kopen in de winkel hier hoorwordt alleen niet veel verkocht omdat het schijnbaar echt te ranzig is.
quote:Absint werd in het begin van de 20e eeuw in diverse Europese landen verboden, wegens de vermeende hallucinogene werking en neurotoxiciteit van het bestanddeel thujon. Aanleiding tot het verbod was onder andere het tragische geval van de Zwitserse alcoholist Jean Lanfray, die na overmatige alcoholconsumptie, waaronder twee glazen absint, zijn gezin uitmoordde.
quote:Tegenwoordig is absint weer toegestaan in de Europese Unie. Echter de huidige absint is niet te vergelijken met die van vroeger: de maximale concentratie thujon in absint is wettelijk vastgelegd, en is thans tenminste 25 maal lager. In landen als Duitsland en Frankrijk wordt sinds de jaren '90 weer absint geproduceerd. Andere absintproducerende landen, zoals Spanje en Portugal, hebben nooit een verbod op absint gekend. In Nederland was de verkoop van absint verboden bij de absintwet van 1909. In 2005 werd deze ingetrokken, gevolgd door België in hetzelfde jaar.
Staat ook niet echt op mijn verlanglijstjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Darloek het volgende:
Nog nooit op eigenlijk, en ga ik ook zo houden
Ja ik ook, 12 uur klaar en daarna waterskien en misschien nog wakeboarden, al wil ik liever jetski proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Staat ook niet echt op mijn verlanglijstje
Maar ik ga er weer vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |