quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.quote:
Kleine greep uit de laatste maanden:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef kipknots het volgende:
Maar wat voor muziek vind je leuk Benzin?
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijkquote:The Matches
The Cab
Bird by Bird
Jack Johnson
The Used
Rise Against
Motion City Soundtrack
Gorillaz
Incubus
Less Than Jake
Junior Battles
Arctic Monkeys
Scouting for Girls
The Feelings Hijackers
The Presidents of the United States of America
No Use For A Name
Pennywise
Frank Turner
Zal wel meevallen toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.
Hey kutje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:35 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Loki is een leuke meid, beetje mascara, een goede oogschaduw en een beetje blusher en daar komt wat leuks tevoorschijn.
Heb je het weleens geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben niet goed genoeg met meisjes voor zoiets. Dat zou leiden tot heel veel ongemakkelijke stiltes en general awkwardness.
Ik ben geen sletquote:
Dit laatste is goed. Vanuit je muzieksmaak kun je ook wel een beetje bepalen wat "de meeste vrouwen" leuk vinden, en als je daarnaast ook nog gewoon de wat normalere meisjesmuziek leuk vindt heb je al gelijk wat om over te praten, niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
Kleine greep uit de laatste maanden:
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijk
Bijzonder goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dit laatste is goed. Vanuit je muzieksmaak kun je ook wel een beetje bepalen wat "de meeste vrouwen" leuk vinden, en als je daarnaast ook nog gewoon de wat normalere meisjesmuziek leuk vindt heb je al gelijk wat om over te praten, niet?
Natuurlijk zijn er ook meiden die hun eigen alternatieve muzieksmaak er op na houden, maar doorgaans zijn dat er echt niet veel. Waarom kom je 26 mei niet naar Utrecht, benzin? Niet echt 'wild' uitgaan, gewoon gezellig met wat mensen uit dit topic wat drinken
Kusje terug, stiekem toch een sletquote:
Ga je nu met Steven?quote:
Mensen dus zoeken om concerten af te gaan. Komen iig genoeg vrouwen op af, das het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:34 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Kleine greep uit de laatste maanden:
[..]
Maar ik vind bijna alle muziek wel prettig eigenlijk
Haha tofquote:
Boh ik heb weer zin in een festivalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:52 schreef Tangledup het volgende:
En festivals. Daar is de sfeer vaak nog wat gemoedelijker.
Speed daten niet, maar normaal daten kan ik nauwelijks. Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?quote:
Wel spannend!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef benzin het volgende:
Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?
Voor mij wel toch, beetje speed gebruiken en daten maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik zie Benzin nog niet zo snel speeddaten, maar eigenlijk vind ik dat voor niemand iets.
quote:
Hij is zó flauw, ik ga bijna m'n best doen om te lachen voor je Patje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij wel toch, beetje speed gebruiken en daten maar.
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Speed daten niet, maar normaal daten kan ik nauwelijks. Is dat net zoiets als gaan racen zonder rijbewijs?
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is zó flauw, ik ga bijna m'n best doen om te lachen voor je Patje.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Om te kunnen racen heb je geen rijbewijs nodig hoor.
Zolang je het gaspedaal niet indrukt GHEIHEHAHAHAHHIHIHIHIHIquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef benzin het volgende:
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?
Ik kan heel wat gruwelijke dingen verzinnen, maar geen van die zaken heeft betrekking op het speeddatenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:14 schreef Tangledup het volgende:
Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren als je naar zo'n speeddate avond gaat?
Ja hoor, want dan krijg je hem niet eens gestart waarschijnlijk, kan niks fout gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Nja, anders dan: Is het een goed idee om in een formule 1 auto te stappen en te racen als je nog nooit achter een stuur hebt gezeten?
Is er weer een meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Benzin, waarom ga je niet op twi's voorstel in om naar de meet te komen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Benzin, waarom ga je niet op twi's voorstel in om naar de meet te komen?
Lekker boeiend. Als je niet van uitgaan houdt en op internet ook niet veel tegen komt, dan kun je best eens proberen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Speeddaten vind ik eigenlijk een van de puurste vormen van triestheid... Hoe leer je in een paar minuten in godsnaam iemand een beetje kennen?
Als je met een drankje op al niet eens een vrouw aan kunt spreken, waarom zal dat in zo'n atmosfeer wel lukken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je niet van uitgaan houdt en op internet ook niet veel tegen komt, dan kun je best eens proberen.
Niet geschoten is altijd mis.
Toch heeft een kennis van me er een hartstikke leuke meid leren kennen waar ie nu mee samenwoont.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Speeddaten vind ik eigenlijk een van de puurste vormen van triestheid... Hoe leer je in een paar minuten in godsnaam iemand een beetje kennen?
Het lijkt me dat het ook vooral gaat om wat single vrouwen te ontmoeten en te kijken of er iemand bij zit voor een echte date. Best een optie als je normaal weinig vrouwen ontmoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik ben er sceptisch over. Maar het is ook gewoon helemaal niks voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch heeft een kennis van me er een hartstikke leuke meid leren kennen waar ie nu mee samenwoont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |