SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten die mannen toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, want 180cc is het niet waard om na te kijken
Morgen nog mensen naar Oirschot?
dit weekend KL-dagenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weten die mannen toch niet
[..]
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?
En dat is?quote:
Is toch meer richting Eindhoven ? Nja net alsof mensen daar gaan kijken dan?quote:
uh gok dat er dit weekend zo'n 100000mensen komen kijken. is wel leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is toch meer richting Eindhoven ? Nja net alsof mensen daar gaan kijken dan?
Ah niet verwacht eigenlijk, gelukkig is het niet zo ver vanaf hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uh gok dat er dit weekend zo'n 100000mensen komen kijken. is wel leuk
beetje shows kijken, miss beetje schieten, hiba hobbelen. dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah niet verwacht eigenlijk, gelukkig is het niet zo ver vanaf hier.
Maakt hun ook geen flikker uit. Maar daar zitten de dames wel mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weten die mannen toch niet
[..]
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?
lol tof ! ga het ff onthoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje shows kijken, miss beetje schieten, hiba hobbelen. dat soort dingen.
Nja de dames zitten daar denk ik niet zo mee, tenzij de mannen bekende van elkaar zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maakt hun ook geen flikker uit. Maar daar zitten de dames wel mee.
Klopt! Ben er vroeger als kind wel eens geweest, beetje klimmen en klouteren op stormbanen en wagens bekijkenquote:
Ah oke, zal morgen wel eens kijkenquote:
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:36 schreef Bozz187 het volgende:
Oh staat wel vette shit dit jaar, schietparcours, klimtoren, touwbaan en zelfs een gamezone
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainen
Wereldprimeur BO2quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainen
true, ff die Chinezen afmakenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, moeten we ook ooit nog eens mee verder
Welke fucking idioot gaat dit nou weer onderzoekenquote:Avengers zouden meer dan 120 miljard euro schade aanrichten
AMSTERDAM - Als de gebeurtenissen uit de film The Avengers echt zouden hebben plaatsgevonden, zou er een schade van ruim 123 miljard euro zijn ontstaan.
ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welke fucking idioot gaat dit nou weer onderzoeken_!
quote:
Onderzoekje van een student waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja en hoe schatten ze de waarde in van de stark tower? die zit vol met advanced shizzle!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het aimen in Spec Ops is bagger.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
wow, ik heb veel demo's gemist, dirt showdown, ninja gaiden 3
En iets wat spec ops the line heet
uh de schade aan dat schip, het pak van iron man, nieuwe uniform van cap. USA, de arbeidsuren van personeel van die vliegboot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en hoe schatten ze de waarde in van de stark tower? die zit vol met advanced shizzle!
ik moet dat echt niet lezen op werk, pis bijna in me box van het lachenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.boredpanda.com/funniest-autocorrects-of-2011/
dat is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik moet dat echt niet lezen op werk, pis bijna in me box van het lachen
Ja denkt idd iedereen, valt ook sowieso niet te controlerenquote:
Die generators spreken voor zich.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja denkt idd iedereen, valt ook sowieso niet te controleren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bederft niet zo snel; komt nooit in de buitenluchtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een Stoma Burger zou verdomd lekker zijn.
Sambal erbij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bederft niet zo snel; komt nooit in de buitenlucht
quote:
ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
Koop de dvd van How to Train your Dragon voor hem
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
Briljant.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:03 schreef KoningStoma het volgende:
Pics jwz.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot die de draak van het jaar heeft geregeld.![]()
![]()
welcome to my usuale saturdayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef Tauchmeister het volgende:
In de trein zitten als je gezopen hebt is zo kut als er niemand is om tegenaan te lullen
Dat is echt vechten tegen de slaap + kots.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef Tauchmeister het volgende:
In de trein zitten als je gezopen hebt is zo kut als er niemand is om tegenaan te lullen
Dat betekent dat je een slecht immuunsysteem hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
Moeten kotsen van drankHeb ik serieus nog nooit gemoeten.
Dat betekent dat ik niet zo'n mietje ben die meer zuipt dan hij binnen kan houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat betekent dat je een slecht immuunsysteem hebt.
Blijf dat maar denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik niet zo'n mietje ben die meer zuipt dan hij binnen kan houden.
dit, en anders lig ik er bij 6 uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laatst had ik 4 biertjes op en moest ik kotsen als een draak soms valt het gewoon niet lekker
je merkt het pas in de trein of in bed, niet als je staatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Dat merk je toch als het slecht valt, waarom da doorzuipen?
Is me ook een keer gebeurd ik kots nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef Rossdale het volgende:
Dat merk je toch als het slecht valt, waarom da doorzuipen?
Precies.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je merkt het pas in de trein of in bed, niet als je staat
Kotsen als een draak, geniaalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laatst had ik 4 biertjes op en moest ik kotsen als een draak soms valt het gewoon niet lekker
Ik ook niet. Wel een keer bijna. Echt een half uur boven de plee gehangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef Rossdale het volgende:
Moeten kotsen van drankHeb ik serieus nog nooit gemoeten.
Nieuwe burgercamouflage initiatief?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
goed begin van de landmacht dagen
voor Stoma wel jaquote:
Voor deze een uitzondering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij had ik die gisteren al gepost, maar weet niet zeker of dat in dit topic was. Kan sowieso niet vaak genoeg gepost worden.
En dan gaat ie een keer vervelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
Volgens mij had ik die gisteren al gepost, maar weet niet zeker of dat in dit topic was. Kan sowieso niet vaak genoeg gepost worden.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan gaat ie een keer vervelenik doel op het nummer he, die natte bever verhalen van jou mogen hier wel voorbij komen
Shit neger, die is lekker.quote:
Dat heb ik dus nooit gedaan he, water tussen het zuipen doorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Komt goed schatje![]()
net even halve liter water geadt als drastische maatregel, ben nog best brak en dalijk gaat er weer gezopen worden.![]()
Heb er wel weer zin in.
Wie is het?quote:
Had ik gedaan na het zuipen, kwam er als een fontein weer uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gedaan he, water tussen het zuipen door
ook nooit ! altijd ijsthee dag erna ;p. Schijnbaar werkt cola ook goed voor erna, en voor het zuipen melk schijnbaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had ik gedaan na het zuipen, kwam er als een fontein weer uit.
Ik herken die shit niet eensquote:
Ja eerst is het goed voor je, dan weer slechtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Melk is sowieso lekker. Elke ochtend adtje melk na het opstaan
Andersom. Na het zuipen nooit shit met koolzuur gaat drinken. Dat gaat gegarandeerd mis.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook nooit ! altijd ijsthee dag erna ;p. Schijnbaar werkt cola ook goed voor erna, en voor het zuipen melk schijnbaar
ooit een keer gelezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Andersom. Na het zuipen nooit shit met koolzuur gaat drinken. Dat gaat gegarandeerd mis.
Drogreden. Niet gelezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
Amateurs
Iedereen weet dat als een flesje Aquarius drinkt als je bezopen thuiskomt, je de volgende dag geen kater hebt.
Werkt elke keer weer
Onzinquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Andersom. Na het zuipen nooit shit met koolzuur gaat drinken. Dat gaat gegarandeerd mis.
Dat vind ik echt goor. Gewoon alleen bier drinken en vooral geen shotjes dan heb ik nooit katers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon na een biertje of 5 een cola'tje tussendoor. Ik heb vrijwel nooit katers
For real!?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
Amateurs
Iedereen weet dat als een flesje Aquarius drinkt als je bezopen thuiskomt, je de volgende dag geen kater hebt.
Werkt elke keer weer
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef Bozz187 het volgende:
Of gewoon niet drinken heb je helemaal nergens last van
Nee toch?quote:
Ja man. Zoals Niels al zei; gewoon zorgen dat je niet uitdroogt.quote:
Waterraketten dan dan ook grappigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 08:47 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2131661/ea0f5951/raketmeneer.html
rossdale gevonden!!!!
Aiight, me @ speeltuintje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net ff foto's buiten gemaakt. Wel redelijk goed weer
Een frietje ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:24 schreef Bozz187 het volgende:
Stond trouwens wel een extreem lekker marine frietje op kl dagen, met klimtuigje strak om de billen.
i like +1
EEN GRIETJE OP DE LANDMACHTDAG IS EEN GRIETJE OORLOG HAHAHAHAHAJAJA XD xDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja frietje kut autocorrect
bedoelde natuurlijk grietje
quote:Guinness World Records heeft het nieuwe wereldrecord voor het surfen op de hoogste golf toegekend aan Garrett McNamara, die op Hawaii woont.
McNamara (44) deed niet eens een recordpoging, maar kwam in november 'per ongeluk' voor de kust bij Nazare in Portugal op de golf terecht.
24 meter hoog
De golf was 24 meter hoog, 30 centimeter hoger dan het vorige record. McNamara had het geluk dat zijn tocht op de golf werd gefilmd en gefotografeerd. Aan de hand daarvan kon het comité dat de wereldrecords vastlegt bepalen of de golf inderdaad hoger was.
Niet op zoek
McNamara zei dat hij niet op zoek was naar het record. "Ik houd gewoon heel erg van surfen."
Gast, het is maar een beetje water.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou al dood gaan van angst. Maja ik.
Bezemquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb trouwens gewoon ELITE aangeschaft.![]()
Meer voor Blobs2 eigenlijk majaaa.
Nu heb ik teminste ook nog wat shit voor mw3 extra.
Ik haat mezelf.
Heb je nog wat interessants in de aanbiedingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ik ben het een en ander aan het verkopen, heb al wat spellen verkocht die toch niet meer doe. Heb ook helemaal geen zin meer om veel te kopen en verschillende shit te spelen. Ga alleen nog maar gewoon COD en FIFA doen. En GTA V als die ooit uitkomt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
Ik haat mezelf.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
Ik haat mezelf.
quote:
Black obs 2quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:39 schreef SoldMayor het volgende:
Ik haat mezelf.
Halo ODSTquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heb je nog wat interessants in de aanbieding?
Ik heb ook wel wat in aanbieding Pixellquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Halo ODST
Mass Effect 2
FIFA 11
FIFA 10
FIFA 09
HomeFront
SHIFT 2
Fallout 3
Bad Company 1
Bad Company 2
En een Playstation 3 60GB, 2 controller + GTA IV, LBP 1, Resistance 1
WTF?! Homefront verkopen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Halo ODST
Mass Effect 2
FIFA 11
FIFA 10
FIFA 09
HomeFront
SHIFT 2
Fallout 3
Bad Company 1
Bad Company 2
Gelijk heeft ie wel, jammer dat bbn er 1tje heeft, die wou hem anders welquote:
nietus!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)woon_doorrijden.html
Bozz op weg naar zn werk.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan het niet zien, zit een dweil voor
Stfu.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder dan het internet.quote:
Denk je serieus dat dat een terrorist is?quote:
het is iig geen NAVOquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Denk je serieus dat dat een terrorist is?
En dan is het een terrorist? Volgens mij kun je de westerse aanwezigheid in het midden oosten eerder terrorisme noemen, dan de mensen die hun land verdedigen op welke manier dan ook.quote:
meningen verschillen. anders eindeloze discussie, waar niemand uitkomt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan is het een terrorist? Volgens mij kun je de westerse aanwezigheid in het midden oosten eerder terrorisme noemen, dan de mensen die hun land verdedigen op welke manier dan ook.
dudequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar heb je die smurfen shit voor nodig als je bier hebt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef Kutstudent het volgende:
Peuken, chips, bier en![]()
Smirnoff ice
![]()
ingeslagen. De gameavond kan beginnen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:
Weet niet, was een opwelling. Heb er nu eigenlijk al spijt van, kost me weer veel te veel pieken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waar heb je die smurfen shit voor nodig als je bier hebt?
Daar kan ik nu iets opzeggen, maar dat ga ik niet doen. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet niet, was een opwelling. Heb er nu eigenlijk al spijt van, kost me weer veel te veel pieken.
Je hebt een cursus gevolgd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu iets opzeggen, maar dat ga ik niet doen. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen dagen
wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kan ik nu iets opzeggen, maar dat ga ik niet doen. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen dagen
lol neequote:
Niet alles meer zeggen wat in mij op komtquote:
Ik ook ik ook! keii leuk nu een vliegende koedraak die kan lezen aan het bouwen met 3 blokjes.quote:
je lult serieusquote:
HAHA NICE!!!quote:
Je mist iets in je leven?quote:
hehequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
Nick had er tuurlijk niks van gezegd.
Maar die boy is in prestige alles.![]()
Nee, gewoon nee.quote:
Ja goedkoper als in gratisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom minecraft op de xbox?!?!! PC is toch chiller?! en goedkoper!
Matsoe matsoequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe
[..]
Nee, gewoon nee.
ik zeg toch, je lult serieus.
Nee, maar ze weet wel waaromquote:
Je mocht over haar heen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mocht over haar heen?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. zo ken ik je weer
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat moet je hebben voor die PS3?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Halo ODST
Mass Effect 2
FIFA 11
FIFA 10
FIFA 09
HomeFront
SHIFT 2
Fallout 3
Bad Company 1
Bad Company 2
Faalplaatjesquote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je die nou bewust gemaakt?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook op mijn g string. Dan laat ik het opdrogen, dat het vastzit. Dat ik het er kan afnatsen met mijn eigen tanden.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Laat je de kaas ook druppelen op je tong?
Pics?quote:Op zondag 13 mei 2012 03:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook op mijn g string. Dan laat ik het opdrogen, dat het vastzit. Dat ik het er kan afnatsen met mijn eigen tanden.
lekker hequote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 04:40 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles wat je nodig hebt.![]()
Toen trollen nog een kunst was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
Honden zijn op zich wel chill. Als ik er een zie, moet ik altijd een beetje overgeven van de stank enzo, maar dat eten die honden toch wel op dus dan hoef ik het niet op te ruimen.
tijd om te gaan slapen gek !quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
precies. eerst aan je naad krabben en dan met je vinger in je neus en je vangst opeten.
Hoezo?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
bagger geslapen, eigenlijk helemaal niet
Helemaal los.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maurice met zijn smurfen ijs gister![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |