quote:
De Duitse bond zegt dan 3-0 voor Fortuna Dusseldorf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Hertha blijft lekker binnen. Even met advocaat overleggen wat nu het beste is?
Hertha gaat een ander spel dan voetbal spelen denk ik.quote:
Welke speler?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die herta speler werd naar de grond geduwd toen die fans het veld opkwamen, dit kan echt serieus volgens de regels gewoon automatisch verlies voor de thuisploeg beteken en dus is Hertha safe.
EN als je je niet veilig voelt? Reden zat..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De Duitse bond zegt dan 3-0 voor Fortuna Dusseldorf.
Kort voor tijd, stormde een hoop DUsseldorf fans het veld op, het spel was nog niet afgelopen.. Ze wilden alvast feest vieren, die hersenlozenquote:
Zou ik wel lachen vinden, dan is het uitvak blij en moet de ME de rest van het stadion hun linie gaan zetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
De Duitse bond zegt dan 3-0 voor Fortuna Dusseldorf.
Verloren heb je toch wel. Kunt t altijd proberen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
EN als je je niet veilig voelt? Reden zat..
Klopt die veld bestorming is letterlijk de redding die een hogere macht hen gaf om niet te degraderen , wat echt een grote puinhoop in Berlin en voor de club zou betekenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Hertha is inderdaad bezig met advocaat op dit moment.
Nu wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |