het ziet ernaar uit dat dat niet zo blijft:quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
terwijl met de terugkomst van Herta ook Duitsland weer een club uit de hoofdstad op het hoogste niveau heeft. Het was het enige land in Europa waar dat niet het geval was.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het ziet ernaar uit dat dat niet zo blijft:
Hertha thuis 1-2 verloren van Düsseldorf
A.s. dinsdag (15 mei) is de return en die is, eveneens als vanavond, te zien bij de ARD.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is de return van Hertha - Dusseldorf, en is die ook op de ZDF?
Hopelijk redt Fortuna het.quote:
Als je dit doortrekt naar andere UEFA-competities, dan is Wales het andere land waarvan een hoofdstedelijke club niet op het hoogste niveau uitkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Uit de Tweede BL zijn Herta BSC en Augsburg gepromoveerd, voor Augsburg de eerste keer op het hoogste niveau, terwijl met de terugkomst van Herta ook Duitsland weer een club uit de hoofdstad op het hoogste niveau heeft. Het was het enige land in Europa waar dat niet het geval was.
Cardiff City?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je dit doortrekt naar andere UEFA-competities, dan is Wales het andere land waarvan een hoofdstedelijke club niet op het hoogste niveau uitkomt.
Ik vermoed dat een foptrainer als Marcus Sorg volgend seizoen Hertha BSC zal coachen. Zat trainers die niet onder Michael Preetz willen werken (en terecht ook).quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:47 schreef MCH het volgende:
Hertha![]()
Met veel pijn en moeite (en geluk) 16e worden en vervolgens thuis zo slecht mogelijk verliezen.
70.000 toeschouwers voor een degradatie-wedstrijd is toch best wel wat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef XL het volgende:
Hertha verkocht het stadion niet eens uit gister! De belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen en het zit niet vol.
Fürth is geen slechte ploeg. Ik schat persoonlijk Augsburg op hetzelfde niveau als Fürth. Ik denk dat, wanneer Fortuna volgende wedstrijd ook gewoon wint, Fürth en Fortuna nog aardig kunnen gaan verrassen in de Bundesligaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef XL het volgende:
Hertha verkocht het stadion niet eens uit gister! De belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen en het zit niet vol. Fortuna verdient het! Inderdaad had ik liever gezien dat Fürth het niet gered had... maar nu hebben we volgend jaar met Augsburg en Fürth wel twee ploegen die gegarandeerd slechter zijn dan Gladbach en Fortuna
Ze zijn de enige bundesliga club in de wijde omgeving en er wonen daar heel veel mensen. Hertha heeft sowieso moeite hun grote stadion te vullen, maar bij Fortuna bijvoorbeeld lag de website 3 dagen plat vanwege de voorverkoopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
70.000 toeschouwers voor een degradatie-wedstrijd is toch best wel wat.
dat het Olympiastadion in berlijn 75.000 plaatsen heeft, kun je ze bij hertha moeilijk aanrekenen
En dan te weten dat seizoenskaarthouders ook nog eens gratis naar binnen mochten. Nou in de 2. Liga hebben ze tenminste wel 1x uitverkocht huis, tegen stadsgenoten Union.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef XL het volgende:
Hertha verkocht het stadion niet eens uit gister! De belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen en het zit niet vol. Fortuna verdient het! Inderdaad had ik liever gezien dat Fürth het niet gered had... maar nu hebben we volgend jaar met Augsburg en Fürth wel twee ploegen die gegarandeerd slechter zijn dan Gladbach en Fortuna
Niet voor Wales in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spelen die op het hoogste niveau dan?
En heb je de aantallen gezien van Dusseldorf in de 2.Bundesliga bij thuiswedstrijden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zijn de enige bundesliga club in de wijde omgeving en er wonen daar heel veel mensen. Hertha heeft sowieso moeite hun grote stadion te vullen, maar bij Fortuna bijvoorbeeld lag de website 3 dagen plat vanwege de voorverkoop
32.000 gemiddeld. Voor de tweede bundesliga een beste waarde, alleen eintracht frankfurt heeft meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
En heb je de aantallen gezien van Dusseldorf in de 2.Bundesliga bij thuiswedstrijden?
Dan was het bij Hertha toch een stuk drukker vorig seizoen. En over de support in uitwedstrijden zullen we het dan maar helemaal niet hebben.
Dit is echt onzin, Sankt Pauli staat daarin echt op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:47 schreef XL het volgende:
[..]
Qua uitsupporters gaat er denk ik in de 2. Bundesliga niets over Fortuna heen. Hertha al helemaal niet.
Gebeurde dit bij de vorige degradatie ook? Want zo help je Hertha aardig naar de klote lijkt me.quote:Bij degradatie wordt de begroting gehalveerd. Sterspelers als Raphael en Adrian Ramos zullen vrijwel zeker vertrekken.
Ja, voor Borussia was het vorig jaar ook een "25 miljoen wedstrijd". Begroting zou van 70 naar 45 miljoen zijn gegaan bij degradatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:09 schreef RemcoW23 het volgende:
En ik zie net dat Dusseldorf de eerste wedstrijd heeft gewonnen. Dacht dat dit de eerste was
[..]
Gebeurde dit bij de vorige degradatie ook? Want zo help je Hertha aardig naar de klote lijkt me.
KSC 2000quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was te verwachten na het wanbeleid.
Zie ook Arminia Bielefeld.
Ik noem ze soldaten van de vijfde colonne.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hertha gooit wat pyro op het veld. Homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |