SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten die mannen toch nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze kan toch niet bij 30 verschillende mannen met de zelfde bikini aankomen he. Dat is geen doen voor een dame.
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, want 180cc is het niet waard om na te kijken
Morgen nog mensen naar Oirschot?
dit weekend KL-dagenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weten die mannen toch niet
[..]
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?
En dat is?quote:
Is toch meer richting Eindhoven ? Nja net alsof mensen daar gaan kijken dan?quote:
uh gok dat er dit weekend zo'n 100000mensen komen kijken. is wel leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is toch meer richting Eindhoven ? Nja net alsof mensen daar gaan kijken dan?
Ah niet verwacht eigenlijk, gelukkig is het niet zo ver vanaf hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uh gok dat er dit weekend zo'n 100000mensen komen kijken. is wel leuk
beetje shows kijken, miss beetje schieten, hiba hobbelen. dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah niet verwacht eigenlijk, gelukkig is het niet zo ver vanaf hier.
Maakt hun ook geen flikker uit. Maar daar zitten de dames wel mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weten die mannen toch niet
[..]
Wat is er in Oirschot te doen vandaag?
lol tof ! ga het ff onthoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
beetje shows kijken, miss beetje schieten, hiba hobbelen. dat soort dingen.
Nja de dames zitten daar denk ik niet zo mee, tenzij de mannen bekende van elkaar zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maakt hun ook geen flikker uit. Maar daar zitten de dames wel mee.
Klopt! Ben er vroeger als kind wel eens geweest, beetje klimmen en klouteren op stormbanen en wagens bekijkenquote:
Ah oke, zal morgen wel eens kijkenquote:
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:36 schreef Bozz187 het volgende:
Oh staat wel vette shit dit jaar, schietparcours, klimtoren, touwbaan en zelfs een gamezone
hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainen
Wereldprimeur BO2quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan ga ik, lekker bf3 spelen en misschien hebben ze ook wel mw3. lekker trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |