Haha, op kamernet vind je voor 300max genoeg rondom de hele binnenstad hoor.quote:
Jaaaa. Ik wil 's ochtends blij worden van bloemetjes als ik op m'n fiets zit.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:33 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze de bult eromheen geasfalteerd hebben, zo'n zonde! Had veel liever bloemen gezien.
Wel chille buurt ditquote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef VGA4xZoom het volgende:
Jeuj ik heb een kamer! Zeeheldenbuurt met een dakterras, superchill
[..]
In dit huis staat nog een kamer vrij, wat is je budget?
En nu ik hier woon ben ik opzoek naar werk, voor in de vakantie maar ook vast (parttime). Iemand die tips heeft/iets weet?
Elke wijk is 'chull' als je een goedkope kamer krijgt. Studenten die mekkeren over de plek van hun kamer. Het enige waarover te mekkeren is als op kamer wonende student is dat Beijum wellicht een eind fietsen is als je zat uit de Blauwe Engel komt rollen om 6 uur 's ochtends.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Morgen weer twee kamers bezichtigen. Hoor veel goede dingen over Helpman, wat is er zo chull aan die wijk?
Weettogg.quote:
De nieuwbouw niet.quote:
Wij bij SNT zoeken vanaf dit moment veel nieuwe mensen! Als je op zoek bent naar een leuke baan in een facilitair callcenter, dan kan ik je eventueel aanmelden! Leuke collega's, super leuk TM, geen druk wat betreft targets e.d. en je belt gewoon warm: eigen klanten van Hi mobiel, waarbij je meer service verleent dan verkoop. Daarnaast super chill loon, je eigen rooster samenstellen en veel leuke incentives (bonus).quote:Op maandag 14 mei 2012 20:29 schreef VGA4xZoom het volgende:
Jeuj ik heb een kamer! Zeeheldenbuurt met een dakterras, superchill
[..]
In dit huis staat nog een kamer vrij, wat is je budget?
En nu ik hier woon ben ik opzoek naar werk, voor in de vakantie maar ook vast (parttime). Iemand die tips heeft/iets weet?
Zit in de indische wijk. Vlakbij de ring.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:24 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Die bij de Beren? Die gebouwen daar achter zien er vet uit...
6 uur 's ochtendsquote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Elke wijk is 'chull' als je een goedkope kamer krijgt. Studenten die mekkeren over de plek van hun kamer. Het enige waarover te mekkeren is als op kamer wonende student is dat Beijum wellicht een eind fietsen is als je zat uit de Blauwe Engel komt rollen om 6 uur 's ochtends.
Dat klinkt best goed eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wij bij SNT zoeken vanaf dit moment veel nieuwe mensen! Als je op zoek bent naar een leuke baan in een facilitair callcenter, dan kan ik je eventueel aanmelden! Leuke collega's, super leuk TM, geen druk wat betreft targets e.d. en je belt gewoon warm: eigen klanten van Hi mobiel, waarbij je meer service verleent dan verkoop. Daarnaast super chill loon, je eigen rooster samenstellen en veel leuke incentives (bonus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |