quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.quote:
Kleine greep uit de laatste maanden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef kipknots het volgende:
Maar wat voor muziek vind je leuk Benzin?
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijkquote:The Matches
The Cab
Bird by Bird
Jack Johnson
The Used
Rise Against
Motion City Soundtrack
Gorillaz
Incubus
Less Than Jake
Junior Battles
Arctic Monkeys
Scouting for Girls
The Feelings Hijackers
The Presidents of the United States of America
No Use For A Name
Pennywise
Frank Turner
Zal wel meevallen toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.
Hey kutje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:35 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Loki is een leuke meid, beetje mascara, een goede oogschaduw en een beetje blusher en daar komt wat leuks tevoorschijn.
Heb je het weleens geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.
Ik ben geen sletquote:
Dit laatste is goed. Vanuit je muzieksmaak kun je ook wel een beetje bepalen wat "de meeste vrouwen" leuk vinden, en als je daarnaast ook nog gewoon de wat normalere meisjesmuziek leuk vindt heb je al gelijk wat om over te praten, niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
Kleine greep uit de laatste maanden:
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijk
Bijzonder goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dit laatste is goed. Vanuit je muzieksmaak kun je ook wel een beetje bepalen wat "de meeste vrouwen" leuk vinden, en als je daarnaast ook nog gewoon de wat normalere meisjesmuziek leuk vindt heb je al gelijk wat om over te praten, niet?
Natuurlijk zijn er ook meiden die hun eigen alternatieve muzieksmaak er op na houden, maar doorgaans zijn dat er echt niet veel. Waarom kom je 26 mei niet naar Utrecht, benzin? Niet echt 'wild' uitgaan, gewoon gezellig met wat mensen uit dit topic wat drinken
Kusje terug, stiekem toch een sletquote:
Ga je nu met Steven?quote:
Mensen dus zoeken om concerten af te gaan. Komen iig genoeg vrouwen op af, das het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Kleine greep uit de laatste maanden:
[..]
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijk
Haha tofquote:
Boh ik heb weer zin in een festivalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:52 schreef Tangledup het volgende:
En festivals. Daar is de sfeer vaak nog wat gemoedelijker.
Speed daten niet, maar normaal daten kan ik nauwelijks. Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?quote:
Wel spannend!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef benzin het volgende:
Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?
Voor mij wel toch, beetje speed gebruiken en daten maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zie Benzin nog niet zo snel speeddaten, maar eigenlijk vind ik dat voor niemand iets.
quote:
Hij is zó flauw, ik ga bijna m'n best doen om te lachen voor je Patje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij wel toch, beetje speed gebruiken en daten maar.
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Speed daten niet, maar normaal daten kan ik nauwelijks. Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is zó flauw, ik ga bijna m'n best doen om te lachen voor je Patje.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.
Zolang je het gaspedaal niet indrukt GHEIHEHAHAHAHHIHIHIHIHIquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef benzin het volgende:
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?
Ik kan heel wat gruwelijke dingen verzinnen, maar geen van die zaken heeft betrekking op het speeddatenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:14 schreef Tangledup het volgende:
Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren als je naar zo'n speeddate avond gaat?
Ja hoor, want dan krijg je hem niet eens gestart waarschijnlijk, kan niks fout gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?
Is er weer een meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Benzin, waarom ga je niet op twi's voorstel in om naar de meet te komen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Lekker boeiend. Als je niet van uitgaan houdt en op internet ook niet veel tegen komt, dan kun je best eens proberen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Speeddaten vind ik eigenlijk een van de puurste vormen van triestheid... Hoe leer je in een paar minuten in godsnaam iemand een beetje kennen?
Als je met een drankje op al niet eens een vrouw aan kunt spreken, waarom zal dat in zo'n atmosfeer wel lukken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je niet van uitgaan houdt en op internet ook niet veel tegen komt, dan kun je best eens proberen.
Niet geschoten is altijd mis.
Toch heeft een kennis van me er een hartstikke leuke meid leren kennen waar ie nu mee samenwoont.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Speeddaten vind ik eigenlijk een van de puurste vormen van triestheid... Hoe leer je in een paar minuten in godsnaam iemand een beetje kennen?
Het lijkt me dat het ook vooral gaat om wat single vrouwen te ontmoeten en te kijken of er iemand bij zit voor een echte date. Best een optie als je normaal weinig vrouwen ontmoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik ben er sceptisch over. Maar het is ook gewoon helemaal niks voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heeft een kennis van me er een hartstikke leuke meid leren kennen waar ie nu mee samenwoont.
En dat is de fout die we hier bijna allemaal maken, we denken teveel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef twi het volgende:
Ik denk toch ook niet dat ik een heel blijvende indruk kan maken in een minuutje of twee/drie/vijf eigenlijk. Zeker niet als de druk er dan zo op staat.
Hij hoeft er ook niet meteen een vervolgdate uit te slepen, hij zou het ook kunnen gebruiken als oefening om met vrouwen te praten. Al is het maar kort, wat misschien juist helpt omdat hij weet dat hij niet nog een paar uur vol awkward silences met haar hoeft te doorstaan maar dat de volgende al weer bijna aan de beurt is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:26 schreef twi het volgende:
Ik denk toch ook niet dat ik een heel blijvende indruk kan maken in een minuutje of twee/drie/vijf eigenlijk. Zeker niet als de druk er dan zo op staat.
Dingen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is de fout die we hier bijna allemaal maken, we denken teveel.
Soms moet je dingen gewoon doen.
Je hebt nu je laptop vermoord?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef Myraela het volgende:
Wie zei dat je laptops wel kon stofzuigen?
Pretty much, yeap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt nu je laptop vermoord?
Vrouwen en techniekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef Myraela het volgende:
Laptop stofzuigenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me wel echt een tip van hier ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kek kleurtje.
Maar je had die tip hier gekregen?
Ja, Ook_Gek volgens mij die wel even veel verstand zou hebben van computerproblemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kek kleurtje.
Maar je had die tip hier gekregen?
Zou me niet verbazen, die kerel heeft toch overal verstand van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Ook_Gek volgens mij die wel even veel verstand zou hebben van computerproblemen.
Ben al een keer naar een meet geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
En daar heb je vrijstelling gekregen voor alle andere meets?quote:
Ik alleen wanneer er onbekende komenquote:
Ik niet eens, heb sowieso een hekel aan FOK!kers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik alleen wanneer er onbekende komen
Beter worden een optie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Redelijk goedHet was wel leuk. Ben er gewoon slecht in.
Ga gewoon weer dan, wat is dit weer voor een gevlucht zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij laat je ook snel van je stuk brengenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:40 schreef benzin het volgende:
Ik ben ook niet echt in de verstandstoestand om goede tips aan te nemen, ben nog steeds door de war van gisteravond.
Ik ook, het ergste is nog mensen die gaan daten met FOK!kersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet eens, heb sowieso een hekel aan FOK!kers.
Nog erger, die er een relatie aan over houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, het ergste is nog mensen die gaan daten met FOK!kers!!!!!!!!
Dat is gewoon sneuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog erger, die er een relatie aan over houden.
Het enige criterium bij een meet is dat je je vermaakt. Dat je het leuk vond is dus een teken dat je er wel goed in bentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Gedaan terwijl ie aanstaat? Dat zou ik sowieso nooit doenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gedaan terwijl ie aanstaat? Dat zou ik sowieso nooit doen
Ik voel me heel erg van mijn stuk, het was een stukje wereld waar ik niet klaar voor was geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij laat je ook snel van je stuk brengen
Ik dacht al.quote:
Sjonge jonge zeg, wat voor dramavoorstellingen heb je je nu weer lopen maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg van mijn stuk, het was een stukje wereld waar ik niet klaar voor was geloof ik
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me heel erg van mijn stuk, het was een stukje wereld waar ik niet klaar voor was geloof ik
ff je alu hoedje pakken pikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna 22.quote:
Jullie waren gisteravond niet in het topic he?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:45 schreef moneyfornothing het volgende:
Sjonge jonge zeg, wat voor dramavoorstellingen heb je je nu weer lopen maken?
Benzins droomwereld ligt aan diggelen, mede dankzij ondergetekende.quote:
Nee, daarom vraag ik wat je je nu weer in je hoofd hebt lopen halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna 22.
[..]
Jullie waren gisteravond niet in het topic he?
Je komt echt over als iemand die mentaal zeer onstabiel is terwijl Silk zei dat je IRL wel gewoon overkwam als een normale jongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna 22.
[..]
Als ze er wel was geweest had ze je uitgelachen denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Bijna 22.
[..]
Bij mij zeggen ze dit altijd alleen dan andersomquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je komt echt over als iemand die mentaal zeer onstabiel is terwijl Silk zei dat je IRL wel gewoon overkwam als een normale jongen.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Benzins droomwereld ligt aan diggelen, mede dankzij ondergetekende.
Maar jij bent een kuttrollquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze dit altijd alleen dan andersom
Klinkt als mij eigenlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je komt echt over als iemand die mentaal zeer onstabiel is terwijl Silk zei dat je IRL wel gewoon overkwam als een normale jongen.
Dat zeiden een paar andere mensen die ik heb ontmoet ook. Ik beschouw mezelf ook als redelijk normaal, ik denk alleen misschien meer dan goed voor me is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je op het forum normaal overkomt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze dit altijd alleen dan andersom
Klinkt een beetje als de meerderheid van dit topic als ik dit af en toe zo lees maar goedquote:
ohquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je op het forum normaal overkomt?![]()
Misschien moet je maar eens minder nadenken en gewoon wat dingen ondernemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zeiden een paar andere mensen die ik heb ontmoet ook. Ik beschouw mezelf ook als redelijk normaal, ik denk alleen misschien meer dan goed voor me is.
Uiteindelijk verschillen we niet zoveel; alleen moet dat kwartje bij Benzin nog vallenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de meerderheid van dit topic als ik dit af en toe zo lees maar goed
Hem verteld hoe de wereld in elkaar zit. Dat vrouwen er rustig op los zoenen en niet als een muurbloempje wachten op mr. Right.quote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hem verteld hoe de wereld in elkaar zit. Dat vrouwen er rustig op los zoenen en niet als een muurbloempje wachten op mr. Right.
Wat zeg je nu?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hem verteld hoe de wereld in elkaar zit. Dat vrouwen er rustig op los zoenen en niet als een muurbloempje wachten op mr. Right.
Er zijn best wat muurbloempjes voor benzin te vinden hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij hebt mr. Right al gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En jij hebt mr. Right al gevonden.SIlk en ik zijn heel gelukkig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Gisteren in het topic bleek het tegenovergestelde. Ik heb vriendinnen die erger zijn dan ik.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En jij hebt mr. Right al gevonden.Het is dat blauwe kleurtje waar ze op vallen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren. Nu ik erachter ben dat je met Samzz date wil ik het uitmakenquote:
Er zijn altijd mensen die erger zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren in het topic bleek het tegenovergestelde. Ik heb vriendinnen die erger zijn dan ik.
ohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waren. Nu ik erachter ben dat je met Samzz date wil ik het uitmaken
Jawel. Hij was alleen compleet in shock dat er vrouwen zijn die zo niet zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn best wat muurbloempjes voor benzin te vinden hoor.
Dat zou wel beter zijn jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens minder nadenken en gewoon wat dingen ondernemen.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zijn best wat muurbloempjes voor benzin te vinden hoor.
Ik heb geen idee wat jij bent.quote:
Fles whisky naar binnen, dan is het een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn jaMaar ik vind minder denken vreemd genoeg gewoon erg moeilijk
En toen ging zijn beeld aan diggelen. Zo erg ben ik ook niet, daar waren we gisteren ook achter.quote:
quote:
Als je dat er niet bij gezegd hebt denk ik dat hij zich dat niet realiseerde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Hij was alleen compleet in shock dat er vrouwen zijn die zo niet zijn.
Waarom hoop je dat? Je wil persé een maagd hebben ofzo? Mag ze al wel eens gezoend hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn jaMaar ik vind minder denken vreemd genoeg gewoon erg moeilijk
[..]
Ik hoop het
Ik heb wel netjes gewacht op een leuk persoon.quote:
Niet te vaakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil persé een maagd hebben ofzo? Mag ze al wel eens gezoend hebben?
Ik heb het over zoenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?
Dat jullie gewoon casual sex hebben en niet allemaal wachten op de ware?
Dus er zijn gewoon vrouwen die niet wachten om door mij ontmaagd te worden.
Interesante theorie
Tuurlijk zijn die er, misschien niet helemaal 'nieuw' maar jij hebt ook niet niets gedaan nog. Dat soort meiden ga je ook vast niet tegenkomen in het uitgaansleven maar het is wel handig om wat meer contacten op te doen en ze via via te leren kennen. Want met binnen blijven ga je ze sowieso niet ontmoeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:55 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het
Nee, dan keldert haar marktwaardequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Je wil persé een maagd hebben ofzo? Mag ze al wel eens gezoend hebben?
En daarna ben je helemaal losgeslagen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel netjes gewacht op een leuk persoon.
Geen casual seks in mijn leven hoor.
Als ik het al niet ben is er geen hoop voor benzin.
Jong en hoerig ben jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef SiIk het volgende:
Ik ben ook een slet, maar ik ben nog jong, dus het valt nog niet zo op
Alleen missionaris, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben je helemaal losgeslagen.
Muurbloempjes doen het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit.
Maar het is gewoon zo lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna ben je helemaal losgeslagen.
Muurbloempjes doen het alleen in bed onder de dekens en met het licht uit.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is alleen een opstap naar keiharde seks.
Je had ook het biljart moeten gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
En ik doe het toch liever in bed an op het toilet hoor, niets ten nadele van jouw sanitair Royco.
Ik vind het alleen zo jammer dat die grens bij jou al ligt op het uitdoen van je shirt.quote:
Nee, ik wil gewoon graag een rustig en lief meisje, niet te druk/te sociaal. Ja, ze mag wel gezoend hebben, alleen liever niet heel veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat was weer net té publiekelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had ook het biljart moeten gebruiken
Die zijn er echt wel, alleen zal het wat moeite kosten die te vinden want die komen niet naar jou toe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon graag een rustig en lief meisje, niet te druk/te sociaal. Ja, ze mag wel gezoend hebben, alleen liever niet heel veel.
niet te sociaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon graag een rustig en lief meisje, niet te druk/te sociaal. Ja, ze mag wel gezoend hebben, alleen liever niet heel veel.
Zou je zeggen, maar ik word alleen maar filsofisch en verdrietig als ik veel drinkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fles whisky naar binnen, dan is het een stuk makkelijker
Maar je bent zelf ook rustig en lief. Ben je dan niet bang dat jullie elke avond op de bank hangen en tv kijken en nooit buiten komen. Of is dat hoe je je toekomst graag voor je ziet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Je mag mijn handje al vasthouden, dat is genoeg voor nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat die grens bij jou al ligt op het uitdoen van je shirt.
Nee, want dan daalt haar marktwaarde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Misschien is een zeer sociale meid juist een betere match uiteindelijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben je al dat punt beland ja?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag mijn handje al vasthouden, dat is genoeg voor nu.
Je gaat al behoorlijk ver!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag mijn handje al vasthouden, dat is genoeg voor nu.
Ik leef graag op het randje, maar wil niet ziek worden.quote:
Ik wil gewoon niet dat haar leven de overhand heeft over die van mij. Een te actief meisje zou mijn leven vervelend maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:02 schreef Royco1 het volgende:
niet te sociaal?
Je wil iemand wiens leven voornamelijk om jou gaat draaien?
Kloptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:02 schreef SiIk het volgende:
Maar je bent zelf ook rustig en lief. Ben je dan niet bang dat jullie elke avond op de bank hangen en tv kijken en nooit buiten komen. Of is dat hoe je je toekomst graag voor je ziet?
Goede instelling.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik leef graag op het randje, maar wil niet ziek worden.
Nee, kinkhoest.quote:
Vind ik leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh mijn god
RIP + pappa !!RustZacht !!!!
24 - 12 -1949 - 11 - 05 - 2012 .
Vind ik leuk · · 8 minuten geleden ·
Justin: Gecontroleerd
ongeveer een minuut geleden via mobiel · Vind ik leuk
ipv gecondoleerd
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh mijn god
ipv gecondoleerd
Oh mijn god
ipv gecondoleerd
Ja ik heb hem sinds zaterdag weer aan en al 50 mensen eruit gekankerd, het erge is dat ik beide gewoon goed kenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn facebook opgeruimd gisteren. Zo'n 50+ mensen weggegooid.
En mij toegevoegdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem sinds zaterdag weer aan en al 50 mensen eruit gekankerd, het erge is dat ik beide gewoon goed ken
Oh mijn god
ipv gecondoleerd
Ja dat sowieso tochquote:
Matig sociaal lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom wil je dat? Misschien is een zeer sociale meid juist een betere match uiteindelijk?
Ik jou ook, ik wou rukken maar zag alleen maar paardenquote:
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik jou ook, ik wou rukken maar zag alleen maar paarden
Mensen zeggen dat ik daar wel vaker last van heb jaquote:
Het is wel een verklaring voor het feit dat je mij leuk vindt, je ziet niet wat je tegenover je hebtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik daar wel vaker last van heb ja
Mijn moeder vooral
Kijk nou eens uit je doppen
Of kijk je weer eens niet goed
Weet niet wat dat is
Aantal bedpartners, werk, of achtergrond. Het boeit me allemaal niet. Als ik maar een leuke klik met haar heb, en ik het naar me zin heb met haar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:07 schreef SiIk het volgende:
Overigens zou ik het ook naar vinden als mijn partner al veel bedpartners heeft gehad. Maar veel is natuurlijk relatief.
En het is ook uiteindelijk geen bepalende factor ofzo.
Ik heb jou destijds uitvoerig gespot, en vorige week ook en sta nog steeds voor de volle 100% achter mijn keuzequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring voor het feit dat je mij leuk vindt, je ziet niet wat je tegenover je hebt
Daar heb ik dus last van ;'(quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:50 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mensen dus zoeken om concerten af te gaan. Komen iig genoeg vrouwen op af, das het probleem niet.
Beter dan de IDM feestjes waar ik wel eens kwam waar 90% man is en de 10% vrouw die er is zich afvraagt waarom hun vriend zulke vreemde muziek luisterd.
100% mee eens. Verleden boeit niet, het heden telt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantal bedpartners, werk, of achtergrond. Het boeit me allemaal niet. Als ik maar een leuke klik met haar heb, en ik het naar me zin heb met haar.
Wat is het verschil nou of ze 5 of 50 bedpartners gehad heeft. Testje op soa's enz is zo gebeurd. Ik vind dat alles zo totaal onbelangrijk. Het gaat mij om haar als persoon. Niet om wat ze wel of niet gedaan heeft!
Maar wat iemand gedaan heeft maakt haar of hem toch juist degene die ze is? Zonder verleden betekent het heden helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Wat is het verschil nou of ze 5 of 50 bedpartners gehad heeft. Testje op soa's enz is zo gebeurd. Ik vind dat alles zo totaal onbelangrijk. Het gaat mij om haar als persoon. Niet om wat ze wel of niet gedaan heeft!
Doe nou gezellig mee als ik mezelf weer eens lelijk vindquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb jou destijds uitvoerig gespot, en vorige week ook en sta nog steeds voor de volle 100% achter mijn keuze
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nou gezellig mee als ik mezelf weer eens lelijk vind.
Het eerste is waar; het tweede is een verkeerde conclusie. Laat nooit iemand je vertellen dat je minder bent omdat je in bepaalde zaken geen ervaring hebt. Je hebt hierdoor gewoon andere ervaringen en een andere kijk op de zaak. Hierdoor zul je bijvoorbeeld bepaalde fouten die andere mensen wel snel zullen maken, zelf niet maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat iemand gedaan heeft maakt haar of hem toch juist degene die ze is? Zonder verleden betekent het heden helemaal niets.
Tuurlijk vormt je verleden je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat iemand gedaan heeft maakt haar of hem toch juist degene die ze is? Zonder verleden betekent het heden helemaal niets.
Ga je toch lekker met hem daten, neem ik Silk wel weerquote:
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker met hem daten, neem ik Silk wel weer
Nee ik moet jou nietquote:
Ik wil jou tochquote:
Dat had je me nog niet verteldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb het ook al met 50 jongens gedaan en Silk ziet me nog steeds zitten. Ik snap je probleem niet Benzin.
Okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je toch lekker met hem daten, neem ik Silk wel weer
Ik weet dat je mij niet moetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik moet jou niet
Pak die kale jood maar.
Ja als ie aan je zit dan ros ik zijn tandjes eruit, hij is gewoon bangquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk vormt je verleden je.
Maar als jij een klik met iemand hebt dan maakt het toch niet uit of ze pas met 1 jongen iets gedaan heeft of met 50.
Het enige wat zal spelen is dat jij er onzeker van word, of je het allemaal wel goed doet.
Het veranderd niks aan haar als persoon.
Beiden. Ik ben bang dat ik dan niets voorstel en dingen niet kan ja, maar ik vind het ook geen fijn idee dat ik al de 10de ben ofzo. Dat geeft me het idee dat wat ze met mij doet voor haar ook niets betekent omdat ze dat bij iedereen doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ben je bang dat je iets verkeerd doet dan Benzin of vind je het gewoon vies.
Sorry ik weet dat je verliefd op mij was en dat steven 2e keus is. Maar ik ben erg gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry ik weet dat je verliefd op mij was en dat steven 2e keus is. Maar ik ben erg gelukkig
Seks is niet bijzonder puur door de seks, seks wordt bijzonder door de persoon met wie je het hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Beiden. Ik ben bang dat ik dan niets voorstel en dingen niet kan ja, maar ik vind het ook geen fijn idee dat ik al de 10de ben ofzo. Dat geeft me het idee dat wat ze met mij doet voor haar ook niets betekent omdat ze dat bij iedereen doet.
Je brak m'n hart.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sorry ik weet dat je verliefd op mij was en dat steven 2e keus is. Maar ik ben erg gelukkig
Het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks is niet bijzonder puur door de seks, seks wordt bijzonder door de persoon met wie je het hebt.
Seks met jou zal voor haar veel specialer zijn dan de eerste de beste one night stand.
Maar als ze met heel veel mensen zoent en seks heeft (gehad) dan is het toch niet heel geloofwaardig dat het met mij nog speciaal is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
Seks is niet bijzonder puur door de seks, seks wordt bijzonder door de persoon met wie je het hebt.
Seks met jou zal voor haar veel specialer zijn dan de eerste de beste one night stand.
10 op je 26ste kan misschien nog net denk ik; hoewel ik dat nooit zal gaan halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:31 schreef SiIk het volgende:
Ik ben het wel met je eens hoor Benzin. Hoewel het natuurlijk ook leeftijdsafhankelijk is. 10 op je 16de vind ik een heel ander verhaal dan 10 op je 26ste.
Ja maar jullie willen zijn standpunt ook maar niet echt van hem aannemenquote:
Het is nog niet te laat hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef benzin het volgende:
[..]
10 op je 26ste kan misschien nog net denk ik; hoewel ik dat nooit zal gaan halen
10 zoenen of seks? 10 seks haal ik niet hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef benzin het volgende:
[..]
10 op je 26ste kan misschien nog net denk ik; hoewel ik dat nooit zal gaan halen
Dat zegt niets meer, behalve dat jij onzeker bent en het dus niet kan geloven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als ze met heel veel mensen zoent en seks heeft (gehad) dan is het toch niet heel geloofwaardig dat het met mij nog speciaal is?
Daarnaast zal ze me vergelijken met al die andere jongens en dat zie ik niet zitten.
Onzin, 1 per jaar is echt niet veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Moeilijk te accepteren zoiets idd, ik zit met hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zijn standpunt wel. Dat heb ik gisteren al uitgelegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar jullie willen zijn standpunt ook maar niet echt van hem aannemen
Jullie hebben gelijk, en niemand anders.![]()
En dat over iets dat subjectief is, voor iedereen anders.
'k Ga werken
Je hebt het over seks of over zoenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, 1 per jaar is echt niet veel.
Als ik niet zo vaak verleid werd tot exclusiviteit weet ik zeker dat ik veel meer gedaan had dan nu. En zelfs nu is dat aantal makkelijk te halen zonder dat ik de slet uit heb gehangen hoor.
Het is nog niet te laat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
10 zoenen of seks? 10 seks haal ik niet hoor.
Ik ben ook niet van plan het te gaan halenquote:
Ik wil gewoon graag dat ik bijzonder voor haar benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zegt niets meer, behalve dat jij onzeker bent en het dus niet kan geloven.
Silk wel, dus doe je bestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan het te gaan halen
En die orgie die we voor volgende maand geplanned hadden dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan het te gaan halen
Wat mij betreft kan die gewoon doorgaan. Dan halen we het wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
En die orgie die we voor volgende maand geplanned hadden dan?
Als ze met je wil lopen, dan ben je dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag dat ik bijzonder voor haar ben
Ik zit daar allang al overheen.quote:
Mijn vriend heeft een berg scharrels gehad waar je u tegen zegt, maar dat maakt mij niet minder bijzonder voor hem. Ben niet voor niets de enige waarmee hij een vaste relatie wilde beginnen, en waar hij het al een aantal jaar mee volhoudt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Sletquote:
Zelfs al heeft ze met 50 mannen geslapen, dan nog kun je heel bijzonder zijn voor haar. Dat staat daar echt los van. Ik ben het op dat punt niet met je eens; en toch begrijp ik je heel goed. Het voelt zo ongelijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorryquote:
Neuken?quote:
Okquote:
Of zoals ik, je wordt binnen 3 maanden gewoon gedumpt terwijl je graag verder was gegaan...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:41 schreef SiIk het volgende:
Ik vind trouwens dat er ook nog wel een verschil zit tussen scharrels/one night stand en relaties. Als je veel van die eerste hebt gehad had je dus gewoon zin in seks. Daar is opzich niks mis mee.
Die mensen die echter 8 relaties van 1 maand per jaar hebben kan ik niet zo goed tegen. Dan hecht je daar blijkbaar geen waarde aan.
Als je dat 4 keer per jaar overkomt moet je toch een bij jezelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Of zoals ik, je wordt binnen 3 maanden gewoon gedumpt terwijl je graag verder was gegaan...
Nee, was mijn eerste relatie. 4x per jaar een relatie beginnen zit er voor mij echt niet in; ik ben blij als ik 4 nieuwe meiden leer kennen op een jaar joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je dat 4 keer per jaar overkomt moet je toch een bij jezelf te rade gaan.
De gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden ligt volgens mij nog altijd op 16. Als je er dan op je 26ste 10 gehad hebt is dat 1 per jaar. Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet zeker. Ik hoop alleen niet dat jij het over seks hebt
Maar zoals je zegt; als je steeds relaties hebt van een paar jaar, dan kan 10 best veel zijn. Ik denk dat het weinig is voor de groep "succesvolle"-singles.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden ligt volgens mij nog altijd op 16. Als je er dan op je 26ste 10 gehad hebt is dat 1 per jaar. Dat is niet veel.
Want? Ga je dan lekker zitten veroordelen terwijl jij weinig tot geen ervaring hebt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet zeker. Ik hoop alleen niet dat jij het over seks hebt
Ik vind 16 wel jong maar dat zal wel aan mij liggen dan. Ik ben ouderwetsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd om ontmaagd te worden ligt volgens mij nog altijd op 16. Als je er dan op je 26ste 10 gehad hebt is dat 1 per jaar. Dat is niet veel.
Ga je me nu dumpenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind 16 wel jong maar dat zal wel aan mij liggen dan. Ik ben ouderwets
Neequote:
Ouwe lulquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
'Als'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar zoals je zegt; als je steeds relaties hebt van een paar jaar, dan kan 10 best veel zijn. Ik denk dat het weinig is voor de groep "succesvolle"-singles.
Ik denk dat het hier ook wel mee te maken heeft. Als je vroeg ontmaagd bent, zie je seks misschien als iets heel gewoons. Als je er langer mee wacht, dan wordt het voor jezelf ook specialer denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar zo ouderwets ben ik ook weer niet, zoals wachten tot het huwelijk of de 'ware'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook wel mee te maken heeft. Als je vroeg ontmaagd bent, zie je seks misschien als iets heel gewoons. Als je er langer mee wacht, dan wordt het voor jezelf ook specialer denk ik.
Nee, maar het maakt wel een wereld van verschil of je op je 14de of op je 20ste ontmaagd wordt denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar zo ouderwets ben ik ook weer niet, zoals wachten tot het huwelijk of de 'ware'
Realistisch gezien; ik denk dat de gemiddelde 26jarige niet boven de 10 sekspartners uit komtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'Als'
Het gaat hier over gemiddelden, dit kan dus met of zonder relaties ertussen door zijn. 1 Per jaar is voor de gemiddelde persoon niet veel, voor versierfalers kan het natuurlijk veel lijken. Maar daar heb je het al, het lijkt misschien veel. Dat is heel wat anders.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt wel een wereld van verschil of je op je 14de of op je 20ste ontmaagd wordt denk ik.
Ligt eraan, wie weet was die 14jarige er nog helemaal niet klaar voor en zit daarna met een trauma en een aversie naar seks opgescheept. En die 20e was er voor die tijd misschien nog niet mee bezig, maar toen het eenmaal gebeurde had hij de smaak te pakken en ging het steeds makkelijker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt wel een wereld van verschil of je op je 14de of op je 20ste ontmaagd wordt denk ik.
Toen ik zo oud was, was ik daar helemaal nog niet mee bezigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het wel schokkend als ik lees hoevaak 13 en 14-jarige (vooral meisjes) al seks hebben tegenwoordig.
Mja, vroeger was ik jaloers op die mensen. Tegenwoordig vind ik het vooral sneu voor hen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het wel schokkend als ik lees hoevaak 13 en 14-jarige (vooral meisjes) al seks hebben tegenwoordig.
Ik speelde nog met barbie's toen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was, was ik daar helemaal nog niet mee bezig
Ik ook.quote:
Waar baseer je dat op? Gemiddelde leeftijd van ontmaagding is bijna 10 jaar daarvoor al, dus zo raar is het dan niet om er als gemiddeld persoon +/- 1 per jaar te halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Realistisch gezien; ik denk dat de gemiddelde 26jarige niet boven de 10 sekspartners uit komt.
Ik ben 28 en ik kom er wel bovenuit, niet ver, maar toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Realistisch gezien; ik denk dat de gemiddelde 26jarige niet boven de 10 sekspartners uit komt.
Dat kan in bepaalde gevallen. Naar mezelf kijkend had ik denk ik veel meer seks gehad wanneer ik op mijn 16de ofzo ontmaagd zou zijn... puur omdat het toen nog geen persoonlijke onzekerheid was. Nu was ik 23 toen ik ontmaagd werd; en in die hele periode van 16 tot 23 ervaarde ik dat gewoon als een steeds groter wordende last die je in die zin ook heel erg beperkt. Zelfs nu ben ik daar nog onzeker over, omdat ik maar 1 sekspartner heb gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan, wie weet was die 14jarige er nog helemaal niet klaar voor en zit daarna met een trauma en een aversie naar seks opgescheept. En die 20e was er voor die tijd misschien nog niet mee bezig, maar toen het eenmaal gebeurde had hij de smaak te pakken en ging het steeds makkelijker.
Nee ik denk dat zo lang je nog jong bent het niet eens heel veel hoeft uit te maken, als je tot (ver) na je 25e nog maagd bent zal het eerder verschil gaan maken want dan wordt het pas laat.
Ongeacht de ontmaagdingsleeftijd kan je prima in x-aantal bedpartners per jaar rekenen en tenzij je echt een laatbloeier bent (25+ ofzo?) denk ik niet dat die leeftijd van ontmaagding daar heel veel invloed op heeft.
Dat ligt toch echt meer aan de persoon die je zelf bent.
Toen je nog gewoon buiten kon spelen zonder dat mensen bang waren dat je je bezeerdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:58 schreef SiIk het volgende:
Ik heb volgens mij nooit echt veel met barbie's gespeeld. Was meer geinteresseerd in computers en racespelletjes enzo. Of bomen klimmen en salamanders vangen in de achtertuin van een vriend
Inderdaad, ik ben echt zo vaak uit bomen gevallen enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon buiten kon spelen zonder dat mensen bang waren dat je je bezeerde
Uit bomen vallen
Bloedend thuiskomen
Vechten met je vrienden en daarna samen verder spelen
23 Komt dan ook al in de buurt van de 25 die ik even voor het gemak noemde. En je zegt het zelf al, jij ervoer het als last dat je nog maagd was. Daardoor beperkte je jezelf ook, als je wat minder /care had gehad en losser ermee was omgegaan durf ik zelfs te stellen dat je veel eerder ontmaagd zou zijn geweest. Dus wat mij betreft ligt dat toch echt aan jouw persoonlijkheid, en niet aan wanneer je eindelijk mocht neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat kan in bepaalde gevallen. Naar mezelf kijkend had ik denk ik veel meer seks gehad wanneer ik op mijn 16de ofzo ontmaagd zou zijn... puur omdat het toen nog geen persoonlijke onzekerheid was. Nu was ik 23 toen ik ontmaagd werd; en in die hele periode van 16 tot 23 ervaarde ik dat gewoon als een steeds groter wordende last die je in die zin ook heel erg beperkt. Zelfs nu ben ik daar nog onzeker over, omdat ik maar 1 sekspartner heb gehad.
Ik basseer dat op de mensen uit mijn omgeving; gecombineerd met die uit jou omgeving. Ik ken heel veel mensen van midden 20 die geen of slechts enkele bedpartners gehad hebben. Ik vraag me altijd af hoe de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd bepaald wordt... ik heb eerder het gevoel dat ze een mediaan nemen dan een gemiddelde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Gemiddelde leeftijd van ontmaagding is bijna 10 jaar daarvoor al, dus zo raar is het dan niet om er als gemiddeld persoon +/- 1 per jaar te halen.
Dus vooral als je geheel gemiddeld ook 'jong' (rond 16e) ontmaagd bent, ik denk dat jongeren wat makkelijk meer bedpartners scoren tegenwoordig dan de mensen die veel later pas ontmaagd worden. Dus ik ga hier wel uit van de mensen die ook qua ontmaagding gemiddeld waren.
Mijn kleding was ook altijd kapot omdat ik overal uitviel en achter bleef hangen enzo. Ik was echt een Neanderthaler vroeger als ik buiten speelde. Alles slopen overal in klimmen enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt zo vaak uit bomen gevallen enzo.
Mooie tijd
Speeltuinen waren ook leuker vroeger. Alles wat ook maar een beetje pijn kan doen halen ze weg tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon buiten kon spelen zonder dat mensen bang waren dat je je bezeerde
Uit bomen vallen
Bloedend thuiskomen
Vechten met je vrienden en daarna samen verder spelen
Ik viel lekker nooit uit bomen, klunsje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben echt zo vaak uit bomen gevallen enzo.
Mooie tijd
En die mensen, wanneer zijn die ontmaagd en hoe vaak zaten die in een vaste relatie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik basseer dat op de mensen uit mijn omgeving; gecombineerd met die uit jou omgeving. Ik ken heel veel mensen van midden 20 die geen of slechts enkele bedpartners gehad hebben. Ik vraag me altijd af hoe de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd bepaald wordt... ik heb eerder het gevoel dat ze een mediaan nemen dan een gemiddelde.
Ik zie onzekerheid hierover niet als onderdeel van mijn persoonlijkheid, maar aan een gebrek van zelf acceptatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
23 Komt dan ook al in de buurt van de 25 die ik even voor het gemak noemde. En je zegt het zelf al, jij ervoer het als last dat je nog maagd was. Daardoor beperkte je jezelf ook, als je wat minder /care had gehad en losser ermee was omgegaan durf ik zelfs te stellen dat je veel eerder ontmaagd zou zijn geweest. Dus wat mij betreft ligt dat toch echt aan jouw persoonlijkheid, en niet aan wanneer je eindelijk mocht neuken.
Ik ook ja, vooral over in en op klimmen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn kleding was ook altijd kapot omdat ik overal uitviel en achter bleef hangen enzo. Ik was echt een Neanderthaler vroeger als ik buiten speelde. Alles slopen overal in klimmen enzo
16, zo jong?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat had wel iets zachter gekund eigenlijk. Ik verzin geen theorietjes, ik deel alleen wat ik ziequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Want? Ga je dan lekker zitten veroordelen terwijl jij weinig tot geen ervaring hebt?
Lekker makkelijk hoor, maar ga zelf eerst eens ondervinden hoe de verschillende soorten relaties met mensen werken en kom dan nog maar eens terug om met dat vingertje van je te gaan zitten wijzen. Als je dat dan nog kan, want misschien heb je dan eens ervaren wat normaal is in plaats van alleen wat theorietjes verzinnen die je nergens op kan baseren.
Mensen hebben seks met elkaar, klaar, dit is niet altijd even speciaal maar wie ben jij om mensen daar minder om te gaan vinden.
Sommige nooit. Sommige hebben begin van hun jaren 20 wel eens kort iets gehad of iemand geneukt, maar that's it.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En die mensen, wanneer zijn die ontmaagd en hoe vaak zaten die in een vaste relatie?
Wat noem je me nu een kluns?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik viel lekker nooit uit bomen, klunsje.
1 2 3 | masturbatie zoenen geslachtsgemeenschap orale seks anale seks jongens 13,5 14,0 16,8 16,7 18,1 meisjes 14,6 14,1 16,7 16,8 18,7 |
Dan komt het voort uit gebrek aan zelf acceptatie, en dat je dat laatste niet hebt ligt alsnog aan hoe jij bent. Dus ik vind het alsnog prima te herleiden naar je persoonlijkheid. Dat speelt volgens mij gewoon echt wel een rol in hoe je bent qua seks en hoeveel je het hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zie onzekerheid hierover niet als onderdeel van mijn persoonlijkheid, maar aan een gebrek van zelf acceptatie.
What the....?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:05 schreef SiIk het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit was 2005. Ik denk dat het jonger is nu.
Nope, heeft maar 2.5 maand geduurd helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
hey axel!!
hoe gaat het met jou?
nog bij dat meisje?
Nja, ik heb ongeveer elke twee jaar een date, dus voor mij lijkt het sowieso veel ja. Maar vind het ook gewoon veelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'Als'
Het gaat hier over gemiddelden, dit kan dus met of zonder relaties ertussen door zijn. 1 Per jaar is voor de gemiddelde persoon niet veel, voor versierfalers kan het natuurlijk veel lijken. Maar daar heb je het al, het lijkt misschien veel. Dat is heel wat anders.
ik vind het wel mee vallenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef benzin het volgende:
[..]
16, zo jong?![]()
Ik vind 1 per jaar voor mijn idee wel erg veel.
[..]
Dat had wel iets zachter gekund eigenlijk. Ik verzin geen theorietjes, ik deel alleen wat ik zie
Ik vind mensen ook niet per se minder en ik veroordeel niemand, ik zeg alleen dat ik het een probleem zou vinden bij een potentieel vriendinnetje.
En waarom is 1 per jaar al erg veel? Kan best je idee zijn, maar als tig mensen die wél ervaring hebben je al anders verteld hebben zou het niet gek zijn dat je eens wat aanneemt van die mensen in plaats van star vast te blijven houden aan je zelf verzonnen beeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef benzin het volgende:
[..]
16, zo jong?![]()
Ik vind 1 per jaar voor mijn idee wel erg veel.
[..]
Dat had wel iets zachter gekund eigenlijk. Ik verzin geen theorietjes, ik deel alleen wat ik zie
Ik vind mensen ook niet per se minder en ik veroordeel niemand, ik zeg alleen dat ik het een probleem zou vinden bij een potentieel vriendinnetje.
Dat valt reuze mee hoor. In de periode dat ik vrijgezel was en wat losbandiger was, heb ik er best veel gehad. Als ik niet een soort van fuckbuddy had gekregen was het aantal misschien wel hoger geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb ongeveer elke twee jaar een date, dus voor mij lijkt het sowieso veel ja. Maar vind het ook gewoon veel
Dan zij het dus geen gemiddelde personen waar ik wel op doelde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sommige nooit. Sommige hebben begin van hun jaren 20 wel eens kort iets gehad of iemand geneukt, maar that's it.
Dat heeft alles met gevoelens te maken, maar weinig met ervaring.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat je eruit viel, als je vet goed kan boomklimmen val je juist niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat noem je me nu een kluns?
Ik was de bomenklimkampioen ja
Ja maar ik wilde elke keer hoger en verder, en dat ging soms nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je eruit viel, als je vet goed kan boomklimmen val je juist niet.
ow jammerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nope, heeft maar 2.5 maand geduurd helaas
Het is altijd een kip en ei verhaal. Als ik op mijn 16de ontmaagd was, had ik dan ook een gebrek aan zelf acceptatie gehad? Ik zie het eerder als een gevolg dan een oorzaak; gezien het gebrek aan seks juist heeft geleid tot onzekerheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan komt het voort uit gebrek aan zelf acceptatie, en dat je dat laatste niet hebt ligt alsnog aan hoe jij bent. Dus ik vind het alsnog prima te herleiden naar je persoonlijkheid. Dat speelt volgens mij gewoon echt wel een rol in hoe je bent qua seks en hoeveel je het hebt.
Sommige mensen hebben weinig behoefte aan seks, die hebben vast ook lage aantallen. Maar die mensen zit dat niet dwars, dat is wel een essentieel verschil.
Stel het dan anders, 'voor mij zou het veel zijn want--'. En accepteer dan ook meteen even dat dit voor anderen absoluut niet het geval hoeft te zijn en dat mensen echt geen slet geweest zijn als ze met meer dan één iemand per jaar seks hebben gehad. Daar is gewoon niets raars aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb ongeveer elke twee jaar een date, dus voor mij lijkt het sowieso veel ja. Maar vind het ook gewoon veel
Ik had er tot mijn 24e ook maar 2 gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen 10 sekspartners gehad en ben 25, maar dat boeit mij dan ook niet.
mooi gezegd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat heeft alles met gevoelens te maken, maar weinig met ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |