maar waarom is dat contact dan zo waterigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:03 schreef Dastan het volgende:
met m'n moeder kan ik goed praten hoor, dat wel. houden ook wel van dezelfde dingen.
gewoon, je ziet elkaar niet elke dag meer hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:05 schreef leeell het volgende:
[..]
maar waarom is dat contact dan zo waterig
dan nog, mn moeder zou het niet trekkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
gewoon, je ziet elkaar niet elke dag meer he
nee hoor, ik bel om de dag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:06 schreef leeell het volgende:
[..]
dan nog, mn moeder zou het niet trekken
je belt toch ook amper ?
oh dat valt wel mee ja, en je zusje ?quote:
zij is ongeveer het tegenovergestelde van mij. maar ze mist me wel geloof ik. haar spreek ik niet zo vaak meer.quote:
mja, zonde wel, altijd haat en nijd met broeders en zussen (ofniet) maar je houdt altijd van elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
zij is ongeveer het tegenovergestelde van mij. maar ze mist me wel geloof ik. haar spreek ik niet zo vaak meer.
serieus gesprek, geen ARG enzoquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:12 schreef leeell het volgende:
[..]
mja, zonde wel, altijd haat en nijd met broeders en zussen (ofniet) maar je houdt altijd van elkaar.
Ik ben serieus, ik zou best ook wel een moeder willen hebben.quote:
nooit gehad?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik zou best ook wel een moeder willen hebben.
ziekte ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is al heel lang geleden..
Dit was zo'n opmerking die je beter voor jezelf had kunnen houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:33 schreef leeell het volgende:
als je altijd zo was tegen je moeder snap ik dat ze weg ging
daar ben ik me van bewust, echter moet er een punt gemaakt worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dit was zo'n opmerking die je beter voor jezelf had kunnen houden..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:31 schreef leeell het volgende:
http://www.bestgore.com/e(...)rned-alive-in-kenya/
nsfw
vreemd schouwspel, zo kalm ook
proberen niet echte vluchtenquote:
idem, trustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |